Was het niet een Groene Specht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is wel heel mooimaar nee, deze had veel meer geel
![]()
hieronder een bijna waarheidsgetrouwe schets: ()
[ afbeelding ]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Was het niet een Groene Specht?
[ afbeelding ]
Die arme eenzame boompieperquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opis dat een veel voorkomende vogel?
Ja dat schijnen ze regelmatig te doen, Vlaamse gaaien ook btw.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef APK het volgende:
Gisteren kwam ik thuis, houtduif weg, eieren weg.
Zat al een week of twee te broeden.
Eten kraaien of eksters die eieren?
De Groene Specht staat wel als 'kwetsbaar' vermeld op de Nederlandse Rode Lijst, maar in sommige gebieden (Zeeland) zie je hem wel vaak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen... voor mijn gevoel was ie wel echt fel geel, maar het ging best wel snel dus ik sluit deze niet uit, hij lijkt er iig wel opis dat een veel voorkomende vogel?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Warbler het volgende:
Heb zelf de volgende vogels nog gezien:
Oehoe:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op zondag 25 juli 2010 17:12 schreef Kentoet het volgende:
Gisteren weer eens een purperreiger gezien, van best dichtbij. Jammer genoeg geen foto.
@Miver, zonder jou was dit topic al lang een stille dood gestorven. Mooie foto's weer hoor!
Die voetjes van die kleine zilverreiger
3 Jaar geleden voor het eerst PR gezien en sindsdien elk jaar wel een keer. Alle keren op dezelfde plek in de Mastenbroekerpolder bij Zwolle. 1 Keer 3 tegelijk, 2 adult 1 jong.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank je![]()
ja gele voeten, ik vind ook gaaf
purperreiger voor het laatst gezien bij nieuwkoopse plassen, jaren terug, in zeeland nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |