quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Het is Brave B. Hij is een baas.
Tik je vrienden aan als je hem ziet staan op straat.
Link?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Lalalalalalala
-Goedemiddag
Goedemiddag
-Schikt het?
Nee...
Zal thuis even luisteren, heb hier geen speakersquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Lalalalalalala
-Goedemiddag
Goedemiddag
-Schikt het?
Nee...
Waarom vraag je het dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal thuis even luisteren, heb hier geen speakers
Omdat ik anders thuis toch het linkje nergens kan vinden?quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders thuis toch het linkje nergens kan vinden?
Heb je al pics van dat speelgoed van je?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemiddag vanuit een overvolle kuttrein van de NS naar het einde van de wereld...
Mijn camera loopt te kuttenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al pics van dat speelgoed van je?
heb je geen uberluxe gsm met 10.1 spiegelreflex camera?quote:
Ach, dat deden we 10 jaar terug ook alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:08 schreef Puala het volgende:
Ik zat daarstraks in een bus vol met van die kleine kut marokaantjes die zo nodig na elke stop op de stop knop moesten rammen zodat de bus echt 10x voor niets stopte
Ja, die loopt ook te kutten HTCquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je geen uberluxe gsm met 10.1 spiegelreflex camera?
Ja oke, maar wij deden dat zonder gescheld met kanker en daarnaast buitenlands gebrabbel enzo. En als de buschauffeur boos naar achter kwam stampten haalde ik het niet in mijn hoofd om het nog eens te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat deden we 10 jaar terug ook al![]()
Buschauffeur die gewoon net zo lang op de halte bleef staan tot er iemand uitstapte![]()
heb je htc hd2? dat ding wil ik misschien kopen, maar even weten wat anderen er van vinden...quote:
Whehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:11 schreef Puala het volgende:
Ja oke, maar wij deden dat zonder gescheld met kanker en daarnaast buitenlands gebrabbel enzo. En als de buschauffeur boos naar achter kwam stampten haalde ik het niet in mijn hoofd om het nog eens te doen
Oke, maar dat is wel liefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheIk durfde het sowieso nooit
Ik was meer de lul die gewoon op het knopje drukte als iemand vroeg "Wil je even voor me op het knopje drukken"
Boeiend. Zo was ik ook, zolang er maar geen bekende mensjes in de buurt waren. Want dan gingen ze weer treiteren enzoquote:
Dat was het juist hèquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Boeiend. Zo was ik ook, zolang er maar geen bekende mensjes in de buurt waren. Want dan gingen ze weer treiteren enzo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het juist hèDie vroegen het, terwijl ze wisten dat er nooit iemand uitstapte op dit halte
Gebeurt je gelukkig maar 1 keer, dan weet je het
beerenburg?quote:
Dát wist ik al, al ben je soms een ettertje.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dát wist ik al, al ben je soms een ettertje.
wordpress of niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef Puala het volgende:
YES! ik heb het probleem met mijn sites gevonden
Belastingdienst doet altijd alles verkeerd. Echt verschrikkelijk daarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:29 schreef PieterBas het volgende:
Na 3 keer je toetsinginkomen aangepast te hebben.. doe ze het nog steeds verkeert bij de belastingsdienst... nou ja.. 23 euro terugstorten
OPquote:
quote:
gasssssssssssssst...! hoelang al wel niet....!quote:
Té langquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gasssssssssssssst...! hoelang al wel niet....!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom in het Stage slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> werkt nu full-time;
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;
Bootje84 -> Gaat afstuderen in Zoetermeer;
Pieter Paul -> stagelopen bij groothandel in groente en fruit.
Jan -> gaat afstuderen bij grote vliegtuigmaatschappij.
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;![]()
Puala -> zit op het gemeentehuis voor een stage bij de afdeling ICT;
Isdatzo -> Koning [ afbeelding ];
DjRex89 -> Dozenvouwer Deluxe! Als er tijd over is, ontwikkelt hij een domotica systeem bij een bedrijf dat IPTV-applicaties ontwikkeld voor een eigen product. (3e jaars student Technische Informatica);
L.no -> moet ergens in het jaar maatschappelijke stage doen;
Kuno_van_dijk -> is de spam koning van alle stage SC topics; daarnaast loopt hij stage voor Chemie Concern in Amersfoort
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Dzjenn. -> Lapo-topic-start-faler;
Houniet -> loopt stage bij een Sport- en Gezondheidscentrum tot Juli 2010.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (Met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (Met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (Met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_...)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal...)
Meeste aaneengesloten posts [53, jna] (Met dank aan Glowmouse...)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wil zien en dan smoesjes verzinnen om haar maar niet te hoeven zien.
(de OP)
echt he...!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
We willen niet weten wat je nou eigenlijk met die tong doet
Jij bent een pervert dat er meteen aan denkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
In je oorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij met een fok!er zou ontmoeten.quote:
Oeh, kinky.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij met een fok!er zou ontmoeten.
Nu is alles duidelijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://i.fokzine.net/usericons/214697/Fok!%20[].jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom in het Stage slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> werkt nu full-time;
HostiMeister -> liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Seizoensplayer;
Bootje84 -> Gaat afstuderen in Zoetermeer;
Pieter Paul -> stagelopen bij groothandel in groente en fruit.
Jan -> gaat afstuderen bij grote vliegtuigmaatschappij.
motorbloempje -> eerstejaars Engelse Taal en Cultuur in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat;
Daph_ -> is in juli geslaagd voor de opleiding HBO Accountancy. Werkt bij een accountantskantoor en begint in februari met Master of Science in Accountancy;![]()
Puala -> zit op het gemeentehuis voor een stage bij de afdeling ICT;
Isdatzo -> Koning [ afbeelding ];
DjRex89 -> Dozenvouwer Deluxe! Als er tijd over is, ontwikkelt hij een domotica systeem bij een bedrijf dat IPTV-applicaties ontwikkeld voor een eigen product. (3e jaars student Technische Informatica);
L.no -> moet ergens in het jaar maatschappelijke stage doen;
Kuno_van_dijk -> is de spam koning van alle stage SC topics; daarnaast loopt hij stage voor Chemie Concern in Amersfoort
Bravebart -> doet in zn stage iets met lichtgevende bacteriën voor Artis;
Stevennn -> is DVD-hoesje snijder extraordinaire;
Duikboot -> blaast dingen op zonder ze te slopen;
Dzjenn. -> Lapo-topic-start-faler;
Houniet -> loopt stage bij een Sport- en Gezondheidscentrum tot Juli 2010.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (Met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (Met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (Met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_...)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal...)
Meeste aaneengesloten posts [53, jna] (Met dank aan Glowmouse...)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
We willen het topic gezellig houden... Dus geen MBO / HBO / WO bashing... Iedereen is welkom!
Ben je nieuw: stel je even netjes voor met foto of hyves.
Een Luctortje: Een meisje hosselen totdat ze je echt wil zien en dan smoesjes verzinnen om haar maar niet te hoeven zien.
(de OP)
Idd, dat is volgens mij heel klotequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Piles het volgende:
Blij dat ik nooit op mobiel zit, met dat OP-gequote
Al moet ik er ooit toch aan geloven denk ik, dan zal ik afscheid moeten nemen van mijn Nokia6300quote:
DON'Tquote:Net als longcats.
Ben jij zo'n verkleinwoordenmeisje?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
whoaaa ik heb zo hard geshopt! volgens mij heb ik geen voetjes meer
toch rot want ik heb 2 paar laarsjes gekocht
Alsof dat zo verrassend isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben jij zo'n verkleinwoordenmeisje?
dan duurt het vrij lang om te laden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Piles het volgende:
Blij dat ik nooit op mobiel zit, met dat OP-gequote
Nou ja, het is maar 23 euro..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Belastingdienst doet altijd alles verkeerd. Echt verschrikkelijk daar![]()
Ik heb geen probleem met belasting betalen, maar wat voor zooi ze er daar van makenOp m'n werk hoor ik ook enorm veel verhalen over de huurtoeslag enzo
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
whoaaa ik heb zo hard geshopt! volgens mij heb ik geen voetjes meer
toch rot want ik heb 2 paar laarsjes gekocht
Ja, zorgtoeslag.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb mini voetjes met mini laarsjes
Nee ik ben bang dat ik een verkleinwoordmeisje ben
mag ik nu niet meer hier komen?
Idd, zie usernamequote:
nou laarsjes dus, zwart en caramalkleurquote:
rhubarb is toch niet zo leuk?quote:
Jemig, ik kan 0% voorstellen hoe ze eruit zien zelfs als je het zo goed beschrijft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou laarsjes dus, zwart en caramalkleur
een rokje (zwart met witte kleine bloempjes)
en een caramelkleur tasje (echt te cute, leer met een werkje er in erg vintage maar uiteraard geen vintage)
en een stapel haarbandjes en een haarspeld van veren en een bloempje (haarbandjes zijn mijn nieuwe ding)
Klopt, ik vind het ook niet erg hoor, het viel me alleen opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rhubarb is toch niet zo leuk?
en er is niks mis met een verkleinwoordje op zijn tijd
zo erg kan ik niet zijn want ik post hier al 2/3 weken en je komt er nu pas achter
Idd, en ook niet hoe het staat. Pics?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik kan 0% voorstellen hoe ze eruit zien zelfs als je het zo goed beschrijft.
Tja, als je 23 euro nog zou krijgen, krijg je het ookquote:
ik ben ook niet zo goed in uitleggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Jemig, ik kan 0% voorstellen hoe ze eruit zien zelfs als je het zo goed beschrijft.
Ohnoesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo goed in uitleggen
best wel minder als je docent wil worden![]()
En Bravebart waarom doe je dan!!
Ik begon me al bijna te schamen voor mijn voetjes en laarsjes!
misschien later zo eerst ff koken oke?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, en ook niet hoe het staat. Pics?
Later zit ik in de trein, maar okquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien later zo eerst ff koken oke?
waarom plaag jij me altijd zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohnoes! Sorrytjes, ik zal het nooit meer doentjes
Niet alles jou hoor, voel je maar niet speciaalquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet alles jou hoor, voel je maar niet speciaal
En mij neem je bij voorkeur met een korrel zout
Juist, de zinsvolgorde was bepalend (hihi ik zei 'palen') voor het resultaatquote:
Dean?quote:
Haiquote:
ik ben heel speciaalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet alles jou hoor, voel je maar niet speciaal
En mij neem je bij voorkeur met een korrel zout
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, de zinsvolgorde was bepalend (hihi ik zei 'palen') voor het resultaat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel speciaal
[ afbeelding ]
Nog props voor je gloeiende bacterieën man!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel speciaal
[ afbeelding ]
Ik wou zeggen 'ik zal het doorgeven' maar ze zijn al niet meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog props voor je gloeiende bacterieën man!
*boks
Geeft niks hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heel speciaal
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'ik zal het doorgeven' maar ze zijn al niet meer
RIP aan mezelf
wat? zijn je bacteriebeesten dood? waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'ik zal het doorgeven' maar ze zijn al niet meer
RIP aan mezelf
jullie zijn echt allemaal heel raar, weten jullie dat?quote:
Uuuh, omdat ze gedaan hadden wat ze moesten doen; licht geven zodat ik ze op de foto kon zettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat? zijn je bacteriebeesten dood? waarom?
ja omdat ze honger kregen en anders dood gingen en zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, omdat ze gedaan hadden wat ze moesten doen; licht geven zodat ik ze op de foto kon zetten
Waarom zou ik ze daarna nog blijven voeren?
Waarom zijn wij raar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie zijn echt allemaal heel raar, weten jullie dat?
Nee, blutter dan blut hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
nee ik ben vandaag in de winkel geweest
Maar er zijn nog wel een boel dingen die ik wil
dus misschien volgende week
En jij dat jurkje toch besteld?
omdatquote:
De mijne nog nietquote:
Wauwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat
het probleem hier is puala, dat ik voor het eerst in mijn leven genoeg geld heb
Dus nu kan mijn shopverslaving los gaan, want niet zo handig is
Maar ze moeten ook doodquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja omdat ze honger kregen en anders dood gingen en zo
en nu? ga je nu andere maken?
Normaal wordt het bij mij ook pas de 25ste gestort. Maar zag het er net al op staan.quote:
leuke meiden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik vond deze trouwens helemaal geweldig:
http://files.hm.com/media/products/805/ML805_2258_136r_74641.jpg de broek
http://files.hm.com/media/products/780/MM780_0466_020R_72122.jpg rokje
http://files.hm.com/media/products/805/MM805_0486_128R_71336.jpg hele bikini
Dan nog even wachten dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normaal wordt het bij mij ook pas de 25ste gestort. Maar zag het er net al op staan.
veel plezier in de trein.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:34 schreef Bravebart het volgende:
Tijd om naar ouders te gaan treinen; tot over 4 uur ofzo
Jij noemt jezelf Rabarber, en dan ben ik raar...quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf Rabarber, en dan ben ik raar...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf Rabarber, en dan ben ik raar...
hond?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben uiteraard vernoemd naar de hond niet de groente
Ik ken geen hond die rabarber heet...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben uiteraard vernoemd naar de hond niet de groente
Ik zou 90% zo weg kunnen gooienquote:
Ik zou iedereen er uit kunnen gooien.quote:
Ik heb nu al de helft verwijderd.quote:
ik blokkeer eens in de zoveel tijd mijn hele lijst en dan haal ik alleen degenen eruit die binnen een paar week online komen!quote:
Dus daarom ben jij nooit online bij mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik blokkeer eens in de zoveel tijd mijn hele lijst en dan haal ik alleen degenen eruit die binnen een paar week online komen!
Volgens mij wel in de salequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
Die bikini is trouwens idd leuk maar wel erg laag
Rokje hebben ze al heel lang, die is nu vast in de sale of niet? anders komt ie vast binnen kort
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij wel in de sale![]()
Maar ik ben blut tot zeker eind februari
man jij hebt me nooit toegevoegd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus daarom ben jij nooit online bij mij.![]()
Als ik jou toevoeg, kom ik toch niet in jouw lijst te staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man jij hebt me nooit toegevoegd!
jawohl! bij de fok nerds! coole mensen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik jou toevoeg, kom ik toch niet in jouw lijst te staan.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawohl! bij de fok nerds! coole mensen!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Zo ook even mij hotmail contactpersonen lijst opgeschoond..
Zo dat ontvrienden is best tof
en gewoon ongeblokkeerd weggooien, dan kunnen ze altijd nog tegen je praten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef PieterBas het volgende:
Zo ook even mij hotmail contactpersonen lijst opgeschoond..
Zo dat ontvrienden is best tof
hoezo? jij voegt mij toe, ik accepteer je en klaar!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar daarvoor moet jij me toevoegen.
Ook mijn tactiek, en als ze dat vaak doen voeg ik ze wel weer toe, voor evenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en gewoon ongeblokkeerd weggooien, dan kunnen ze altijd nog tegen je praten!
Pas op jij, je vliegt er zo weer uitquote:
Maar dan moet jij toch ook bij de melding aanvinken dat jij mij ook aan je contactlijst wilt toevoegen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo? jij voegt mij toe, ik accepteer je en klaar!
Ah nee Pilliewilliehonniewonniequote:
Dat dus, maar er waren ook een aantal mensen van een ander forum.. en ik had daar nogal een rel gemaakt, dat vonden ze niet zo tof..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en gewoon ongeblokkeerd weggooien, dan kunnen ze altijd nog tegen je praten!
Je bent niet eens onlinequote:
Klopt. Even druk, dus msn even op offlinequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent niet eens online
Of je hebt me geblokkkeerd.
Druk op FOK! natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. Even druk, dus msn even op offline
En tussendoor opruimen en afwassen en kokenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En tussendoor opruimen en afwassen en koken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Voel me net een huisvrouwtje...
*zet Q-music op
Daar heb je Lien nu toch voor.quote:
quote:*zet Q-music op
Ik ben hier toch echt alleen in huis hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je Lien nu toch voor.![]()
[/foute-mannen-modus)
[..]
Moet je daar toch eens verandering in zien te brengen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben hier toch echt alleen in huis hoor
ik nu ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben hier toch echt alleen in huis hoor
Top Gear Special: America op Veronicaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik nu ook
En ik heb er zin in
is er een foute romcom op tv of zo?
Graagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je daar toch eens verandering in zien te brengen.
bleeeghquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Top Gear Special: America op Veronica
En daarna Polar Specialquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Top Gear Special: America op Veronica
Op Net5 is er vast wel iets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bleeegh
ik ben een meisje meisje, dat weet je nu toch wel?
BBC of downloadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik Top Gear kijken, begint de reclame.
Je gaat me niet vertellen dat je geen bier drinkt toch??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bleeegh
ik ben een meisje meisje, dat weet je nu toch wel?
ik lust inderdaad geen bier...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je geen bier drinkt toch??
join the club.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik lust inderdaad geen bier...
Ik doe het wel allemaal fout hier he
Dat mietje drinkt niksquote:
Meisjes horen geen bier te drinkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef The_Dean het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je geen bier drinkt toch??
stiekem vind ik dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Meisjes horen geen bier te drinken![]()
Alleen vrouwen boven de 40 die shaq roken, die drinken bier
L.no drinkt wel bierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Meisjes horen geen bier te drinken![]()
Alleen vrouwen boven de 40 die shaq roken, die drinken bier
Dus die kan je makkelijk dronken voeren.quote:
bier vind ik niet lekker en mix-drankjes/cocktails is net fris, maar dan vele malen duurder.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
ow, nou kan toch
ik drink wel, maar niet zo vaak want ik ben snel dronken
lekkere zoete dingen zoals bessen en cocktails
Dat is dan lekker hun eigen schuldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
nee maar ze doen vaak met rondjes en zo en dan haalt toch iemand weer een bessen voor me en zo
Tuurlijk! Zuipen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar ik ben heel lief en zo en dan vind ik dat lullig
en als je zo'n ding in je hand hebt denk je ook och lekker toch
Bij schuren, piepen of krakken word het tijd je WD-40 te pakken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn stoel maakte net een harde krak.
quote:
Het verbindingsstuk van het zitvlak en de stang is stuk. Dat is gewoon helemaal afgebroken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij schuren, piepen of krakken word het tijd je WD-40 te pakken.
Ja, dat rijmt.
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het verbindingsstuk van het zitvlak en de stang is stuk. Dat is gewoon helemaal afgebroken.
joh...quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hier wel een bureaustoel
die heeft mijn vriend mee gesleept uit zijn huis
laten we het zo afspreken: ik laat de deur op een kier en jij haalt het huis overhoop en neemt alleen die bureau stoel mee en dan doe ik alsof er ingebroken is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hier wel een bureaustoel
die heeft mijn vriend mee gesleept uit zijn huis
laten we het zo afspreken: ik laat de deur op een kier en jij haalt het huis overhoop en neemt alleen die bureau stoel mee en dan doe ik alsof er ingebroken is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb je Lien nu toch voor.![]()
[/foute-mannen-modus)
[..]
Ik kijk eerst wel even rond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wel alleen de stoel pakken he
en niet mijn mooie pumps of zo
Het enige wat ie wil pakken is jouquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wel alleen de stoel pakken he
en niet mijn mooie pumps of zo
Ben je nu al weg dan? Want ik ben al onderweg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
ja sufferds ik ben daar dan niet natuurlijk he
Levendige fantasie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je nu al weg dan? Want ik ben al onderweg.
Zou er maar wat graag bij kruipenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
ja poep ik ga vanavond nergens meer heen
ik lig op de bank mn dekentje, prima zo
Ik weet niet eens waar ze woont.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Levendige fantasie.
Nu in het echt nog.
Bij een random leuke damequote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou bedankt!
dus bij een random dame zou je het ook willen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:12 schreef Puala het volgende:
yes yes yes yes mijn site klopt
* Puala rondedansje met piles maakt
owja das al beterquote:
Ik krijg het gevoel dat ze aantrekkelijker is met langer haar.quote:
ow die doet me echt zo ongeveer niks...quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ze aantrekkelijker is met langer haar.
Al is ze wel mooi.
Maar jij bent dan ook een vrouw.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow die doet me echt zo ongeveer niks...
helemaal niet mijn type...
Foto's van dames die wel jouw type zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow die doet me echt zo ongeveer niks...
helemaal niet mijn type...
ja en die kunnen vrouwen niet aantrekkelijk vinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en die kunnen vrouwen niet aantrekkelijk vinden?
quote:en jij komt uit 1829?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto's van dames die wel jouw type zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Foto's van dames die wel jouw type zijn
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hou van blond en girly
Ik zou haar zeker doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
oke als dit de boel gekillt heeft zijn jullie echt heeeeel vreemd
ze is heet!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
kijk dat vind ik nou altijd zo lastig als het gaat om dames die mooi zijn voor hun beroep zeg maarquote:
Ja klopt, maar haar figuur, ogen, haar, huidskleur en uitstraling vind ik het meest mooie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk dat vind ik nou altijd zo lastig als het gaat om dames die mooi zijn voor hun beroep zeg maar
ik zie haar ribbetjes!
brrrrr
in het echt val ik op rondere dames om het zo maar te zeggen
maar heel eerlijk gezegd zou ik haar mijn bed niet uit duwen natuurlijk
Bij de H&M hier in de stad werkt een prachtige vrouw
maar ja daar google je zo lastig op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
ff onder spoilers dan hoor
deze vind ik ook mooiBijna niemand zit op stage/werk nu, dus doe ik geen spoiler zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like your taste.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
ff onder spoilers dan hoor
deze vind ik ook mooiVan that 70's Show.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Pjotrquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Zo, ik kom op een goed moment binnen vallen
jij ziet er ook leuk uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Bijna niemand zit op stage/werk nu, dus doe ik geen spoiler zetten.
I like your taste.
I like your tastequote:
Je bedoelt eerst rukken en dan slapen? Want zo lijkt het wel hoor als je op dit moment weg gaatquote:
Waarom zou je daar voor weggaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bedoelt eerst rukken en dan slapen? Want zo lijkt het wel hoor als je op dit moment weg gaat
Precies!quote:
het wordje allemaal wat te veel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |