quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Het is Brave B. Hij is een baas.
Tik je vrienden aan als je hem ziet staan op straat.
Link?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Lalalalalalala
-Goedemiddag
Goedemiddag
-Schikt het?
Nee...
Zal thuis even luisteren, heb hier geen speakersquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Lalalalalalala
-Goedemiddag
Goedemiddag
-Schikt het?
Nee...
Waarom vraag je het dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal thuis even luisteren, heb hier geen speakers
Omdat ik anders thuis toch het linkje nergens kan vinden?quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders thuis toch het linkje nergens kan vinden?
Heb je al pics van dat speelgoed van je?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemiddag vanuit een overvolle kuttrein van de NS naar het einde van de wereld...
Mijn camera loopt te kuttenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je al pics van dat speelgoed van je?
heb je geen uberluxe gsm met 10.1 spiegelreflex camera?quote:
Ach, dat deden we 10 jaar terug ook alquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:08 schreef Puala het volgende:
Ik zat daarstraks in een bus vol met van die kleine kut marokaantjes die zo nodig na elke stop op de stop knop moesten rammen zodat de bus echt 10x voor niets stopte
Ja, die loopt ook te kutten HTCquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je geen uberluxe gsm met 10.1 spiegelreflex camera?
Ja oke, maar wij deden dat zonder gescheld met kanker en daarnaast buitenlands gebrabbel enzo. En als de buschauffeur boos naar achter kwam stampten haalde ik het niet in mijn hoofd om het nog eens te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, dat deden we 10 jaar terug ook al![]()
Buschauffeur die gewoon net zo lang op de halte bleef staan tot er iemand uitstapte![]()
heb je htc hd2? dat ding wil ik misschien kopen, maar even weten wat anderen er van vinden...quote:
Whehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:11 schreef Puala het volgende:
Ja oke, maar wij deden dat zonder gescheld met kanker en daarnaast buitenlands gebrabbel enzo. En als de buschauffeur boos naar achter kwam stampten haalde ik het niet in mijn hoofd om het nog eens te doen
Oke, maar dat is wel liefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheIk durfde het sowieso nooit
Ik was meer de lul die gewoon op het knopje drukte als iemand vroeg "Wil je even voor me op het knopje drukken"
Boeiend. Zo was ik ook, zolang er maar geen bekende mensjes in de buurt waren. Want dan gingen ze weer treiteren enzoquote:
Dat was het juist hèquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Boeiend. Zo was ik ook, zolang er maar geen bekende mensjes in de buurt waren. Want dan gingen ze weer treiteren enzo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was het juist hèDie vroegen het, terwijl ze wisten dat er nooit iemand uitstapte op dit halte
Gebeurt je gelukkig maar 1 keer, dan weet je het
beerenburg?quote:
Dát wist ik al, al ben je soms een ettertje.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dát wist ik al, al ben je soms een ettertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |