Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
"sapuitwisselingsproject houden"?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe ik heb een nieuw woord voor neuckseks
Jij ziet dan meteen een groepje geile studentes voor je ja?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand nu praat over een studentenuitwisselingsprogramma kan ik echt niet meer normaal reageren
en daar heb je dan zolang over gedaanquote:
whehehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef Symphonic het volgende:
Als iemand nu praat over een studentenuitwisselingsprogramma kan ik echt niet meer normaal reageren
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mogguh
Wat loopt iedereen toch te gapen midden op de dag
Ah, is Indah weer met Nederlandse handelsgeest bezig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef marcb1974 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Indonesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)op-75-000-euro.dhtml
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef Pheno het volgende:
TTTTTTopickiller:
Zo, iedereen van schrik weggerend of zo
Ah well, ik werk met dit soort muziek op mijn koptelefoon.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Indonesie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)op-75-000-euro.dhtml
Dat moet ook. Ik blijf het een heerlijke band vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je dat op je wekkerradio hebt ben je wel gelijk wakker
Auwwww da's balenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef Fha het volgende:
Ik werd net aangereden door een fietsnu heb ik een blauwe plek op mijn been
![]()
helluh
Heb je de duitser er op flink aangepakt?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef Fha het volgende:
![]()
helluh
Guano Apesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ook. Ik blijf het een heerlijke band vinden.
Nouja kan gebeuren, het is ook een rotpunt hierquote:
ik twijfelde nog een beetje tusen deze en "wat zit er fout in de TT"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar heb je dan zolang over gedaan
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ze zijn aan het lunchen of vlaai halen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef Fha het volgende:
![]()
helluh
Die spatie zit weer fout, dat is er fout.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik twijfelde nog een beetje tusen deze en "wat zit er fout in de TT"
[..]
Fhaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef Fha het volgende:
![]()
helluh
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik twijfelde nog een beetje tusen deze en "wat zit er fout in de TT"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die spatie zit weer fout, dat is er fout.
tja, ik heb nog steeds de huisstijl regels niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
Schoonpa vroeg ooit of die kerel nooit last van zijn keel kreeg.
"Het is een zangeres".
"".
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je de duitser er op flink aangepakt?
Tuuluk, hij is er wel iets erger aan toe dan ik met mijn blauwe plekquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha
heb je hem/haar wel van zijn fiets geslagen?
Thanks beebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
fha
* wel.o.k geeft kusje op blauwe plek en wrijft zachtjes met zijn magische hand
hopelijk heb je hem ff duidelijk gemaakt dat dat dus niet kan, was iets voor mij geweest, dan had ie het stuur en stukje frame in z'n hol gehad!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Guano Apes![]()
![]()
[..]
Nouja kan gebeuren, het is ook een rotpunt hierWat ik dan nog het stomst vind is dat die fietser vervolgens compleet uit zijn dak gat, terwijl hij de gene was die over de stoep fietste
Hij moet zo door gaan, dan zal ik eens in volledige Nederlandse handelsgeest wat politionele acties daar uit (laten) voeren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, is Indah weer met Nederlandse handelsgeest bezig?
ik zal hem aanpassenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik heb nog steeds de huisstijl regels niet.
ik zoek ook nog een WIKI vrijwilliger, ik kan de wiki niet aanpassen.
EN "geuitwisseld"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik keek niet eens naar spelfouten...quote:
daar zullen we maar niet over beginnenquote:
geuitwisseld is goed, dat is variabel nederelandsch. dat spreekt iedereen hierquote:
daar moet je een profiel aanmaken en dan kan je gewoon bewerken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik keek niet eens naar spelfouten...
Wat is er trouwens met de wiki aan de hand? ik kan er niets meer doen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je een profiel aanmaken en dan kan je gewoon bewerken.
lijkt er wel opquote:
Ik vind het helemaaal niet ergquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
legaal reisen met ongeldige verlopen ov-kaart
Dichtgetimmerd ivm spam. Iedereen die wil editten moet ff een accountje aanmaken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik keek niet eens naar spelfouten...
Wat is er trouwens met de wiki aan de hand? ik kan er niets meer doen?
Idem, het idee van wiki is dan wegquote:
het is gedaan omdat de wiki te vaak vernaggeld en volgespand werd.quote:
nja vlaai en koffie met slagroomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt er wel op
ik denk dat ze vlaai eet met een cappuccino erbij
waren ze verbaast??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja vlaai en koffie met slagroom
Limburgse vlaai FTW
Frans keek echt zo van:quote:
dat is je goed recht.quote:
nopequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtgetimmerd ivm spam. Iedereen die wil editten moet ff een accountje aanmaken.
daarom dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gedaan omdat de wiki te vaak vernaggeld en volgespand werd.
Dat registeren stelt overgens niets voor verder.
Had je eigenlijk foto van moeten maken dusquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja vlaai en koffie met slagroom
Limburgse vlaai FTW
whehehequote:
dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt er wel op
ik denk dat ze vlaai eet met een cappuccino erbij
Dat het registreren geen drol voorstelt snap ik. Het registreren zelf ben ik op tegen. Van een wiki is juist het punt dat men het allemaal kwalitatief beter moet maken, dus je moet ook controleurs hebben die nieuwe input valideerd. En ja, daar zit soms troep bij. Wegflikkeren is zo gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gedaan omdat de wiki te vaak vernaggeld en volgespand werd.
Dat registeren stelt overgens niets voor verder.
Yup. Zie bovenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
frans heeft alles opgegeten
Mijn baasquote:
Frans Theunisz.quote:
quote:
dit dusquote:
LL heeft zo een bekende baasquote:
Dat is straks hetzelfde. Wat is je puntquote:
jezekerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL heeft zo een bekende baas
uuuuhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is straks hetzelfde. Wat is je punt
Goed punt, Harrie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uuuuhhhhhhh
dat ik geen Frans heet
Hij is weer aan het moppentappenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uuuuhhhhhhh
dat ik geen Frans heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard heb ik de brief wel ontvangen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:
wie lust er eigenlijk geen vlaaiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Oke Baas Frans. Klinkt stoer. En hij houdt duidelijk van vlaai.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is weer aan het moppentappen
God zegt tegen Petrus: Ga jij eens op aarde controleren hoeveel maagden er nog rondlopen..
Petrus komt na 3 weken terug en zegt: er zijn nog 285.349 maagden op aarde
God vindt dat erg weinig en stuurt de engel Gabriel om een hertelling uit te voeren.
Gabriel komt na 4 weken terug en verzekert God dat hij in ieder hoekje en gaatje (:') ) gekeken heeft...
maar ook hij komt maar tot 285.349 maagden.
God vindt dat belachelijk en besluit alle maagden een brief te schrijven.
Wat denk je dat in die brief stond?de brief is duidelijk verkeerd bezorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard heb ik de brief wel ontvangen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
geen limburgers?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
wie lust er eigenlijk geen vlaai
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de brief was verkeerd bezorgt
quote:
ik ken jouquote:
quote:
Zoals Limburgersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
alleen mensen die geen smaak hebben
Dat was mijn zusquote:
smaak en verstand zijn twee verschillende dingen marc.quote:
quote:
die lijkt niet op jouquote:
quote:
Beide dingen die ze daar niet hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
smaak en verstand zijn twee verschillende dingen marc.
dan zou erbij helemaal niks meer te typen zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart mijn goede taalgevoel!.
jij maakt niet graag vriendenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide dingen die ze daar niet hebben
Met dat soort zinnen sta jij zeker nooit langer dan 5 seconden droog?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou erbij helemaal niks meer te typen zijn
groot verschil: hij durft het niet in mn gezicht te zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij maakt niet graag vrienden
dat was net op tijd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn dat er uitzonderingen zijn en er minimaal 1 heel leuke Limburgse is
Fha komt niet uit Limburgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn dat er uitzonderingen zijn en er minimaal 1 heel leuke Limburgse is
maar de vrouw van GF welquote:
train ze Fhaquote:
Wahahahah slijmbalquote:
train zequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahahah slijmbal![]()
![]()
Nu echt even actief doen![]()
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij maakt niet graag vrienden
hihi zie nou ook dat ik weer te snel probeerde te typenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met dat soort zinnen sta jij zeker nooit langer dan 5 seconden droog?.
maar LL en Bengel welquote:
de week is toch bijna voorbijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
O wacht, nu zit ik alweer aan mijn weekquotum KSC-posts.
en wij zijn ook nog de leukste van alle meiden hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi zie nou ook dat ik weer te snel probeerde te typen![]()
[..]
maar LL en Bengel wel
en dat op 1 dagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
O wacht, nu zit ik alweer aan mijn weekquotum KSC-posts.
dus Fha en Nijns zijn niet zo leukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wij zijn ook nog de leukste van alle meiden hier
gaat duidelijk de verkeerde kant opquote:
hier nietquote:
Ja, ik probeer niet voor niets af te kickenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat duidelijk de verkeerde kant op![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer niet voor niets af te kicken.
Pech gehabt. Durchposten ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik probeer niet voor niets af te kicken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
die wonen niet in limburgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus Fha en Nijns zijn niet zo leuk
Jonge, je moet eens zien hoeveel die achter de schermen nog spamtquote:
Ik vond gewoon dat ik te veel tijd op FOK! doorbracht, en dan met name in de KSC. Ik probeer die tijd nu wat nuttiger te besteden. Op werk door te werken (nou ja, ik ben niet echt vooruit te branden vanmiddagquote:
Oudje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als mijn conditie het toelaat
We zijn samen inmmers al 80
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die wonen niet in limburg![]()
we hadden het over limburg
en dat tast de conditie aanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pheno, nou is het niet meer leuk, beken je kloon nou maarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat ik te veel tijd op FOK! doorbracht, en dan met name in de KSC. Ik probeer die tijd nu wat nuttiger te besteden. Op werk door te werken (nou ja, ik ben niet echt vooruit te branden vanmiddag) en in mijn vrije tijd door dingen te doen die te weinig aandacht kregen doordat ik te veel op FOK! zat. En dat lukt tot nu toe aardig en bevalt eigenlijk prima!
Wat is jouw quotum, dan vertel ik de mijnequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond gewoon dat ik te veel tijd op FOK! doorbracht, en dan met name in de KSC. Ik probeer die tijd nu wat nuttiger te besteden. Op werk door te werken (nou ja, ik ben niet echt vooruit te branden vanmiddag) en in mijn vrije tijd door dingen te doen die te weinig aandacht kregen doordat ik te veel op FOK! zat. En dat lukt tot nu toe aardig en bevalt eigenlijk prima!
Ik kan geen kloon van Pheno zijn. Ik lust geen sushiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pheno, nou is het niet meer leuk, beken je kloon nou maar
De laatste tijd 1 post per dag. 's Ochtends even de cijfers posten en daarna de volgende dag weer kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is jouw quotum, dan vertel ik de mijne
wie lust nou geen sushiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan geen kloon van Pheno zijn. Ik lust geen sushi.
Ah, ik heb een tijd 0 gehouden, gewoon coldturkeyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste tijd 1 post per dag. 's Ochtends even de cijfers posten en daarna de volgende dag weer kijken.
Vroegah gingen we om 11 uur naar bed, en draaiden we ons om 10 over 11 om om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat tast de conditie aan
Walsen nog wel. Krijgt ze daar geen al te platte poes van?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroegah gingen we om 11 uur naar bed, en draaiden we ons om 10 over 11 om om te gaan slapen.
Dus was je opgeteld zo'n 6 uur per jaar met seks bezig. Er zijn nu nachten dat ik gewoon vet over dat jaarquotum heenwals zeg maarEn nee, dat niet overdreven
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroegah gingen we om 11 uur naar bed, en draaiden we ons om 10 over 11 om om te gaan slapen.
Dus was je opgeteld zo'n 6 uur per jaar met seks bezig. Er zijn nu nachten dat ik gewoon vet over dat jaarquotum heenwals zeg maarEn nee, dat niet overdreven
Dus toch bejaardenseksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kwalificeert hij zich in zijn eentje al voorquote:
Blijkbaar is de seks wel stukken beter dan in zijn jongere jaren. 6 uur per jaar... wat veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
daar kwalificeert hij zich in zijn eentje al voor
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar is de seks wel stukken beter dan in zijn jongere jaren. 6 uur per jaar... wat veel.
Of hij klungelt meer dan voorheen.
Het duurt eerst een uur of wat voordat ie omhoog komtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar is de seks wel stukken beter dan in zijn jongere jaren. 6 uur per jaar... wat veel.
Misschien zet hij voor de seks zijn bril wel af, en kan hij zonder bril zijn blauwe pilletjes niet snel genoeg vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
HIER, EEN BRIL:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
jezus, ik krijg het bijna niet bij gelezen.
daar zijn pilletjes voorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Het duurt eerst een uur of wat voordat ie omhoog komt?
Arme vriendin....
ohquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zet hij voor de seks zijn bril wel af, en kan hij zonder bril zijn blauwe pilletjes niet snel genoeg vinden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Het duurt eerst een uur of wat voordat ie omhoog komt?
Arme vriendin....
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zet hij voor de seks zijn bril wel af, en kan hij zonder bril zijn blauwe pilletjes niet snel genoeg vinden.
En daar ben je nu pas achtergekomenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Seks is meer dan recht op- en neer rampetampen, veeeel meer
liggend kan ook ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Enlighten usquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof wel dat jij heel goed bent hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
no way dat ik uit de school klapquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Enlighten us![]()
* gaat er voor zitten
godverdomme, slagroom in mn neus gesnovenquote:
Ja hoe willen wij dan lerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no way dat ik uit de school klap
Beter dan lijm, dat plakt zo. maar je hebt dus nog vlaai begrijp ik hier uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, slagroom in mn neus gesnoven
Need two people for the right skills, en die was ik helaas niet eerder tegengekomenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat jij heel goed bent hoor.*koetsjiekroel*
Ook een oude fiets regelen.quote:
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Symphonic het volgende:
Need two people for the right skills, en die was ik helaas niet eerder tegengekomen
wil je een eerljik antwoord: Jaquote:
"Schat, als jij nu op zijn kop aan die lamp gaat hangen, dan kan ik met die banaan .....".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil je een eerljik antwoord: Ja
Qua dat gewoon altijde de verkeerde vrouwen getroffen zonder een greintje fantasie...
quote:
Gebruik je serieus bananen???? Probeer eens wat je met een mango kanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Schat, als jij nu op zijn kop aan die lamp gaat hangen, dan kan ik met die banaan .....".
ja, voordat je met dat touw iemand een beetje fatsoenlijk vastgeknoopt hebt aan dat kruis.....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had slagroom op mijn koffie maar snoof het dus net opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan lijm, dat plakt zo. maar je hebt dus nog vlaai begrijp ik hier uit.
Ik zal een oproepje plaatsenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, voordat je met dat touw iemand een beetje fatsoenlijk vastgeknoopt hebt aan dat kruis.....
Ha. Das dan de vergelding voor die koffie tegen mijn beeldschermquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, slagroom in mn neus gesnoven
Dat verklaart. Dan heb je inderdaad VEEL in te halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil je een eerljik antwoord: Ja
Qua dat gewoon altijde de verkeerde vrouwen getroffen zonder een greintje fantasie...
laat me raden, je geeft weer licht in het donker?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik ben weer terugff naar zkh geweest
De ananas viel niet in goede aarde, die moet je toch eerst even schoonschillen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Gebruik je serieus bananen???? Probeer eens wat je met een mango kan
en? wat zeiden ze daar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik ben weer terugff naar zkh geweest
of andersom invoerenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ananas viel niet in goede aarde, die moet je toch eerst even schoonschillen.
Dan wordt het lastig met het eruit halen.quote:
Weinigquote:
Is dat je oefenspeeltje?quote:
maar goed dat ik jouw vriendin niet ben, had meteen ruzie met je moederquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WeinigIk ging vooral kapot van de pijn, maar ik werd door mijn moeder toch dringend verzocht te stoppen met kreunen want dat was vreselijk
![]()
Net alsof ik ook nog tijd heb om me druk te maken over wat iemand anders er van vindt als ik daar half dood lig te gaan godverdomme
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WeinigIk ging vooral kapot van de pijn, maar ik werd door mijn moeder toch dringend verzocht te stoppen met kreunen want dat was vreselijk
![]()
Net alsof ik ook nog tijd heb om me druk te maken over wat iemand anders er van vindt als ik daar half dood lig te gaan godverdomme
quote:
later lieverdsquote:
Ik ben ooit begonnen aan een boek, alles kwijt terwijl ik al 4 hoofdstukken hadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga zo mijn werklaptop uitzetten en over op d emac, moet nog een stukje schrijven.
Precies. Nee, het is overigens geen boek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ooit begonnen aan een boek, alles kwijt terwijl ik al 4 hoofdstukken had
achja, life sucks
nog een kwartiertje..
als ik nu naar de wc ga en zgn nog iets uit het magazijn moet hebben is dat zo om
Ik vind het jammer omdat ik veel tijd erin had gestoken en het naar mijn idee (en dat van anderen) best goed was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Nee, het is overigens geen boek.
En ook geen cursusmateriaal, wat ik zo'n vier jaar lang onder andere heb gedaan. Wat overigens wel leuk was, misschien moet ik maar weer eens een workshopje gaan schrijven
whehehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Walsen nog wel. Krijgt ze daar geen al te platte poes van?
kennelijkquote:
Ze moeten wat van jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind het jammer omdat ik veel tijd erin had gestoken en het naar mijn idee (en dat van anderen) best goed was.
Ik werd zelfs met Stephen King vergeleken
hoiquote:
Symquote:
Wokquote:
bij ons gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef Fha het volgende:
Jesus. Komen ze ook nog aan de deur voor Haiti. Rot op man
Nou bij ons wel. Gelukkig stink ik naar zweet dus ze waren snel weer weg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij ons gelukkig niet
Fhaatje![]()
quote:
daar ging me koffiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou bij ons wel. Gelukkig stink ik naar zweet dus ze waren snel weer weg.
alweer thuis Symquote:
Graag gedaan.quote:
breng dan ook een nieuwequote:
Ik heb je net verlost van de kwelling man, nieuwe doe ik je niet aanquote:
nou ben je me aan het kwellenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb je net verlost van de kwelling man, nieuwe doe ik je niet aan
smakelijkquote:
Succes, en maak er wat moois vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga zo mijn werklaptop uitzetten en over op d emac, moet nog een stukje schrijven.
Ja, doe mij ook maar een pilske:quote:
ik doe meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, doe mij ook maar een pilske:
[ afbeelding ]
met wie heb je ruzie?quote:
ik ookquote:
Jaquote:
Een vriendquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:15 schreef sararaats het volgende:
ik ben lekker thuis. ik werk een uurtje in een school.
Dat is absoluut niet onbelangrijkquote:
helpen tijdens het eten en de afwas doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet onbelangrijkWat doe je?
Ik ga om 22:45u naar huis, als ik weer goede daden heb verricht voor half Nederland.quote:
Gekermdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga om 22:45u naar huis, als ik weer goede daden heb verricht voor half Nederland.
En wat heb jij gedaan?
Ohw met eten helpen ben ik ook wel goed inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
helpen tijdens het eten en de afwas doen.
Goed zo, meeleven met aardbevingsslachtoffers is heel christelijk.quote:
Smakelijk Fhaatjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw met eten helpen ben ik ook wel goed in![]()
![]()
Dus dat ga ik nu maar even opwarmen
Dank Piertjequote:
DAT had ik tegen mn moeder moeten zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed zo, meeleven met aardbevingsslachtoffers is heel christelijk.
Kom boeken kopen danquote:
Oehquote:
Neuhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh
Dat zou eng zijn hoor, dan schrik jij van me en zo
Of sta ik in de verkeerde winkel jou te zoekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Fha het volgende:
[..]
NeuhMisschien herken ik je zelfs niet eens
Ohw dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of sta ik in de verkeerde winkel jou te zoeken
In Hengelo toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ook nog jaJe moet Praamstra hebben
Bijnaquote:
Leeuwardenquote:
Ik heb een rustige dag morgen weerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
LeeuwardenOf daar nog even linksaf?
Heb je ook goede kookboeken met 'light'-recepten?quote:
zondagquote:
Voor jou wel jaquote:
Dat weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook goede kookboeken met 'light'-recepten?
je gaat lampen etenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook goede kookboeken met 'light'-recepten?
Je kent nog niet ieder boek dat er staat?quote:
dat is bij mij de woensdag pasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou wel ja![]()
tegen die tijd begint voor de rest de werkweek weer bijna
Nee gek hehquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kent nog niet ieder boek dat er staat?
Verkopen jullie ook muziekboeken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ook nog jaJe moet Praamstra hebben
Boeken over muziek of om uit te leren? Want de eerste wel, de rest niet, al kan het vast besteld wordenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook muziekboeken?
die zijn wat krokanterquote:
valt me tegen van je Fhaquote:
ahjohquote:
quote:
Er is niemand die alle titels kentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je werkt er al vanaf 2009....
meneer de PC welquote:
Ook nietquote:
Vorige week liepen ze toen weg en moest je wel toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ben ik weer
Ouders zijn Flikken Maastricht aan het kijkenMij niet gezien
Ik moet stiekem lachen maar het is wel sneu voor jequote:
Ja hoor, meestal wel hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
Heb je op zijn minst wel lekker gegeten vanavond?
Oehquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal wel hier
Worteltjes en aardappelpuree met een flinke moot zalm
quote:
ik dus ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet stiekem lachen maar het is wel sneu voor je![]()
Ik ben nog aan het sparenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben het niet zo op motormuizen
zalmquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal wel hier
Worteltjes en aardappelpuree met een flinke moot zalm
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de peerden staan weer stal, ben weer present
Genoeg energiie voor een lange vrijdagavond ja?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Symquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
dat eten ze ookquote:
quote:
wie zijn kloon?quote:
ik ook nietquote:
sletjequote:
Fhaquote:
Ook hallo gfquote:sletje
drukquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef FFSletop het volgende:
[..]