Frans keek echt zo van:quote:
dat is je goed recht.quote:
nopequote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dichtgetimmerd ivm spam. Iedereen die wil editten moet ff een accountje aanmaken.
daarom dusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gedaan omdat de wiki te vaak vernaggeld en volgespand werd.
Dat registeren stelt overgens niets voor verder.
Had je eigenlijk foto van moeten maken dusquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja vlaai en koffie met slagroom
Limburgse vlaai FTW
whehehequote:
dat kloptquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt er wel op
ik denk dat ze vlaai eet met een cappuccino erbij
Dat het registreren geen drol voorstelt snap ik. Het registreren zelf ben ik op tegen. Van een wiki is juist het punt dat men het allemaal kwalitatief beter moet maken, dus je moet ook controleurs hebben die nieuwe input valideerd. En ja, daar zit soms troep bij. Wegflikkeren is zo gedaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gedaan omdat de wiki te vaak vernaggeld en volgespand werd.
Dat registeren stelt overgens niets voor verder.
Yup. Zie bovenquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
frans heeft alles opgegeten
Mijn baasquote:
Frans Theunisz.quote:
quote:
dit dusquote:
LL heeft zo een bekende baasquote:
Dat is straks hetzelfde. Wat is je puntquote:
jezekerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL heeft zo een bekende baas
uuuuhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is straks hetzelfde. Wat is je punt
Goed punt, Harrie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uuuuhhhhhhh
dat ik geen Frans heet
Hij is weer aan het moppentappenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uuuuhhhhhhh
dat ik geen Frans heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard heb ik de brief wel ontvangen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:
wie lust er eigenlijk geen vlaaiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
Oke Baas Frans. Klinkt stoer. En hij houdt duidelijk van vlaai.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is weer aan het moppentappen
God zegt tegen Petrus: Ga jij eens op aarde controleren hoeveel maagden er nog rondlopen..
Petrus komt na 3 weken terug en zegt: er zijn nog 285.349 maagden op aarde
God vindt dat erg weinig en stuurt de engel Gabriel om een hertelling uit te voeren.
Gabriel komt na 4 weken terug en verzekert God dat hij in ieder hoekje en gaatje (:') ) gekeken heeft...
maar ook hij komt maar tot 285.349 maagden.
God vindt dat belachelijk en besluit alle maagden een brief te schrijven.
Wat denk je dat in die brief stond?de brief is duidelijk verkeerd bezorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard heb ik de brief wel ontvangen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
geen limburgers?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
[..]
wie lust er eigenlijk geen vlaai
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de brief was verkeerd bezorgt
quote:
ik ken jouquote:
quote:
Zoals Limburgersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
alleen mensen die geen smaak hebben
Dat was mijn zusquote:
smaak en verstand zijn twee verschillende dingen marc.quote:
quote:
die lijkt niet op jouquote:
quote:
Beide dingen die ze daar niet hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
smaak en verstand zijn twee verschillende dingen marc.
dan zou erbij helemaal niks meer te typen zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart mijn goede taalgevoel!.
jij maakt niet graag vriendenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide dingen die ze daar niet hebben
Met dat soort zinnen sta jij zeker nooit langer dan 5 seconden droog?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou erbij helemaal niks meer te typen zijn
groot verschil: hij durft het niet in mn gezicht te zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij maakt niet graag vrienden
dat was net op tijd...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn dat er uitzonderingen zijn en er minimaal 1 heel leuke Limburgse is
Fha komt niet uit Limburgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn dat er uitzonderingen zijn en er minimaal 1 heel leuke Limburgse is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |