Ik had de laatste dus goed?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef Andyy het volgende:
5 thesystem
3 andyy
3 demspec
2 Rave_NL
2 hoogvlieger
2 Erasmo
2 ocf81
1 elilim
1 halvor
1 lightning_NL
1 Bob-b
1 deathwings
1 heatseeker
1 Vortix
1 RaptoR-X
1 nobu
1 ErwinRommel
1 Ikke043
Dat is 'm.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef jeroen25 het volgende:
Achzarit
Is hem niet.quote:
Ja, maar hoe heet deze? Er namelijk nog iets voor, een naam dus geen type ofzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef jeroen25 het volgende:
M60 met extra pantser en ERA?
Amerikaans!quote:
sorryquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Rave_NL het volgende:
Godver, kutlui....
is het nou echt zo moeilijk om een fatsoenlijke OP te maken?
ik kan jullie dus echt geen moment alleen laten zeg...
Dat is 'm!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef 91Vos het volgende:
Phoenix?
Volgens mij is dit een thermal, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef AchJa het volgende:
Gewoon een kijker voor lamlullen die niet met de normale richtmiddelen kunnen schiieten.
Bin there done that and got a lousy t-shirt...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef thesystem het volgende:
Hahaha Achja, probeer jij dan maar eens in the desert, 's nachts te schieten met je oogdop en korrel.....
We schieten niet alleen op een schietbaan, mooi met zon....
Bestaat die uberhaupt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:13 schreef 91Vos het volgende:
SCAR-H SSR was het trouwens.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bestaat die uberhaupt?
ik vind er alleen airsoft zooi over en niks op de FN site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het heeft iig een andere stock en de fore end loopt langer door.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef thesystem het volgende:
Maar dat is een gewone scar H met een langere barrel.....
FV is toch fighting vehicle, en dit lijkt me gemotoriseerde artillerie.quote:
Dit is wél een Stoner 63 volgens mij.quote:
Je bent echt heel dichtbij, maar het is hem niet. Hij is er wel op gebasseerd. Het enige onderdeel van 'mijn' wapen dat op de Stoner 63 zou passen is de buttstock.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dit is wél een Stoner 63 volgens mij.
kloptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:35 schreef TheSpaceman het volgende:
Knights Armaments Mk 11 Mod 0, volgens mij een doorontwikkeling van de Stoner SR-25
Wist ik al toen ik 't submitte. Een typhoon is 't ook niet en daar houdt mijn kennis van Soviet-subs opquote:
Je bent heel warmquote:
Dus een Oscar klasse? Naam van deze sub weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:51 schreef TheSpaceman het volgende:
[..]
Je bent heel warm
En nee, het is ook geen Akula
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirage heeft geen voorvleugels.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:15 schreef Andyy het volgende:
Mirage
Ik had van jou toch wel die onderzeeër verwacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
Sterf toch af met die vliegtuigen van je...![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Mirage heeft geen voorvleugels.
Kuuuuut, hoe heet dit ding ook alweer. Het is een Saab toch?
Ik heb ook helemaal geen verstand van onderzeeërs, nederlandse, engelse of amerikaanse gaan nog redelijk maar russisch gaat me te boven...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel die onderzeeër verwacht.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook niet.
Hint: Mossad, blauwdrukken en Frankrijk
Juist! Israel was erin geslaagd om de blauwdrukken te bemachtigen van de Mirage, die is toen nagebouwd met hier en daar een verbetering, oa de canards.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:19 schreef jeroen25 het volgende:
Kfir?
De Nesher was dan ook goed geweest, want dat was de voorloper van de Kfir (zonder Israelische motor).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist! Israel was erin geslaagd om de blauwdrukken te bemachtigen van de Mirage, die is toen nagebouwd met hier en daar een verbetering, oa de cannards.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
Sterf toch af met die vliegtuigen van je...
Een schip dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Nah, opzoeken mag niet en wie schepen bij nummer kent verdient het punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Rave_NL het volgende:
Tipje, paint het scheepsnummer even weg
Ik doe ook geen zaken met ondersteuningspeletonsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:46 schreef AchJa het volgende:
FF tussendoor voor Rave, staat er bij jullie nog een clubje TL'ers gepland die richting Kreta gaan dit jaar?
K, dan laat ik me verrassen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik doe ook geen zaken met ondersteuningspeletons![]()
Nee, geen flauw idee..
En ga jij nu met droge ogen beweren dat jij niet gegoogled hebt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Nobu het volgende:
Albatros of Gepard, geen idee wat het verschil tussen die twee is.
Ja. Helaas wel zou ik bijna zeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En ga jij nu met droge ogen beweren dat jij niet gegoogled hebt?
De Gepard dan maar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:36 schreef jeroen25 het volgende:
Hoewel ze familie zijn wil ik toch lezen welke van de twee het is.
Dat is juist.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef Nobu het volgende:
Er staat een RAM op het achterdek zie ik, dus ik gok dat het de nieuwere versie is.
Is geen G36. Ook niet van Heckler & Koch!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:36 schreef Vortix het volgende:
Ziet eruit als een G36 variant met een heel aparte handguard.
Je bent echt heel warm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef hoogvlieger het volgende:
ik vind hem een beejte op een FN fnc lijken, maar dan met een korte loop en intrekbare stock
Klopt.quote:
Correct!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef ocf81 het volgende:
Su-22
Kan het er op dat plaatje niet echt uithalen.quote:Het verchil tussen de mig 15 en 17 is voornamelijk de lengte/relatieve dikte van de romp.
Toch verschillen ze niet veel van elkaar. De SU-25 is een hoogdekker en mist dat rare raampje aan de achterkant. Maar vwb wapenophangpunten lijken ze wel identiek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef thesystem het volgende:
Er zijn er een paar van gebouwd. De tegenhanger van de SU-25...maar hij is verder dan ook niet in gebruik genomen en er werd gekozen voor de SU-25.....
Je komt in de buurt hoogvlieger
Liever een Coleman dual fuel Peak One. Beter want is benzine/kerosine/terpetine is meer voorhandequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:55 schreef Remco026 het volgende:
Of je koopt gewoon een gasbrandertje na je opleiding
Prachtig... de Douglas A-1 Skyraider, oftewel "Sandy". Mooiste propellor-gevechtsvliegtuig ooit, vind ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:02 schreef Deathwings het volgende:
Nog meer vliegend spul!
[ afbeelding ]
Nee. Maar ik kan me voorstellen dat je 't zei en hij komt wel uit de "familie".quote:
Allicht.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:55 schreef AchJa het volgende:
Bakkerskar
Foto is trouwens genomen in Seedorf
Ziet er aardig Russisch uit. Volgens mij moet men in die hoek denken.quote:
Je komt in de buurt.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef TheSpaceman het volgende:
Heeft wel wat weg van een Shilka...
Correct.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ziet er aardig Russisch uit. Volgens mij moet men in die hoek denken.
Correct.quote:
Klopt het is idd een MLRS hehehe, enkel niet op tracks.quote:
Ik weet het niet, maar ik doelde met MLRS meer op de afkorting (Multiple Launch Rocket System).quote:Op maandag 1 februari 2010 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt het is idd een MLRS hehehe, enkel niet op tracks.
Maar wat is nu toch die naam van dat ding? Het is in elk geval in actieve dienst momenteel. En NEE, is niet verkocht aan Noorwegen
Dat snap ik, een MLRS systeem hoeft niet per sé op tracks te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik doelde met MLRS meer op de afkorting (Multiple Launch Rocket System).
Hij antwoordde eerst met ZSU-23-4 of ZSU-57-2, daarna postte ik met '9K22'. Daarna heeft hij zijn post verandert in 'Tunguska', wat de bijnaam van de 9K22 is. Dieptriest om zo een spelletje te spelen.quote:
Oh ja natuurlijk, omdat je 9K22 ziet weet je meteen dat het om een Tunguska gaat...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Hij antwoordde eerst met ZSU-23-4 of ZSU-57-2, daarna postte ik met '9K22'. Daarna heeft hij zijn post verandert in 'Tunguska', wat de bijnaam van de 9K22 is. Dieptriest om zo een spelletje te spelen.
Wikipedia en/of google. En ja, het zou fijn zijn als een mod het kan bevestigen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, omdat je 9K22 ziet weet je meteen dat het om een Tunguska gaat...
Oh, jij googled?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:42 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Wikipedia en/of google. En ja, het zou fijn zijn als een mod het kan bevestigen.
Ik heb er vertrouwen in dat de TS de scores aan past.quote:Russisch dus.
ZSU-23-4 Shilka Modified.
En was de edit voor of na het antwoord van vos91? Want ik betwijfel dat Rommel de boel bewust loopt te frustreren.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Bob-B het volgende:
Er is inderdaad een edit geweest, orginele post was:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat de TS de scores aan past.
Lief spelen verder.
En dat heeft hij al F5'end gedaan ofzo? Want tussen zijn en jouw antwoord zit een minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Mijn punt is dus, dat het makkelijk op te zoeken is als je de benaming eenmaal weet.
Kan ik niet terug zien. Ik gooi het hogerop.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
En was de edit voor of na het antwoord van vos91? Want ik betwijfel dat Rommel de boel bewust loopt te frustreren.
Hij hoeft het toch niet gelijk ge-edit te hebben? Misschien wel 5-10 minuten later. Alsof DEF zo druk is. Ik weet wel 100% zeker dat ik eerder het juiste antwoord gaf.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat heeft hij al F5'end gedaan ofzo? Want tussen zijn en jouw antwoord zit een minuut.
Dan staat er een edit onder de post.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet gelijk ge-edit te hebben? Misschien wel 5-10 minuten later. Alsof DEF zo druk is. Ik weet wel 100% zeker dat ik eerder het juiste antwoord gaf.
K. Om verdere escalatie te voorkomen pas ik de score aan en is 91vos aan zet.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef NJ het volgende:
De originele post was geplaatst om 17:44, de edit is gedaan om 17:46
De post van 91Vos was geplaatst om 17:45.
Lijkt er heel veel op maar het is net een ander.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:06 schreef TheSpaceman het volgende:
Lijkt volgens mij erg op de Heckler & Koch G3, maar gezien het houtwerk zal het op zijn minst een kloon zijn of misschien zelfs wel een heel ander wapen
Prima. Maakt mij niet uit. Vos had trouwens gelijk bij mijn foto, was de Astral II.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
K. Om verdere escalatie te voorkomen pas ik de score aan en is 91vos aan zet.
Erwin wees niet bang ik weet dat je ook uit het "oude poep" hout gesneden bent.
Makarov?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Andyy het volgende:
Javelin
Brits, lijkt op OF anti-air OF anti-tank.quote:
quote:
Starstreak is toch die rare met 3 raketten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brits, lijkt op OF anti-air OF anti-tank.
Brits is goed te raden ivm de camo en de helmen.
Hij lijkt toch erg veel op de starstreak, maar goed, dat is hem dus niet.
Hmmmmm....................geen idee dan.
De Amerikaanse ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm de javelin heeft aan de achterkant net zo een ronding als de Dragon. Dus daar ging ik niet van uit lol.
Nee niet echt. Bestaan ook enkel voudige. de Starstreak 1 heet die meen ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
Starstreak is toch die rare met 3 raketten?
Ahhh duidelijk, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef jeroen25 het volgende:
Dat is de Amerikaanse Javelin. (antitank)
De Britse Javelin is tegen vliegtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |