Volgens mij is dit een thermal, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:21 schreef AchJa het volgende:
Gewoon een kijker voor lamlullen die niet met de normale richtmiddelen kunnen schiieten.
Bin there done that and got a lousy t-shirt...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef thesystem het volgende:
Hahaha Achja, probeer jij dan maar eens in the desert, 's nachts te schieten met je oogdop en korrel.....
We schieten niet alleen op een schietbaan, mooi met zon....
Bestaat die uberhaupt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:13 schreef 91Vos het volgende:
SCAR-H SSR was het trouwens.
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bestaat die uberhaupt?
ik vind er alleen airsoft zooi over en niks op de FN site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het heeft iig een andere stock en de fore end loopt langer door.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:51 schreef thesystem het volgende:
Maar dat is een gewone scar H met een langere barrel.....
FV is toch fighting vehicle, en dit lijkt me gemotoriseerde artillerie.quote:
Dit is wél een Stoner 63 volgens mij.quote:
Je bent echt heel dichtbij, maar het is hem niet. Hij is er wel op gebasseerd. Het enige onderdeel van 'mijn' wapen dat op de Stoner 63 zou passen is de buttstock.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dit is wél een Stoner 63 volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |