Hij antwoordde eerst met ZSU-23-4 of ZSU-57-2, daarna postte ik met '9K22'. Daarna heeft hij zijn post verandert in 'Tunguska', wat de bijnaam van de 9K22 is. Dieptriest om zo een spelletje te spelen.quote:
Oh ja natuurlijk, omdat je 9K22 ziet weet je meteen dat het om een Tunguska gaat...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Hij antwoordde eerst met ZSU-23-4 of ZSU-57-2, daarna postte ik met '9K22'. Daarna heeft hij zijn post verandert in 'Tunguska', wat de bijnaam van de 9K22 is. Dieptriest om zo een spelletje te spelen.
Wikipedia en/of google. En ja, het zou fijn zijn als een mod het kan bevestigen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk, omdat je 9K22 ziet weet je meteen dat het om een Tunguska gaat...
Oh, jij googled?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:42 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Wikipedia en/of google. En ja, het zou fijn zijn als een mod het kan bevestigen.
Ik heb er vertrouwen in dat de TS de scores aan past.quote:Russisch dus.
ZSU-23-4 Shilka Modified.
En was de edit voor of na het antwoord van vos91? Want ik betwijfel dat Rommel de boel bewust loopt te frustreren.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef Bob-B het volgende:
Er is inderdaad een edit geweest, orginele post was:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat de TS de scores aan past.
Lief spelen verder.
En dat heeft hij al F5'end gedaan ofzo? Want tussen zijn en jouw antwoord zit een minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Mijn punt is dus, dat het makkelijk op te zoeken is als je de benaming eenmaal weet.
Kan ik niet terug zien. Ik gooi het hogerop.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
En was de edit voor of na het antwoord van vos91? Want ik betwijfel dat Rommel de boel bewust loopt te frustreren.
Hij hoeft het toch niet gelijk ge-edit te hebben? Misschien wel 5-10 minuten later. Alsof DEF zo druk is. Ik weet wel 100% zeker dat ik eerder het juiste antwoord gaf.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat heeft hij al F5'end gedaan ofzo? Want tussen zijn en jouw antwoord zit een minuut.
Dan staat er een edit onder de post.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Hij hoeft het toch niet gelijk ge-edit te hebben? Misschien wel 5-10 minuten later. Alsof DEF zo druk is. Ik weet wel 100% zeker dat ik eerder het juiste antwoord gaf.
K. Om verdere escalatie te voorkomen pas ik de score aan en is 91vos aan zet.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef NJ het volgende:
De originele post was geplaatst om 17:44, de edit is gedaan om 17:46
De post van 91Vos was geplaatst om 17:45.
Lijkt er heel veel op maar het is net een ander.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:06 schreef TheSpaceman het volgende:
Lijkt volgens mij erg op de Heckler & Koch G3, maar gezien het houtwerk zal het op zijn minst een kloon zijn of misschien zelfs wel een heel ander wapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |