Over 20 minuten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Over 20 minuten heeft IaN zijn 3-jarige jubileum hier. En hij is er niet!![]()
Naamtopic?
Kun je wel zeggen ja.quote:
We posten deze wel snel volquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over 20 minuten.![]()
3-jarig![]()
Jubileum![]()
Maar verzin maar een stoere TT hoor, mits TS accoord is. Of post deze snel vol.
Wie is Tinky?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Gert het volgende:
Wanneer is Tinky's "twee weken geen internet"-jubileum eigenlijk?
Prince is gewoon een ondermaatse tuinkabouter op hakken....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Prince is geen naam, Prince is een begrip
En chocoladekoekjes:quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
En nou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Prince is gewoon een ondermaatse tuinkabouter op hakken....![]()
Sowwwwwwwwww hehe dat lucht op....en ja dat betekend dat ik Prince niks, niets, nadda vind....en nu??? Nou...nou...nou???
Die klinken ook lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En chocoladekoekjes:
[ afbeelding ]
Koosnaampje voor Ian.quote:
Prince is ook een koekjequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het zijn volgens mij geen beeldjes, maar knuffelsquote:
Nee hoor, ik ben geen Prince-fanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja mij maakt het niks uit...ik dacht dat jij dan zou gaan gillen
Dat zei Remlof ook alquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prince is ook een koekje![]()
[ afbeelding ]
die zouden mooi bij mn moeder staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het zijn volgens mij geen beeldjes, maar knuffels
Of knuffelbeeldjes
http://www.the-cat-collection.com/cute-cats.html
Ja een beetje spuit 11-reactie, maar wel een lekkerequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zei Remlof ook al
Maar het zijn wel andere koekjes, dus we eten gewoon door
Ojeequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
die zouden mooi bij mn moeder staan![]()
Ik had t al aan Pietje gevraagd, dacht datje niet online wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Over 20 minuten.![]()
3-jarig![]()
Jubileum![]()
Maar verzin maar een stoere TT hoor, mits TS accoord is. Of post deze snel vol.
Ja we hebben topoverleg achter gehad en ik begreep inmiddels dat je echt een apart topic wil vanwege dit onbenullige feit. En dat mocht omdat je ontoerekeningsvatbaar bent, hoe vind je die!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had t al aan Pietje gevraagd, dacht datje niet online was
Ik dacht ik zet mezelf even goed voor lul, maakt vast indruk enzo.![]()
Het is een Time Out granenbiscuit hazelnoot gewordenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef D. het volgende:
*even gaat kijken wat er in de kast te vinden is
En dat plan ga je ook uitvoeren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef Laysa het volgende:
ik heb het plan om vroeg te gaan slapen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja we hebben topoverleg achter gehad en ik begreep inmiddels dat je echt een apart topic wil vanwege dit onbenullige feit. En dat mocht omdat je ontoerekeningsvatbaar bent, hoe vind je die!![]()
O en geen precedentwerking. Dit is eenmalig.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Anniebab het volgende:
Bij BNN heb je de IQ-test. Er zit een hele tribune Volendammers zag ik..![]()
Op Hyves werd je opgeroepen als je een volbloed Volendammer was kon je reageren en meedoen. Nou dan kan ik jullie vertellen dat er zeker 15 niet-Volendammers tussenzitten, en wat de uitslag ook is, er dus geen reet van klopt.
Wat een blamage,Allemaal een t-shirt aan van of Nick en Simon of 3 Js of de Fc, weer zon domme reclame aangelegenheid.
Ik ben vanavond ff geen Volendammer.
Da's wel heul op tijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ga zo mn bedje in...binne nu en 20 min
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig dat mensen zich uitgeven voor Volendammer
Ianquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef FANN het volgende:
zijn Mera en Ian het nieuwe Fok koppel?
![]()
IaN 3 jaar op Fok! *O*
kan het effe in het kort samengevat worden met wat, waar en vooral HOE???
Ga je wel de test doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Anniebab het volgende:
Bij BNN heb je de IQ-test. Er zit een hele tribune Volendammers zag ik..![]()
Op Hyves werd je opgeroepen als je een volbloed Volendammer was kon je reageren en meedoen. Nou dan kan ik jullie vertellen dat er zeker 15 niet-Volendammers tussenzitten, en wat de uitslag ook is, er dus geen reet van klopt.
Wat een blamage,Allemaal een t-shirt aan van of Nick en Simon of 3 Js of de Fc, weer zon domme reclame aangelegenheid.
Ik ben vanavond ff geen Volendammer.
Jij doet aan vooraankondigingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ga zo mn bedje in...binne nu en 20 min
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
IanMera
MeraIan
A.s. zaterdag op de meet zien ze elkaar voor het eerst en dannuuuhhhhh nah mag je zelluf bedenken
komt wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus ze hebben elkaar nog niet gegeven enzo![]()
bummer
Zaterdag gaat Mera een sixpack aan Ian gevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus ze hebben elkaar nog niet gegeven enzo![]()
bummer
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig dat mensen zich uitgeven voor Volendammer
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opgaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zaterdag gaat Mera een sixpack aan Ian geven
sinds wanneer hebben volendammers een IQ ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,Ze hadden t net al over inteelt enzo, dus ze staan er enkel weer voor lul,ik had me daar in ieder geval niet voor laten gebruiken.Maar dat reclame-circus hier doet daar natuurlijk meteen aan mee.
Bel BNN dan ff om het door te geven, daat halen ze die verraders er gelijk uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,Ze hadden t net al over inteelt enzo, dus ze staan er enkel weer voor lul,ik had me daar in ieder geval niet voor laten gebruiken.Maar dat reclame-circus hier doet daar natuurlijk meteen aan mee.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet aan vooraankondigingen![]()
Dat doet mijn neef ook bij zijn kinderen
Ze zullen wel weer met ponden gerookte paling de boel gekocht hebben daar....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bel BNN dan ff om het door te geven, daat halen ze die verraders er gelijk uit
Ik kan mn ogen bijna niet open houden...nee ....* klik*quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn maar 10 minuten
moet je niet nog opruimen enzo?
Zo kopen ze zeker IQ puntenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer met ponden gerookte paling de boel gekocht hebben daar....
Slaap lekker A'tjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan mn ogen bijna niet open houden...nee ....* klik*
Ik ben stiekem ook wel een klein beetje nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een klein beetje nieuwsgierig
Kan niet, want dat past net nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precedentwerking, die wil ik ook nog eens op m'n scrabblebord terugzien.
Vaak zijn verhalen beter dan foto'squote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ookDaarom is het ook jammer dat we hier geen foto's gaan zien
Waarom kom je niet gewoon? En fannquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ookDaarom is het ook jammer dat we hier geen foto's gaan zien
Hoe laat begint het PP?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon? En fann![]()
.
Ow, nou, verhalen komen hier toch wel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak zijn verhalen beter dan foto's
18uquote:
Tja...ehh....ik moet mijn haar wassenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon? En fann![]()
.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar later komen is geen probleem?
Eh... vanáf toch hè, hoop ik.quote:
Nou Pietje, wat dacht je van: mensen die daar tóch al om zes uur op de stoep staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor jou is 't exact 18u, wie moet anders de slingers voor Ian ophangen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
Nou Pietje, wat dacht je van: mensen die daar tóch al om zes uur op de stoep staan.
Kom je goed weg, Gert.quote:
Bofkont dat ik 'r ben!quote:
Jasses Teun... ik dacht dat ie dood was...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is leuk![]()
http://www.johnnolanfilms.com/films/nolans-cheddar/
Verkapte kijk mij eens een hoog IQ hebben postquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben het bewijs dat de ig test (die andere letter zit in de stofzuigerzak) een aanfluiting is, ik zou een ig hebben van 136 en mijn vrouw 132, nou neem van mij aan dat ik echt niet slimmer ben dan mijn vrouw
Meer mezelf naar beneden halen dan want bij het nat.dictee kan ik net in de buurt van Bonnie blijven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens een hoog IQ hebben post
KLAAR !quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef FANN het volgende:heb ik net de oude kledingkast uitelkaar gesloopt kom ik erachter dat ik eromheen
geverfd heb![]()
nu moet ik morgen dus muurverf halen want de oude kast was 220 cm hoog en de nieuwe zijn
175 cm hoog
Kun je niet effe bij mij komen witten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
KLAAR !![]()
ik vond nog witte muurverf![]()
[ afbeelding ]
morgen effe kijken of het een beetje gelukt is
vrijdag komen de nieuwe kasten en dan moet er ongeveer 2x deze hoeveelheid
kleding in![]()
[ afbeelding ]
maar er zit kleding bij van wel meer dan 10 jaar oud dus ik zal eerst maar effe
gaan sorteren enzo....
morgen
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben het bewijs dat de ig test (die andere letter zit in de stofzuigerzak) een aanfluiting is, ik zou een ig hebben van 136 en mijn vrouw 132, nou neem van mij aan dat ik echt niet slimmer ben dan mijn vrouw
Er zijn echt mensen die dat doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:45 schreef FANN het volgende:heb ik net de oude kledingkast uitelkaar gesloopt kom ik erachter dat ik eromheen
geverfd heb![]()
quote:nu moet ik morgen dus muurverf halen want de oude kast was 220 cm hoog en de nieuwe zijn
175 cm hoog
quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kun je niet effe bij mij komen witten?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:12 schreef FANN het volgende:
[..]
KLAAR !![]()
ik vond nog witte muurverf![]()
[ afbeelding ]
morgen effe kijken of het een beetje gelukt is
vrijdag komen de nieuwe kasten en dan moet er ongeveer 2x deze hoeveelheid
kleding in![]()
[ afbeelding ]
maar er zit kleding bij van wel meer dan 10 jaar oud dus ik zal eerst maar effe
gaan sorteren enzo....
morgen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:42 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat doen?
Jah,,, want de verhuizing moest snel en toen stond de kast er al en toen moest de muur nog
gewit
[..]
Tja..
hoeft dus niet meer want ik had nog verf
![]()
ik heb 2x 2 uur geslapen 2 uur voor het schilderen en 2 uur na het schilderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent lekker bezig geweest zeg, vannacht
![]()
Hoop dat het gelukt is dan![]()
En goeiemorgen!![]()
Nog twéé nachtjes!
volgens mij is het goed, komt toch 3 meter kast voor te staan ging alleen om wat er boven de kastquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lol, nou sterkte ermee, is het al licht genoeg om te zien of het gelukt is?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
omdat ie nie wil dat ''little red corvette '' op joetoep verschijntquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Waarom is Prince trouwens een egoïst???
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Copycat het volgende:
Little Red Corvette. Die moeten ze op mijn begrafenis draaien als ik middels een verkeersongeluk om het leven kom.
Er is volgens mij sowieso weinig van Prince te vinden op YouTube.
quote:
Deze:quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef CarOnline het volgende:
Mogge.
Wat vind je leuk?
Eh maar je gaat naar Edinburgh en dat ligt toch in Schotland![]()
Dus dan ga je naar het Verenigd Koninkrijk en niet naar Engeland![]()
Of verpest ik je logica-pret?
Mon CarO! Heb je die zelf bedacht?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef CarOnline het volgende:
Logica voert je van A naar B, verbeelding brengt je overal
I know!quote:
Dat is echt goochelen met letters hè, wat jij doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
I know!
En soms moet ik daar gewoon even mee strooien.
Ik zit vól gejatte teksten en verstandige uitspraken.
Nog eentje?
'Er is er nog nooit eentje blijven zitten!'
Hóppa!
Alsof het niets is.
Betrap ik jou daar ook op een cliché?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is echt goochelen met letters hè, wat jij doet.
Ik word er bijna duizelig van. Zo uit je hoge hoed!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef CarOnline het volgende:
Hee Buuv vanavond pas laat mollen vangen he!
Ben benieuwd, de Mol liet zich zien toch? Ofzo?
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is al eerder gedaan toch, in Argentinië, en vorig jaar ook in die grot. Het gaat echt wel op een manier waar wij geen kloot van snappen denk ik. hoop ik.
Het slachtofferaantal van het vage griepje is inmiddels gestegen tot 2
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Maar toch is het gek dat ze het meteen al zeiden.
Ah oh jee.
Moeten we iets sturen? Geld? Aspirines?
Oh! Dat heb ik al gedaan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! stuur liefde! En niet echt ziek hè. Maar ook niet echt fit. Zo vaag. ik haat vaag. Nu liggen ze gewoon lekker te rieleksen. Nou ja, ook wel eens lekker.
Hij las het net ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Dat heb ik al gedaan!
Heb een berichtje naar B1 gestuurd. Naast zn kippenhok. Wat attent he!
Zul je zien, liggen die anderen op de bank![]()
Gister B&R ook thuis gehouden, moesten naar de ortho, voor het eerst.
OMG beide 5 beugels ofzo in 2 jaar tijd.
Daar gaan je dagjes winkelen![]()
Ja, ik zal m weer veranderen, ik blief helemaal geen koekjes en chocola.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
En nu heb ik zin in koekjes en chocola
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, gefeli allen
Da's toch mooi 500 x 300 = 150.000 posts
Heul niet, ik hab Havoquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Oh dan komt dat vast omdat ik hem liefde heb gegevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij las het net ja.Want die is nooit ziek. tot zijn grote ergernis.
![]()
oh my.Nou windowshoppen dan maar.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand met wél gevoel!![]()
Ook dom zeker?
Bijzonder apart.quote:
Hee, wat ziet mijn oog?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee, wat ziet mijn oog?
Zijn we in topic 500 aanbeland? Wat grappig, t viel me zo ineens op!
Nou, gefeliciteerd allemaal. Wann pgestasie!![]()
Nee, geen wanprestatie
Weet je wat mij zo ineens opviel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Bijzonder apart.Maar fijn dat je niet ons jubileum voorbij gaat unlike some others...!
Moejje nie eerst zo lillik doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maakt
Ja, beugels. Weet je ongeveer wat dat kost? Ik heb geen enkele notie wat zoiets nu eigenlijk kost.
Ik dacht er tijdens de vorige SC nog aan. Oeh, bijna 500, dacht ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet je wat mij zo ineens opviel?Het 500e topic!! wat geweldig! En wat een feest! Dat niemand dat gezien heeft zeg!
![]()
Dat vraagt om een liedje![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moejje nie eerst zo lillik doen![]()
Het deel wat ik moet betalen, en dat is dan de helft ongeveer, rest is ziekenfonds, is 200 euro per 3 maanden.
Maar goed, dat is Duitsland he, weet niet hoe dat in NL is.
Wel is het zo dat als ze het hele traject netjes doorlopen, je ook weer een deel terug krijgt.
D. had het wel al gezienquote:
Ik hecht gewoon waarde aan tradiquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moejje nie eerst zo lillik doen![]()
Het deel wat ik moet betalen, en dat is dan de helft ongeveer, rest is ziekenfonds, is 200 euro per 3 maanden.
Maar goed, dat is Duitsland he, weet niet hoe dat in NL is.
Wel is het zo dat als ze het hele traject netjes doorlopen, je ook weer een deel terug krijgt.
Heb maar eens 500 Bulgaren te logeren en dat 3 jaar. Kijken of je het dan nog niks vindt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. had het wel al gezien![]()
Maar wat is nou 500 topics?
Of 3 jaar?
Beugels? Een kratje van 16 kost ongeveer een tientje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen! *vuist maakt
Ja, beugels. Weet je ongeveer wat dat kost? Ik heb geen enkele notie wat zoiets nu eigenlijk kost.
Deze 3 jaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb maar eens 500 Bulgaren te logeren en dat 3 jaar. Kijken of je het dan nog niks vindt.![]()
Maar wat is er met die 3 jaar?
ja, 8 keer in totaal. over 22 maanden. En het is ook wel veel geld! Echt wel. Ik zat alleen meet duizenden euro's in ene keer op te hoesten in mijn hoofd. En ik moet zelf in februari ook weer naar de tandarts met fietsenrek en co.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef CarOnline het volgende:
Tis 2 jaar en dan elke 3 maanden, te beginnen met as Februari.
Dus eind volgende maand, (jeweets, de maand dat ik geen salaris meer heb) betaal ik 200,-
Nou, en dan weer in Mei. En dan weer in Juli.
Enzovoorts tot je 2 jaar verder bent. Ik vind het nogal wat. Helemaal als je dan ook geen werk meer hebt
Tis voor 2 kinders.
Altijd prijs, met 2. Die hebben echt ALTIJD hetzelfde![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze 3 jaar![]()
IaN 3 jaar op Fok! *O*
Arme Toos!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef CarOnline het volgende:
Tis 2 jaar en dan elke 3 maanden, te beginnen met as Februari.
Dus eind volgende maand, (jeweets, de maand dat ik geen salaris meer heb) betaal ik 200,-
Nou, en dan weer in Mei. En dan weer in Juli.
Enzovoorts tot je 2 jaar verder bent. Ik vind het nogal wat. Helemaal als je dan ook geen werk meer hebt
Tis voor 2 kinders.
Altijd prijs, met 2. Die hebben echt ALTIJD hetzelfde![]()
Nou gelukkig niet in één keer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, 8 keer in totaal. over 22 maanden. En het is ook wel veel geld! Echt wel. Ik zat alleen meet duizenden euro's in ene keer op te hoesten in mijn hoofd. En ik moet zelf in februari ook weer naar de tandarts met fietsenrek en co.Maar zo in termijnen is niet leuk en echt veel geld, maar gewoon minder erg dan ik dacht.
Oh da's ook niet leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Arme Toos!Dat is kei
ielig!
Hier moet er ook eentje een beugel maar de tandarts wil nog even wachten maar het wordt een beetje sneu want hij durft niet eens gewoon te lachen dus ik wil dat die alsnog snel een beugel krijgt. Heb je het maar gehad ook.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet in één keer.
Maar goed, ik weet niet hoe dat in NL is he.
Wel mooi is dat ze hier gewoon een regeling hebben zodat je minder snel halverwege het traject stopt, of de laatste (losse) beugel niet meer in doet, je krijgt een deel terug als je ALLES hebt afgerond.
Maar bij B&R is het vooral de kaakstand die niet goed is. Hebben ze van mama zei de gewone tandarts, hij had me echt maar 4 minuten gezien. Staan we bij de ortho gister, zegt ie: ja en de onderkaak staat ook wat naar achter, dat hebben ze van mama. Haha bizar. Dat zien ze echt razendsnel.
Misschien ga ik ook wel aan de beugel
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Arme Toos!Dat is kei
ielig!
Hier moet er ook eentje een beugel maar de tandarts wil nog even wachten maar het wordt een beetje sneu want hij durft niet eens gewoon te lachen dus ik wil dat die alsnog snel een beugel krijgt. Heb je het maar gehad ook.
Ja, alles al dus het kan best. Hij is er ook mee gepest dus dat maakt het allemaal nog gevoeliger en hij voelt al zo groots en meeslepend.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?
Je kan toch zeggen dat het voor hem zelf heel vervelend is? Vind ik ook wel sneu hoor.
B&R hebben echt wel rechte tanden, ze staan alleen te ver naar voren. En de kaak is te smal dus daar gaat eerst een beugel in om de bovenkaak breder te maken. En dan elke keer aandraaien enzo.
Fijn, want dan krijgen ze spleten tussen de tanden. Geen porum! Als dat breed genoeg is en de snijvlakken staan op elkaar, gaan ze de tanden met slotjes weer rechtzetten.
Daarna krijgen ze een blokbeugel om de kaakstand goed te houden. Charmant
Maar hij heeft het wel goed uitgelegd, dat was wel prettig.
Jequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 500 topics zijn niet juist. We zijn in dit subforum begonnen met # 334
Ja maar, ja maar.... daarvoor hadden we al 333 RLS-SC topics in GC, na het sluiten van TBO.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die 500 topics zijn niet juist. We zijn in dit subforum begonnen met # 334
Vooral vanwege hoop op:quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Yo chatters, verenigt u!
Waarom blijven jullie daar hangen als het zo kut is?
Wil ik echt echt echt weten.
Ik geloof dat ik het al opgegeven heb.... ik ben er deze week nog niet geweest; ik lees het boek welquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
Yo chatters, verenigt u!
Waarom blijven jullie daar hangen als het zo kut is?
Wil ik echt echt echt weten.
Het is een sc, wat valt daar niet aan te begrijpen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Zolang de RLS SC zo'n zootje is heeft het geen zin om hier te praten over de chat. Ik begrijp niets van dit topique.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan ook een vastbijtertje.
Zie mijn FOK!historie.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar scoor je zelf je unieke buitenlandse outfits?
Ik denk dat Maanvis vooral moeite heeft met het feit dat SV de chat geïntegreerd heeft in het hele gebeuren en dat de chat dus onderdeel is van Studio Vlemmix, wat er op de chat gebeurt is dat dan dus ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een sc, wat valt daar niet aan te begrijpen?
Ga dan naar de chat ofzo of snap je dat ook niet?
ho ho ho, niet zo kort door de bocht aub, er zijn volledig topics volgepost over de chat zonder dat er ook maar 1 post is aangeraakt door mods. Het kopieren van chatlogs is simpelweg niet toegestaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
Echter, als je in de COS iets post van de chat, dan wordt het verwijderd en moet het maar in de SC gepost worden, terwijl de SC over het algemeen juist een lekker slap lullen afdeling is voor mensen die ooit redelijk fanatiek een RLS volgden, maar waarbij dat bij sommige frequente SC-gebruikers zelfs niet van toepassing is.
Het bespreken van de SV chat in de SC is daarom ook geen logische stap, en in het geval van deze RLS hoort dat IMHO dus gewoon in de COS, en is het nutteloos om mensen die typische COSsers zijn naar de SC te sturen waar ze vrijwel nooit komen, omdaar één onderdeel van SV (de chat dus) te bespreken.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Zolang de RLS SC zo'n zootje is heeft het geen zin om hier te praten over de chat. Ik begrijp niets van dit topique.
Ik probeerde alleen maar aan te geven dat IMHO de chat wezenlijk onderdeel is van SV... en daarom snap ik het wissen van chatlogs niet (en als dat FOK! regelement is, dan is SV in de huidige vorm dus niet geschikt voor FOK!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ho ho ho, niet zo kort door de bocht aub, er zijn volledig topics volgepost over de chat zonder dat er ook maar 1 post is aangeraakt door mods. Het kopieren van chatlogs is simpelweg niet toegestaan.
Misschien is 't geen logische stap, maar de COS laten overspoelen door de chat is ook niet logisch. Het draait om de streams daar.
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Maar ik hoef relevante info over de chat toch niet hier te posten, tussen de 'Ik eet vanavond spruitjes' en de 'mijn dochter heeft haar eerste vriendje' ?!
en waar moeten we dan lamenteren over het weer, het sneeuwduinen en sneeuwjagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Veel SC-ers renderen bij zeiken opperbest, ze doen niets liever, 't zit in de genen. En daarom zeiken ze in en over die chat![]()
't Zal opeens maar goed zijn zeg, waar moeten we dan heen
Ik at gisteravond spruitenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Maar ik hoef relevante info over de chat toch niet hier te posten, tussen de 'Ik eet vanavond spruitjes' en de 'mijn dochter heeft haar eerste vriendje' ?!
Maar dan snapt Maanvis de COS misschien ook niet. Misschien is heel FOK! dan wel een grote warboel voor hem.Wan jedoe zeg, dat FOK!. Overal topics enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Maanvis vooral moeite heeft met het feit dat SV de chat geïntegreerd heeft in het hele gebeuren en dat de chat dus onderdeel is van Studio Vlemmix, wat er op de chat gebeurt is dat dan dus ook.
Echter, als je in de COS iets post van de chat, dan wordt het verwijderd en moet het maar in de SC gepost worden, terwijl de SC over het algemeen juist een lekker slap lullen afdeling is voor mensen die ooit redelijk fanatiek een RLS volgden, maar waarbij dat bij sommige frequente SC-gebruikers zelfs niet van toepassing is.
Het bespreken van de SV chat in de SC is daarom ook geen logische stap, en in het geval van deze RLS hoort dat IMHO dus gewoon in de COS, en is het nutteloos om mensen die typische COSsers zijn naar de SC te sturen waar ze vrijwel nooit komen, omdaar één onderdeel van SV (de chat dus) te bespreken.
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.quote:
Mwah... als je 300 posts over de ban van Cc en de ban van BQ en de ban van weet ik veel wie ook maar een beetje kritisch is, dan zegt dat volgens mij vooral veel over SV....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.
Misschien snappen ze bij Studio Vlemmix wel gewoon niet hoe je een normale RLS op poten zetquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan snapt Maanvis de COS misschien ook niet. Misschien is heel FOK! dan wel een grote warboel voor hem.Wan jedoe zeg, dat FOK!. Overal topics enzo.
We zijn iig bezig met een FAQ want de lijn blijft lastig kennelijk.
Dan nog blijf ik me oprecht verbazen en dat vroeg ik me eigenlijk af hoe je wéken kunt vullen met algehele kutheid.
Ja dat kan best, maar daar hadden we 't niet overquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Mwah... als je 300 posts over de ban van Cc en de ban van BQ en de ban van weet ik veel wie ook maar een beetje kritisch is, dan zegt dat volgens mij vooral veel over SV....
Zelfs dat is toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.
LOL... maar dat maakt het dan wel relevantquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat kan best, maar daar hadden we 't niet over.
Ja en het toeval komt niet alleen; wij hebben pas ook spruitjes gegetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.
Hoe kwam je er bij om ze dan nu ineens te gaan eten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat is toevallig![]()
Ik lust pas sinds een paar maanden spruiten, wat een verspilling van al die jaren zonder spruiten
snappen ze bij SV sowieso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien snappen ze bij Studio Vlemmix wel gewoon niet hoe je een normale RLS op poten zet
Alleen maar gedonder op en door die chat, op alle fronten
Ik at in een restaurantje een biefstukje en daar lagen 4 spruiten naast en toen dacht ik: "Ik probeer het nog eens".quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe kwam je er bij om ze dan nu ineens te gaan eten?
Nee, maar als je daar kritisch over bent dan krijg je een banquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
snappen ze bij SV sowiso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?
Niet te kritisch hèquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
snappen ze bij SV sowiso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?
Jij bent dé Cos-ser?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.
dat heeft ie zeker goed uitgelegd...dat doen ze heus niet allemaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?
Je kan toch zeggen dat het voor hem zelf heel vervelend is? Vind ik ook wel sneu hoor.
B&R hebben echt wel rechte tanden, ze staan alleen te ver naar voren. En de kaak is te smal dus daar gaat eerst een beugel in om de bovenkaak breder te maken. En dan elke keer aandraaien enzo.
Fijn, want dan krijgen ze spleten tussen de tanden. Geen porum! Als dat breed genoeg is en de snijvlakken staan op elkaar, gaan ze de tanden met slotjes weer rechtzetten.
Daarna krijgen ze een blokbeugel om de kaakstand goed te houden. Charmant
Maar hij heeft het wel goed uitgelegd, dat was wel prettig.
Hoe weet jij dat ik vanavond spruitjes eet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
Er zijn nl users (verrassing!) die het wel degelijk storend vinden en ook daar hebben wij rekening mee te houden dus jij ook.
Echt wel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verklaar die dochter eerst maar eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik vanavond spruitjes eet?
Het moet niet gekker worden, je bent nummer 3 in rijquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat er helemaal naast, heb die hele conversatie niet meegekregen. Noek plaatst hier een losse posting zonder directe link en/of verwijzing over iets waarvan ik niets weet. Ik reageer d'r zomaar op zonder die achtergrond te kennen. Haar opmerking en deze discussie horen ook niet hier, maar in de feedbackquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waar moeten we dan lamenteren over het weer, het sneeuwduinen en sneeuwjagen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.
In dit opzicht wel. Het is een community. Vind je het niet leuk, kijk er dan niet. Hetzelfde geldt voor Noek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.
Ik wilde gewoon even aanhaken hier en dacht ik reageer op jouw nietszeggende post met een nietszeggende post van mezelf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat er helemaal naast, heb die hele conversatie niet meegekregen. Noek plaatst hier een losse posting zonder directe link en/of verwijzing over iets waarvan ik niets weet. Ik reageer d'r zomaar op zonder die achtergrond te kennen. Haar opmerking en deze discussie horen ook niet hier, maar in de feedback![]()
Kortom, mijn opmerking raakt kant noch wal. En toch ook weer wel of zo.
Jouw mannetje André heeft een cameraatje in zijn oogquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was pertinent niet voor mij bedoeld!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Verklaar die dochter eerst maar eens.![]()
Miss "ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet"
Cc een ban?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu maar gokken wanneer die vlaag voorbij komtquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....
Maar als het daar om draait dan gaat het dus om users die zich er aan storen, niet om iets wat regelementair een probleem is?
Cummuniteit....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit opzicht wel. Het is een community. Vind je het niet leuk, kijk er dan niet. Hetzelfde geldt voor Noek.
We zorgen wel dat er een leuk plaatje bij komt te staan als er echt iets gebeurt op de stream, dus het is heul makkelijk om de streamtaal van de chattaal te scheiden.
Nou, het was een oprechte vraag mijnerzijds hoe je weken kunt vullen met crap. Niet eens dat ik het crap vind want ik kijk er te weinig voor maar echt boeien doet het ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....
Maar als het daar om draait dan gaat het dus om users die zich er aan storen, niet om iets wat regelementair een probleem is?
quote:
Ik begrijp het nu ook pas, geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp nu pas waar het over gaat
Nou, vind ik niet. Ik ben verbaasd en dat heeft weinig officieels te betekenen behalve dat ik een vraag en een mening heb.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat er helemaal naast, heb die hele conversatie niet meegekregen. Noek plaatst hier een losse posting zonder directe link en/of verwijzing over iets waarvan ik niets weet. Ik reageer d'r zomaar op zonder die achtergrond te kennen. Haar opmerking en deze discussie horen ook niet hier, maar in de feedback![]()
Kortom, mijn opmerking raakt kant noch wal. En toch ook weer wel of zo.
Daar zou dus een CSC voor gemaakt moeten worden zodat de COS niet vervuild wordt met zaken van de chat??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu maar gokken wanneer die vlaag voorbij komt. Het draait erom dat de COS het woordje stream bevat en dat bij vlagen het totaal niet meer over de stream gaat en het een verkapte chat-slowchat wordt.
Gezond verstand, voor zover aanwezig. Anders zijn er altijd wel mensen die willen helpenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
Antwoord: relevantie!
En wie bepaalt wat wel en wat niet relevant is?
Maanvis natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
Antwoord: relevantie!
En wie bepaalt wat wel en wat niet relevant is?
Openen!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Leandra het volgende:
Daar zou dus een CSC voor gemaakt moeten worden zodat de COS niet vervuild wordt met zaken van de chat??
Dat is een mogelijkheid, maar gaat waarschijnlijk niet werken. Want, zoals Cc net aangaf, wordt er soms on stream over de chat gepraat. Dan raakt Maanvis pas echt in paniekquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou dus een CSC voor gemaakt moeten worden zodat de COS niet vervuild wordt met zaken van de chat??
Ja oke....maar eerst ditte...en ik wilde vandaag spruitjes eten maar kwam langs de friettentquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ho ho, we gaat het straks weer over mijn dochters eerste vriendje hebben.
Ja, eik wel. Maar dan blijft alsnog staan dat er geen stukken mogen worden overgenomen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
ow. nou, dan ook niet voor mij, en spruitjes had ik al op. Voel ik me verdorie weer voor niks aangesproken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was pertinent niet voor mij bedoeld!
Maar ... ik vind de chat in de sc bespreken een beetje raarrrrr.
Fan-fucking-tastisch en bedankt voor je medewerkingquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik eigenlij bedoel te zeggen is dat jullie wel allemaal regeltjes kunnen bedenken, maar dat ze absoluut niet gaan werken omdat 90% van de posters in dit forum daar gewoon schijt aan heeft.
Ik vind vandaag alles goed, ook meningen (al ga ik daar dan weer niet over)quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, vind ik niet. Ik ben verbaasd en dat heeft weinig officieels te betekenen behalve dat ik een vraag en een mening heb.
Je bent zelf een trol!quote:
Wat voor de een crap is, is voor de ander leuk vermaak, ongeacht de reden dat die ander het als vermaak ziet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, het was een oprechte vraag mijnerzijds hoe je weken kunt vullen met crap. Niet eens dat ik het crap vind want ik kijk er te weinig voor maar echt boeien doet het ook niet.
De regels zijn dat er geen stukken uit de chat worden overgenomen. Dat is het. Verder mag het best over de chat gaan mits het relevant is. Een Sly-fittie? Eerlijk, vind je dat relevant?
Dan staat er nog steeds dat er users zijn die het wel storend vinden en behalve mod ben ik ook nog een user en ik vind het ook niet geslaagd. Vind het stoer doen om niks eigenlijk.
ja, weg met die moderaties! Wat denken ze wel niet! en de snelheidslimieten moeten ook weg want daar houdt ook geen hond zich aan! Goed puntquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik eigenlij bedoel te zeggen is dat jullie wel allemaal regeltjes kunnen bedenken, maar dat ze absoluut niet gaan werken omdat 90% van de posters in dit forum daar gewoon schijt aan heeft.
Die stukken niet mogen overnemen vanuit daar vind ik dan weer wel logisch. Maar ook nogal in het niet vallen als je het wel in eigen woorden mag vertellen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:39 schreef Noek het volgende:
Ja, eik wel. Maar dan blijft alsnog staan dat er geen stukken mogen worden overgenomen natuurlijk.
Wel kun je daar een baas mét een ban zijn. Hmmm, we nemen het even mee naar achteren.
Tot zo!
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, weg met die moderaties! Wat denken ze wel niet! en de snelheidslimieten moeten ook weg want daar houdt ook geen hond zich aan! Goed punt
Ik denk dat Maanvis daar minder paniekkerig van wordt dan van het posten in SC tussen de spruitjesverhalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, maar gaat waarschijnlijk niet werken. Want, zoals Cc net aangaf, wordt er soms on stream over de chat gepraat. Dan raakt Maanvis pas echt in paniek.
Precies, dat is ook weer zo'n achterlijke regel die nergens op slaat. Zelfs 1 zinnetje mag niet, dat moet je dan weer verhaspelen in je copy-paste. Wat een achterlijk gedoe, we zijn toch geen debielen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stukken niet mogen overnemen vanuit daar vind ik dan weer wel logisch. Maar ook nogal in het niet vallen als je het wel in eigen woorden mag vertellen.
Ja, dat is ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die stukken niet mogen overnemen vanuit daar vind ik dan weer wel logisch. Maar ook nogal in het niet vallen als je het wel in eigen woorden mag vertellen.
Kunst zeg, als ze (die schoorsteenvegers) daar om de zoveel maanden die aderen zitten door te raggen met een camera,quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schei eens uit ik heb geen vet op mn lichaam en in mn aderen...das zo ongeveer hetgene wat wel goed werkt bij mij
D'r auto kan gewoon niet harder....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje vuig tegen de modjes aanschurken huh
Zeg mij dat het Pietje was die zei dat het niet mocht, die zit er regelmatig erg strak inquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dat is ook weer zo'n achterlijke regel die nergens op slaat. Zelfs 1 zinnetje mag niet, dat moet je dan weer verhaspelen in je copy-paste. Wat een achterlijk gedoe, we zijn toch geen debielen.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
D'r auto kan gewoon niet harder....
Nee remlof. Ik kreeg een note.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg mij dat het Pietje was die zei dat het niet mocht, die zit er regelmatig erg strak in
Pietje en Gertje lieten alles toe, zie de eerdere COSsen, die staan vol met logs, totdat Relmof kwam en zei dat het niet mocht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg mij dat het Pietje was die zei dat het niet mocht, die zit er regelmatig erg strak in
Jij leest de cos niet hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
welk onverlaat heeft dat op zn geweten?
Ja, dit is hét topic om dat te vragen begrijp ik.
En ik wil het weten
Ik hou wel van een beetje strak ja......quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja... Leedvermaak wordt hier keihard afgestraftquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef Copycat het volgende:
Ik proef sarcasme jegens het plebs dat zich vermaakt met SV.
We wisten nog niet wat we ermee aan moesten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Maanvis het volgende:
Pietje en Gertje lieten alles toe, zie de eerdere COSsen, die staan vol met logs, totdat Relmof kwam en zei dat het niet mocht.
Even quotenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje strak ja......
Leuke duobaan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:
Verplicht topichoppen wordt ook niet gewaardeerd, dus een COS en een CSC is dan niet handig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We wisten nog niet wat we ermee aan moesten.
Het mag niet. Net zoals Mns-gesprekken ook niet mogen worden gepost. Wist ik veel. Jaja, modje van lik m'n vestje, het is een gave. Maar Reldude had een punt, het mag ook idd niet en hij kwam toevallig langs en zag dat. Ik zat er toen toevallig bij en keek ernaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We wisten nog niet wat we ermee aan moesten.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
Ja... Leedvermaak wordt hier keihard afgestraft
Is zo weer over. Eén keer de vraag: wat eten jullie en het is oké!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Daar gáát het enige topic in RLS waar ik geen gestechel over SV hoefde te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |