Het is een sc, wat valt daar niet aan te begrijpen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Zolang de RLS SC zo'n zootje is heeft het geen zin om hier te praten over de chat. Ik begrijp niets van dit topique.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan ook een vastbijtertje.
Zie mijn FOK!historie.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef Copycat het volgende:
Waar scoor je zelf je unieke buitenlandse outfits?
Ik denk dat Maanvis vooral moeite heeft met het feit dat SV de chat geïntegreerd heeft in het hele gebeuren en dat de chat dus onderdeel is van Studio Vlemmix, wat er op de chat gebeurt is dat dan dus ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een sc, wat valt daar niet aan te begrijpen?
Ga dan naar de chat ofzo of snap je dat ook niet?
ho ho ho, niet zo kort door de bocht aub, er zijn volledig topics volgepost over de chat zonder dat er ook maar 1 post is aangeraakt door mods. Het kopieren van chatlogs is simpelweg niet toegestaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
Echter, als je in de COS iets post van de chat, dan wordt het verwijderd en moet het maar in de SC gepost worden, terwijl de SC over het algemeen juist een lekker slap lullen afdeling is voor mensen die ooit redelijk fanatiek een RLS volgden, maar waarbij dat bij sommige frequente SC-gebruikers zelfs niet van toepassing is.
Het bespreken van de SV chat in de SC is daarom ook geen logische stap, en in het geval van deze RLS hoort dat IMHO dus gewoon in de COS, en is het nutteloos om mensen die typische COSsers zijn naar de SC te sturen waar ze vrijwel nooit komen, omdaar één onderdeel van SV (de chat dus) te bespreken.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Zolang de RLS SC zo'n zootje is heeft het geen zin om hier te praten over de chat. Ik begrijp niets van dit topique.
Ik probeerde alleen maar aan te geven dat IMHO de chat wezenlijk onderdeel is van SV... en daarom snap ik het wissen van chatlogs niet (en als dat FOK! regelement is, dan is SV in de huidige vorm dus niet geschikt voor FOK!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ho ho ho, niet zo kort door de bocht aub, er zijn volledig topics volgepost over de chat zonder dat er ook maar 1 post is aangeraakt door mods. Het kopieren van chatlogs is simpelweg niet toegestaan.
Misschien is 't geen logische stap, maar de COS laten overspoelen door de chat is ook niet logisch. Het draait om de streams daar.
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Maar ik hoef relevante info over de chat toch niet hier te posten, tussen de 'Ik eet vanavond spruitjes' en de 'mijn dochter heeft haar eerste vriendje' ?!
en waar moeten we dan lamenteren over het weer, het sneeuwduinen en sneeuwjagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Veel SC-ers renderen bij zeiken opperbest, ze doen niets liever, 't zit in de genen. En daarom zeiken ze in en over die chat![]()
't Zal opeens maar goed zijn zeg, waar moeten we dan heen
Ik at gisteravond spruitenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Maar ik hoef relevante info over de chat toch niet hier te posten, tussen de 'Ik eet vanavond spruitjes' en de 'mijn dochter heeft haar eerste vriendje' ?!
Maar dan snapt Maanvis de COS misschien ook niet. Misschien is heel FOK! dan wel een grote warboel voor hem.Wan jedoe zeg, dat FOK!. Overal topics enzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Maanvis vooral moeite heeft met het feit dat SV de chat geïntegreerd heeft in het hele gebeuren en dat de chat dus onderdeel is van Studio Vlemmix, wat er op de chat gebeurt is dat dan dus ook.
Echter, als je in de COS iets post van de chat, dan wordt het verwijderd en moet het maar in de SC gepost worden, terwijl de SC over het algemeen juist een lekker slap lullen afdeling is voor mensen die ooit redelijk fanatiek een RLS volgden, maar waarbij dat bij sommige frequente SC-gebruikers zelfs niet van toepassing is.
Het bespreken van de SV chat in de SC is daarom ook geen logische stap, en in het geval van deze RLS hoort dat IMHO dus gewoon in de COS, en is het nutteloos om mensen die typische COSsers zijn naar de SC te sturen waar ze vrijwel nooit komen, omdaar één onderdeel van SV (de chat dus) te bespreken.
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.quote:
Mwah... als je 300 posts over de ban van Cc en de ban van BQ en de ban van weet ik veel wie ook maar een beetje kritisch is, dan zegt dat volgens mij vooral veel over SV....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.
Misschien snappen ze bij Studio Vlemmix wel gewoon niet hoe je een normale RLS op poten zetquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dan snapt Maanvis de COS misschien ook niet. Misschien is heel FOK! dan wel een grote warboel voor hem.Wan jedoe zeg, dat FOK!. Overal topics enzo.
We zijn iig bezig met een FAQ want de lijn blijft lastig kennelijk.
Dan nog blijf ik me oprecht verbazen en dat vroeg ik me eigenlijk af hoe je wéken kunt vullen met algehele kutheid.
Ja dat kan best, maar daar hadden we 't niet overquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
Mwah... als je 300 posts over de ban van Cc en de ban van BQ en de ban van weet ik veel wie ook maar een beetje kritisch is, dan zegt dat volgens mij vooral veel over SV....
Zelfs dat is toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.
LOL... maar dat maakt het dan wel relevantquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat kan best, maar daar hadden we 't niet over.
Ja en het toeval komt niet alleen; wij hebben pas ook spruitjes gegetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah!Kan geen toeval zijn, wij ook! Oh nee, sorry, dat was eergister.
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Relevante info mag best daar, maar 300 posts over de ban van Cc zijn niet, ik herhaal niet, relevant.
Hoe kwam je er bij om ze dan nu ineens te gaan eten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat is toevallig![]()
Ik lust pas sinds een paar maanden spruiten, wat een verspilling van al die jaren zonder spruiten
snappen ze bij SV sowieso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien snappen ze bij Studio Vlemmix wel gewoon niet hoe je een normale RLS op poten zet
Alleen maar gedonder op en door die chat, op alle fronten
Ik at in een restaurantje een biefstukje en daar lagen 4 spruiten naast en toen dacht ik: "Ik probeer het nog eens".quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe kwam je er bij om ze dan nu ineens te gaan eten?
Nee, maar als je daar kritisch over bent dan krijg je een banquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
snappen ze bij SV sowiso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?
Niet te kritisch hèquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
snappen ze bij SV sowiso wel hoe ze iets op poten moeten zetten?
Jij bent dé Cos-ser?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef Maanvis het volgende:
Als wij het relevant vinden is het relevant. De COS is er door de users, voor de users. Als die het interessant vinden doet jouw mening niet meer ter zake.
dat heeft ie zeker goed uitgelegd...dat doen ze heus niet allemaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou das wel raar, kan je dat niet aankaarten dan? Heeft ie alle kiezen enzo al?
Je kan toch zeggen dat het voor hem zelf heel vervelend is? Vind ik ook wel sneu hoor.
B&R hebben echt wel rechte tanden, ze staan alleen te ver naar voren. En de kaak is te smal dus daar gaat eerst een beugel in om de bovenkaak breder te maken. En dan elke keer aandraaien enzo.
Fijn, want dan krijgen ze spleten tussen de tanden. Geen porum! Als dat breed genoeg is en de snijvlakken staan op elkaar, gaan ze de tanden met slotjes weer rechtzetten.
Daarna krijgen ze een blokbeugel om de kaakstand goed te houden. Charmant
Maar hij heeft het wel goed uitgelegd, dat was wel prettig.
Hoe weet jij dat ik vanavond spruitjes eet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
Er zijn nl users (verrassing!) die het wel degelijk storend vinden en ook daar hebben wij rekening mee te houden dus jij ook.
Echt wel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verklaar die dochter eerst maar eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik vanavond spruitjes eet?
Het moet niet gekker worden, je bent nummer 3 in rijquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat er helemaal naast, heb die hele conversatie niet meegekregen. Noek plaatst hier een losse posting zonder directe link en/of verwijzing over iets waarvan ik niets weet. Ik reageer d'r zomaar op zonder die achtergrond te kennen. Haar opmerking en deze discussie horen ook niet hier, maar in de feedbackquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en waar moeten we dan lamenteren over het weer, het sneeuwduinen en sneeuwjagen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.
In dit opzicht wel. Het is een community. Vind je het niet leuk, kijk er dan niet. Hetzelfde geldt voor Noek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, FOK! is immers een democratie.
Ik wilde gewoon even aanhaken hier en dacht ik reageer op jouw nietszeggende post met een nietszeggende post van mezelf.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat er helemaal naast, heb die hele conversatie niet meegekregen. Noek plaatst hier een losse posting zonder directe link en/of verwijzing over iets waarvan ik niets weet. Ik reageer d'r zomaar op zonder die achtergrond te kennen. Haar opmerking en deze discussie horen ook niet hier, maar in de feedback![]()
Kortom, mijn opmerking raakt kant noch wal. En toch ook weer wel of zo.
Jouw mannetje André heeft een cameraatje in zijn oogquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was pertinent niet voor mij bedoeld!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Verklaar die dochter eerst maar eens.![]()
Miss "ik heb geen kinderen en hoef ze ook niet"
Cc een ban?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu maar gokken wanneer die vlaag voorbij komtquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....
Maar als het daar om draait dan gaat het dus om users die zich er aan storen, niet om iets wat regelementair een probleem is?
Cummuniteit....quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dit opzicht wel. Het is een community. Vind je het niet leuk, kijk er dan niet. Hetzelfde geldt voor Noek.
We zorgen wel dat er een leuk plaatje bij komt te staan als er echt iets gebeurt op de stream, dus het is heul makkelijk om de streamtaal van de chattaal te scheiden.
Nou, het was een oprechte vraag mijnerzijds hoe je weken kunt vullen met crap. Niet eens dat ik het crap vind want ik kijk er te weinig voor maar echt boeien doet het ook niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan mogen ze dat wat mij betreft zeker gewoon in de COS roepen, bij vlagen zijn de COSsers uitstekend in staat tot zelfregulatie....
Maar als het daar om draait dan gaat het dus om users die zich er aan storen, niet om iets wat regelementair een probleem is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |