abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77104338
Ik begin die aanhangers van dit gevaar voor ons land echt zat te worden, het wordt tijd dat Nederland eens massaal duidelijk maakt dat we van hem af willen.

Beelden bij DWDD en deze mailtjes zeggen wel genoeg.
quote:
De aanhangers van Geert W. zijn boos…

Advocaat Plasman zat gister samen met Peter bij Pauw & Witteman
Nou, mijn dagboek van gisteren over politicus Geert W., waarin ik zeg dat hij een boosaardige, gevaarlijke volksmenner in de dop is, heeft wel wat teweeg gebracht. Gisteravond zat ik zelf bij Pauw & Witteman, advocaat Bram Moszkowicz spuugde zijn gal bij Boulevard en vanmorgen zaten er enkele honderden reacties in de mailbox van PVV-aanhangers die op de bres staan voor de vrijheid van meningsuiting van Geert W., maar vinden dat ik mijn mond (lees: bek) moet houden. Dat geeft precies mijn bezwaar tegen deze partij aan.

Even een kleine bloemlezing, waar ik voor de leesbaarheid de ergste spelfouten overigens uit gehaald heb.

Amateur politicus

Verschillende PVV-aanhangers kwamen gister naar de rechtbank
Caesar@kpn-officedsl.nl schrijft: ‘Mislukte amateur politicus… ga lekker achter zielige pedojongetjes aan, want volgens mij ben jij er ook een’.

En Eric (189@usa.mail): ‘Lekker stoer zitten fucken bij die twee linkse flikkers van Pauw en Witteman. Gereformeerden en motregen daardoor word je bezeken!’.

Theo (theo.heese@telfort.nl): ‘Val dood mafkees’.

En Ton (ton.koene@hotmail.com): ‘Peter je bent een grote gore vieze linkse rakker, bij mij kom jij nooit meer op de tv in mijn huiskamer. Homo’.

William Tillemans (williamtillemans@gmail.com): ‘Wat ben jij toch een laf achterbaks mannetje, ik hoop dat je snel de verkeerde tegen het lijf loopt, zijn we van jou ook verlost Amsterdamse flapdrol’.

Kanker
En de heer Kok (cas6000@hotmail.com) stelt: ‘Geert Wilders beledigen? Ik hoop voor jou dat je de meest vreselijke vorm van kanker in je lijf hebt. Ik ga er voor bidden dat jij dit in je hebt’.

AJ (groeicontact@hotmail.com): ‘Peter je bent een kankersukkel, laat geert met rust vuile hondenkop!’

Geert Wilders
C. van Bueren (dutchglorie@yahoo.com): Ga jij maar met je Amsterdamse vrienden van de Joodsche raad vast de Joden van nu noteren’.

John (centuron@yahoo.com): ‘Heb je enig idee wat die kanker moslims in onze buurten aanrichten? Dat wil zeggen dat je schijt aan de toekomst van onze kinderen hebt… nou dan ook de kanker voor jou met je hele kankerzooitje er bij’.

En Martin Koster (rembrandt2008@hotmail.com): ‘Heeft Steve Brown toch gelijk dat je een waardeloze zak bent, of kwam het misschien dat je je lul achterna liep omdat er een allochtoonse hoer naast je zat met de tieten bloot. Nou ja wat de reden ook was je doet me denken aan een nsb’er.’

Domme dimmyEn prof.ir. Alkemade (godverdegodver@gmail.com): ‘U bent een domme dimmy en u heeft voor mij afgedaan. En als SBS6 uw programma op de zender houdt gaat SBS er vanaf. Ik ben het landverraad meer dan zat en breek er volledig mee’.

Erna (just4erna@hotmail.com): ‘Niet Geert, maar jij blijkt dus een NSB’er te zijn’.

Rob Vrolijk (robvrolijk@casema.nl): ‘Vieze landverrader, nooit aan onze Geert komen. Islam hond’.

En John (johnregard@hotmail.com): ‘Peter de Vries voor mij en vele echte Nederlanders heb jij afgedaan, ik hoop dat iemand uit de onderwereld jou kop er af schiet, vuile nsb’er’.
-
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:23:58 #162
3542 Gia
User under construction
pi_77104712
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Motorist het volgende:
De Koran is niet gschreven ter vernietigingf van het jodemdom, Mein kampf wel.
De koran is toch geschreven om moslims eraan te herinneren dat hun doel is het streven naar een wereldgodsdienst. Het is toch eigenlijk de bedoeling dat ieder mens zich onderwerpt aan de islam. Wie dat niet doet, zal door allah gestraft worden.

Als je ernaar streeft om de hele wereld te onderwerpen aan de islam, vernietig je feitelijk elk ander geloof.

Soera 61:9 9. Hij is het Die Zijn boodschapper heeft gezonden met leiding en de godsdienst der Waarheid, opdat hij deze moge doen zegevieren over alle andere godsdiensten, al zijn de afgodendienaren er afkerig van.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gia op 21-01-2010 17:29:14 ]
pi_77104803
Peter R. de Vries had natuurlijk een volkomen uitgekauwd onorigineel statement gemaakt, ik vraag me af waarom.

Maar dat praat de leeghoofdigheid hierboven niet goed natuurlijk
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77104832
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]

De koran is toch geschreven om moslims eraan te herinneren dat hun doel is het streven naar een wereldgodsdienst. Het is toch eigenlijk de bedoeling dat ieder mens zich onderwerpt aan de islam. Wie dat niet doet, zal door allah gestraft worden.

Als je ernaar streeft om de hele wereld te onderwerpen aan de islam, vernietig je feitelijk elk ander geloof.
Laat ze maar komen, ik lust die hoofddoekjes rauw.

Vooralsnog zijn het vooral die teringgristenen van Rouvoets polderTaliban die mij in mijn vrijheid beperken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 21 januari 2010 @ 17:29:51 #165
3542 Gia
User under construction
pi_77104922
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Laat ze maar komen, ik lust die hoofddoekjes rauw.

Vooralsnog zijn het vooral die teringgristenen van Rouvoets polderTaliban die mij in mijn vrijheid beperken.
Welke vrijheid van jou wordt beperkt?
pi_77104945
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef Ritmo het volgende:
Ik begin die aanhangers van dit gevaar voor ons land echt zat te worden, het wordt tijd dat Nederland eens massaal duidelijk maakt dat we van hem af willen.

Beelden bij DWDD en deze mailtjes zeggen wel genoeg.
[..]

Dat is al wel langer duidelijk. Peter zou eens een tv uitzending moeten maken over dit soort figuren. En Wilders maakt gretig gebruik van dit soort malloten om de boel op te stoken.
pi_77105001
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Gia het volgende:

[..]

hou toch op zeg.. doodsbang voor een geloof dat politiek en maatschappelijk niets heeft in te brengen en te blind om te zien wat andere gelovigen allemaal wel weten te verbieden. Je bent lachwekkend. Een treurig geval.
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:34:25 #168
3542 Gia
User under construction
pi_77105089
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:32 schreef gelly het volgende:

[..]

hou toch op zeg.. doodsbang voor een geloof dat politiek en maatschappelijk niets heeft in te brengen en te blind om te zien wat andere gelovigen allemaal wel weten te verbieden. Je bent lachwekkend. Een treurig geval.
Ik ben van niemand bang. Maar ik vraag me wel af wat christenen jou weten te verbieden?

Daar kun je wel denigrerend over doen, maar dat is waarschijnlijk om te verdoezelen dat je geen antwoord hebt.
pi_77105110
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ben van niemand bang. Maar ik vraag me wel af wat christenen jou weten te verbieden?

Daar kun je wel denigrerend over doen, maar dat is waarschijnlijk om te verdoezelen dat je geen antwoord hebt.
Mens, ga toch koken.
pi_77105206
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:29 schreef Gia het volgende:

[..]

- paddoverbod
- koopzondagen die afgeschaft worden
- niet mijn vrijheid, maar die van homoseksuelen, namelijk dat ze geen gemeenteraadslid of leraar mogen worden
- het verbieden van concerten en feesten
- het willen tegengaan van darkrooms
- geen abortus of euthanasie (is er nog niet door, maar met regeringsdeelname is de GristenUnie veel dichterbij macht om dat te bewerkstelligen dan een haatbaard in een pisjurk dat heeft)
- etc.

pi_77105240
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- paddoverbod
- niet mijn vrijheid, maar die van homoseksuelen, namelijk dat ze geen gemeenteraadslid of leraar mogen worden
- geen abortus of euthanasie (is er nog niet door, maar met regeringsdeelname is de GristenUnie veel dichterbij macht om dat te bewerkstelligen dan een haatbaard in een pisjurk dat heeft)
- etc.
Geen jonge hoertjes van onder de 23
pi_77105289
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Geen jonge hoertjes van onder de 23
Dank je wel voor de aanvulling. Inderdaad. Een volwassen vrouw mag dus niet eens zelf bepalen welk beroep ze kiest.

Het is dieptriest dat deze partij (met steun van een ooit progressieve PvdA) in de regering van VerNederland zit. DIEPtriest.

pi_77105612
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ook geen problemen met het elektronisch patienten dossier hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_77105751
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Soera 61:9 9. Hij is het Die Zijn boodschapper heeft gezonden met leiding en de godsdienst der Waarheid, opdat hij deze moge doen zegevieren over alle andere godsdiensten, al zijn de afgodendienaren er afkerig van.
Elke religie is toch uit op volledige overheersing van de wereld. Zij zijn toch degene die de waarheid in pacht hebben.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77106364
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef Motorist het volgende:

[..]

Met welke exact?

Ithna ashri
Isma'ilisme
Zaidiyya
Alawieten
Druzen
Hanafi
Maliki
Sjāfi'i
Hanbali
Moetazila
Ibadieten
Wahhabisme
Ahmadiyya
Ihwān al Moeslimien
Salafisme
Islamisme
Misschien die ene die de Koran als leidraad gebruikt? Ow wacht...
pi_77106441
quote:

[..]

- paddoverbod
- etc.
Dat dus, sowieso zou ik graag een totaal verbod op religieuze partijen zien. Ik val Christenen en Moslims ook niet lastig door ze mijn wil op te leggen, andersom willen ze dat wel.
-
pi_77106563
quote:

[..]

- paddoverbod
- etc.
Je noemt nu dingen die gedeeltelijk gelden of NOG niet gelden. Los van het feit dat ik het met je eens ben qua CU/SGP(CDA) vind ik ook dat Islamisering (ivm Christenisering) ook een potentieel probleem is waar zeer kritisch tegenaan gekeken kan worden.

En nog iets. Iemand noemde weer de 40 miljoen moslims die gedeporteerd uitegezet moesten worden. Waarom wordt het woord deporteren gebruikt (al dan niet doorgestreept)? Om een vergelijking te maken misschien? Eenzelfde vergelijking die Wilders maakt door de Koran en Mein Kampf te vergelijken. De vraag is welke vergelijking snijdt meer hout.
Overgens bedoelde hij met die 40 miljoen alle criminele moslims (zoals hier eerder genoemd). Omdat hij een te groot getal heeft gebruikt (wat een grove fout is) betekend het niet dat hij ALLE moslims weg wil hebben.
pi_77107162
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef poon het volgende:

[..]

Je noemt nu dingen die gedeeltelijk gelden of NOG niet gelden. Los van het feit dat ik het met je eens ben qua CU/SGP(CDA) vind ik ook dat Islamisering (ivm Christenisering) ook een potentieel probleem is waar zeer kritisch tegenaan gekeken kan worden.

En nog iets. Iemand noemde weer de 40 miljoen moslims die gedeporteerd uitegezet moesten worden. Waarom wordt het woord deporteren gebruikt (al dan niet doorgestreept)? Om een vergelijking te maken misschien? Eenzelfde vergelijking die Wilders maakt door de Koran en Mein Kampf te vergelijken. De vraag is welke vergelijking snijdt meer hout.
Overgens bedoelde hij met die 40 miljoen alle criminele moslims (zoals hier eerder genoemd). Omdat hij een te groot getal heeft gebruikt (wat een grove fout is) betekend het niet dat hij ALLE moslims weg wil hebben.
Islamisering is INDERDAAD een groot probleem. Juist daarom moet je erop verdacht zijn en niet alles wat riekt naar islam scharen onder "islamisering". Sterk-rechts (om de kwalificatie "extreem" te vermijden) in de vorm van Wilders, maar ook zijn geestgenoten van de UKIP en Dewinter en dergelijke degraderen die gevaarlijke islamisering door allerlei zaken erbij te slepen die er niets mee van doen hebben. Precies zoals de Linksche Elite het woord "racisme" (een bijzonder onprettig iets) gedegradeerd hebben door allerlei dingen (zoals islamkritiek) eronder te laten vallen.

En als je het interview op de Deense televisie goed hebt begrepen, heeft Wilders het over "tientallen miljoenen moslims die crimineel zouden zijn omdat ze andere/antiWesterse denkbeelden hebben". Mensen uitzetten (jouw punt over deportatie is een sterke) om wat ze denken, komt alleen in de ziekste en uiterst verwerpelijke regimes voor.

Juist DIE regimes die Wilders zegt te bestrijden.

Hij is meer ayatollah dan hij zelf wil toegeven. Femke Halsema, de verrassend liberale voorvrouw van een partij vol moslim(knuffelaar)s had dat heel juist gezien.

pi_77112131
Even tussendoor: Hebben jullie de OP al gezien? Stoer!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77112813
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:

Zijn formulering is niet helemaal juist. Het moet iets zijn in de trant van: Als je iets zegt dat feitelijk aantoonbaar is dan kan hetgeen je zegt nooit strafbaar zijn.
Het is niet feitelijk aantoonbaar wat Wilders beweert, hij kan hooguit aantonen dat sommige moslims haatdragend zijn en dat hij een aantal medestanders heeft. Die feitelijkheden doen weinig af aan de al dan niet strafbaarheid van zijn uitlatingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')