Dan wil ik ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.quote:
Het hipste leesclubje dat er isquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
tvp..
Boekenclub is leuk!![]()
Idereen die ik vertel dat ik lid ben van een cubje lacht me uit.Maar ons clubje is wel hip.
Da`s ook niet aardig om te zeggen nu!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Adolecens
Ik verbrand ook snel, ik heb een hekel aan de hitte.
Ah ok.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.
ja maar het diner is vreemd boek hebben we gister beslotenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en niks geen geroddel uittreksel van Het Diner in mijn PM ook hè.
Ik stel het me als volgt voor: Iedereen komt binnen, terwijl jullie aan de brownies/mufffins what ever zitten besluiten jullie dat het een vreemd boek is en vervolgens gaat het over kinderen en OUDquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar het diner is vreemd boek hebben we gister besloten
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik stel het me als volgt voor: Iedereen komt binnen, terwijl jullie aan de brownies/mufffins what ever zitten besluiten jullie dat het een vreemd boek is en vervolgens gaat het over kinderen en OUDen eten natuurlijk
Dat lijkt me wel iets wat naar werkelijkheid ruiken kanquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Chell het volgende:
Neeeeejj... iedereen komt binnen, we beginnen aan thee/koffie/koekjes/brownies, gaan enorrrrrrum zitten kletsen, want we hebben allemaal veel te veel te bepraten....en om een uur of tien komt het boek dan nog een minuut of 5 ter sprake, om vervolgens om elf uur te concluderen dat het wéér te laat is geworden en we nu écht gaan!
gisster was het toch wel 10 min hoor :pquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Chell het volgende:
Neeeeejj... iedereen komt binnen, we beginnen aan thee/koffie/koekjes/brownies, gaan enorrrrrrum zitten kletsen, want we hebben allemaal veel te veel te bepraten....en om een uur of tien komt het boek dan nog een minuut of 5 ter sprake, om vervolgens om elf uur te concluderen dat het wéér te laat is geworden en we nu écht gaan!
Oehhh lekkur!!quote:
Dat heb ik nog nooit opquote:
Das vlees he? Nee vlees gaat ff niet hier. Maar het gaat al een stuk beter wel met eten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op
Ik vrees ook dat ik dat niet wegkrijg nu
shoarma patat kaas. Klinkt echt goddelijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das vlees he? Nee vlees gaat ff niet hier. Maar het gaat al een stuk beter wel met eten!
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klinkt gezellig, die leesclub.
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezichtquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.
en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd: we hebben een clubje opgericht![]()
je bent erbij !quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.
en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd: we hebben een clubje opgericht![]()
`quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
shoarma patat kaas. Klinkt echt goddelijk!
Maar niet te doen
maar wij lezen ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon wel eerlijk zijn en het een theekransje noemen![]()
maar dan kun je wél gelijk ook bij mij op de koffie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik krijg trek ik shoarma
Maar om nou naar wateringen te rijden ervoor.,.. (daar is de shoarma veeeeeel lekkerder dan hier in het dorp!)
ohw ja en ik had al eten in huis...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Kom maar langs hoor Vicky, ik maak een heeeele grote.
das wel gezellig jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dan kun je wél gelijk ook bij mij op de koffie!
excuus! Sinds ik niet meer zo vaak dronken ben heb ik geen weet meer van al dat hippe voedselquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
`
Nee, met döner. Niet met shah-wha-mâ
.
haha ik moest lachen om dat "heel klein beetje"quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij het??
Als wij het zelf maken dan gaan er aardappelschijfjes in, kipfilet in shoarmakruiden, heel klein beetje sla, knoflooksaus eroverheen en dan kaas.
Ik doe vind het lekkerder als de sla knapperig is.
Daar zie je van een afstandje idd vast niks van, netjes!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:20 schreef huuphuup het volgende:
Oh om nog op t vorige topic terug te komen, dit s mijn litteken, daar de schaduw van de flits is t zelfs duidelijker zichtbaar dan normaal
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:24 schreef Macka66 het volgende:
Zonder AdoIk had even de stiekeme hoop dat we een opvolger voor aeque hadden gekregen
nee een heel klein beetje sla IN de kapsalon.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha ik moest lachen om dat "heel klein beetje"![]()
t moet niet te gezond worden natuurlijk
Ik zie niks, of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:20 schreef huuphuup het volgende:
Oh om nog op t vorige topic terug te komen, dit s mijn litteken, daar de schaduw van de flits is t zelfs duidelijker zichtbaar dan normaal
jeuh!quote:
Lekker in de draagdoek doen joh, kan niemand hem zomaar pakkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef Vlindur het volgende:
Hier hebben we pasta naar binnen geschoven.
J. is naar boven om nog ff te slapen, Rienk ligt in de box te slapen en ik kan geen kant uit![]()
Nou ja. Over een uurtje of anderhalf kunnen we op verjaardagsvisite. Ik heb al besloten dat niemand hem vast mag houden. Heb geen zin in een overprikkelde baby.
Ja, das waar! Die nemen we mee!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lekker in de draagdoek doen joh, kan niemand hem zomaar pakken
Veel plezier alvast
Nee, morgen. Ben nu met de voorbereiding bezig, 4 liter vieze zooi drinken in 4 uur tijd. En moest na het eerste glas al kotsenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeuh!![]()
het zit onderaan die twee losse haren die over mn gezicht hangen, dat deukje zeg maar.
Had jij niet een onderzoek vandaag? Hoe ging het?
Ik heb echt drie keer moeten kijken, met je gebruiksaanwijzing erbij voor ik het zag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeuh!![]()
het zit onderaan die twee losse haren die over mn gezicht hangen, dat deukje zeg maar.
Hm dat... Zou ook gewoon een deukje kunnen zijn, anyway het viel mij niet op. Wat me dan weer wel opviel was dat ik vind dat je mooie ogen hebtquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeuh!![]()
Had jij niet een onderzoek vandaag? Hoe ging het?
Succes iig morgen! (Ik ben verder niet op hoogte, maar het is voor je Crohn?)quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, morgen. Ben nu met de voorbereiding bezig, 4 liter vieze zooi drinken in 4 uur tijd. En moest na het eerste glas al kotsen
En heb expres de hele dag dit topic genegeerd omdat het altijd over eten gaat maar kon het niet langer meer uithoudenMaar gelukkig lust ik geen kapsalon
Dat dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Succes iig morgen! (Ik ben verder niet op hoogte, maar het is voor je Crohn?)
Ja, voor mijn crohn. Krijg een coloscopiequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Succes iig morgen! (Ik ben verder niet op hoogte, maar het is voor je Crohn?)
Klinkt eng, wat is dat dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, voor mijn crohn. Krijg een coloscopie
Oh en thanks, maar denk dat ik vandaag meer succes nodig heb dan morgen hahaOnderzoek is onder narcose gelukkig..
Onder een spoiler aangezien er misschien nog mensen moeten etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik bedoelde dat ik ook graag wilde weten waarom Raissa zo veel vies drinken naar binnen moet werken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, en wat gaan ze doen dan? Weet je dat ook?
Nee, zo'n onderzoek zonder narcose vind ik eng.. Ik heb dat een keer gehad en vloog toen tegen het plafond van de pijn.. Sommige mensen hebben er totaal geen last van maar mijn darmen zijn zo gevoelig! En moet zeggen dat narcose ook niet je-van-het is hoor, heb last van geheugenverlies en voel me minimaal een week doodmoe maar alles beter dan bij bewust zijn zijn. Een roesje werkt niet voldoende..quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik ook graag wilde weten waarom Raissa zo veel vies drinken naar binnen moet werken.
Sterkte hoor Raïssa, gelukkig onder narcose (of vind je dat eng?).
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Onder een spoiler aangezien er misschien nog mensen moeten etenOh, dat heeft mn zwager ook een keer gekregen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, Succes met het drinken van die troep en ik hoop dat het morgen dan goed gaat!
Ah, okequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik ook graag wilde weten waarom Raissa zo veel vies drinken naar binnen moet werken.
Sterkte hoor Raïssa, gelukkig onder narcose (of vind je dat eng?).
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
oh bahquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, morgen. Ben nu met de voorbereiding bezig, 4 liter vieze zooi drinken in 4 uur tijd. En moest na het eerste glas al kotsen
En heb expres de hele dag dit topic genegeerd omdat het altijd over eten gaat maar kon het niet langer meer uithoudenMaar gelukkig lust ik geen kapsalon
Zonder narcose lijkt me idd erg naar. Mét ook trouwens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:50 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, zo'n onderzoek zonder narcose vind ik eng.. Ik heb dat een keer gehad en vloog toen tegen het plafond van de pijn.. Sommige mensen hebben er totaal geen last van maar mijn darmen zijn zo gevoelig! En moet zeggen dat narcose ook niet je-van-het is hoor, heb last van geheugenverlies en voel me minimaal een week doodmoe maar alles beter dan bij bewust zijn zijn. Een roesje werkt niet voldoende..
Oeps! Ik krijg nare beelden van heeeel vroeger in kijn hoofd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
ik heb het haar van mn kind gekniptvoor het eerst
![]()
polletje piekhaar moet weer nieuwe piekies kweken!
Oh nooo!!! Why?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
![]()
Aha!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Whehe, whý, nou, omdat piekhaar enzo
Moonah
ja ik had een mooie bloempot gevonden die pastte![]()
Nee serieus ik heb dus alleen die pieken aan de achterkant bijgeknipt, zodat het weer gelijk loopt en ze niet aan twee kanten een lange piek heeft en in het midden een kale plek
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik heb Looks al 2 keer geknipt
Patat, döner, saus, kaas, slaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij het??
Als wij het zelf maken dan gaan er aardappelschijfjes in, kipfilet in shoarmakruiden, heel klein beetje sla, knoflooksaus eroverheen en dan kaas.
Ik doe vind het lekkerder als de sla knapperig is.
Daarom ben ik blij met de narcose, gewoon in slaap! En dan is het goed te doen hoor, afgezien van dat spul danquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef cattie het volgende:
Oegh, Raissa, sterkte. Ik kreeg dat spul niet naar binnen en moest een sonde daarvoor. En dat roesje stelde ook bij mij te weinig voor. Ik omzeil dat onderzoek nu steeds. Ik word gewoon zwanger zodra mijn internist er over begint.![]()
![]()
Waar gaan ze precies naar kijken? heb je nog veel last van ontstekingen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Basboussa het volgende:
Sterkte Raissa!
Ben met het eerste wel blij, want dat is nou niet een van mijn kwaliteiten, persoonlijke verzorging...(Neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik stink niet en ben verder heel schoon! maar daar houdt dan ook een beetje bij op)
is goed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef m@x het volgende:
Klinkt niet prettig dat onderzoek Raissa. Sterkte!
Vicks, geef een seintje als je de volgende keer kapsalon gaat eten. Dan eet ik een hapje mee
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
is goed!
Ik zal aan de kok doorgeven dattie extra moet maken
is goe!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Plan het maar in een kuikenweekend. Dan kunnen die 2 monsters eerst je buurvrouw even plagen
En wil je je kok aan het lachen maken? Zeg dan maar dat ik mijn mini-laptop heb laten stuiteren en dat ie zonder stekker in het stopcontact niet meer werkt. Ik ben een onhandige oen
Mijn laptop is ook op het moment ook meer een draagbare pc (maar dan wel in de buurt van een stopcontact) dan een laptopquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Plan het maar in een kuikenweekend. Dan kunnen die 2 monsters eerst je buurvrouw even plagen
En wil je je kok aan het lachen maken? Zeg dan maar dat ik mijn mini-laptop heb laten stuiteren en dat ie zonder stekker in het stopcontact niet meer werkt. Ik ben een onhandige oen
mijn laptop ligt al maanden onder de bank..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn laptop is ook op het moment ook meer een draagbare pc (maar dan wel in de buurt van een stopcontact) dan een laptop
1600 euro schade! Wow, ik geloof dat ik iets gemist heb dan? What happened?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Mevrouw gaat regelmatig naar de kapper, dat is ook wel nodig.
Dat klinkt niet leuk Raissa, maar wel fijn dat het dan onder narcose kan.
Gisteren twee keer de anwb gebeld. Totale schade: bijna 1600, we gaan niet op vakantie dit jaar.Misschien moeten we ons maar inschrijven voor de voedselbank.
Gelukkig maar 1000 voor onze rekening, maar dat is nog veel te veel. De stuurkolom is kapot. Iets dat zelden voorkomt, maar bij ons dus wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Raissa het volgende:
[..]
1600 euro schade! Wow, ik geloof dat ik iets gemist heb dan? What happened?
Gewoon zomaar? Opeens? Balen zeg! En eventjes 1000 euro afrekenen is veel natuurlijk! Maar je hebt de auto natuurlijk ook weer gewoon nodigquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelukkig maar 1000 voor onze rekening, maar dat is nog veel te veel. De stuurkolom is kapot. Iets dat zelden voorkomt, maar bij ons dus wel.![]()
Het lampje ging branden toen ik de auto startte en het stuur draaide ontzettend zwaar. O ja en er was een ander lampje dat zei "stop" en dat doe ik dan braaf en ik bel de anwb.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gewoon zomaar? Opeens? Balen zeg! En eventjes 1000 euro afrekenen is veel natuurlijk! Maar je hebt de auto natuurlijk ook weer gewoon nodig
Niet dat ik het van plan was hoor maar toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Vicky het volgende:
jeutje Yps, dat is ff klote zeg!
Stop nooit een pak wijn in de oven:
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was hoor maar toch bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Allemachtig Yppy!![]()
![]()
Wat ongelofelijk kl*te.
Oh, en nog even over de leesclub, alles wat Chell zei is waar.![]()
En het is zelfs zo gezellig dat 'ze' over 2 weken bij mij thuis komen om te haken.![]()
![]()
Maar haken is HIP dus we zijn niet truttig!![]()
Vicky is onze eerste mystery guest!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
zin in heeft
![]()
en al zijn we truttig.. lekker boeiend
oehh spannend! Moet ik dan ook een masker op zodat jullie kunnen raden wie ik ben??quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vicky is onze eerste mystery guest!
ja hoor meer dan genoeg!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
heb je nog koffiefilterzakjes over vicky?
Hier heb ik van pure ellende een zakje schoonmoeten spoelen om wederom te gebruiken...
word een beetje veel koffie gedronken momenteel.
en in alle commotie vergeten koffiefilters te halen.
Tankstation?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
hier een 24uurs shop nou dan moet ik naar belgie toe.
Nee dus in zeeland kennen ze dat niet althans niet in zeeuws-vlaanderen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh spannend! Moet ik dan ook een masker op zodat jullie kunnen raden wie ik ben??
*op zoek gaat naar stemvervormer*quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en een stemvervormer en wij moeten je dan vragen stellen!
En wie je dan ook bent, het kan nooit een slechtere, onzinnerige mystery guest zijn dan Christina Curry bij Take it or leave itquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en een stemvervormer en wij moeten je dan vragen stellen!
die zijn al dicht.quote:
zal ik dan dit masker opzetten? Of laat dat nog te veel gezicht zien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
@ Trui, er is ook wel iets meer gezegd over het diner hoor![]()
We hebben er ook over gedacht om een soort van structuur erin aan te brengen
Bedankt voor de tips iig
@ Vicky, kijk nu ben je echt een mystery guest
Wel een mooi kleurtje![]()
Onze uiteindelijke conclusie (even alle opmerkingen samengevoegd) was dat het een vreemd boek was. Dat de personages stuk voor stuk onuitstaanbaar zijn en dat een normaal mens nooit tot zulke extreme acties over zou gaan. Oh ja, er zaten allerlei gaten in het plot, er bleven bij ons veel vragen onbeantwoord en voor een Nederlands boek kwamen er verbazingwekkend weinig piemels in voor. Het is vlot geschreven, je hebt het zo uit. En dat allemaal zonder vragenlijstquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef trui het volgende:
BE en medeleesclubbers, bij ons leesclubje ging 't op een gegeven moment ook een beetje die kant op (dat we niet zo diep meer op 't gelezen boek in gingen) en om dat te voorkomen hebben we nu sinds enige tijd de afspraak dat de gastheer/vrouw vooraf een aantal discussievragen opstelt over het boek en deze rondmailt. bij de bespreking nemen we die vragen dan als uitgangspunt en dat werkt heel goed. zo komt het boek in elk geval ook genoeg aan bod, en verder is er inderdaad altijd nog genoeg andere gespreksstof, maar die komt toch wel aan de beurt. eerst leek 't me niks zo'n vragenlijstje, maar ik ben helemaal om hoor. het lijkt me jammer als zo'n boek als Het Diner gereduceerd wordt tot 'vreemd boek' terwijl er best heel wat meer over te zeggen valt.
hier ook bedtijd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik val om, echt bedtijd dus.
Sterkte Bar!
*stil*quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Onze uiteindelijke conclusie (even alle opmerkingen samengevoegd) was dat het een vreemd boek was. Dat de personages stuk voor stuk onuitstaanbaar zijn en dat een normaal mens nooit tot zulke extreme acties over zou gaan. Oh ja, er zaten allerlei gaten in het plot, er bleven bij ons veel vragen onbeantwoord en voor een Nederlands boek kwamen er verbazingwekkend weinig piemels in voor. Het is vlot geschreven, je hebt het zo uit. En dat allemaal zonder vragenlijst
Het Diner van Herman Kochquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef _Bar_ het volgende:
M@x over welk boek hebben jullie het?
Trusten Be en Vicky en dank jullie!
Roze champagnequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
hey daar kom je nu pas mee! Nou dat is omdat het een duur restaurant is natuurlijk, daar hoor je kreeft te eten! Waar ze 10 euro vragen voor een drankje van het huis!
Max jij was zeker goed in samenvatten vroeger?!
Ik haalde ze altijd van scholieren.com
Aaah triviantgeheugen heb ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef m@x het volgende:
[..]
Roze champagne![]()
Ik hou van samenvatten. Ik let alleen altijd op de verkeerde details en die sla ik allemaal op in mijn triviantgeheugen. En die kreeft klopt echt niet. Het bord is te vol. In dure restaurants krijg je altijd maar een heel klein beetje eten.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef _Bar_ het volgende:
geen aanrader dus?
Heb er nog over zitten nadenken om hem aan te gaan schaffen.
Ik heb de Engelse versie al vanaf de dag van verschijnen in huis maar ik ben pas op blz 30 geloof ik. Hij heeft me nog niet weten te boeien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand eigenlijk al eens het boek van even denken hoor, de nieuwe van dan brown of ben ik nu echt mis?
*teruglezen gaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Piemels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |