Gewoon zomaar? Opeens? Balen zeg! En eventjes 1000 euro afrekenen is veel natuurlijk! Maar je hebt de auto natuurlijk ook weer gewoon nodigquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelukkig maar 1000 voor onze rekening, maar dat is nog veel te veel. De stuurkolom is kapot. Iets dat zelden voorkomt, maar bij ons dus wel.![]()
Het lampje ging branden toen ik de auto startte en het stuur draaide ontzettend zwaar. O ja en er was een ander lampje dat zei "stop" en dat doe ik dan braaf en ik bel de anwb.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gewoon zomaar? Opeens? Balen zeg! En eventjes 1000 euro afrekenen is veel natuurlijk! Maar je hebt de auto natuurlijk ook weer gewoon nodig
Niet dat ik het van plan was hoor maar toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Vicky het volgende:
jeutje Yps, dat is ff klote zeg!
Stop nooit een pak wijn in de oven:
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet dat ik het van plan was hoor maar toch bedankt voor de tip
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Allemachtig Yppy!![]()
![]()
Wat ongelofelijk kl*te.
Oh, en nog even over de leesclub, alles wat Chell zei is waar.![]()
En het is zelfs zo gezellig dat 'ze' over 2 weken bij mij thuis komen om te haken.![]()
![]()
Maar haken is HIP dus we zijn niet truttig!![]()
Vicky is onze eerste mystery guest!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
zin in heeft
![]()
en al zijn we truttig.. lekker boeiend
oehh spannend! Moet ik dan ook een masker op zodat jullie kunnen raden wie ik ben??quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vicky is onze eerste mystery guest!
ja hoor meer dan genoeg!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
heb je nog koffiefilterzakjes over vicky?
Hier heb ik van pure ellende een zakje schoonmoeten spoelen om wederom te gebruiken...
word een beetje veel koffie gedronken momenteel.
en in alle commotie vergeten koffiefilters te halen.
Tankstation?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
hier een 24uurs shop nou dan moet ik naar belgie toe.
Nee dus in zeeland kennen ze dat niet althans niet in zeeuws-vlaanderen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh spannend! Moet ik dan ook een masker op zodat jullie kunnen raden wie ik ben??
*op zoek gaat naar stemvervormer*quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en een stemvervormer en wij moeten je dan vragen stellen!
En wie je dan ook bent, het kan nooit een slechtere, onzinnerige mystery guest zijn dan Christina Curry bij Take it or leave itquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en een stemvervormer en wij moeten je dan vragen stellen!
die zijn al dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |