*teruglezen gaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef k_i_m het volgende:
Piemels?
Ja, grote, dikke, blauw geaderde die heel hard kunnen plassenquote:
Die is ook rozequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef _Bar_ het volgende:
thx voor je uitleg M@x.
Zo ben ik al maanden bezig met "winter in madrid" van C.J Sansom
Maar kom er niet doorheen.
Zeg m@x die kinderchamp wil je die nog hebben
en ook geen drugs en zelfs geen 2e wereldoorlog. Dat zijn toch wel de dingen waar je het gemiddelde Nederlandse boek wel aan herkent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
das de enige die er in voor komt..
Maar geen seks, das dan wel weer bijzonder voor Nederlandse literatuur
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Zovan die een beetje naar kaas ruiken als je heel dichtbij komt?
Heb boek 3 van de twilight net uit.. Kan dat kind niet uitstaan. Sterf, Zeikwijf! Maar ik moet en zal deel 4 lezen. Hoorde al iets over een bevalling, kan ik me vast wel in inleven....quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hoi..
ik leef ook nog, halfblind van t lezen
bezig in boek 4 van twilight, dus al bijna 4 boeken uitgelezen in 2 dagen
wel lekker rustig voor fok
Oh, bij ons willen ze de bouwtekening al bijna uit de handen rukken (die we niet bij ons hebben)quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
erg he!
En al die keukenboeren die dan wat anders zeggen...
bij ons deden ze bijna allemaal nix voor we een budget zeiden :S
ik vond deel 1 echt prachtig, maar ik word ook zo halfgaar van dat geneuzel met die jacob..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Heb boek 3 van de twilight net uit.. Kan dat kind niet uitstaan. Sterf, Zeikwijf! Maar ik moet en zal deel 4 lezen. Hoorde al iets over een bevalling, kan ik me vast wel in inleven....
* Macka66 ziet beelden van meneer k_i_m en lilah die uit een oven komen kruipenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Nog geen kleur, alhoewel het glanzend "fire-engine red" wel steeds mijn aandacht trekt.
Ik ben sinds vanmiddag uit het fornuis, nou de rest nog.
Hoerig hoogglans roodquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Nog geen kleur, alhoewel het glanzend "fire-engine red" wel steeds mijn aandacht trekt.
Ik ben sinds vanmiddag uit het fornuis, nou de rest nog.
Oe, ben blij dat 4 beter is, ik dacht dat ik een harlequin romannetje aan het lezen was. Perfect jawlines, en torenhoge hete mannen... het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vond deel 1 echt prachtig, maar ik word ook zo halfgaar van dat geneuzel met die jacob..
anyway, deel 4 is wel oke..beetje stating the obvious maar beter dan 3. ik geloof dat ik m bijna uit heb, geen idee hoeveel pagina's ik nog moet.. pdfje
wij hadden ongeveer de maten, maar daar konden ze echt nix mee,quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, bij ons willen ze de bouwtekening al bijna uit de handen rukken (die we niet bij ons hebben). Ik negeer het ook, als ze beginnen te lullen loop ik verder, terwijl mijn wederhelft nog leuk staat te vertellen dat we een nieuwbouw huis gekocht hebben
.
Hier al bijna 2 weken bezig met plaatsen. Vandaag zouden we betegelen maar dat wordt toch morgen ivm zoeken naar juiste tegels etc etc... Het is een heel gedoei! En veel duurder dan ik eerst berekend hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Wat een klus nog trouwens, zo'n keuken uitkiezen.
Dan moet je net mij hebben, ik weet precies wat ik wil hebben en ik vind verder altijd alles lelijk waar ze mee aan komen zetten. Dat wordt nog oorlog als we echt daadwerkelijk moeten kopen, want ik loop zo die zaak uit als het me niet bevaltquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
wij hadden ongeveer de maten, maar daar konden ze echt nix mee,
Uiteindelijk heeft de keukenboer waar we m gekocht hebben gemeten, de schaal uitgerekend en toen zaten we er 5 cm naast. Dus als je wil...
Echt brugman en wooning
hielp waarschijnlijk ook niet mee dat we allebei 22 waren. Nemen ze je volgens mij ook niet al te serieus
oh ja en bij de badkamer "mochten" we bij brugman niet eens de tegels nemen die we mooi vonden, want dat pastte toch niet binnen het budget (zo mooi dat hij mijn bankrekening gezien had).
En bij wooning was de indeling die we nu hebben niet mooi en kon echt niet...
Ik dus ook nog nooit! Dus ik ben een beetje een kitchen-zilla aan het worden. Ik wij hebben in alle wijsheid ook maar besloten dat we de badkamer later doen. De keuken moet gewoon helemaal af zijn met alles d'r op en d'r aan. Wanneer koop je nou weer een nieuwe keuken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuwe keuken uitgezochtHeb het altijd moeten doen met wat er al in het huis zat
whoah! Ik ga scheiden en daarna met jou trouwenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dus ook nog nooit! Dus ik ben een beetje een kitchen-zilla aan het worden. Ik wij hebben in alle wijsheid ook maar besloten dat we de badkamer later doen. De keuken moet gewoon helemaal af zijn met alles d'r op en d'r aan. Wanneer koop je nou weer een nieuwe keuken?
Dit is het fornuis trouwens.
[ afbeelding ]
Daar wil ik eigenlijk de bijpassende roestvrij stalen dubbeldeurs koelkast met ijsblokjesmachine ook bij.
[ afbeelding ]
Dit zat in het huis... En dat vonden we niet echt mooi...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuwe keuken uitgezochtHeb het altijd moeten doen met wat er al in het huis zat
Zonde, ik vond die eerste mooierquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dit zat in het huis... En dat vonden we niet echt mooi...
[ afbeelding ]
En dit is t geworden (alleen wat meer af)
[ afbeelding ]
Kim, dat deden wij ook met de keuken
Ik ben gewoon getraumatiseerd door de combi magnetron hier. Ik kan nooit fatsoenlijk bakken en daarna de magnetron gebruiken, dus vandaar het fornuisquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Kim, je bent wel wat van plan zeg!
Ach, ik ben met de helft al tevreden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zonde, ik vond die eerste mooier
Ja, in een paar dagen uitgelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand eigenlijk al eens het boek van even denken hoor, de nieuwe van dan brown of ben ik nu echt mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |