Dan wil ik ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.quote:
Het hipste leesclubje dat er isquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
tvp..
Boekenclub is leuk!![]()
Idereen die ik vertel dat ik lid ben van een cubje lacht me uit.Maar ons clubje is wel hip.
Da`s ook niet aardig om te zeggen nu!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Adolecens
Ik verbrand ook snel, ik heb een hekel aan de hitte.
Ah ok.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar afspreken een boek te lezen en dan 1x in de 6 weken ofzo dat met elkaar bespreken. Dat is het idee.
ja maar het diner is vreemd boek hebben we gister beslotenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en niks geen geroddel uittreksel van Het Diner in mijn PM ook hè.
Ik stel het me als volgt voor: Iedereen komt binnen, terwijl jullie aan de brownies/mufffins what ever zitten besluiten jullie dat het een vreemd boek is en vervolgens gaat het over kinderen en OUDquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja maar het diner is vreemd boek hebben we gister besloten
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik stel het me als volgt voor: Iedereen komt binnen, terwijl jullie aan de brownies/mufffins what ever zitten besluiten jullie dat het een vreemd boek is en vervolgens gaat het over kinderen en OUDen eten natuurlijk
Dat lijkt me wel iets wat naar werkelijkheid ruiken kanquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Chell het volgende:
Neeeeejj... iedereen komt binnen, we beginnen aan thee/koffie/koekjes/brownies, gaan enorrrrrrum zitten kletsen, want we hebben allemaal veel te veel te bepraten....en om een uur of tien komt het boek dan nog een minuut of 5 ter sprake, om vervolgens om elf uur te concluderen dat het wéér te laat is geworden en we nu écht gaan!
gisster was het toch wel 10 min hoor :pquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Chell het volgende:
Neeeeejj... iedereen komt binnen, we beginnen aan thee/koffie/koekjes/brownies, gaan enorrrrrrum zitten kletsen, want we hebben allemaal veel te veel te bepraten....en om een uur of tien komt het boek dan nog een minuut of 5 ter sprake, om vervolgens om elf uur te concluderen dat het wéér te laat is geworden en we nu écht gaan!
Oehhh lekkur!!quote:
Dat heb ik nog nooit opquote:
Das vlees he? Nee vlees gaat ff niet hier. Maar het gaat al een stuk beter wel met eten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op
Ik vrees ook dat ik dat niet wegkrijg nu
shoarma patat kaas. Klinkt echt goddelijk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das vlees he? Nee vlees gaat ff niet hier. Maar het gaat al een stuk beter wel met eten!
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:41 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klinkt gezellig, die leesclub.
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezichtquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.
en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd: we hebben een clubje opgericht![]()
je bent erbij !quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht voor mensen met een lelijk gezicht
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
We zouden wel een broabants leesclubke kunnen beginnen.
en nu heb ik dat liedje in mijn hoofd: we hebben een clubje opgericht![]()
`quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
shoarma patat kaas. Klinkt echt goddelijk!
Maar niet te doen
maar wij lezen ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon wel eerlijk zijn en het een theekransje noemen![]()
maar dan kun je wél gelijk ook bij mij op de koffie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik krijg trek ik shoarma
Maar om nou naar wateringen te rijden ervoor.,.. (daar is de shoarma veeeeeel lekkerder dan hier in het dorp!)
ohw ja en ik had al eten in huis...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Kom maar langs hoor Vicky, ik maak een heeeele grote.
das wel gezellig jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dan kun je wél gelijk ook bij mij op de koffie!
excuus! Sinds ik niet meer zo vaak dronken ben heb ik geen weet meer van al dat hippe voedselquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
`
Nee, met döner. Niet met shah-wha-mâ
.
haha ik moest lachen om dat "heel klein beetje"quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij het??
Als wij het zelf maken dan gaan er aardappelschijfjes in, kipfilet in shoarmakruiden, heel klein beetje sla, knoflooksaus eroverheen en dan kaas.
Ik doe vind het lekkerder als de sla knapperig is.
Daar zie je van een afstandje idd vast niks van, netjes!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:20 schreef huuphuup het volgende:
Oh om nog op t vorige topic terug te komen, dit s mijn litteken, daar de schaduw van de flits is t zelfs duidelijker zichtbaar dan normaal
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:24 schreef Macka66 het volgende:
Zonder AdoIk had even de stiekeme hoop dat we een opvolger voor aeque hadden gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |