abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77054177
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Weet iemand hier over een "spel" op de WII waarmee je alleen kunt steppen? Ik wil graag gaan steppen, maar niemand in mn omgeving wil mee, dus bedacht dat het misschien wel leuk is op de WII, maar ik heb het nog niet gezien.
Bij Wii Fit heb je steps. Vrije steps en met pasjes

Spuit 11...
Lotte!
Noah!
pi_77054206
Ik ben ook een schaduwmens. Vind de warmte wel lekker, maar als ik vol in de zon lig kan ik niet lezen en kan er niet goed tegen stil te liggen en nix te doen.
Vorig jaar in Thailand ook, heb alleen maar onder de parasol gelegen, de zon was mij iets te heet.
Plus dat ik ook niet snel bruin wordt, dus tja.
pi_77054237
Dat onderste truitje vind ik leuk, pinquit!

Oh, ik ben zo blij met mijn witte laptiep.
En ik eet worteltjes uit een bakje met mijn zoon.
En ik ben megademax opgefokt en onzeker over me myself en mijn euhm carrière. Ik vreet mezelf er helemaal over op de laatste dagen. Wat wil ik, kan ik, moet ik? Hoe kom ik waar ik wil zijn? En kán ik het wel? Vast niet!
pi_77054250
het verwijderen van mijn moedervlek gaf toch niet z'n mooi litteken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77054259
Ik ga ook altijd in de schaduw. Trouwens ik leg het toch af tegen mijn mannen, die zijn altijd bruiner. Die wedstrijd heb ik opgegegen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77054285
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77054334
Oh vicky das inderdaad niet heel mooi
pi_77054343
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Ik ga ook altijd in de schaduw. Trouwens ik leg het toch af tegen mijn mannen, die zijn altijd bruiner. Die wedstrijd heb ik opgegegen
Ik lig ook in de schaduw hoor
Ik heb een lichte huis en mijn eigen haarkleur is rood. Ik verbrand altijd. Ik ben stikjaloers op Amber en M. Die verbranden nooit en worden zo brun.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77054386
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77054436
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Vicky het volgende:
het verwijderen van mijn moedervlek gaf toch niet z'n mooi litteken
Zo een heb ik er ook...en zeer dat het doet af en toe Toch alweer 10 jaar geleden dattie weggehaald is...
Lotte!
Noah!
pi_77054445
quote:
Mag dat?
Ik heb eigenlijk geen idee, goede vraag. Heb ik nog helemaal niet overnagedacht eigenlijk...
pi_77054454
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoor
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...
pi_77054468
quote:
Mag dat?
Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzo
Lotte!
Noah!
pi_77054507
quote:
Mag dat?
Ik zou nog even wachten met het in de zon leggen
pi_77054543
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ligt eraan hoe je jezelf ook voelt
volgens mij moet het best kunnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77054546
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzo
Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.
pi_77054568
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zou nog even wachten met het in de zon leggen
pi_77054592
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik hoop gewoon dat het begin tot half juli niet te warm is dan haha.

En die littekens die niet mooi genezen. Vriendin van mij heeft dat ook. Die had een dingetje op haar buik, wat echt nix voorstelde weg laten halen (waarvan ik dus ook zoiets had waarom laat je het weghalen) en dat was echt heel lelijk geheeld. Vond ik wel een heel klein beetje grappig toen (wat ben ik gemeen eigenlijk hehe)
pi_77054631
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.
Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?
Lotte!
Noah!
pi_77054688
Linda, hier ff verder over dat broekje, anders gaan we te veel offtopic in het fototopic.
Het riempje is een onding!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77054694
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?
23 aug.
pi_77054753
Seb ging pas na 14 dagen voor het eerst naar buiten. Maar toen was het -10
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
* Estrys is een rasoptimist
pi_77054827
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..
pi_77054940
Ik verbrand ook altijd zomaar. Vind er ook niks aan die erge hitte. Doe mij maar een graad of 24-26. Dat is mij wel prima.

En dan zonder zon en met frisse bries
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77055006
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik verbrand ook altijd zomaar. Vind er ook niks aan die erge hitte. Doe mij maar een graad of 24-26. Dat is mij wel prima.

En dan zonder zon en met frisse bries
24-26 graden vind ik ook PRIMA!
Vooral omdat ik een huis heb met een plat dak. Het is 's zomers niet te harden hier.
lang leve de airco
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77055130
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..
Jij hebt straks weer een BABY dus niet klagen maar dragen jij
pi_77055160
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..

En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
Lotte!
Noah!
pi_77055190
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..

En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
ja hoor, hij kan er gewoon uit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77055243
quote:

Zet ik toch mn bank buiten?!

Nee gewoon 2 kussens ofzo. Oh, of iets van een hangmat.
pi_77055269
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Nou laten we het hopen van niet!
Iedereen zegt tegen mij: het lijkt me zo lekkker in de zomer te bevallen. Kan je lekker buiten zitten in je verlof enzo.
Dus dat ga k doen, mja niet als het regent dus.
Dus het wordt een mooie, niet te warme zomer.
Geen hittegolf enzo, zoals een paar jaar geleden in juli, rond de vierdaagse. Want wil niet bevallen als het te warm is
En anders neem ik gewoon mijn ventilator mee naar het ziekenhuis *lol*
Of ga thuis bevallen, met de airco aan.
Maar het wordt dus niet te warm, heb ik besloten.
pi_77055331
quote:

Ben ik dan even blij met mijn loucheset
zie mezelf straks al heeeeeeerlijk op de bank languit liggen, bediend door mijn lief
pi_77055349
Vorig jaar ging ik in september een weekje naar mn ouders en opa en oma in zuid frankrijk. Zou je zeggen, lekker weer daar in september. Nou het heeft de hele week gegoten en mijn man zat thuis in de zon.
pi_77055482
Nou zie je, dan kan je desnoods in september nog buiten zitten met je frummeltje
Lotte!
Noah!
pi_77055537
De dag van mijn bevalling regende het volgens mij de enige dag in augustus met regen maar ik was er wel blij mee
En ik weet niet, ze zeggen toch altijd dat je moet wachten met naar buiten gaan tot de baby de temp goed zelf kan vasthouden ofzo? Ik kon zélf nog niet naar buiten de eerste paar dagen.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij hebt echt een heel licht huidje he? Terwijl je donker haar hebt, jij zou dan juist snel bruin moeten worden.

Ja klopt ik heb een hele lichte huid, op zich bruin ik ook wel snel hoor! Maar dan moet ik er wel echt voor gaan liggen. Ik heb het verkeerd gezegd denk ik. Je hebt van die mensen die bruin worden van op een terrasje zitten nouja dat heb ik niet, maar als ik echt ga liggen bakken dan heb ik na twee dagen toch wel een heel redelijk kleurtje. Alleen dat kleurtje trekt ook vrij snel weer weg en ik hou niet van bakken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77055630
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
De dag van mijn bevalling regende het volgens mij de enige dag in augustus met regen maar ik was er wel blij mee
En ik weet niet, ze zeggen toch altijd dat je moet wachten met naar buiten gaan tot de baby de temp goed zelf kan vasthouden ofzo? Ik kon zélf nog niet naar buiten de eerste paar dagen.
[..]

Kijk zie je dat wil ik dan ook
Regen met de bevalling, en daarna weer mooi weer
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:36:19 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77055775
Ticootje, ik heb een kind van 26 augustus en een van 12 juli en 17 maart., geen lastige bevallingen of niks. Maar een blokje om was me echt teveel. Heb het gedaan 4 dagen na de bevalling van middeslte en het zweet gutste me van mijn rug. en een heel klein blokje hè. Verder had ik m wel lekker buiten, maar wel met deken en jas enzo. pas met een week of 6 in een romper. Toen was het heel heiig (geen zon te zien) en is de arme ziel nog verbrand ook
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77055835
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ticootje, ik heb een kind van 26 augustus en een van 12 juli en 17 maart., geen lastige bevallingen of niks. Maar een blokje om was me echt teveel. Heb het gedaan 4 dagen na de bevalling van middeslte en het zweet gutste me van mijn rug. en een heel klein blokje hè. Verder had ik m wel lekker buiten, maar wel met deken en jas enzo. pas met een week of 6 in een romper. Toen was het heel heiig (geen zon te zien) en is de arme ziel nog verbrand ook
Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:40:02 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77055939
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.
Ik heb wel allemaal foto's van buiten. maar kind in kleding en omslagdoek. was wel een dikke bul dat scheelt misschien ook. En 15 dagen over tijd. Die had geen problemen met z'n temp.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:50:07 #289
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77056352
Zo ik ben weer terug! 48 nieuwe berichten in m`n inbox, jullie zijn gek
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77056395
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo ik ben weer terug! 48 nieuwe berichten in m`n inbox, jullie zijn gek
Memmel had er 102.. die liep dag achter.
pi_77056489
Bijna vol!

Mijn AT weer op orde
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_77056680
TF 42

ik mag al blij zijn als ik er 2 heb
pi_77056748
Vandaag was echt zot. Als ik even ging werken had ik er weer 6..
pi_77056751
Krijg ik heel lief een pm van TF wil ik antwoorden zit haar inbox vol
Dan maar zo, dankje wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2010 16:00:47 ]
pi_77056770
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg ik heel lief een pm van TF wil ik antwoorden zit haar inbox vol
Dan maar zo, dankje wel
Goh raar.
pi_77056817
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Memmel had er 102.. die liep dag achter.
ja Memmel is wel de winnaar ja
Ik vond 61 gister al veel!
TF, weet je nu hoe ik me gister voelde
pi_77056839
Stelletje roddelmiepen
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:04:35 #298
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77056898
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
pi_77056930
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
Ik hoef geen boekverslagen in mijn pm
pi_77056950
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')