Bij Wii Fit heb je steps. Vrije steps en met pasjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Weet iemand hier over een "spel" op de WII waarmee je alleen kunt steppen? Ik wil graag gaan steppen, maar niemand in mn omgeving wil mee, dus bedacht dat het misschien wel leuk is op de WII, maar ik heb het nog niet gezien.
Ik lig ook in de schaduw hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Ik ga ook altijd in de schaduw. Trouwens ik leg het toch af tegen mijn mannen, die zijn altijd bruiner. Die wedstrijd heb ik opgegegen
als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
Zo een heb ik er ook...en zeer dat het doet af en toequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Vicky het volgende:
het verwijderen van mijn moedervlek gaf toch niet z'n mooi litteken
Ik heb eigenlijk geen idee, goede vraag. Heb ik nog helemaal niet overnagedacht eigenlijk...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoor
Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Mag dat?
Ik zou nog even wachten met het in de zon leggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Mag dat?
ligt eraan hoe je jezelf ook voeltquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...
Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met het in de zon leggen
ik hoop gewoon dat het begin tot half juli niet te warm is dan haha.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...
Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.
23 aug.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?
Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Seb ging pas na 14 dagen voor het eerst naar buiten. Maar toen was het -10![]()
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
* Estrys is een rasoptimist
24-26 graden vind ik ook PRIMA!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik verbrand ook altijd zomaar. Vind er ook niks aan die erge hitte. Doe mij maar een graad of 24-26. Dat is mij wel prima.
En dan zonder zon en met frisse bries
Jij hebt straks weer een BABYquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..
ja hoor, hij kan er gewoon uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..
En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..
En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
Nou laten we het hopen van niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Seb ging pas na 14 dagen voor het eerst naar buiten. Maar toen was het -10![]()
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
* Estrys is een rasoptimist
Ben ik dan even blij met mijn louchesetquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ja klopt ik heb een hele lichte huid, op zich bruin ik ook wel snel hoor! Maar dan moet ik er wel echt voor gaan liggen. Ik heb het verkeerd gezegd denk ik. Je hebt van die mensen die bruin worden van op een terrasje zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel licht huidje he? Terwijl je donker haar hebt, jij zou dan juist snel bruin moeten worden.
Kijk zie je dat wil ik dan ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
De dag van mijn bevalling regende hetvolgens mij de enige dag in augustus met regen maar ik was er wel blij mee
![]()
En ik weet niet, ze zeggen toch altijd dat je moet wachten met naar buiten gaan tot de baby de temp goed zelf kan vasthouden ofzo? Ik kon zélf nog niet naar buiten de eerste paar dagen.
[..]
Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ticootje, ik heb een kind van 26 augustus en een van 12 juli en 17 maart., geen lastige bevallingen of niks. Maar een blokje om was me echt teveel. Heb het gedaan 4 dagen na de bevalling van middeslte en het zweet gutste me van mijn rug. en een heel klein blokje hè.Verder had ik m wel lekker buiten, maar wel met deken en jas enzo. pas met een week of 6 in een romper. Toen was het heel heiig (geen zon te zien) en is de arme ziel nog verbrand ook
Ik heb wel allemaal foto's van buiten. maar kind in kleding en omslagdoek. was wel een dikke bul dat scheelt misschien ook. En 15 dagen over tijd. Die had geen problemen met z'n temp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.
Memmel had er 102.. die liep dag achter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo ik ben weer terug! 48 nieuwe berichten in m`n inbox, jullie zijn gek
Goh raar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg ik heel lief een pm van TF wil ik antwoorden zit haar inbox vol
Dan maar zo,dankje wel
ja Memmel is wel de winnaar jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Memmel had er 102.. die liep dag achter.
Ik hoef geen boekverslagen in mijn pmquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |