Ik gebruik Dove.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik gebruik dus al een tijdje nivea, misschien eens neutral deo gebruiken ofzo
Wat goed van Tess
[..]
Super!dankje
TF succes vandaag![]()
ohja, mijn inwendige onderzoek: ik had al een beetje geschreven in het BV-topic. Effe weer weggehaaldquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel! Alleen een beetje laat. Lag pas om kwart voor 1 in bed.![]()
![]()
Rocka, vertel eens, hoe was het gisteren?
Heb ik hier ook nog een kaart voor liggen, maar ik kan niet.. doe je ook voor mij kijken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar de webwinkel vakdagen
Yep, en ergens heb ik dat maar geaccepteerd zo en loop ik sinds een week mezelf niet meer voorbij. Als het niet kan dan kan het niet, dan ligt de was maar wat langer, dan stofzuig ik wel een dagje later. Zolang mijn kinderen maar krijgen wat ze nodig hebben en lekker fris en schoon zijn maak ik me om andere dingen niet tot nauwelijks druk meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Saffier het volgende:
'Fijn' Rocks. Ook al is het nu niet goed, er is dus heel veel te verbeteren
Ah ok.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, die ligt hier ook. Carewell heet het geloof ik. Ik kon dat beter niet gaan doen volgens mijn therapeute want je kunt je spieren snel overbelasten en helemaal vernaggelen als je vrijwel helemaal geen spanning hebt zoals ik nu.
hier hetzelfde. Hoesten,niesen, springen, rennen... ik moet altijd mijn benen kruisen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterkte! Ik kan ook niet goed rennen en niezen moet met gekruiste benen maar ik vergeet dus echt die oefeningen te doen. Ben daar laks in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |