quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
ik heb het haar van mn kind gekniptvoor het eerst
![]()
polletje piekhaar moet weer nieuwe piekies kweken!
Aha!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
Whehe, whý, nou, omdat piekhaar enzo
Moonah
ja ik had een mooie bloempot gevonden die pastte![]()
Nee serieus ik heb dus alleen die pieken aan de achterkant bijgeknipt, zodat het weer gelijk loopt en ze niet aan twee kanten een lange piek heeft en in het midden een kale plek
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Ik heb Looks al 2 keer geknipt
Patat, döner, saus, kaas, slaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe maak jij het??
Als wij het zelf maken dan gaan er aardappelschijfjes in, kipfilet in shoarmakruiden, heel klein beetje sla, knoflooksaus eroverheen en dan kaas.
Ik doe vind het lekkerder als de sla knapperig is.
Daarom ben ik blij met de narcose, gewoon in slaap! En dan is het goed te doen hoor, afgezien van dat spul danquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef cattie het volgende:
Oegh, Raissa, sterkte. Ik kreeg dat spul niet naar binnen en moest een sonde daarvoor. En dat roesje stelde ook bij mij te weinig voor. Ik omzeil dat onderzoek nu steeds. Ik word gewoon zwanger zodra mijn internist er over begint.![]()
![]()
Waar gaan ze precies naar kijken? heb je nog veel last van ontstekingen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Basboussa het volgende:
Sterkte Raissa!
Ben met het eerste wel blij, want dat is nou niet een van mijn kwaliteiten, persoonlijke verzorging...(Neeeeeeeeeeeeeeeeee, ik stink niet en ben verder heel schoon! maar daar houdt dan ook een beetje bij op)
is goed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef m@x het volgende:
Klinkt niet prettig dat onderzoek Raissa. Sterkte!
Vicks, geef een seintje als je de volgende keer kapsalon gaat eten. Dan eet ik een hapje mee
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
is goed!
Ik zal aan de kok doorgeven dattie extra moet maken
is goe!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Plan het maar in een kuikenweekend. Dan kunnen die 2 monsters eerst je buurvrouw even plagen
En wil je je kok aan het lachen maken? Zeg dan maar dat ik mijn mini-laptop heb laten stuiteren en dat ie zonder stekker in het stopcontact niet meer werkt. Ik ben een onhandige oen
Mijn laptop is ook op het moment ook meer een draagbare pc (maar dan wel in de buurt van een stopcontact) dan een laptopquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Plan het maar in een kuikenweekend. Dan kunnen die 2 monsters eerst je buurvrouw even plagen
En wil je je kok aan het lachen maken? Zeg dan maar dat ik mijn mini-laptop heb laten stuiteren en dat ie zonder stekker in het stopcontact niet meer werkt. Ik ben een onhandige oen
mijn laptop ligt al maanden onder de bank..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mijn laptop is ook op het moment ook meer een draagbare pc (maar dan wel in de buurt van een stopcontact) dan een laptop
1600 euro schade! Wow, ik geloof dat ik iets gemist heb dan? What happened?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Mevrouw gaat regelmatig naar de kapper, dat is ook wel nodig.
Dat klinkt niet leuk Raissa, maar wel fijn dat het dan onder narcose kan.
Gisteren twee keer de anwb gebeld. Totale schade: bijna 1600, we gaan niet op vakantie dit jaar.Misschien moeten we ons maar inschrijven voor de voedselbank.
Gelukkig maar 1000 voor onze rekening, maar dat is nog veel te veel. De stuurkolom is kapot. Iets dat zelden voorkomt, maar bij ons dus wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Raissa het volgende:
[..]
1600 euro schade! Wow, ik geloof dat ik iets gemist heb dan? What happened?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |