abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77358340
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
welke profvoetballer?
Zeg ik niet

Dan verlies ik mijn anonimiteit, en dat heb ik al eerder meegemaakt op FOK!

Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

mag ik eerlijk ergens over zijn?
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Alle mannen houden van sex, ongeacht ras
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:21:31 #204
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77359451
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF, BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren ( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel ).
Daarom is donker intrek.

Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt (geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.

Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie

Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
pi_77360950
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF, BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren ( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel ).
Daarom is donker intrek.

Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt (geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.

Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie

Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Drugs are bad M'kay?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_77361174
quote:
Daarom is donker intrek.

Had je mij gister moeten zien.
pi_77516216
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]

Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!
  maandag 1 februari 2010 @ 16:15:35 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77516268
quote:
Goed verhaal. Heus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_77518729
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
I ain't a player, I just like to fuck
  maandag 1 februari 2010 @ 19:01:47 #210
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77522639
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 1 februari 2010 @ 20:29:35 #211
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_77527228
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
De shitter in.

Negerinnen/aziaten/zweden doen
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:49:49 #212
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77534156
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

wat dach jij van het behoud van het eigen ras
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:37:12 #213
206337 aychelle
pi_77560513
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

De shitter in.

Negerinnen/aziaten/zweden doen
inderdaad van alles wat

trouwens:
hollanders,
engelsen
antilianen
afrikanen
filipino's
midden oosters
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  dinsdag 2 februari 2010 @ 18:37:37 #214
206337 aychelle
pi_77560534
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:

[..]

wat dach jij van het behoud van het eigen ras
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
pi_77562238
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:

Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!

..... Belachelijk zeg
KD
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:41:37 #216
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_77566769
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet . Te veel neo Communisme
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:50:07 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77567252
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:

[..]

Nope. Just science.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:10:21 #218
206337 aychelle
pi_77568314
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:

[..]

nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijten
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:44:27 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77570053
Verschil in cultuur/ omgang zal mensen altijd de handvatten van verschil geven denk ik. De media heeft een positieve werking gehad op acceptatie van zwart+wit. Ik hoop alleen dat de media ook gauw met de sociologische lijm komt voor ons Aziaten. Duurt mij allemaal veels te lang. En ws. maak ik het ook niet meer mee dat Aziaten ook net zo veelvuldig in reklames en op posters verschijnen naast een lekkere witte chick. Wat weer acceptatie kweekt en de drempel van aziaat+wit verlaagt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:47:49 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77570242
Hmz.. ik zie heel wat anders in purmerend. Allemaal skinny mooie meisjes met lang blond haar. Geen dikke boerinnen met jeans die uitpuilen omdat daar extra bagage zit

edit: ach nee je hebt gelijk. ik zal me wel refereren aan maar een paar voorbeelden die ik ken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77598956
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
pi_77599043
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:

[..]

Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!
ben je 12 ofzo.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:24:45 #223
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77600052
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:28:20 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77600158
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.

Eigenlijk is de genetische verschillen tussen mensenras niet uit elkaar te halen. Jij en ik kunnen meer in gemeenschap hebben dan jij met een andere chinees of ik met een andere Antilliaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:29:48 #225
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77600197
Op die manier. ik dacht dat het een ethische kwestie werd. My bad.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:55:14 #226
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77717339
Ja dat is soms best vervelend je krijgt soms gewoon vrouwen op je af omdat ze een neger willen niet dat ze je echt leuk lief of je naam weten
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:02:35 #227
292965 dame25
Blijft altijd zichzelf..
pi_78442779
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:07:44 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_78452684
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:02 schreef dame25 het volgende:
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
Dat arrogantie is eigenlijk onzekerheid. Want er zijn veel mensen die dat blanke meisje een slet noemt achter haar rug en ze hoort zo vaak slechte dingen over negers van sommige mensen dat het een soort afweer mechanisme wordt.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:13:50 #229
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78452988
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.

Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.

Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:18:26 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78453241
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
pi_88220634
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
pi_88221621
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Rijpie het volgende:
De meeste vrouwen houden van chocola.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, wit, puur of melk :9
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_88221644
O+

Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
pi_88221794
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Sofia90 het volgende:
O+

[ afbeelding ]

Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
Zelfde hier... (maar ik kijk dan naar vrouwen natuurlijk :') )
I'll sing you a lullaby.
pi_88232517
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.

Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.

Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_88233911
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Dethroned het volgende:
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.

Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.

Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.

Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_88235208
Ik ben zelf een kwart zigeuner ofzo met blauwe ogen en blond haar en denk weleens dat die vrouwen mijn auto belangrijker vinden dan mij.
pi_88238158
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 00:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.

Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
Het zijn meer blikken dan opmerkingen. En het ligt ook wel heel erg aan waar ik ben. Uiteraard in de grotere steden wordt er niet naar gekeken, maar daarbuiten .... pff af en toe
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:45:08 #239
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88238680
25 cm Meer zeg ik ook niet
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:48:01 #240
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88238744
Ik ben eigenlijk een blanke
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.

Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.
:D

Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
Zo is het maar net schenkstroop
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:49:10 #241
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_88238774
-edit- nou en

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 02-11-2010 10:02:12 ]
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:53:58 #242
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_88238865
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:17:59 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240746
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef simba2 het volgende:
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
Niet waar bij alle culturen. In de meeste neger culturen, vooral die gene die niet Moslims zijn, maak het niet uit met wie de dochters thuis komen. Dus als jij een Rihanna lookalike wil daten hoef je niet bang te zijn dat haar ouders boos worden.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:18:44 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240768
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
Het is beter voor je ego wanneer je zo denkt, of niet?
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:19:42 #245
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88240799
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
Je moet niet aan pooiers vragen hoe je met een meisje om moet gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keep_Walking op 02-11-2010 13:16:45 ]
pi_88241044
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
en de kinderen hebben losse handje :o
pi_88241076
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.

Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
pi_88241658
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.

Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
Is 21 centimeter witte chocolade-liefde ook goed? :')
I'll sing you a lullaby.
pi_88242709
Ik zou niet weglopen voor een mooie donkere vrouw! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet op de hele zwarte dames val. Maar dat is een kwestie van smaak. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor Chinese vrouwen e.d. Ik vind halfbloedjes het allermooist O+ Maar heb nog maar 1 keer in mijn leven met een half Antilliaanse mogen zoenen als 17 jarige knul. Voor de rest heb ik alleen maar blanke meiden gehad. Komt ook omdat ik in een regio woon waar weinig immigranten wonen. Mijn vader is Indisch btw.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_88242936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]

Dus als blanke mannen meer negerstijl gingen doen dan waren ze even zo succesvol als negers bij mooie vrouwen? O-) })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88242942
Makkelijk. Negers hebben meer lef, en hebben een beter lijf, zijn stoer, hebben altijd een kleurtje.

Dat het enorme klootzakken zijn vaak komen de dames later achter en dan komen ze weer bij een kaaskop terecht :D
pi_88244140
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg :')

Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
pi_88244638
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:

Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
Inderdaad :D

Ik denk altijd maar zo... mensen krijgen datgene dat ze verdienen ;)
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:29:14 #254
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88245151
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:

Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
pi_88245518
Beeld gecreëerd door de media en dat volgen mensen dan op.

Moeten ze zelf weten. Het is ook maar een huiskleur.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88246071
Ik val totaal niet op negers. In elk geval niet van die hele donkere met duidelijk Afrikaanse gezichtskenmerken. Ik heb wel een paar keer een halfbloedje gezien dat ik wel knap vond, maar ook dan zie ik mezelf er niet mee lopen.

Ik denk dat er verschillende soorten vrouwen zijn die op negers vallen. Zo heb je Heidi Klum, die op een normale neger is gevallen die zich niet gedraagt als een gangster wannabe. Ze viel op hem omdat hij is zoals hij is, niet perse omdat hij een neger is.

Dan heb je nog tokkie wijven die negers gangster vinden en het geil vinden als hun gangster neger gezeten heeft. Tsja.
pi_88253298
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie :)

Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
pi_88253489
Is onzin wat TS zegt. Idd krijgen donkere mannen veel aandacht van knappe dames, maar meestal gaan die dames niet voor een serieuze relatie maar voor de seks, voor een exotisch avontuurtje. Rond de 18 e zijn er ook meer vrouwen die voor donkere mannen vallen dan voor blanke maar rond hun 28e zijn het er niet zo gek veel meer.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:22:41 #259
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88261714
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde! :'(
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88262339
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:44:43 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88262732
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie :)

Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.

En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
pi_88263350
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Stel dat reïncarnatie echt bestaat, laat mij dan die tijd meemaken :s)
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:59:10 #263
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88263423
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots... O+
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:02:09 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88263578
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots... O+
Mijn droom vrouw. O+
pi_88263736
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgeving :) .Turks, marokkaans, surinaams enz
Sukkel. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:12:58 #266
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88264151
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn droom vrouw. O+
O+ danku, danku
*O* *O* *O*
pi_88266409
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.

En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
Ja veel blanke vrouwen die niet zeggen van een neger te houden zeggen dat meestal alleen maar omdat ze steriotyp gedrag verwachten maar als deze vrouwen 1 op 1 staan met een neger draaien ze meestal wel bij. De meeste blanke vrouwen die van donkere mannen houden vertonen ook steriotyp neger gedrag.Maar bij donkere vrouwen is het meestal erger dan bij mannen vind ik, als donkere vrouw moet je meestal hoog opgeleidt zijn om een blanke man te krijgen.

Zo hebben de blanke mannen de blanke vrouwen toch weer terug gekregen.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 02-11-2010 22:18:23 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:10:21 #268
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88267245
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden. :7

[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Leucopterus op 02-11-2010 22:15:26 (Toevoegingen) ]
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_88267982
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.

Maar deze topic is idd triest.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_88268250
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden. :7

[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn. ^O^
WTF racist :r
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:25:44 #271
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88268254
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:

[..]

Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.

Maar deze topic is idd triest.
topic is inderdaad triest, TS is jaloers
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:28:57 #272
264472 Leucopterus
pi_88268509
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Dethroned het volgende:

[..]

En dit is racistisch omdat? :{
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:29:36 #273
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88268542
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef Dethroned het volgende:

[..]

vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn :N
*O* *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:32:39 #274
264472 Leucopterus
pi_88268727
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn :N
Jij snapt het!

Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen. :'(

[Edit]En fuck. Je bent tegenwoordig al een racist als je je niet voelt aangetrokken tot (zand)negerinnen. Het is slecht gesteld met de wereld.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leucopterus op 02-11-2010 22:39:49 (Toevoeging) ]
pi_88269243
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Die blijven toch wel bestaan want de meesten kiezen uiteindelijk toch iemand om kinderen mee te krijgen die hetzelfde afkomst heeft. Maar gelukkig zijn er ook mensen van verschillende afkomsten die voor elkaar kiezen en kindjes krijgen, ik denk hoe meer mengelmoesjes hoe minder racisme.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:40:57 #276
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88269281
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Jij snapt het!

Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen. :'(
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen. :D
*O* *O* *O*
pi_88269522
anno 2010 hier nog een issue van maken, ongelooflijk!
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:45:31 #278
264472 Leucopterus
pi_88269541
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen. :D
Ik kan mij herinneren dat daar laatst een topic over was op fok! Trieste vrouwen. Die schaar ik niet eens onder het blanke ras. :N
pi_88269724
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:51:53 #280
264472 Leucopterus
pi_88269871
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras :')
Nee. In dat topic werd gesproken over vrouwen die halsoverkop naar een ander land migreerden om daar met een of andere joker te gaan trouwen. Eenmaal daar aangekomen in [land], blijkt dat het toch niet allemaal rozengeur en maneschijn is. :N

Van wat ik had begrepen waren het voornamelijk blanke vrouwen. De media schildert de minderheden af als romantisch etc, maar dit is niet altijd waar. En in zulke gevallen is het 99 van de 100 keer niet waar.
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:02:44 #281
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88270424
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'

Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ... ;(
*O* *O* *O*
pi_88271599
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:

[..]

Waar kan ik die statistieken vinden?

In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties :)
pi_88271751
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef mango_cream het volgende:
anno 2010 hier nog een issue van maken, ongelooflijk!
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?

Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
pi_88274175
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties :)
Die haalt hij uit z'n achterste, met alle respect.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_88274266
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'

Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ... ;(
En dat soort dingen gebeuren niet als Maartje uit Amsterdam naar Johan in Meppel verhuist? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 november 2010 @ 00:46:49 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88274287
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef saaw het volgende:
krijg je mooie kindjes van
Kleurlingen ook wel Moksi's genoemd onder allochtonen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88275183
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?

Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
Niet teleurgesteld, verbaasd..
pi_88275411
  woensdag 3 november 2010 @ 08:20:47 #289
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_88276552
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland :')
En ze is niet eens echt knap
  woensdag 3 november 2010 @ 09:24:21 #290
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88277597
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn :P.

Dat van Genzeloos verliefd is helemaal om te huilen. Sowieso denk ik dat als het echte liefde is en het van twee kanten is dat het het beste is om beide te verhuizen en dan samen het nieuwe begin op te bouwen. Anders kom je echt in het leven van de ander terrecht zonder iets te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frag_adder op 03-11-2010 09:35:29 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 3 november 2010 @ 10:02:54 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88278447
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk af in welke kring je komt. Ik heb vaker wat post van je gelezen en ik heb niet echt het gevoel dat je vaak met negers of andere allochtonen omga. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik bedoel er niks slechts mee, dus dit is geen aanval op je. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Keep_Walking op 03-11-2010 10:10:33 ]
pi_88278493
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:05:37 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88278526
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Sorry.
pi_88278550
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Sorry.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik weet wel dat dat probleem bij mij ligt hoor :)
  woensdag 3 november 2010 @ 10:12:19 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88278679
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik weet wel dat dat probleem bij mij ligt hoor :)
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen. :D
  woensdag 3 november 2010 @ 10:35:01 #296
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88279209
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn :P.

Dat van Genzeloos verliefd is helemaal om te huilen. Sowieso denk ik dat als het echte liefde is en het van twee kanten is dat het het beste is om beide te verhuizen en dan samen het nieuwe begin op te bouwen. Anders kom je echt in het leven van de ander terrecht zonder iets te hebben.
Ik val niet op één bepaalde type, vind ik zo dom. Je hebt overal wel knappe mannen zitten. Maar qua kansloze stelletjes doel ik eigenlijk op dat soort types als grenzeloos verliefd. Zijn ze nou echt zo ''dom'' :|W
*O* *O* *O*
  woensdag 3 november 2010 @ 10:36:27 #297
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88279245
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen. :D
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.
Genoeg donkere mannen met een heel redelijke opleiding, en goede kansen in het leven (zoals jij) ;)
*O* *O* *O*
  woensdag 3 november 2010 @ 10:36:49 #298
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88279259
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n typische uitspraak om racisme goed te keuren.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_88279343
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.
Genoeg donkere mannen met een heel redelijke opleiding, en goede kansen in het leven (zoals jij) ;)
Minder dan de helft :Y)
  woensdag 3 november 2010 @ 10:40:38 #300
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88279354
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:41:38 #301
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_88279378
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
Precies ja.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')