Zeg ik nietquote:
Alle mannen houden van sex, ongeacht rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
mag ik eerlijk ergens over zijn?![]()
![]()
![]()
Omdat ik veel in de omgeving zit met blanke mannen valt mij op dat nederlandse mannen erg veel van sexs houden niet? en dan bedoel ik erg veel, nog erger dan italianen bijv.
Drugs are bad M'kay?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Had je mij gister moeten zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Blanke vrouwen die perse een zwarte man willen, is een even grote afknapper als een vrouw die twee pakjes sigaretten per dag ligt te paven, of zeg maar die rookt. Die menen altijd dat je zo'n figuur bent die ze op tv zien met name op MTV of TMF,BAH !!! Trouwens heb wel gelezen dat donker getinte mannen een mooiere bouw hebben dan die vampieren
( een beetje plagen moet kunnen hé) Hiermee bedoel ik dan dat de spieren beter tot uiting komen ( Kijk maar naar die afschuwelijke bodybuilders die smeren zich ook flink in met dat bruinsel
).
Daarom is donker intrek.
Trouwens waarom zie ik nooit een blanke man met een aziaatje rond huppelen, hier ga ik toch ook geen topic voor openen, of wel soms???? Dit krijg je er nu van, hoe meer vreemd volk in het land, hoe vaker het voor komt dat verschillende rassen zich tot elkaar aangetrokken voelen. Het beroemde multiculti verhaal PUNT. Dus ik zou zeggen kijk er toch niet zo raar van op joh,het wordt alleen anders als je een dochter hebt(geintje). Zolang hij maar een goede diploma EN een goede baan heeft EN normaal in de samenleving functioneert.
Nog een laatste opmerking een blanke vrouw versieren die altijd een blank vrindje heeft gehad, levert meer toegevoegde waarde aan de duur, oprechtheid en echtheid van een relatie
Ohja trouw nooit met een Surinamer vind ik een beetje kort door de bocht, vergeet de ABC eilanden niet hé
Mooi verhaal wat veel houdt snijdt. Prachtig!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
Goed verhaal. Heus!quote:
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeldquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef StyxFlow het volgende:
Beetje een nutteloze topic dit, vind je niet?
Ik juich interraciale relaties juist toe, we zijn allen mensen
De shitter in.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
wat dach jij van het behoud van het eigen rasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad! we zijn toch allemaal van hetzelfde menselijke ras. Al die kleuren en verschillen is toch prachtig, waar moet het heen met die wereld die ons verdeeld
inderdaad van alles watquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De shitter in.
Negerinnen/aziaten/zweden doen
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk rasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef Brerius het volgende:
[..]
wat dach jij van het behoud van het eigen ras![]()
..... Belachelijk zegquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
Maar als je het mijn moeder zal vragen zal ze zeggen: TROUW NOOIT MET EEN SURINAMER!
Een beetje te linkse gedachte vind je ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
Nope. Just science.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
nee waarom? het is de waarheid. Het menselijk ras is wat wij zijn, maar mensen met superieure gedachten moesten ons zonodig splijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef Brerius het volgende:
[..]
Een beetje te linkse gedachte vind je ook niet. Te veel neo Communisme
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
we zijn allemaal van hetzelfde ras: het menselijk ras
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Brerius het volgende:
[..]
Wow gast, hier is iemand jaloers
LOSER !!!!!![]()
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
De mens is een soort, geen ras. Mooi geprobeerd, maar wat een onzin.
Ja maar de genetisch verschillen tussen hondenrassen onderling is veel groter dan tusser mensenrassen onderling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar onder honden als diersoort heb je weer wel rassen? Ik zal wel een fout maken hoor, ik ben een (gedwongen) schoolverlater.
Dat arrogantie is eigenlijk onzekerheid. Want er zijn veel mensen die dat blanke meisje een slet noemt achter haar rug en ze hoort zo vaak slechte dingen over negers van sommige mensen dat het een soort afweer mechanisme wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:02 schreef dame25 het volgende:
Ik vind het zelf niet zo erg een gemengd koppel. Wat me wel opvalt is dat blanke dames die met een zwarte man lopen tegenwoordig zichzelf erg tof vinden Als ik zo`n stel tegen kom dan kijkt ze erg arrogant of boos naar me. En dan denk ik je bent toch zo zeker van je zaak.
Bovendien lijkt het wel een rage in Europa je ziet in de steden bijna niets anders meer. Soms wel erg saai..
Volgens mij is het gewoon een kwestie van smaak, wit, puur of melkquote:
Zelfde hier... (maar ik kijk dan naar vrouwen natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Sofia90 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik kijk naar iemand voor een serieuze relatie kijk ik meestal naar Nederlanders, ik weet niet waarom. maar ik zou wel een keer seks willen hebben met een donkere man.
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Dethroned het volgende:
Ik ben zelf latino en heb een nederlandse vriendin. We worden nog wel eens aangekeken waarbij het bij ons overkomt alsof ze denken "...daar gaat weer zo'n allochtoon met een mooie nederlandse meid ermee vandoor". Ik vind dat vaak erg storend en jammer.
Mensen zien mij vaak als een allochtoon tegenwoordig, terwijl ik een nederlands paspoort heb en nederlandse ouders en nederlands ben opgevoed. Ik ben ook geschrokken toen mijn vriendin bekende toch wel wat ideetjes had over mijn kleur. Niet dat ze me niet aantrekkelijk vind, maar toch meer van het onbekende.
Zelf zie ik geen huidskleur, ik discrimineer niet. Ik voel het gewoon of niet. Heeft niks met ras te maken.
Als je een huidskleur ziet en er bepaalde gevoels bij hebt, dan heeft dat simpelweg met diepere andere gedachtes te maken die niets te maken hebben met aantrekkingskracht.
Het zijn meer blikken dan opmerkingen. En het ligt ook wel heel erg aan waar ik ben. Uiteraard in de grotere steden wordt er niet naar gekeken, maar daarbuiten .... pff af en toequote:Op dinsdag 2 november 2010 00:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, tijdens mijn relaties heb ik niet zo veel last van dat mensen opmerkingen gaan maken hoor.
Verder heb ik dezelfde situatie als jij...
Zo is het maar net schenkstroopquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Schenkstroop het volgende:
De meiskes zijn ws. erg trots dat zij achter hun pooier aan mogen lopen.
Schenk ooit tegen een A'damse pooier: wat geef jij je meisjes?
Pooier: Helemaal niets nada ze mogen blij zijn dat ik ze nog een happy meal geef.
Dat ondergeschiktheid aan een lompe gast dat is voor vrouwen het toppunt van vrouwelijkeid volgens mij. Daar gaan ze helemaal in op.
Niet waar bij alle culturen. In de meeste neger culturen, vooral die gene die niet Moslims zijn, maak het niet uit met wie de dochters thuis komen. Dus als jij een Rihanna lookalike wil daten hoef je niet bang te zijn dat haar ouders boos worden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef simba2 het volgende:
Twee eenvoudige verklaringen:
1. Het toegenomen fenomeen neger en blanke vrouw komt voort uit het overschot aan mannen in west Europa. Dit overschot heeft simpelweg te maken met het immigratiebeleid. Ruim 75% van alle asielzoekers en immigranten (gelukzoekers) is man.
2. Bovendien zijn (vooral het manvolk van) gekleurde culturen erg beschermend en gevoleig voor het sexuele en relationele gedrag van hun vrouwen. Vrouwen in deze culturen worden zwaar onder de duim gehouden. Terwijl mannen in de meeste geleurde culturen hun testosteron voluit botvieren op de blanke meisjes.
Het is beter voor je ego wanneer je zo denkt, of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
quote:Je moet niet aan pooiers vragen hoe je met een meisje om moet gaan.Op donderdag 25 februari 2010 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Ok dat waren niet exact zijn woorden, die pooier zei letterlijk "ik geef ze een happy meal heheh" (en toen lachte hij als Bril-smurf)
en de kinderen hebben losse handjequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
En dan lopen ze een jaar later met een kinderwagen met mokkakindje, en de vent is weer vertrokken.
Is 21 centimeter witte chocolade-liefde ook goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Scorpie het volgende:
Ze zoeken gewoon 21 centimeter pure chocolade-liefde voor tussen de beentjes.
Remember; alle vrouwen zijn kuthoeren. Allemaal.
quote:Dus als blanke mannen meer negerstijl gingen doen dan waren ze even zo succesvol als negers bij mooie vrouwen?Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ga hier een oude topic quoten:
[..]
quote:InderdaadOp dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
quote:Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.Op dinsdag 2 november 2010 13:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een overtrokken en gefrustreerde reacties hier zeg![]()
Alsof het aan de orde van de dag is dat een blanke vrouw met een neger gaat. En de praktijk komt het weinig voor.
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatiequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel mee eens. Veel negers die met een blanke vrouw gaan, maar er zijn niet zoveel negers dus het is niet alsognegers alle blanke vrouwen afpakken. En bovendien kunnen de meeste blanke mannen prima een vrouw krijgen.
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
Stel dat reïncarnatie echt bestaat, laat mij dan die tijd meemakenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Mijn droom vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef BruinBeertje het volgende:
Bij adoptiekinderen zit het vaak wel wat anders. Die zijn helemaal volgens de Nederlandse cultuur opgevoed en de meeste die ik ken gaan allemaal met Nederlanders. Ikzelf ben ook 100% nederlands opgegroeid, toch heb ik veel afrikaanse trots...
Sukkel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik heb niets tegen zwarte mannen, rustig maar. Ik ken zoveel zwarte mannen/vrouwen in mijn omgeving.Turks, marokkaans, surinaams enz
Ja veel blanke vrouwen die niet zeggen van een neger te houden zeggen dat meestal alleen maar omdat ze steriotyp gedrag verwachten maar als deze vrouwen 1 op 1 staan met een neger draaien ze meestal wel bij. De meeste blanke vrouwen die van donkere mannen houden vertonen ook steriotyp neger gedrag.Maar bij donkere vrouwen is het meestal erger dan bij mannen vind ik, als donkere vrouw moet je meestal hoog opgeleidt zijn om een blanke man te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee eens. Maar ik heb wel het idee dat een groot percentage van blanke vrouwen toch stiekem een keer een neger willen proberen. Tenminste, dat krijg te horen wanneer ik met andere Nederlanders over dit onderwerp praat. Redenen zijn wisselend. Sommigen vinden donker mee, sommigen willen weten of het waar is wat ze zeggen over negers. En natuurlijk is er ook een groot percentage dat helemaal niet zo geinteresseerd zijn in negers.
En uiteindelijk eindigen de meeste mensen met hun eigen cultuurgenoten, natuurlijk.
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Wat maakt het nog uit, over 1000 jaar, zijn we allemaal hetzelfde!
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk niet aan dat er minder negers zijn. De meeste blanke vrouwen vallen gewoon meer op iemand van hun eigen kleur. Net zoals de meeste donkere vrouwen dat ook doen. Die paar uitzonderingen op de regel zorgen alleen maar voor de nodige variatie
Hier wordt door een paar gefrustreerde een beeld geschetst alsof het een veel voorkomend iets is, puur en alleen omdat ze het niet kunnen hebben.
WTF racistquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Als wij op de huidige manier doorgaan wel (interracial relationships). Als man heb ik niets met negerinnen. Doe mij maar een roomblanke vrouw. Zo doe ik ook mijn part om het blanke ras zuiver te houden.
[Edit]Hoewel Aziatische vrouwen ook best wel lekker kunnen zijn.![]()
topic is inderdaad triest, TS is jaloersquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Maar deze topic is idd triest.
En dit is racistisch omdat?quote:
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijnquote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
Die blijven toch wel bestaan want de meesten kiezen uiteindelijk toch iemand om kinderen mee te krijgen die hetzelfde afkomst heeft. Maar gelukkig zijn er ook mensen van verschillende afkomsten die voor elkaar kiezen en kindjes krijgen, ik denk hoe meer mengelmoesjes hoe minder racisme.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:29 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
vind je? ik vind dat de raciale verschillen ook moeten blijve, dat zou voor mij een goede reden zijn om met een zwarte man te trouwen. Saai als iedereen hetzelfde is. zou het vreselijk vinden als er geen ''pure zwarte '' mensen meer zouden zijn
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen.
Ik kan mij herinneren dat daar laatst een topic over was op fok! Trieste vrouwen. Die schaar ik niet eens onder het blanke ras.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.
Nee. In dat topic werd gesproken over vrouwen die halsoverkop naar een ander land migreerden om daar met een of andere joker te gaan trouwen. Eenmaal daar aangekomen in [land], blijkt dat het toch niet allemaal rozengeur en maneschijn is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
Waar kan ik die statistieken vinden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef mango_cream het volgende:
anno 2010 hier nog een issue van maken, ongelooflijk!
Die haalt hij uit z'n achterste, met alle respect.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
En dat soort dingen gebeuren niet als Maartje uit Amsterdam naar Johan in Meppel verhuist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Kleurlingen ook wel Moksi's genoemd onder allochtonen.quote:
Niet teleurgesteld, verbaasd..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
En ze is niet eens echt knapquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Hangt er natuurlijk af in welke kring je komt. Ik heb vaker wat post van je gelezen en ik heb niet echt het gevoel dat je vaak met negers of andere allochtonen omga. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik bedoel er niks slechts mee, dus dit is geen aanval op je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
Sorry.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik weet wel dat dat probleem bij mij ligt hoor
Ik val niet op één bepaalde type, vind ik zo dom. Je hebt overal wel knappe mannen zitten. Maar qua kansloze stelletjes doel ik eigenlijk op dat soort types als grenzeloos verliefd. Zijn ze nou echt zo ''dom''quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn.
Dat van Genzeloos verliefd is helemaal om te huilen. Sowieso denk ik dat als het echte liefde is en het van twee kanten is dat het het beste is om beide te verhuizen en dan samen het nieuwe begin op te bouwen. Anders kom je echt in het leven van de ander terrecht zonder iets te hebben.
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.
Dat vind ik altijd zo'n typische uitspraak om racisme goed te keuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
Minder dan de helftquote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.
Genoeg donkere mannen met een heel redelijke opleiding, en goede kansen in het leven (zoals jij)
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Precies ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |