Gefeliciteerd Sander.quote:
ja hoorquote:
door het personeel of door de medestudentenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Tnx voor de spoiler, ik vermoed dat er iets onder zit dat in de bieb niet zo gewaardeerd wordt![]()
.
*knuffel geeft* sterkte meiske!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Dupje het volgende:
En waar Dupje haar klote assessment niet gehaald heeft.
Gefeli Sander!
aai.gifquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Dupje het volgende:
En waar Dupje haar klote assessment niet gehaald heeft.
Gefeli Sander!
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*knuffel geeft* sterkte meiske!
Thanks...quote:
Rollenspel? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.
[..]
[..]
Thanks...
Je bent alleen daarop gezakt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.
[..]
[..]
Thanks...
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een client speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rollenspel? Of hoe werkt dat?
Naja het lukte me dus niet om aan te sluiten bij haar, omdat ik echt niet begreep hoe zij aan het denken was. Heel vervelend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Je bent alleen daarop gezakt?![]()
Naja aai.gif op naar de herkansing?
Ik zou de her eigenlijk volgende week hebben maar dan ben ik op skivakantie. Dus ik doe nu een poging om te regelen dat ik mijn her een andere keer kan doen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh Dup, dat is balen zeg
wanneer zou je het nu weer kunnen doen?
Dan hoop ik voor je dat het gaat lukken de her te verplaatsen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een client speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.
[..]
Naja het lukte me dus niet om aan te sluiten bij haar, omdat ik echt niet begreep hoe zij aan het denken was. Heel vervelend.
[..]
Ik zou de her eigenlijk volgende week hebben maar dan ben ik op skivakantie. Dus ik doe nu een poging om te regelen dat ik mijn her een andere keer kan doen...
Ook zo krom. In het echte gaat het ook gelijk na 1 sessie goed?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een cliënt speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.
[..]
Dat hoop ik ook heel hard!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het gaat lukken de her te verplaatsen!
Nee, en daarom ben ik ook tegen assessments. Helaas kom je er alleen niet zomaar onderuit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef royjn het volgende:
[..]
Ook zo krom. In het echte gaat het ook gelijk na 1 sessie goed?
Zo maar weer eens richting Nijmegen. Rijbewijs en paspoort verlengen
Was ze ook, en ik ben niet de enige die dat vindt. Studiegenootjes die m wel gehaald hebben vonden haar ook slecht spelen, veeeeeeeeeeeels te overdreven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Sander het volgende:
Thx, allemaal
Balen Dupje. Klinkt als een debiele acteur
Weet je het iig voor de volgende keer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was ze ook, en ik ben niet de enige die dat vindt. Studiegenootjes die m wel gehaald hebben vonden haar ook slecht spelen, veeeeeeeeeeeels te overdreven.
Ik hoop het, ik ga wrs een andere opdracht doen, die het wat veiliger maakt voor me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef royjn het volgende:
[..]
Weet je het iig voor de volgende keer?
En natuurlijk een keer opwachten in een donker steegje![]()
Het was m'n eigen netbookje, dus het ging om medestudentenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
door het personeel of door de medestudenten?
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Blaauwe Hand is wel sfeervol
Neem aan dat Kronenburgerpark enzo ook wel meegenomen is
Waalkade met brug op achtergrond?
Daar heb ik al eerder mensen trouwfoto's zien maken. De vrouw moest haar jurk uit de modder houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.
*noteert*quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.
Ja als het geregend heeft is het kut. M'n zus en zwager hebben er wel heel mooie foto's gemaaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Daar heb ik al eerder mensen trouwfoto's zien maken. De vrouw moest haar jurk uit de modder houden
bij t wapen van nijmegen dus, onderaan de belvedere bedoelt ie denk ikquote:
als je vragen hebt kun je die stellen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:09 schreef Californium het volgende:
Tvp... sta ook al bijna 4 jaar bij entree. Maar hoe dat werkt weet ik idd niet.
Nice! Als ik reageer, hoeveel slagingskans hebben we in het centrum, neerbosch, hatert of berg en dalquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vragen hebt kun je die stellen hoorHeb 1 jaar met Entree gewerkt
Nulquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Als ik reageer, hoeveel slagingskans hebben we in het centrum, neerbosch, hatert of berg en dalEn als ik een appartement krijg dan mag
er ook wonen neem ik aan
? Of moet je je dan samen registeren
Niet dat ik wil opscheppen maar ik heb vandaag ook heeeerlijk gekooktquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net lekker gegeten trouwensIB's normale pastasaus maar dan nu eens met gehakt en een scheutje room er doorheen
dat was voor de babi pangang die ik zelf had gemaakt, ja, ik ben trots op mezelfquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeehh dat klinkt ook goed ja
Vleeschhh
nasiquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
wij hadden omnomnomnasimet kloepoek, atjar en pindasaus
nou, ik had een prei, een paprika, en wat taugé die heb ik op hoogvuur opgebakken nadat ik met wat olie knoflook, fijngesnipperde ui, gember, ketjap en sambal een prutje had gemaakt op laag vuur. Daar de gekookte koude noodles bij voor de bami. Vlees dus in dunne stevige plakjes marineren met wat zooi van de conimex (quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
dat moet ik ook nog 's doenreceptje hosti? Of was 't probeersel?
Gewoon vaak doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij maken eigenlijk meestal ajam pangang, en dan het recept van mijn moederHet enige nadeel is, dat mijn moeder wel het recept heeft gegeven, maar niet de hoeveelheden.. want ze doet altijd maar wat.. Dus die van IB is wel lekker, maar mist net iets zeg maar
Maar goed kan ook nog geperfectioneerd worden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:56 schreef Dupje het volgende:
Ik eet voornamelijk chocola vandaag.
Ja, dat hadden wij laatst met dat gevuld stokbrood, paprika erin is echt een enorme toevoegingquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon vaak doenHeb ik ook altijd met de 'recepten' die ik van mijn ouders heb gekregen, en dan kom ik er ook altijd achter dat er ruimte is voor verbetering
Ik zat op 9%quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou Caliik had toen straks die slagingspersentages bekeken.. En die komen voor IB niet boven de 7 % in Nijmegen
die staat sinds eind 2006 ingeschreven
Maar een vriend van IB heeft ook enorm veel geluk gehad, was 43e maar heeft toch het huisje gekregen.. Daar was het ook allemaal op de inschrijving van vriendin en ze had hem als medeaanvrager ingevuld..
Dat kon nu niet bij IB en mij omdat ik zelf al ingeschreven was bij entree en de geboortedatum+ achternaam al voorkwam.. dus dat zou je dan anders moeten regelen, door even te bellen wss..
Maar ik wil ook mijn eigen inschrijf tijd niet opgeven zeg maar..
Dukenburg valt toch reuze mee joh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
over heel veel jaar
da's wel klote hoor... met 6 jaar nog in Dukenburg eindigen, maargoed, beter dan Arnhem
dit is wel een stuk goedkoper dan particulier...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dukenburg valt toch reuze mee joh?
Maar hoezo dan via entree?? ik ken genoeg stelletjes die op zich zelf wat gevonden hebben wat ook prima werkt
hahahaha dat is 5 huizen verder ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
In de straat waar SLP woont![]()
![]()
Op nummer 75 mocht belangstelling hebben SLP
![]()
ik twijfel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Dupje het volgende:
En nu aan de IQ test.
dat is toch allang duidelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Californium het volgende:
wij ook... kijken wie de slimste is
ik dacht dat jij wel n beetje bouwkundig inzicht hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, ik vroeg me gisteravond wel 1 ding af eigenlijk... Hoe ga je in godsnaam neuken zonder dat dat bed naar beneden flikkert?Is het een stale frame van je bed? wat met ankerbouten in de muur zit, of staat hij bijna alleen maar op die 2 poten en wat pluggen in de muur?
ik heb geen buroquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat doet ie toch op de bankof het bureau
Heb je al droog geoefend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel n beetje bouwkundig inzicht had? die palen zouden zelfs 2x zo klein kunnen zijn en dan houden ze het nog met gemak, en idd in de muur zitten 6 10 mm keilbouten
er is echt geen beweging meer in te krijgen hoor dat bed
Dankzij mijn bouwkundige inzicht kreeg ik juist twijfelsquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel n beetje bouwkundig inzicht had? die palen zouden zelfs 2x zo klein kunnen zijn en dan houden ze het nog met gemak, en idd in de muur zitten 6 10 mm keilbouten
er is echt geen beweging meer in te krijgen hoor dat bed
ja want k moet ergens wel mn rommel op kwijt hequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je al droog geoefend?![]()
En wel een eettafel dan of wat?
Deze is beter dan 3, 4 en 5. Maar het blijft pulp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe kan SAW VI nou positief zijnNa SAW is het niet echt veel beter geworden toch
ik heb wel een iets grotere spijker, dat zou ook moeten lukkenquote:
Is ie nu eindelijk moeilijker geworden dan? Die test van BNN is al jaren waardeloos.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Dupje het volgende:
Hmm IQ test af, ik vond m maar moeilijk zeg!
Heb je je propedeuse ooit echt opgehaald?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
morgen naar de tandartsen mn propodeuse zoeken
geen idee waar ik die verstopt heb
natuurlijk op zo'n plaats waarvan je denkt ''oh, als ik m nodig heb kan ik m hier makkelijk pakken''
LOLWTF zit je nou mijn P af te zeiken haha?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je je propedeuse ooit echt opgehaald?
HBO propedeuses vind ik zo nietszeggend.
Zeker wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:18 schreef royjn het volgende:
[..]
LOLWTF zit je nou mijn P af te zeiken haha?
Wat voor 'n propedeuse heb je en van welke school? En denk je dat er werkgevers zijn die de propedeuse serieus nemen als diploma?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:37 schreef royjn het volgende:
Jij loeder
Ow wacht ik zie het al HAN opleiding. dan kan ik het me voorstellen dat de P niks waard is
P van een HBO elektro opleiding in `s-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor 'n propedeuse heb je en van welke school? En denk je dat er werkgevers zijn die de propedeuse serieus nemen als diploma?
blabla potato tomatoquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:07 schreef morgane het volgende:
Je hebt duidelijk geen diploma voor Nederlands
What crawled up your ass? Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef morgane het volgende:
Dan betekent niet dat je dan ook gelijk mag pronken met die zogenaamde intelligentie van jou.
Ik dacht al dat het om die IQ test van gisteren gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef morgane het volgende:
Dan betekent niet dat je dan ook gelijk mag pronken met die zogenaamde intelligentie van jou.
Morgenavond @NDRGRNDquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
WasIs een (leuke?) band uit Nijmegen.
Ja maar echt vreemd. Ik vraag me af of dat dezelfde band is.quote:
quote:Hoewel de punkformatie officieel uit elkaar is, willen de mannen zo nu en dan toch nog eens wat rommelen op een podiumpje.
Ze hebben Café NDRGRND gevraagd of dat daar zou kunnen en natuurlijk is dat geen enkel probleem.
Daarom zeggen wij.. Het eerste optreden van 2010 in de NDRGRND zal van JE MOEDER zijn.
Vanavond maar eens wat fragmentjes opzoeken of het iets voor mij isquote:
INTERWEBS R EATIN UR BRAINZZquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:23 schreef SLP_ het volgende:
een score van 100 bij die iq test, vorig jaar was ie 121
Ik heb m gisterennacht met mijn stonede kop nog gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:23 schreef SLP_ het volgende:
een score van 100 bij die iq test, vorig jaar was ie 121
En dat is dus de reden dat ik hem niet doe.. Ik scoor ook altijd laag.. en dan krijg je van die ik ben zelfs dan nog slimmer opmerkingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb m gisterennacht met mijn stonede kop nog gedaanEn ik moet zeggen dat stoned zelf nog veel slimmer ben dan jij
Ik ben zelf ook niet zo'n snelle denker. Dus al die dingen op tijd zuig ik inquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat ik hem niet doe.. Ik scoor ook altijd laag.. en dan krijg je van die ik ben zelfs dan nog slimmer opmerkingen![]()
ik was net even naar de uitzending aan het kijken.. En ik moet altijd al denken wat links of rechts is
ik vond mijn opmerking al heel smaakvol, had het ook anders kunnen zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat ik hem niet doe.. Ik scoor ook altijd laag.. en dan krijg je van die ik ben zelfs dan nog slimmer opmerkingen![]()
ik was net even naar de uitzending aan het kijken.. En ik moet altijd al denken wat links of rechts is
Sorry, ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:29 schreef royjn het volgende:
[..]
What crawled up your ass? Verkeerde been uit bed gestapt?
En Pronken? Ik beantwoord alleen maar AMDB op een satirische manier.
De meerderheid van wat hier zit doet de Uni, dat is meer/beter dan wat ik gedaan heb
Fijn!!! Dat is een hele opluchtingquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Ik mag de week na de skivakantie herkansen!
En nu ben ik HEEEEEEEEL erg blij!
da's naaisquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!Ik mag de week na de skivakantie herkansen!
En nu ben ik HEEEEEEEEL erg blij!
Sowieso, verplichte vergaderingen voor supermarktmedewerkersquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef SLP_ het volgende:
omg mijn baas is zo ontzettend triest. We hebben dinsdag van 8 tot 10 [wordt waarschijnlijk half 9 tot 11 zoals altijd] een verplichte vergadering. Maar ik [en veel anderen] hebben dat toetsweek en ik kan die tijd gewoon beter besteden aan mn toetsen. Ik heb woensdag ochtend een examen wiskunde en daar wil ik echt super goed voor leren. En ik leer gewoon het beste als ik de avond van te voren leer. Daarbij heb ik dinsdagavond een voor school verplichte beroepenavond op het NSG. Zelfs daar ga ik niet naartoe omdat ik echt moet leren. Dus ik had een briefje klaargelegd voor de assistent-bedrijfsleider van dat k niet kan komen en uitgelegd waarom.
Krijg ik vanochtend een voicemailbericht of ik ff kan terugbellen. Ik moest toch nog naar supermarkt dus ik ging net langs. Zegt ze: 'Dan zorg je er maar voor dat je deze week iemand vindt die voor jou werkt zodat je dan kan leren en dinsdag naar vergadering kan komen.' dus ik uitgelegd dat ik deze week niet meer hoef te werken [alleen vanavond][ omdat iok al vrij heb gevraagd. Nja dan moet ik maar niet naar die nsg avond gaan volgens haar [ja ik heb gewoon gezegd dat ik daar naartioe ga omdat het meot van school]. Dus ik zo: 'ja hallo ze lachen me op school vierkant uit als ik zeg dat ik niet kom i\vm werk.' Maar ze mocht me echt geen vrij geven dus moet ik maandag maar naar de baas.
Nja ik weet nu al dat ie me geen vrijstelling geeft maarja pech ik kom gewoon echt niet, en hij mag me toch niet ontslaan op grond van dit.
Stelletje triestelingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:41 schreef morgane het volgende:
Tss Dupje, dat kan echt niet hoor(wat heb je zoal?)
echt welquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
en zachte witte broodjes van de bakker bart zijn niet lekker icm kaas, de weekendbollen van albert heijn (die je ook doordeweeks kunt halen) zijn wél lekker met kaas
ik vond m niet lekkerquote:
Mumford & Sons is echtquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm zoiets:
Passion Pit
Noah And The Whale
Hot Chip
Hockey
Telefon Tel Aviv
Au Revoir Simone
Animal Collective
Sigur Ros
Brand New
Thrice
Thursday
Grizzly Bear
Mumford & Sons
The Temper Trap
Vampire Weekend
The XX
En ik ben vast nog iets vergeten
Die staat toevallig nu op. Heerlijk die banjoooooquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mumford & Sons is echt![]()
![]()
![]()
Ik ben verslaafd aan die cd.
Moet je zeker doen! Vooral Hockey, Hot Chip, Thursday, Thrice en Brand New!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:57 schreef morgane het volgende:
Ik moet zeggen dat ik maar 3 dingen ken van je lijstje ofzomaar aangezien je over het algemeen een erg goede smaak hebt, zal ik de rest ook eens beluisteren binnenkort
Daarom ben ik maar aan het eigen muziek luisteren en opzoeken en downloaden gegaanquote:
En daardoor begint Wie Is De Mol vanavond pas om 22:00 uurquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, val me niet lastig met pauper-radio. Allemaal heel vervelend daar in Haiti, maar dat betekent niet dat er maar een dag rotzooi op de radio moet zijn, net op de enige dag van de week dat ik er wel naar luister
Nah neequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah ik hoor er al meer mensen over klagen.. is het echt zo erg?
Da kan heul nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zal even van jouw rekening over maken dan
Is het zo erg om 1 dag aan te horen? 1 dag van het jaar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Continu eigenlijk alleen gruwelijke reclame van bedrijven (iedere 5 minuten ofzo) en verder wordt je continu gespamd om te doneren.
ik deed de radio aan vanochtend, en denk hier is niks aan. Volgende zender. Zelfde meuk. Nog 1 verderquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja![]()
Continu eigenlijk alleen gruwelijke reclame van bedrijven (iedere 5 minuten ofzo) en verder wordt je continu gespamd om te doneren.
To make it stop!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik deed de radio aan vanochtend, en denk hier is niks aan. Volgende zender. Zelfde meuk. Nog 1 verder![]()
dus de hele dag 555 aan....... Het hielp bijna want bijna zou ik iets overmaken
Daar zou natuurlijk ook gewoon een reden voor kunnen zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat ik hem niet doe.. Ik scoor ook altijd laag..
Jup, zelfde reden waarom ik op de uni zitquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zou natuurlijk ook gewoon een reden voor kunnen zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is het vanaaf ook nog eens op tven jij kan lekker met papa windows 7 installeren.. Maar wat moet ik
Mja, er zitten wel meer mensen op de uni die er niet horen. Niet voor niets dat er zoveel drop-outs zijn in het hoger onderwijs, dat zijn echt niet allemaal mensen die een verkeerde studiekeuze hebben gemaaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, zelfde reden waarom ik op de uni zit
Ik krijg trauma's aan het woord Windows 7quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is het vanaaf ook nog eens op tven jij kan lekker met papa windows 7 installeren.. Maar wat moet ik
Klopt.. Waarschijnlijk zal ik het ook wel niet halen nee, en vlak voor mijn laatste vak de juiste beslissing nemen om toch maar full time bij de blokker te gaan werkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, er zitten wel meer mensen op de uni die er niet horen. Niet voor niets dat er zoveel drop-outs zijn in het hoger onderwijs, dat zijn echt niet allemaal mensen die een verkeerde studiekeuze hebben gemaakt.
Prutserquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie is weer op dreef
[ afbeelding ]
Zou je dat niet ontzettend jammer vinden van al die jaren en je investering in Italië?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Klopt.. Waarschijnlijk zal ik het ook wel niet halen nee, en vlak voor mijn laatste vak de juiste beslissing nemen om toch maar full time bij de blokker te gaan werken
ideaal, lekker van 9 tot 5 en geen zorgen aan je kop als je thuis bentquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Klopt.. Waarschijnlijk zal ik het ook wel niet halen nee, en vlak voor mijn laatste vak de juiste beslissing nemen om toch maar full time bij de blokker te gaan werken
nee moet nog rijden hequote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prutser.
Pak dan tenminste een HJ.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou je dat niet ontzettend jammer vinden van al die jaren en je investering in Italië?
ik moest nog wat verpakkingsafval van mn nieuwe kamer naar t stort brengen, maar om dat nu te doen leek me ook geen goed planquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Zo maar weer huiswaarts, en me in het strijdgewoel genaamd Nijmeegse spits begeven
Ach dat wordt toch allemaal door pappie betaald he.. En ja als ik het gewoon niet aankan.. Tsjah dan kan je wel zoveel willen, maar als je het IQ er niet voor hebtquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou je dat niet ontzettend jammer vinden van al die jaren en je investering in Italië?
Had je maar moeten fietsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:22 schreef IrishBastard het volgende:
Zo maar weer huiswaarts, en me in het strijdgewoel genaamd Nijmeegse spits begeven
Idd, net zo'n piraatquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef IrishBastard het volgende:
En wat heeft Dinand Woesthoff toch altijd een gare stem om naar te luisteren
Net of iemand continu z'n keel dichtknijpt
Daar heb je op zich wel een punt, alleen jammer dat je dan eerst al dat geld verbrast om vervolgens alsnog nergens te belanden. Kap dan meteen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach dat wordt toch allemaal door pappie betaald he.. En ja als ik het gewoon niet aankan.. Tsjah dan kan je wel zoveel willen, maar als je het IQ er niet voor hebt
Ik wilde gewoon zo graag de droom van mijn ouders waarmaken.. Maar ik kan het gewoon niet aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb je op zich wel een punt, alleen jammer dat je dan eerst al dat geld verbrast om vervolgens alsnog nergens te belanden. Kap dan meteen...
Ik ga er vanuit dat je een kist bier klaar zet en ons op tijd belt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb besloten dat ik het laminaat niet zelf ga leggen![]()
Ik laat het wel doen![]()
Spannend, ik ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Californium het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag naar AmsterdamOok spannend
maar wel gezellig met
Kun je het nummer door sturen? Dan kan ik der na jou gebruiken voor mijn laminaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb besloten dat ik het laminaat niet zelf ga leggen![]()
Ik laat het wel doen![]()
Erg tofquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:38 schreef Dupje het volgende:
http://fotogalleries.nijmegenstadsbrug.nl/#19.0
Klopt, heb ik ook gedaan, en volgens mij heb ik ook voor deze gestemd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erg tof. Daar kon je toen op stemmen kan ik me nog herinneren.
Haha dat zal best, ik heb m alleen niet eerder gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef AMDB het volgende:
Ontwerp is toch al ruim een week bekend?
Het is pauzequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je zit serieus te FOK!'en bij een cabaretvoorstelling? duuuuuuuude
Nee, zag het een Nijmeegse politicus twitteren. Vind Guido Weijers niet zo goed...typische SBS cabaretier..quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, zag het een Nijmeegse politicus twitteren. Vind Guido Weijers niet zo goed...typische SBS cabaretier..
Meen je dat serieus? Eigenlijk lijken alle films die er op dit moment draaien me leuker dan die:Pquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Californium het volgende:
zo! biosje geboekt voor zaterdag.. did you hear about the morgans, lijkt me stiekem wel leuken ook de enige leuke die er op moment draait
En Sherlock Holmes of Avatar dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Californium het volgende:
zo! biosje geboekt voor zaterdag.. did you hear about the morgans, lijkt me stiekem wel leuken ook de enige leuke die er op moment draait
Die is tof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef Californium het volgende:
wil Did you hear about the morgans niet zien
Dus we gaan voor zijn keus: sherlock holmes
Zit leuke humor in. Wel beetje snelle filmquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Californium het volgende:
oke.... ik was een beetje aan het twijfelen erover maar toen ik het plot zag leek het me wel ok
Klopt ja, maar alleen als inwoner toen. Dat was ik (nog) niet (lang genoeg), dus heb niet gestemd helaasquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Erg tof. Daar kon je toen op stemmen kan ik me nog herinneren.
Ik vond 'm leukquote:
Sherlock ben ik wel benieuwd naar, Avatar trekt me echt totaal niet. Sowieso moet je die volgens mij in 3D zien en anders gewoon niet...quote:
Deze week ook onze zomervakantie geboekt, althans het huisje cq villaquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Overigens deze week drie (mini-)vakanties bevestigd en betaald.
Hoezo compensatiedrang voor de afgelopen jaren zonder vakantie?.
En dan te bedenken dat er niet eens een eventuele zomervakantie bij zit
Sherlock van de week al gezien, leuke film en ik heb echt hetzelfde als jij met Avatarquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond 'm leuk. Geeft je zelfs nog een boodschap mee zonder al te moraliserend te zijn
.
[..]
Sherlock ben ik wel benieuwd naar, Avatar trekt me echt totaal niet. Sowieso moet je die volgens mij in 3D zien en anders gewoon niet...
Vette shit manquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze week ook onze zomervakantie geboekt, althans het huisje cq villa
Met jacuzzi, sauna en andere pimpshit
Sherlock ga ik denk ik van 't weekend maar eens kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sherlock van de week al gezien, leuke film en ik heb echt hetzelfde als jij met Avatar
Ja sherlock is dan ook heen echte super spannende film gewoon leuk om downey jr te zien doen wat ie goed kanquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vette shit manWaar ga je heen? Klinkt wel zwaar relaxt
.
[..]
Sherlock ga ik denk ik van 't weekend maar eens kijken. Was 't van de week van plan maar was te gaar, viel bijna in slaap terwijl de film pas vijf minuten bezig was. Toen maar preventief uitgezet
Daarom heb ik er ook minivakanties van gemaaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
En rouwens drie vakanties klinkt anders ook behoorlijk pimp, waar gaan de reizen heen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:12 schreef Swine het volgende:
83 mln voor Haiti, een land van 8mln inwoners
Het helder licht van Fok!
Ik hoop vanaf september 5 maanden in Noorwegen te vertoevenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook minivakanties van gemaakt
Een paar dagen naar Keulen, een weekend naar Riga en een week naar Trier, met uitstapjes naar o.a. Straatsburg en Luxemburg.
Voor de zomer moet ik nog even kijken wat ik wil. Aan de ene kant trek een beetje rondkarren in Slowakije, Kroatie en Slovenië in m'n eentje me wel, gewoon even er tussenuit. Aan de andere kant trekt Noorwegen, Zweden en Finland ook wel, mooi langs die fjorden en helemaal naar het noorden. Maar misschien moet ik eerst maar even sparen en zorgen dat ik zomervakantie heb
.
Waar in Noorwegen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
Noorwegen
Wij hebben een deel van onze huwelijksreis geboekteen cottage/studio in Wales
en daarna gaan we nog kamperen 'daar waar het lekker weer is', of dat nou Engeland, Frankrijk, Schotland of Duitsland is, dat maakt niet zoveel uit
![]()
Oh ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar ging jij heen
lezen: wij gaan naar Wales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |