Gefeliciteerd Sander.quote:
ja hoorquote:
door het personeel of door de medestudentenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Tnx voor de spoiler, ik vermoed dat er iets onder zit dat in de bieb niet zo gewaardeerd wordt![]()
.
*knuffel geeft* sterkte meiske!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Dupje het volgende:
En waar Dupje haar klote assessment niet gehaald heeft.
Gefeli Sander!
aai.gifquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:01 schreef Dupje het volgende:
En waar Dupje haar klote assessment niet gehaald heeft.
Gefeli Sander!
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*knuffel geeft* sterkte meiske!
Thanks...quote:
Rollenspel? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.
[..]
[..]
Thanks...
Je bent alleen daarop gezakt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
De acteur speelde vet overdreven zwakbegaafd. Ze nam alles letterlijk. Ik zei iets van "probeer maar een instrument te kiezen wat bij je past" waarop zij een klein schud eitje pakt wat in haar hand paste. Zo vervelend! Het lukte me daardoor niet aan te sluiten bij haar denkwijze, want ik kon daar geen hoogte van krijgen.
[..]
[..]
Thanks...
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een client speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rollenspel? Of hoe werkt dat?
Naja het lukte me dus niet om aan te sluiten bij haar, omdat ik echt niet begreep hoe zij aan het denken was. Heel vervelend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Je bent alleen daarop gezakt?![]()
Naja aai.gif op naar de herkansing?
Ik zou de her eigenlijk volgende week hebben maar dan ben ik op skivakantie. Dus ik doe nu een poging om te regelen dat ik mijn her een andere keer kan doen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh Dup, dat is balen zeg
wanneer zou je het nu weer kunnen doen?
Dan hoop ik voor je dat het gaat lukken de her te verplaatsen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een client speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.
[..]
Naja het lukte me dus niet om aan te sluiten bij haar, omdat ik echt niet begreep hoe zij aan het denken was. Heel vervelend.
[..]
Ik zou de her eigenlijk volgende week hebben maar dan ben ik op skivakantie. Dus ik doe nu een poging om te regelen dat ik mijn her een andere keer kan doen...
Ook zo krom. In het echte gaat het ook gelijk na 1 sessie goed?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja. Het is live therapie geven aan een acteur die een cliënt speelt, en je wordt beoordeeld door 2 assessoren. Dus een soort rollenspel.
[..]
Dat hoop ik ook heel hard!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het gaat lukken de her te verplaatsen!
Nee, en daarom ben ik ook tegen assessments. Helaas kom je er alleen niet zomaar onderuit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef royjn het volgende:
[..]
Ook zo krom. In het echte gaat het ook gelijk na 1 sessie goed?
Zo maar weer eens richting Nijmegen. Rijbewijs en paspoort verlengen
Was ze ook, en ik ben niet de enige die dat vindt. Studiegenootjes die m wel gehaald hebben vonden haar ook slecht spelen, veeeeeeeeeeeels te overdreven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Sander het volgende:
Thx, allemaal
Balen Dupje. Klinkt als een debiele acteur
Weet je het iig voor de volgende keer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Was ze ook, en ik ben niet de enige die dat vindt. Studiegenootjes die m wel gehaald hebben vonden haar ook slecht spelen, veeeeeeeeeeeels te overdreven.
Ik hoop het, ik ga wrs een andere opdracht doen, die het wat veiliger maakt voor me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef royjn het volgende:
[..]
Weet je het iig voor de volgende keer?
En natuurlijk een keer opwachten in een donker steegje![]()
Het was m'n eigen netbookje, dus het ging om medestudentenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
door het personeel of door de medestudenten?
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef IrishBastard het volgende:
Blaauwe Hand is wel sfeervol
Neem aan dat Kronenburgerpark enzo ook wel meegenomen is
Waalkade met brug op achtergrond?
Daar heb ik al eerder mensen trouwfoto's zien maken. De vrouw moest haar jurk uit de modder houdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.
*noteert*quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Je hebt als je vanaf Kelfkensbos die bocht naar beneden neemt richting Waalkade, een straat naar rechts. Daar in de buurt liggen hele mooie grasveldjes waar je toffe foto's kan maken.
Ja als het geregend heeft is het kut. M'n zus en zwager hebben er wel heel mooie foto's gemaaktquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Daar heb ik al eerder mensen trouwfoto's zien maken. De vrouw moest haar jurk uit de modder houden
bij t wapen van nijmegen dus, onderaan de belvedere bedoelt ie denk ikquote:
als je vragen hebt kun je die stellen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:09 schreef Californium het volgende:
Tvp... sta ook al bijna 4 jaar bij entree. Maar hoe dat werkt weet ik idd niet.
Nice! Als ik reageer, hoeveel slagingskans hebben we in het centrum, neerbosch, hatert of berg en dalquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je vragen hebt kun je die stellen hoorHeb 1 jaar met Entree gewerkt
Nulquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Als ik reageer, hoeveel slagingskans hebben we in het centrum, neerbosch, hatert of berg en dalEn als ik een appartement krijg dan mag
er ook wonen neem ik aan
? Of moet je je dan samen registeren
Niet dat ik wil opscheppen maar ik heb vandaag ook heeeerlijk gekooktquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net lekker gegeten trouwensIB's normale pastasaus maar dan nu eens met gehakt en een scheutje room er doorheen
dat was voor de babi pangang die ik zelf had gemaakt, ja, ik ben trots op mezelfquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeehh dat klinkt ook goed ja
Vleeschhh
nasiquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
wij hadden omnomnomnasimet kloepoek, atjar en pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |