krijg ik die knecht in de witte blouse er gratis bij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:59 schreef Zith het volgende:
Deze rode stoelen zijn ook te koop, krijg je 3d bril gratis erbij? Ok?
[ afbeelding ]
quote:“The President meets with his national security and intelligence team in the Situation Room of the White House for the first time.”
Dus niet alleen in films ziet het er zo uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:06 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Damnen dan gaat balkenende klagen als verhaage weer eens een foto van de ministerraad twittert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:17 schreef zarGon het volgende:
Zoveel foto's! Daar moet iets mee te doen zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2800 om precies te zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Zjin 140 pagina's met 20 foto's op elk ofzo :x dat is 70.000 fotos
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Zjin 140 pagina's met 20 foto's op elk ofzo :x dat is 70.000 fotos
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef Zith het volgende:
"Hopelijk ziet papa me niet achter deze bank, gisteravond deed te veel pijn"![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef Zith het volgende:
Deze vraagt gewoon om zo'n inzoom-inzoom-inzoom-iedereen-heeft-hoofd-plaatjestomme boze neger achter obama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |