Dat kan ook nog als de wiki een topic of 10 achterlooptquote:
Om 176 erin te zetten? Ik doe het wel als we weer 10 topics verder zijn.quote:
ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Om 176 erin te zetten? Ik doe het wel als we weer 10 topics verder zijn.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef Stuurloos het volgende:
Nu:
Flex 25, dus 25 euro beltegoed per maand waarvan je kan bellen en smsen (25 euro)
Web n Walk internet (9,95 euro)
Sms-verdubbelaar (2,50 euro)
Totaal al minimaal bijna 37,50 euro.
Per maandag:
iPhone i-150 (29,95 euro incl. 150 belminuten + 150 sms + internet)
Ik bel ongeveer 120 minuten per maand en stuur tussen de 100 en 150 sms dus is voor mij voordeliger
Dan is dit inderdaad een goede deal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:17 schreef Stuurloos het volgende:
Als ik een Nokia N-series, dan wel HTC of Blackberry wil nemen ben ik veel meer kwijt en nu hoef ik ook geen aparte iPod aan te schaffen want er zit 8 gb op iPhone
I-phone is niet meer alleen T-Mobile,quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is dit inderdaad een goede deal.
Ik ben niet zo'n fan van T-mobile, dus voor mij geen iPhone.
Mjah zit hier tegenover 2 Iphone freaks, zitten continue met dat ding in de hand enzo, nieuwe applicaties zoeken die dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef Guard het volgende:
Ik ben geen fan van apple dus voor mij ook geen iphone
Oh, dat dacht ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
I-phone is niet meer alleen T-Mobile,
maar jah ik hoef er gewoon geen
Sommige dingen zijn totaal overbodig op een phone, de meeste van die apps zijn rotzooi. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat er apps met virus/malware in omloop komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef automatic_ het volgende:
Sommige dingen van de iPhone lijken mij wel tof, maar ik ken mijzelf; dat vind ik allemaal maar even leuk
jah dacht ik ook, maar de iphone freaks hier zeggen van nietquote:
mjuist, waarom meer betalen als ook minder kanquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn totaal overbodig op een phone, de meeste van die apps zijn rotzooi. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat er apps met virus/malware in omloop komen.
Mijn phone doet wat ik wil (en nog meer ook eigenlijk), en het is gewoon een nokia
Op mijn huidige telefoon kan ik "post-its" op mijn beeldscherm plakken. Ik vond het helemaal geweldig.... & ik heb het nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn totaal overbodig op een phone, de meeste van die apps zijn rotzooi. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat er apps met virus/malware in omloop komen.
Mijn phone doet wat ik wil (en nog meer ook eigenlijk), en het is gewoon een nokia
ik ben nu pas sporadis mn agenda / kalander aan het gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op mijn huidige telefoon kan ik "post-its" op mijn beeldscherm plakken. Ik vond het helemaal geweldig.... & ik heb het nog nooit gebruikt
hmja het gaat mij niet om het geld (ik betaal overigens ongeveer evenveel voor vergelijkbaar pakket als Stuurloos voor zijn iphone pakket gaat betalen).quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
mjuist, waarom meer betalen als ook minder kan
Ik gebruik al 3 agenda's en ik kan er niet nog één gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben nu pas sporadis mn agenda / kalander aan het gebruiken
mja ik vind beetje jammer van geld als ik voor 300 euro iets koop, wat een toestel van 100 euro ook kan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef Guard het volgende:
[..]
hmja het gaat mij niet om het geld (ik betaal overigens ongeveer evenveel voor vergelijkbaar pakket als Stuurloos voor zijn iphone pakket gaat betalen).
Ik hoef er gewoon geen.
Ik dacht dat ik nooit de gps functie op mijn phone zou gaan gebruiken, maar het is toch wel handig...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op mijn huidige telefoon kan ik "post-its" op mijn beeldscherm plakken. Ik vond het helemaal geweldig.... & ik heb het nog nooit gebruikt
mjah ik gebruik echt nooooit een agenda, maar begon soms wat dingen te vergeten zo van: O jah, vanavond was dat feest ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gebruik al 3 agenda's en ik kan er niet nog één gebruiken
Hehe. Ik wil nu eigenlijk een N97, maar ik hoor er een beetje tegenstrijdige dingen over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit de gps functie op mijn phone zou gaan gebruiken, maar het is toch wel handig...
Altijd navigatie bij me, en ik kan gps logs van mijn wandelingen maken, die ik dan weer in google earth kan laden
och dat was alleen in het beign, "trendsetters" een beetje geld uit de zak kloppen, nu krijg je zo'n ding ook gratis bij je abbo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik vind beetje jammer van geld als ik voor 300 euro iets koop, wat een toestel van 100 euro ook kan.
GPS, nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nooit de gps functie op mijn phone zou gaan gebruiken, maar het is toch wel handig...
Altijd navigatie bij me, en ik kan gps logs van mijn wandelingen maken, die ik dan weer in google earth kan laden
ik begrijpquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
och dat was alleen in het beign, "trendsetters" een beetje geld uit de zak kloppen, nu krijg je zo'n ding ook gratis bij je abbo...
gratis is natuurlijk nooi, maar je begrijpt mijn punt
N97 is leuk dingquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik wil nu eigenlijk een N97, maar ik hoor er een beetje tegenstrijdige dingen over.
Wat ik trouwens welvind aan de iPhone is de optie dat je je smsjes tegelijk kan lezen. Dus als ik met jou sms, dat ik dan mijn smsje zie en jouw smsje (beetje chatfunctie), maar dat moet ook al op andere telefoons kunnen dacht ik...
ja dat heb ik gezien op de iphone van een maat, heb eigenlijk geen idee of dat op mijn phone ook zou kunnen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik wil nu eigenlijk een N97, maar ik hoor er een beetje tegenstrijdige dingen over.
Wat ik trouwens welvind aan de iPhone is de optie dat je je smsjes tegelijk kan lezen. Dus als ik met jou sms, dat ik dan mijn smsje zie en jouw smsje (beetje chatfunctie), maar dat moet ook al op andere telefoons kunnen dacht ik...
Heeft hij de gewone of de mini?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
N97 is leuk ding
Collega heeft hem. zat zelf ook even voor te kijken
Ja, dat vind ik écht ideaal. Bij de nokia kan je het downloaden ofzo (had ik gehoord)quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef Guard het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien op de iphone van een maat, heb eigenlijk geen idee of dat op mijn phone ook zou kunnen...
ehm verschil in dan ????quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeft hij de gewone of de mini?
[..]
Ja, dat vind ik écht ideaal. Bij de nokia kan je het downloaden ofzo (had ik gehoord)
LOL ik zit overal waar ik even niets te doen heb te internetten op mijn phone... Fok kijken, mail checken, dat soort dingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
GPS, nog nooit gebruikt
dacht eerst internet niet kon gebruiken op mn telefoon, heb nu een abo daarvoor onbeperkt, maar denk er weer af ga halen op deze phone, maar wacht ik even mee tot april als ik nieuwe phone heb
Foto's hebben geen zinquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm verschil in dan ????
doe is pics posten
Ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL ik zit overal waar ik even niets te doen heb te internetten op mijn phone... Fok kijken, mail checken, dat soort dingen
daarvoor heb ik mijn werktelefoonquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL ik zit overal waar ik even niets te doen heb te internetten op mijn phone... Fok kijken, mail checken, dat soort dingen
hij heeft iets van zoveel gig haha, denk dus de grote danquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Foto's hebben geen zin
De mini is iets kleiner en minder geheugen (en blijkbaar meer problemen)
E71.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook
Welke heb jij dan?
Volgens mij is het 4 of 8 (dacht ik)quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij heeft iets van zoveel gig haha, denk dus de grote dan
Oke, daar heb ik ook wel even nar gekeken, maar zo'n toetsenbordje lijkt mij nietquote:
8 heeft hijquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het 4 of 8 (dacht ik)
welke provider ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Ik betaal 29,50 ofzo voor mijn N95, en ik heb alles wat stuurloos noemt ook.
Onbeperkt internet, onbeperkt sms, en een aantal belminuten, en ook 8gb voor muziek etc...
Nokia is nog niet echt goed met touchscreens (heb ik gehoord), en ik wil nooit meer een telefoon waar iets kan schuiven of klappen oid, dat vind ik a) niet handig en b) dat gaat bij mij toch kapot.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, daar heb ik ook wel even nar gekeken, maar zo'n toetsenbordje lijkt mij niet
Die E97 heeft touchscreen en uitschuifbaar toetsenbordje
Ik moet je zeggen dat ik de laatste tijd telkens pech heb gehad met mijn GSM's, behalve bij de Nokia's haha.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nokia is nog niet echt goed met touchscreens (heb ik gehoord), en ik wil nooit meer een telefoon waar iets kan schuiven of klappen oid, dat vind ik a) niet handig en b) dat gaat bij mij toch kapot.
heb zelf een SE S500i schuift ook, gaat niks aan kapotquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Nokia is nog niet echt goed met touchscreens (heb ik gehoord), en ik wil nooit meer een telefoon waar iets kan schuiven of klappen oid, dat vind ik a) niet handig en b) dat gaat bij mij toch kapot.
en 150 smsjes ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |