quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nee tot 24:00, nog maar een paar uurtjes en dan kunnen we weer over naar de bar en haar medewerkers.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth zei gisteren dat de bar geen werkplek meer is en dat alle activiteiten zijn verplaatst
naar een kantoorgedeelte in het pand. Ik denk dat het uit is met het kijkje in de keuken van Studio Vlemmix.
echt is een tyfuswijf eerste klas om zo oeps uit te dagen, maar ach zij krijgt geen ban hoor, naar herhadelijk de mod roepen kwam hij haar ff waarschuwen maar ze ging maar door.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:32 schreef mootie het volgende:
En nowlive en exnowlive vliegt elkaar weer in de haren.
Laat me raden, die Connie weer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt is een tyfuswijf eerste klas om zo oeps uit te dagen, maar ach zij krijgt geen ban hoor, naar herhadelijk de mod roepen kwam hij haar ff waarschuwen maar ze ging maar door.
En let es op de bar.. Alle flessen weg voor de spiegel. Conclusie: Huub is even langs geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:43 schreef Maanvis het volgende:
Harry danst op de bar
Caps met dank aan een oplettende chatter, Twiki genaamd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry kan vliegen
[ afbeelding ]
Of er zijn een paar flessen mee naar huis Binnenveld in Huissen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
En let es op de bar.. Alle flessen weg voor de spiegel. Conclusie: Huub is even langs geweest.
Jij mag door voor de koelkastquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat me raden, die Connie weer?
Dat alcoholverbod wordt wel errug rigoreus ingevoerd!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En let es op de bar.. Alle flessen weg voor de spiegel. Conclusie: Huub is even langs geweest.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:45 schreef Maanvis het volgende:
Christian30 is de nieuwe barman omdat ElsePels te huize is. Ondertussen probeert Harry nog steeds zijn piemel aan Moniquemootje te verkopen, maar ze geeft zich niet zo makkelijk gewonnen.
[ afbeelding ]
Nou dan moet *ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord* DuhCon maar mod makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat alcoholverbod wordt wel errug rigoreus ingevoerd!!!
Frappant dat jij daar op let overigens, zelf alcoholisch begaafd?
Overigens, in gerelateerd nieuws, ModeratorKeesHansie is moderator af gemaakt door JohanVlemmix.
Bannutjuuuuhhhquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou dan moet *ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord* DuhCon maar mod maken
Ja dan krijgt oeps de eerste ban toebedeeld.quote:
Haha.. Nou, ben er op z'n tijd niet vies van hoor, maar om nou te zeggen dat het als rode draad door m'n leven loopt.. nee..quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat alcoholverbod wordt wel errug rigoreus ingevoerd!!!
Frappant dat jij daar op let overigens, zelf alcoholisch begaafd?
Overigens, in gerelateerd nieuws, ModeratorKeesHansie is moderator af gemaakt door JohanVlemmix.
Was dat allemaal weer live op de chat te volgen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Slaap ze!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:55 schreef Toverheks het volgende:
maar slaap lekker allemaal die nog wakker zijn.
Natuurlijk. Zo gaat dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat allemaal weer live op de chat te volgen?
quote:
ja duhhhhhhhh!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou dan moet *ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord* DuhCon maar mod maken
Zal eens tijd worden ook dat die ouwe zemelaar vetrekt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Koffers!!!! Hij gaat echt!!!
[ afbeelding ]
Nog spijtiger dat Johan V hier zomaar mee akkoord gaat. Hij is behoorlijk door de pomp gegaan, want hij beweerde altijd dat alles open en online moest. Hij lijkt hier nu volledig op terug te zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
C30 is voortaan ook een van de vrijwilligers, begreep ik, dus die zal voortaan wel vaker op de stream te vinden zijn.
Beetje jammer trouwens van de love, peace and happiness man dat ie gisteren er op stond dat de camera's boven niet registreerden. Hij had blijkbaar zelf ook even genoeg van zijn act als wereldverbeteraar.
Alleen van dat reilen en zeilen zien we niet zo gek veel meer. Terwijl dat leuker is om te zien dan al die BN'ers.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
Tja ... 24/7. Er worden programma's gemaakt en uitgezonden en tussendoor kan men achter de schermen meekijken bij het reilen en zeilen van een TV-zender in wording ...
Zoiets was het toch?
Moet je net als ik niet van komkommer houden Ligt die meuk over al dat beleg heen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Kijk ze aan foodstyling doen.
Op z'n Vlemmix: met fabrieksham, sneetjes Aldi witbrood en het sfeervolle bijzettafeltje met lapje stof.
Wat een rare reepjes kaas.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
De vlokken zijn kennelijk wegbezuinigd.
[ afbeelding ]
Dan maar zo. Geen ontbijt zonder vlokken!
Dat heb ik nou echt nog nooit iemand zien doen, maar goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
Aan de smalle kant van het blok fabriekskaas geschaafd.
Met de Panorama!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Gaat JV vanavond in een doodskist liggen, en daar denk je *tv* mee te maken, hou niet van die domme spelletjes.
en dit heeft politieke asperatie`s, op zo iemand stem je toch niet die voor de *lol* een nacht in een doodskist gaat slapen.
goedenmorgen all
Niet gehoord (geen stream aan), maar ik ben blij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor je dat Cc?? Je Monorail komt eraan !!!
Nou, hij zei het allemaal niet met zo heel veel woorden, maar hij zei wel dat zijn politieke avontuur nu definitief doorgaat! En aangezien Johan altijd belooft wat hij doet, komt het allemaal wel in orde!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gehoord (geen stream aan), maar ik ben blij!
Zei hij toevallig ook nog iets over mijn Golden Garden?
Is dat nu serieus ook als zodanig gecommuniceerd? ( Ik schrijf het en denk 'wa denkte er zelluf van, Cc???':') ) .quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er serieus de balen van dat de RLS "De Vlem en zijn Kornuiten" is afgelopen. Vanaf nu alleen nog maar lullige filmpjes uit 2004 en wat nutteloze programma's.
Het is niet als zodanig gecommuniceerd, maar je merkt aan alles dat Johan errug terug aan het komen is op zijn statements die ie eerst maakte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat nu serieus ook als zodanig gecommuniceerd? ( Ik schrijf het en denk 'wa denkte er zelluf van, Cc???':') ) .
Juist hetgeen wat het 'leuk' maakte, wordt nu dus 'vakkundig' de nek omgedraaid.
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Want het programmaatje is nog niet afgelopen of we krijgen een stil beeld met daaronder harde muziek. Geen bar, geen activiteit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet als zodanig gecommuniceerd, maar je merkt aan alles dat Johan errug terug aan het komen is op zijn statements die ie eerst maakte.
Hebben ze daar al wat van laten zien op de stream?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Dan kun je heel SV net zo goed ten grave dragen. In Dead End Park.
Nou ja, RIP aan de vrijwilligers dan maar.
Een doods beeld vanuit SV.quote:
en nu weer terug naar het Proces-Wilders op Jounaal 24quote:
Ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Als ik het goed begrijp dus tot 18.30 uur de bank in beeld ?!
In Studio Vlemmix???quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Toverheks het volgende:
Die Bram M is echt een mooie verteller, en Wilders zit er te zitten, wat zal die man allemaal voor plannetjes smeden ondertussen.
Die was retorisch, hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Er is daar toch wel iemand met enige gezonde inspiratie ??
Had Johan wel gewildquote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zowaar beeld en geluid. Maar te laat, ik kijk naar Wilders op http://www.nederland24.nl/
Ah, wat anders dan Harry en een bedquote:
Jaap zelf misschien ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben opeens heel benieuwd naar de gasten voor Jaap, vanavond ...
Ja, een lege barquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, wat anders dan Harry en een bed.
Dat zou zo maar kunnen ...quote:
De Vlem nodigt toch de gasten uit? Jaap weet van te voren toch niet wie er komen? Tenminste zo had ik het begrepen.quote:
Heb je een bepaald voorgevoel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben opeens heel benieuwd naar de gasten voor Jaap, vanavond ...
Daar is Jaap toch een beetje van teruggekomen. Hij heeft ondervonden dat een beetje voorbereiding toch wel nodig is, wat niet betekent dat het dan doorgeproduceert is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
De Vlem nodigt toch de gasten uit? Jaap weet van te voren toch niet wie er komen? Tenminste zo had ik het begrepen.
O heb dus gemist dat ze boos is op Jaap, wat had Jaap verkeerd gedaan/gezegd/niet gedaan of niet gezegd waardoor ze boos werd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
In ieder geval hoeven we vanavond niet tegen die tang van een Palma aan te kijken. Madame is boos op Jaap, dus die komt niet. Da's alweer gewonnen en die zin kunnen we zeggen dat de kwaliteit van SV met de week stijgt.
Ik wacht het afquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Daar is Jaap toch een beetje van teruggekomen. Hij heeft ondervonden dat een beetje voorbereiding toch wel nodig is, wat niet betekent dat het dan doorgeproduceert is.
Nou ik vond Palma een verademing ten opzichte van Jaap, Palma lulde het een beetje aan elkaar en is echt geschikt als talkshow host. Of jaap dat ook is weet ik nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
In ieder geval hoeven we vanavond niet tegen die tang van een Palma aan te kijken. Madame is boos op Jaap, dus die komt niet. Da's alweer gewonnen en die zin kunnen we zeggen dat de kwaliteit van SV met de week stijgt.
Geen reiskostenvergoeding aangeboden, aldus Peter6000quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
O heb dus gemist dat ze boos is op Jaap, wat had Jaap verkeerd gedaan/gezegd/niet gedaan of niet gezegd waardoor ze boos werd?
Alweer zo eentje die daar achteraf over gaat zeikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen reiskostenvergoeding aangeboden, aldus Peter6000.
Is complete bullshit wat Maanvis zit te verkondigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alweer zo eentje die daar achteraf over gaat zeiken![]()
Spreek dat van tevoren af, djees
Complete bullshit, mét bijpassende PI's, mr. obviousquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is complete bullshit wat Maanvis zit te verkondigen.
dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
het enige dat palma er zelf over zei, als ik me niet gruwelijk vergis, was iets in de trant van dat ze effe genoeg had van Jaap.
Ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb je een bepaald voorgevoel dan?
Nee. Palma tetterde drie keer over de chat dat ze morgen niet komt en "voorlopig even klaar is" met Jaap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
Weten we dan waarom Palma dan wél boos is / zou zijn op Jaap?
Netjes van Palma, maar niet heus!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Palma tetterde drie keer over de chat dat ze morgen niet komt en "voorlopig even klaar is" met Jaap.
Mensen die vroegen wat er dan aan de hand was (waaronder Heksje drie keer) werden vervolgens straal genegeerd.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Netjes van Palma, maar niet heus!
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Jian het volgende:
De spanning voor vanavond stijgt ! Wie zal Jaap verwelkomen vanavond; Geert Wilders Bram Moszkowicz, Hirsch Balin of toch buitenlandse gasten; Tiger Woods, Madonna ?Ik trek het bijna niet meer !
Waarbij hij "het een en ander recht zal zetten" tijdens een overdonderend charme-offensief.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.
Komen jou voorgevoelens vaak uit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
"en nu de moonwalk"quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Danny de Vito een vaste gast van het programma wordt.
Dat zal het niet worden, is vriendje van Palma net als de dronken LookiLike Hazes met blonde lola aan zijn zijde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Danny de Vito een vaste gast van het programma wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast wordt het natuurlijk nog fijn en gratis genieten van een podiumkanjer uit de regio.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze allemaal naar Huissen, en vergeten iemand in Eindhoven achter te laten, die kan overschakelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag
-Overdag stream op Huissen.
-Show Jaap 18:30 uur.
Okee, second best, kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou ja, misschien ook maar beter. Ik moet echt stoppen met SV, het is gewoon niet goed voor mij. Ik voel m'n hoofd leeglopen zo af en toe. Om geestelijk in balans te blijven heb ik gister heel elitair naar een "stomme" , hele oude documentaire op Canvas gekeken. Nanook of the North, veel over gehoord, nu voor het eerst gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zal het niet worden, is vriendje van Palma net als de dronken LookiLike Hazes met blonde lola aan zijn zijde.
Er is geen betere!quote:
Nu je het zegt... Heb jij iets te doen vandaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allemaal naar Huissen, en vergeten iemand in Eindhoven achter te laten, die kan overschakelen.
Nanook.quote:
Tja, ik kwam er ook toevallig langs gezapt. Bij de Belgische tv snapt men er ook weinig van af en toe. Niet alleen beginnen de programma's vaak op hele andere tijdstippen dan aangekondigd, deze documentaire werd uitgezonden in een reeks verrassingsdocumentaires waarbij van tevoren niet wordt gecommuniceerd welke ze die avond uitzenden.quote:
Is hij nog steeds niet weg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wedden dat Harry zich aanbiedt voor de show van Jaap?
Qua grootheid overtreft Harry wel elke artiest die tot nu toe langs is geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wedden dat Harry zich aanbiedt voor de show van Jaap?
Niet meer gezien op de stream Lies, maar zullen Harry best weer eens zien op de chat of bij Vlemmix.quote:
Gaat ie daar ook echt iets doen of zijn het meer veredelde vakantiereisjes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Qua grootheid overtreft Harry wel elke artiest die tot nu toe langs is geweest.
Hij gaat in maart 2 weken naar Nashville, en in mei 2 weken naar Scandinavie.
Toch niet slecht, binnen een half jaar.
- lamaar - zat nog achter een proxy. Lege bar anyway.quote:
Ik heb het van zijn site, en volgens mij gaat hij touren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat ie daar ook echt iets doen of zijn het meer veredelde vakantiereisjes?
Wat voor instrumenten bespeelde je toen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook wel eens door de VS getourd. En door Spanje. En Italië.
Nog hele leuke vakantiekiekjes aan overgehouden.
De cruise control (VS) en de versnellingspook (Italia en Spanje) en af en toe floot ik een riedeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor instrumenten bespeelde je toen?
Nou, dan zien we je vanavond wel in de Jaap Show hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De cruise control (VS) en de versnellingspook (Italia en Spanje) en af en toe floot ik een riedeltje.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Al bijna een uur geen posts in dit topique.
RIP SV, en RIPje aan de Nabestaanden.
Ik zit op mijn werk, daar chat ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel posten op de chat, dus dat.
Ik zie de stream ook niet, is Liesbethje al in Huissen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel posten op de chat, dus dat.
Liesbeth op haar rug gefilmd, ze heeft een ander jurkje aan, Puty staat bijna buiten beeld.
Verder niets te verstaan, er staat muziek aan.
Christian30.quote:
Ah okay. Ik begreep inderdaad al via via dat hij geen argeloos chatter was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
Christian30.
Niet zomaar een chatter, hij kent Johan al een tijdje en heeft ook eerder geholpen in PS2.
Regelmatigquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Komen jou voorgevoelens vaak uit?
Denk het ook niet, Jaap gaat vast weer in zijn overhempie met korte mouwtjes zijn show presenteren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht ... ik heb zo het gevoel dat die pakkenman niet komen gata.
Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Hans was er ook rijkelijk laat mee. Zoiets hoort niet van een chat af te hangen maar vanuit de makers zelf te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hier
Dat klinkt goed ik ga even kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Wie zitten/zaten erbij?quote:
O had ze dat? Echt een huiselijk sfeertje daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap heeft zijn miljonairsoutfit weer aan.
Liesbeth zag er trouwens ook erg charmant uit met haar sokken boven haar laarzen uit.
Volgens mij is dat verboden, toch ? ..... dus er zal wel niks liggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef pullup het volgende:
Johan gaat dus geen catacombe maar een lijk opgraven.
Een lijk dat daar uit de kast is komen vallen? Of wat er eigenhandig door Johan in is gestopt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef pullup het volgende:
Johan gaat dus geen catacombe maar een lijk opgraven aldus Jaap.
Ze weten blijkbaar al dat het lijk er ligtquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verboden, toch ? ..... dus er zal wel niks liggen
Christian30 heeft toch geholpen met het mediacafe bouwen, renovatie en vele andere klussen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
Christian30.
Niet zomaar een chatter, hij kent Johan al een tijdje en heeft ook eerder geholpen in PS2.
Als Viola Holt en Bonnie St. Claire er niet zijn kijk ik naar Jaapquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
Oh... vanavond de Jaap-show weer![]()
Wat een dilemma: de Nationale IQ-test of de Jaap-show.... what to do, what to do
Stay tunedquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijk dat daar uit de kast is komen vallen? Of wat er eigenhandig door Johan in is gestopt?
Speelt Alsodo voor lijk? Of Stefab?
Wens- vader- gedachte? Of echt concreet.quote:
Zei Jaap nu dat de regisseur tijdens de vorige show nokte? Bram dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt de gasten al op, dat lijkt me niet de bedoeling.
Dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zei Jaap nu dat de regisseur tijdens de vorige show nokte? Bram dus.
Jaap zegt dat on cam?quote:
Jij denkt meteen aan de consequenties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Bram zich teruggetrokken?
Betekent dat ook geen Elientje meer op de stream????
Alleen voor vanavond of definitief?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef pullup het volgende:
Ook als je een incontinente oma hebt ' kom langs en neem haar gewoon mee naar de studio' Gezellig en je krijgt ook nog een gratis biertje.
Dat gaat spetteren daar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef pullup het volgende:
Ook als je een incontinente oma hebt ' kom langs en neem haar gewoon mee naar de studio' Gezellig en je krijgt ook nog een gratis biertje.
Dat gaat spetteren daar
Ik denk definitief en geef hem geen ongelijk. Maar met Bram weet je het ook nooit zeker.quote:
Dat heb je verkeerd gehoord.quote:En klopt het dat Bram al nokte tijdens de vorige uitzending of heb ik dat verkeerd gehoord?
Bram was er zondagochtend nog en Johan vroeg hij Bram maandag of dinsdagquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:
Zo ... dat is al half door de mand gevallen dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Volgens Jaap gaat hij ook bellen met mister D alias lekkersimpel alias pietje SV
Bummer hey?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Volgens Jaap gaat hij ook bellen met mister D alias lekkersimpel alias pietje SV
Excuse me?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Hebben ze bonje dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zegt dat on cam?
Maar het klopt wel ... dankzij Johan.
Het is wat Jaap daarnet zei, meende ik te horen althansquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Maar PietjeSV is wel net zo emotioneel en wispelturig, dus ik weet het zo net nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Altijd ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt meteen aan de consequenties.
Dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat Jaap daarnet zei, meende ik te horen althans
quote:
Wat is er aan de hand!?!?!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zegt dat on cam?
Maar het klopt wel ... dankzij Johan.
Ik las dat LS geen werk meer heeft. Sneu genoeg, dat wel. Maar hij heeft nu wel tijd voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
Maar PietjeSV is wel net zo emotioneel en wispelturig, dus ik weet het zo net nog niet.
Dus LS leek het wel een plan om Cc zelfmoord te laten plegen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las dat LS geen werk meer heeft. Sneu genoeg, dat wel. Maar hij heeft nu wel tijd voor dit soort dingen.
Hetzefde verhaal van Jaap weer. Bladibladibla. MUTE.
Er is onenigheid tussen Bram en Jaap. Dat staat toch los van TBO neem ik aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er onenigheid tussen Johan en Bram is zal dat een tweede Bunker ook niet dichterbij brengen.
Gisteren stond er wel per ongeluk eventjes 'SV-Pietje logt nu in als LekkerSimpel' (of vice versa) als melding in de chat. Niet een zelfgeschreven melding, maar automatisch gegenereerd ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Wat zeg je me nu???quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Trouwens, volgens mij ging John v.d. Heuvel niet door.
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
BQ misschien heb je vorig topic niet gelezen meer, maar je bannetje is er af
Echter had ik via via een andere naam doorgekregen die achter PietjeSV schuilgaat. Blijkt dat dezelfde persoon te zijn die achter LS schuilgaat, lach ik helemaal de ballen uit mijn broek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Gisteren stond er wel per ongeluk eventjes 'SV-Pietje logt nu in als LekkerSimpel' (of vice versa) als melding in de chat. Niet een zelfgeschreven melding, maar automatisch gegenereerd ...
PietjeSV heeft wel jouw ban weggehaaldquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.![]()
Moots, het zou mij niks verbazen. Die gast is behoorlijk gefrustreed.
Heel FOK! minus Peter6000.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Maanvis het volgende:
Samenvattend, Voorlopig:
Sly heeft onenigheid met:
Heel FOK!
Die ban sloeg dan ook nergens op.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Maanvis het volgende:
PietjeSV heeft wel jouw ban weggehaald
Hij verteld alles zo snel maar dat heb ik begrepen, bram niet, john niet. We zullen het wel zien.quote:
Dan hoop ik dat je wel lurkt anders hebben we een hoop moeite gedaan nadat je de ban hier zelf noemde i.v.m. die van Cc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.![]()
Moots, het zou mij niks verbazen. Die gast is behoorlijk gefrustreed.
Het was een vleugje sarcastisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hij verteld alles zo snel maar dat heb ik begrepen, bram niet, john niet. We zullen het wel zien.
Inderdaad tuinfluiter... ik ben zoëven gewoon wat anders gaan doen en kwam terug in alweer een bekende litanie over zijn gewicht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap had vorige week rond deze tijd een interview en dit lijkt er precies op,
ik ken het nu wel allemaal en jullie denk ik ook, dus mute.
LS heet toch Rob? Was het een Rob? Die naam viel hier toch onlangs?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echter had ik via via een andere naam doorgekregen die achter PietjeSV schuilgaat. Blijkt dat dezelfde persoon te zijn die achter LS schuilgaat, lach ik helemaal de ballen uit mijn broek.
Natuurlijk lurk ik. Waarom deze sneer eik?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
Dan hoop ik dat je wel lurkt anders hebben we een hoop moeite gedaan nadat je de ban hier zelf noemde i.v.m. die van Cc.
Ik heb de naam Rob en PietjeSV gehoord er werd nog een naam genoemd, mister... maar ik realiseer me dat dat ook een naam van LS is, dussssssquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
LS heet toch Rob? Was het een Rob? Die naam viel hier toch onlangs?
Het is geen sneer, ik hoopte alleen maar dat je iets aan die moeite hebt gehad die is gedaan en dat is dus zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk lurk ik. Waarom deze sneer eik?
Die naam Rob viel hier omdat op de programmagids stond dat ene Robquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
En Rob en Jaap zijn maatjes. Wat Jaap zei zou dus best waar kunnen zijn en nogmaals, ik vind PietjeSV inclusief foute humor wel op LS lijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die naam viel hier omdat op de programmagids stond dat ene Rob
naar Jaap toe zal gaan en Liesje schreef : ik ken maar een Rob en dat is lekker simpel
Het was een username.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
Mister Davenport en LekkerSimpel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap heeft even terug gezegd(richting boven) een live telefoongesprek te gaan hebben met....en toen noemde hij een naam en twee aliassen...
Mister D alias Lekkersimpel alias pietjesv.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mister Davenport en LekkerSimpel?
What de F???quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:22 schreef sunny16947 het volgende:
wie was er dan regisseur? Volgens mij was Bram dat niet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
Jaap heeft even terug gezegd(richting boven) een live telefoongesprek te gaan hebben
met....en toen noemde hij een naam en twee aliassen...
Ik gaf antwoord aan Chanel5.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:20 schreef shomila het volgende:
Mister D alias Lekkersimpel alias pietjesv.
Had Pullup al gepost.
Nee Rob en PietjeSV heb geen Lekker Simpel gehoord maar toen ik hier de naam Mister zag meen ik me te herinneren dat hij die ook noemde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mister Davenport en LekkerSimpel?
Op de chat werd geroepen lijkt wel de stem van Amanda, en zou best goed mogelijk zijn, ff reklame voor haar eigen website makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Er is een meisje in de studio, Jaap is zo te horen blij haar te zien, ze moet haar telefoonnummer
nog nog even geven. Bekend stemmetje, weet even niet van waar.
Geluid ging er gelijk af.
En de dingen die ie Hidiho en mij heeft aangedaan, die ik ook kan bewijzen als je dat wilt, maken voor jou in dat opzicht verder niet uit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heel FOK! minus Peter6000.
Ik heb hem vanmiddag gezegd dat ik hem onbevooroordeeld benader.
quote:
Ik wil Lieke!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op de chat werd geroepen lijkt wel de stem van Amanda, en zou best goed mogelijk zijn, ff reklame voor haar eigen website maken
Die is echt chatverslaafd. En iedereen is er nog happy snappy over ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor. Daar konden we op wachten
[ afbeelding ]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Johan belt vanuit het spookhuis. We horen het niet want er staat weer harde muziek op de stream.
[ afbeelding ]
Er wordt een lijkkist neergezet, misschien zit ie daar dan wel inquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.
Johan V is nooit vies van een publiciteitsstuntje
Nico Haak schijnt daar begraven te liggen. Dat is dan geloof ik ook direct de enige gast van Jaap die niet afgezegd heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.
Johan V is nooit vies van een publiciteitsstuntje
Wedden dat ie al een gratis VIP account bij Evilwon heeft!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is echt chatverslaafd. En iedereen is er nog happy snappy over ook
Die kan Peter N natuurlijk goedkoop regelen via z'n connecties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Disana het volgende:
En er wordt nog een tweede lijkkist neergezet.
Dat denk ik dan weer niet, volgens mij kunnen ze daar weinig met hem.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wedden dat ie al een gratis VIP account bij Evilwon heeft!
Oh inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kan Peter N natuurlijk goedkoop regelen via z'n connecties.
De Evilwonners dweepten anders behoorlijk met hem. Maar ja, dat is misschien wel het punt: twee goeroes in één sekte, dat gaat nooit goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, volgens mij kunnen ze daar weinig met hem.
Ik denk dat het gewoon samenvalt met de reportage voor Panorama die hiermee gepaard gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom dat spookhuis in Huissen gekoppeld wordt aan de show van Jaap begrijp ik overigens niet. Jaap heeft weinig op met spiritualiteit en geesten ed
O oké. Ik dacht begrepen te hebben dat er ook in de show van Jaap naar Huissen geschakeld zou worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon samenvalt met de reportage voor Panorama die hiermee gepaard gaat.
Dat klopt, ik gaf alleen een mogelijke reden waarom het op dezelfde avond plaatsvindt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O oké. Ik dacht begrepen te hebben dat er ook in de show van Jaap naar Huissen geschakeld zou worden.
Hij vraagt al of hij opnieuw moet beginnen. Stuitend dit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn begonnen. Jaap doet z'n aankondiging. Niet te verstaan door de harde muziek die niet uitgezet is.
Ja Jaap wel maar de rest niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef pullup het volgende:
En hij zei vanmiddag nog wel dat hij dit goed had voorbereid
Hier kan Jaap toch niets aan doen? Dit is die prutser van een Hansie die gewoon vergeet dat de muziek uit moet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef pullup het volgende:
En hij zei vanmiddag nog wel dat hij dit goed had voorbereid
Nee, maar ik kan me voorstellen dat je het een en ander op je hart hebt en dit eruit wil gooien. Dat is door de prutser achter de knoppen mooi om zeep geholpen nu. Helaas voor Jaapquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier kan Jaap toch niets aan doen? Dit is die prutser van een Hansie die gewoon vergeet dat de muziek uit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |