Jij denkt meteen aan de consequenties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Bram zich teruggetrokken?
Betekent dat ook geen Elientje meer op de stream????
Alleen voor vanavond of definitief?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef pullup het volgende:
Ook als je een incontinente oma hebt ' kom langs en neem haar gewoon mee naar de studio' Gezellig en je krijgt ook nog een gratis biertje.
Dat gaat spetteren daar
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef pullup het volgende:
Ook als je een incontinente oma hebt ' kom langs en neem haar gewoon mee naar de studio' Gezellig en je krijgt ook nog een gratis biertje.
Dat gaat spetteren daar
Ik denk definitief en geef hem geen ongelijk. Maar met Bram weet je het ook nooit zeker.quote:
Dat heb je verkeerd gehoord.quote:En klopt het dat Bram al nokte tijdens de vorige uitzending of heb ik dat verkeerd gehoord?
Bram was er zondagochtend nog en Johan vroeg hij Bram maandag of dinsdagquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:
Zo ... dat is al half door de mand gevallen dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Volgens Jaap gaat hij ook bellen met mister D alias lekkersimpel alias pietje SV
Bummer hey?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Volgens Jaap gaat hij ook bellen met mister D alias lekkersimpel alias pietje SV
Excuse me?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:49 schreef pullup het volgende:
Hebben ze bonje dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zegt dat on cam?
Maar het klopt wel ... dankzij Johan.
Het is wat Jaap daarnet zei, meende ik te horen althansquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Maar PietjeSV is wel net zo emotioneel en wispelturig, dus ik weet het zo net nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Altijd ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt meteen aan de consequenties.
Dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat Jaap daarnet zei, meende ik te horen althans
quote:
Wat is er aan de hand!?!?!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zegt dat on cam?
Maar het klopt wel ... dankzij Johan.
Ik las dat LS geen werk meer heeft. Sneu genoeg, dat wel. Maar hij heeft nu wel tijd voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Disana het volgende:
Maar PietjeSV is wel net zo emotioneel en wispelturig, dus ik weet het zo net nog niet.
Dus LS leek het wel een plan om Cc zelfmoord te laten plegen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las dat LS geen werk meer heeft. Sneu genoeg, dat wel. Maar hij heeft nu wel tijd voor dit soort dingen.
Hetzefde verhaal van Jaap weer. Bladibladibla. MUTE.
Er is onenigheid tussen Bram en Jaap. Dat staat toch los van TBO neem ik aan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Als er onenigheid tussen Johan en Bram is zal dat een tweede Bunker ook niet dichterbij brengen.
Gisteren stond er wel per ongeluk eventjes 'SV-Pietje logt nu in als LekkerSimpel' (of vice versa) als melding in de chat. Niet een zelfgeschreven melding, maar automatisch gegenereerd ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee dat kan ik nu weer niet geloven, Pietje schrijft niet zoals LekkerSimpel.
Wat zeg je me nu???quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef Chanel5 het volgende:
Trouwens, volgens mij ging John v.d. Heuvel niet door.
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Toverheks het volgende:
BQ misschien heb je vorig topic niet gelezen meer, maar je bannetje is er af
Echter had ik via via een andere naam doorgekregen die achter PietjeSV schuilgaat. Blijkt dat dezelfde persoon te zijn die achter LS schuilgaat, lach ik helemaal de ballen uit mijn broek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
Gisteren stond er wel per ongeluk eventjes 'SV-Pietje logt nu in als LekkerSimpel' (of vice versa) als melding in de chat. Niet een zelfgeschreven melding, maar automatisch gegenereerd ...
PietjeSV heeft wel jouw ban weggehaaldquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.![]()
Moots, het zou mij niks verbazen. Die gast is behoorlijk gefrustreed.
Heel FOK! minus Peter6000.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Maanvis het volgende:
Samenvattend, Voorlopig:
Sly heeft onenigheid met:
Heel FOK!
Die ban sloeg dan ook nergens op.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Maanvis het volgende:
PietjeSV heeft wel jouw ban weggehaald
Hij verteld alles zo snel maar dat heb ik begrepen, bram niet, john niet. We zullen het wel zien.quote:
Dan hoop ik dat je wel lurkt anders hebben we een hoop moeite gedaan nadat je de ban hier zelf noemde i.v.m. die van Cc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb geen behoefte om daar te posten. Ik wil wel de users bedanken die voor mij gepleit hebben.![]()
Moots, het zou mij niks verbazen. Die gast is behoorlijk gefrustreed.
Het was een vleugje sarcastisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
Hij verteld alles zo snel maar dat heb ik begrepen, bram niet, john niet. We zullen het wel zien.
Inderdaad tuinfluiter... ik ben zoëven gewoon wat anders gaan doen en kwam terug in alweer een bekende litanie over zijn gewicht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap had vorige week rond deze tijd een interview en dit lijkt er precies op,
ik ken het nu wel allemaal en jullie denk ik ook, dus mute.
LS heet toch Rob? Was het een Rob? Die naam viel hier toch onlangs?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echter had ik via via een andere naam doorgekregen die achter PietjeSV schuilgaat. Blijkt dat dezelfde persoon te zijn die achter LS schuilgaat, lach ik helemaal de ballen uit mijn broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |