Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Hans was er ook rijkelijk laat mee. Zoiets hoort niet van een chat af te hangen maar vanuit de makers zelf te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hier
Dat klinkt goed ik ga even kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Wie zitten/zaten erbij?quote:
O had ze dat? Echt een huiselijk sfeertje daarquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap heeft zijn miljonairsoutfit weer aan.
Liesbeth zag er trouwens ook erg charmant uit met haar sokken boven haar laarzen uit.
Volgens mij is dat verboden, toch ? ..... dus er zal wel niks liggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef pullup het volgende:
Johan gaat dus geen catacombe maar een lijk opgraven.
Een lijk dat daar uit de kast is komen vallen? Of wat er eigenhandig door Johan in is gestopt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef pullup het volgende:
Johan gaat dus geen catacombe maar een lijk opgraven aldus Jaap.
Ze weten blijkbaar al dat het lijk er ligtquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verboden, toch ? ..... dus er zal wel niks liggen
Christian30 heeft toch geholpen met het mediacafe bouwen, renovatie en vele andere klussen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
Christian30.
Niet zomaar een chatter, hij kent Johan al een tijdje en heeft ook eerder geholpen in PS2.
Als Viola Holt en Bonnie St. Claire er niet zijn kijk ik naar Jaapquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef Leandra het volgende:
Oh... vanavond de Jaap-show weer![]()
Wat een dilemma: de Nationale IQ-test of de Jaap-show.... what to do, what to do
Stay tunedquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lijk dat daar uit de kast is komen vallen? Of wat er eigenhandig door Johan in is gestopt?
Speelt Alsodo voor lijk? Of Stefab?
Wens- vader- gedachte? Of echt concreet.quote:
Zei Jaap nu dat de regisseur tijdens de vorige show nokte? Bram dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt de gasten al op, dat lijkt me niet de bedoeling.
Dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zei Jaap nu dat de regisseur tijdens de vorige show nokte? Bram dus.
Jaap zegt dat on cam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |