Christian30.quote:
Ah okay. Ik begreep inderdaad al via via dat hij geen argeloos chatter was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
Christian30.
Niet zomaar een chatter, hij kent Johan al een tijdje en heeft ook eerder geholpen in PS2.
Regelmatigquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Komen jou voorgevoelens vaak uit?
Denk het ook niet, Jaap gaat vast weer in zijn overhempie met korte mouwtjes zijn show presenteren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht ... ik heb zo het gevoel dat die pakkenman niet komen gata.
Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Hans was er ook rijkelijk laat mee. Zoiets hoort niet van een chat af te hangen maar vanuit de makers zelf te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar dat kwam natuurlijk door mijn opmerking hier
Dat klinkt goed ik ga even kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
Er heerst een gezellige sfeer op de chat, en we hebben op een fatsoenlijke manier aan Hans gevraagd of de muziek uit kan.
Hetgeen gebeurde, en Jaap is nu hoorbaar.
Wie zitten/zaten erbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |