Nou, hij zei het allemaal niet met zo heel veel woorden, maar hij zei wel dat zijn politieke avontuur nu definitief doorgaat! En aangezien Johan altijd belooft wat hij doet, komt het allemaal wel in orde!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gehoord (geen stream aan), maar ik ben blij!
Zei hij toevallig ook nog iets over mijn Golden Garden?
Is dat nu serieus ook als zodanig gecommuniceerd? ( Ik schrijf het en denk 'wa denkte er zelluf van, Cc???':') ) .quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:22 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb er serieus de balen van dat de RLS "De Vlem en zijn Kornuiten" is afgelopen. Vanaf nu alleen nog maar lullige filmpjes uit 2004 en wat nutteloze programma's.
Het is niet als zodanig gecommuniceerd, maar je merkt aan alles dat Johan errug terug aan het komen is op zijn statements die ie eerst maakte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat nu serieus ook als zodanig gecommuniceerd? ( Ik schrijf het en denk 'wa denkte er zelluf van, Cc???':') ) .
Juist hetgeen wat het 'leuk' maakte, wordt nu dus 'vakkundig' de nek omgedraaid.
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Want het programmaatje is nog niet afgelopen of we krijgen een stil beeld met daaronder harde muziek. Geen bar, geen activiteit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet als zodanig gecommuniceerd, maar je merkt aan alles dat Johan errug terug aan het komen is op zijn statements die ie eerst maakte.
Hebben ze daar al wat van laten zien op de stream?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Dan kun je heel SV net zo goed ten grave dragen. In Dead End Park.
Nou ja, RIP aan de vrijwilligers dan maar.
Een doods beeld vanuit SV.quote:
en nu weer terug naar het Proces-Wilders op Jounaal 24quote:
Ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Als ik het goed begrijp dus tot 18.30 uur de bank in beeld ?!
In Studio Vlemmix???quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef Toverheks het volgende:
Die Bram M is echt een mooie verteller, en Wilders zit er te zitten, wat zal die man allemaal voor plannetjes smeden ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |