Jaja, ff kalm he?quote:
Je hebt pm retourquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef druppelkut het volgende:
Fipo.
Mooie quote
@SMD: feli
@glasbak: zie PM
Dank voor PM. Ik zal het allemaal doorgeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:28 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je hebt pm retour
Heb je mij nu al gevolgd?
Op "home" klikken en dan links onderin bij snelcode invoeren..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:44 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dank voor PM. Ik zal het allemaal doorgeven.
En nee. Heb je nog niet gevolgd. Wist niet waar die code in te vullen
Autoscope?quote:
Tsja, ik ben geen chauffeur, en de schrijvers van dit memo ook niet. Vond het wel een mooie tvp, dat wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Autoscope?![]()
Out of scope heet dat.
En die is prima te gebruiken voor dat soort klusjes mits iedereen dat ook doet.
Dat heb ik vandaag en gister allemaal geleerd.. Die rusttijden en dergelijken. Inderdaad. Wat boeit die ene minuut nou.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een kutsysteem is het ook.
Wie verzint dat in godsnaam? Een pasje waarbij je van chauffeurs gaat verwachten dat ze allerlei rare gewoontes aanleren. Op een ouderwetse schijf werkte dit allemaal zonder na te denken. Vooral die 44min rust vind ik belachelijk, wat een slap gezever.
Heb net gelezen wat mijn twee extra praktische toetsen inhouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef glasbak het volgende:
Ach.. het is niet voor jan LUL dat ik eraan zit te denken het stuur aan de wilgen te hangen....
Wat een gedrochtquote:
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een gedrochtZe ziet er iig uit als een gemiddelde vrouwelijke chauffeur, dus wat dat betreft is ze wel ontopic
Alleen de stekeltjes ontbreken nog
Die van mijn MAN is goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.
Alleen jammer dat geen van hen de jouwe wilde testenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.
De logsitieke busdeuren service medewerkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:
En gvd, wie gaat er nu offtopic.
Niet de chauffeurs deze keer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat geen van hen de jouwe wilde testen![]()
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
Als ze staat te tanken komt ze amper boven de spatborden uit
Jij kent haar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
Als ze staat te tanken komt ze amper boven de spatborden uit
[ afbeelding ]
Ben jij ook zo klein dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
mijn auto is namelijk maximaal verhoogd. Als ik wil instappen zit de eerste trede op kniehoogte.
Die schoenen lijken me niet heel handig voor dat werk. Of zijn er ook al veiligheidshakken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
Als ze staat te tanken komt ze amper boven de spatborden uit
[ afbeelding ]
Niet meer geyl zoals je eerder zei?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef blup het volgende:
Zag ooit ook bij RTL Transport wereld een poolse chick in een roze MB..
Die was volgens mij wel redelijk..
http://www.rtl.nl/compone(...)rtwereld_s13_a15.xml
There she is, "Tanja Chankova"
Nee!!!111quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet meer geyl zoals je eerder zei?
Ah, je hebt haar gevonden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:09 schreef blup het volgende:
[..]
Nee!!!111![]()
![]()
P.s. Die andere van net die houdt er wel van volgens mij!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat dan dezelfde als bij die Actros?
Op die telefoonfoto kijkt ze wel heel moeilijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze maakt foto's voor ons natuurlijk. Na zoveel vrouwen kan zij niet achterblijven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef glasbak het volgende:
Druppel is er stil van...![]()
Drupje, waar zit je? Ben je van je stoel gevallen?
Is dat Druppel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:49 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die rode ogen
Liefquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef blup het volgende:
Er rijden ook best veel jonge meiden rond zie ik nou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kruidenier oid is dat toch?
Laat Oma Druppel het niet horen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Druppel is toch veel ouder?
Zat "op de bon" te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef glasbak het volgende:
Druppel is er stil van...![]()
Drupje, waar zit je? Ben je van je stoel gevallen?
Mooi topic!quote:
Voor de ultieme TTT-status.quote:
Zeg Alexxxx, jij bent de laatste dagen wel erg fel op lelijke vrouwen, is die nieuwe vriendin van je soms een ontzettend lekker ding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
druppelkut is te lelijk, die durft geen fotos te posten
Ik denk het ook. Oud en rimpelig en zulks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
druppelkut is te lelijk, die durft geen fotos te posten
Like duhquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg Alexxxx, jij bent de laatste dagen wel erg fel op lelijke vrouwen, is die nieuwe vriendin van je soms een ontzettend lekker ding?
Verkapte vraag om pics natuurlijk.
Was ik nog op tv? Ik ben afgelopen zomer gefilmd toen ik tegen een container aan stond te pissenquote:
Nope.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Toempf het volgende:
[..]
Was ik nog op tv? Ik ben afgelopen zomer gefilmd toen ik tegen een container aan stond te pissen
Er is toch niets mis met 37 jaar, half lang blond haar? We moeten natuurlijk wel even kijken of de rest net zo lekker is als dat het klinktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef druppelkut het volgende:
Jazeker. 37 jaar, 163 cm groot, (half)lang blond haar, strak in t vel.
Waarschijnlijk te oud en rimpelig om bijna dagelijks van die mooie 'eerbare' voorstellen aan te horen.
Zag je mij?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nope.
Wel een andere randdebiel!
Hoezo 'een andere'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nope.
Wel een andere randdebiel!
Ik kon er wel om lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
Excuses aan iedereen die ik beledigd heb.
Ik Fok! vanaf een iPhone en kan derhalve geen PI's plaatsen.
Zo laat? Dan ben ik (hopelijk) al met m'n tweede klant bezigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen eigenlijkEn nu ga ik naar bed, morgen weer om 7.30 mijn bed uit, veels te vroeg
Mobiel fokken zuigt ook vreselijk. Maar ja, het is beter dan niets...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef druppelkut het volgende:
Excuses aan iedereen die ik beledigd heb.
Ik Fok! vanaf een iPhone en kan derhalve geen PI's plaatsen.
Een heel goede morgen vanuit een donker amsterdamquote:
Zo rustig dat je er anderhalf uur over doet om 2 bakjes leeg te krijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:04 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben het juist heel rustig aan aan het doen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef druppelkut het volgende:
Oehh....
Wat mooi
MAN TGX 680. V8 powah!!!
Picsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef druppelkut het volgende:
Jazeker. 37 jaar, 163 cm groot, (half)lang blond haar, strak in t vel.
Waarschijnlijk te oud en rimpelig om bijna dagelijks van die mooie 'eerbare' voorstellen aan te horen.
Jammer van die altijd te kleine spatbordrandjes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:14 schreef druppelkut het volgende:
Oehh....
Wat mooi
MAN TGX 680. V8 powah!!!
Damagnie, hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef druppelkut het volgende:
Zo. Pauze
alleen op een pechstrook
Dan hebben ze het hier druk.quote:
Waarom doe jij dat op een pechstrook? Doet je MAN het niet meer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef druppelkut het volgende:
Zo. Pauze
alleen op een pechstrook
laat ik 't anders zeggen, je doet me hieraan denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Like duh!
En neuh![]()
En mooie foto die je van me post
FH16-700!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer van die altijd te kleine spatbordrandjes.
Volvo FH700.
Die was vast afgeleid door die blote tieten op z'n achterwandquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef druppelkut het volgende:
http://www.112brabant.nl/pic2.php?jaar=2010&maand=1&dag=19&nummer=2&pic=3&r=3543
hier moest ik gisteren dus voor omrijden.
Goed zo, weer een stapje vooruit!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zo. Medisch goed gekeurd
Lenzen mocht gewoon, mits ik goed zag ermee. Naja, moest minimaal derde regel van onder kunnen lezen en kon zelfs de aller kleinste dus ja, ik zag goed genoeg
Mjah, financieel weer 80 euro achteruit gegaan. Maakt niet uit, het is het waard en zonder die keuring kom je niet verquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Goed zo, weer een stapje vooruit!
Zolang je niks mankeert is het inderdaad een lachertje, anders heb je waarschijnlijk gewoon pech.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
Je, die medische keuring is echt een lachertje. Slaat helemaal nergens op.
Dat was het.. Stelt echt niks voor en was in 4 minuten klaarquote:-Ogen dicht. Armen gestrekt recht vooruit steken. Vervolgens met rechterwijsvinger puntje van de neus aanraken. Armen beide weer gestrekt. Dan met linkerwijsvinger puntje van de neus raken
-Rechtop staan met beide voeten tegen elkaar. Vervolgens met je vingertoppen (voorover) de grond aanraken bij je voeten
-Over je rechterschouder kijken
-Over je linkerschouder kijken
-Ogentest. Derde regel van onder moet je voldoende kunnen zien om 'te slagen'
-Potje urine meenemen. Word getest op suiker/glucose geloof ik
-Bloeddruk wordt gemeten.
Inderdaad lijkt me ook heel simpel op die manier vangenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Precies. Dat was ook zo ongeveer bij mij.
Hij testte bij mij ook het reactievermogen nog. Daarvoor liet hij een pen vallen die ik moest opvangen.
-Ja, ik laat hem in 3 seconde vallen. Opletten he
Ok, ik let op
-3
-2
-1
Ik vang dus die pen, heel simpel uiteraard. Goedgekeurd.
Bij mij had ie 20 cm bezemsteel omwikkeld met ductape. Hij had er dus nog moeite voor gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Geloof me, dat is niet mogelijk als je niet totaal debiel bent. Hij hield dat ding ongeveer 20cm boven mijn hand, ik hoefde alleen maar mijn hand dicht te knijpen
lol 20 cm... nee oké, dan ben je wel een debiel als je die niet vangt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Geloof me, dat is niet mogelijk als je niet totaal debiel bent. Hij hield dat ding ongeveer 20cm boven mijn hand, ik hoefde alleen maar mijn hand dicht te knijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Bij mij had ie 20 cm bezemsteel omwikkeld met ductape. Hij had er dus nog moeite voor gedaan
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raar
Ik ben blont. Leg eens uid?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raar
is te merkenquote:
Ik moest die stok ook vangen. Niet ergens instoppenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ik snap waarom je kut drupt.
Dat kan jij. Gewoon nog iets rustiger aan doen dan gisterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:20 schreef druppelkut het volgende:
Zo.
Kijken of ik vandaag weer 5 overuren kan maken
cd, mp3, dvd noem maar opquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:35 schreef druppelkut het volgende:
Hangt uiteraard van de lengte van de oplegger af.
Ik ben dat Radio555 nu al spuugzat
Kutcombo's (Beelen & Evers) en geschooi om geld. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid reclame en gezever tussen de spaarzame, slechte muziek.
Maar ja, wat moet je anders aanzetten? 7 zenders.
Gij zult niet overbeladenquote:
Het zijn 2 containersquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef glasbak het volgende:
27 ton valt nog mee. de installatie kan 30 hebben en meestal iets meer. Voordeel met kabels is dat je bij kabelbreuk zelf je kabel kunt vervangen. Heb je een ketting, zoals ik, dan ben je altijd op een garage aangewezen als hij breekt.
Haakarm is waardeloos. Leuk om bakken onder grote hoek ergens weg te halen maar verder heb je er niets aan. Als je een beetje zwaar werk hebt, zoals druppel, dan trek je zo de voorkant van je bak aan gort.
Geef mij maar een ketting
Inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zijn 2 containers![]()
Op een 4-assige motorwagen en een 3-assige aanhanger, dat spul weegt kaal al 25 ton
Die VSB wagens zijn niet te lang. Die korte oplegger die er achter hangt zal er sowieso wel op berekend zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:26 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dit soort combi's trouwens niet te lang voor Nederland?
Longlines vind ik wel baas
[ afbeelding ]
27 + 27 voor de lading + 4 + 4 voor de containers + 25 voor de lege auto = 87 tonquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef glasbak het volgende:
Dat zijn dan redelijk normale vrachten. Als je weet dat ze soms met 20 ton overgewicht gepakt worden zit je al gauw aan 45 ton netto.
Maar goed. Een lege 45 kuubs container zit rond de 3 à 4 ton.
een lege auto zonder bakken weegt ongeveer 12 à 13 ton voor de motorwagen en 5 voor de aanhanger. 17 totaal dus. zet je daar lege bakken op dan kom je aan de 25 à 26 ton. dus jouw berekening klopt niet helemaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
27 + 27 voor de lading + 4 + 4 voor de containers + 25 voor de lege auto = 87 ton
Vierassige XF105 met alles d'r op en d'r an, en een loodzware speciaalbouw aanhanger die ook geschikt is voor voertuigtransport. Die uit de kluiten gewassen bolderkar opzich weegt al 11 ton aldus die chauffeurquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef glasbak het volgende:
[..]
een lege auto zonder bakken weegt ongeveer 12 à 13 ton voor de motorwagen en 5 voor de aanhanger. 17 totaal dus. zet je daar lege bakken op dan kom je aan de 25 à 26 ton. dus jouw berekening klopt niet helemaal
Tja.. als een MAN opgejaagd word door een vrouw, dan wil je wel gang makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Bartholomeus het volgende:
En precies hoe haalt u met uw vrachtwagen de 110? Dat busje wacht maar een paar minuutjes hoor
Je mag weigeren he, dat weet je tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef druppelkut het volgende:
Mwoah...
Beetje omzeilen van de begrenzer
als ik het zo eens bekijk, ben ik wel een van de meest misdadige chauffeurs. vaak veel te zwaar, begrenzer eruit...
goed voorbeeld!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Tja.. als een MAN opgejaagd word door een vrouw, dan wil je wel gang maken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je mag weigeren he, dat weet je tochGeen baas die jou kan verplichten de wet te overtreden..
Dreigen met wat? Oke, ik geef toe, als je op contract werk is het niet verstandig.. Of je moet het werken daar zat zijn. Maar als je in vaste dienst zit, kan je het makkelijk doen. Beginnen ze te dreigen en te kloten dan geef je routes en kentekens door aan de klpd, die zijn daar heel erg blij meequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ja, in theorie wel ja. In de praktijk denk ik dat er zat bedrijven zijn die gaan dreigen, want voor jou momenteel twintig anderen.
Ik liep vandaag langs de snelweg en ik zag die vrachtwagens en dacht:"Ik ben er wel klaar mee."
Rijden graag, maar niet meer in een vrachtwagen.
Jij denkt dat er nu nog bedrijven zijn die vaste contracten uitdelen? Bij mijn vorige werkgever werd iedereen die aan zijn vaste contract toe was er uit gesodemieterd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dreigen met wat? Oke, ik geef toe, als je op contract werk is het niet verstandig.. Of je moet het werken daar zat zijn. Maar als je in vaste dienst zit, kan je het makkelijk doen. Beginnen ze te dreigen en te kloten dan geef je routes en kentekens door aan de klpd, die zijn daar heel erg blij mee
En dat komt dan uiteraard niet bij jou vandaan...
Je kan ze ook bellen. Als je tegen je zin in te hard moet rijden of te zwaar moet laden, dan laat je je van de weg af plukken
Niet alleen in de transportwereld gaat het er zo aan toe..quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij denkt dat er nu nog bedrijven zijn die vaste contracten uitdelen? Bij mijn vorige werkgever werd iedereen die aan zijn vaste contract toe was er uit gesodemieterd.
En dat is de transport ten voeten uit.
Tot ze je pakken, en wie betaalt er dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef druppelkut het volgende:
Mwoah...
Beetje omzeilen van de begrenzer
als ik het zo eens bekijk, ben ik wel een van de meest misdadige chauffeurs. vaak veel te zwaar, begrenzer eruit...
goed voorbeeld!
Ook al zou de baas betalen, de chauffeur krijgt een aantekening..quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tot ze je pakken, en wie betaalt er dan?
Dat kan helemaal niet, dan moeten ze je afkopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef druppelkut het volgende:
Jep.
Had vantevoren afgesproken dat hij alles betaalt.
Heb wel voorzichtig gedaan hoor. Ben gelukkig geen slechte bestuurder.
Contract?
Dat maakt bij ons echt geen flikker uit. Als ze je beu zijn kun je vertrekken. Contract of niet
Was je vol of leeg met je 110?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef druppelkut het volgende:
Jep.
Had vantevoren afgesproken dat hij alles betaalt.
Heb wel voorzichtig gedaan hoor. Ben gelukkig geen slechte bestuurder.
Contract?
Dat maakt bij ons echt geen flikker uit. Als ze je beu zijn kun je vertrekken. Contract of niet
Absoluut jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef glasbak het volgende:
[..]
Was je vol of leeg met je 110?
Als je een contract voor onbepaalde tijd heb dan moeten ze toch wel met een hele goede rede komen om je te wippen. Volgens mij heb je nog steeds toestemming van de rechter nodig om zoiets te doen..
Je MAN telt niet mee als lading hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef druppelkut het volgende:
Had in totaal 9 ton schroot mee. Dus eigenlijk leeg.
Dan moeten ze je toch tot eind september uitbetalen, of ze nou willen of niet.. Contract is contract.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de voorwaarden in je contract...quote:En nogmaals die contracten: Als ze me beu zijn, lig ik er morgen uit. Heb een contract nog tot eind september maar daar maakt ze geen flikker uit.
Mijn bazen zijn van hetzelfde slag volk als Grad/Henk Damen, Frans Bauer, etc...
Net de drie musketiers alleen dan met veeeeeel meer man
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je MAN telt niet mee als lading hoor
[..]
Vrees van niet. Misschien een maandje of 2 hooguit als je geluk hebt. Heb er zo al een paar zien verdwijnen, van de ene op de andere dag.quote:Dan moeten ze je toch tot eind september uitbetalen, of ze nou willen of niet.. Contract is contract.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de voorwaarden in je contract...
Sorryquote:
Dat je dan voor dat soort mensen aan het werk wil..quote:[..]
Vrees van niet. Misschien een maandje of 2 hooguit als je geluk hebt. Heb er zo al een paar zien verdwijnen, van de ene op de andere dag.
Het zijn kampers!
En die hebben veel vrienden die het je allemaal heel erg lastig kunnen maken!
Graag zelfs!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Dat je dan voor dat soort mensen aan het werk wil..
Rijden jullie beroepsvervoer of eigen vervoer trouwens?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef druppelkut het volgende:
Vandaar dat contracten bij ons niks betekenen.
Alleen eigen vervoer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Rijden jullie beroepsvervoer of eigen vervoer trouwens?
Ik moet hem ook nodig wassen, ik heb dat namelijk nog niet gedaan sinds 3 weken. En ik moet eerst even een nieuw mistlampglaasje (Lees unit) regelen want die is kapoet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef druppelkut het volgende:
Toch nog drieeneenhalf
maar dat maak ik zaterdag wel ff goed.
Moet mijn auto wassen, smeren en er moet nog een antenne op gezet worden voor t bakkie. Zo weer 6 uren erbij.
Ah oké, just wondering.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alleen eigen vervoer.
CAO groothandel
Fiscaal in orde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ah oké, just wondering.
Wel allemaal fiscaal in orde? Of zwart?
Een centrale smering lijkt mij toch handigerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef druppelkut het volgende:
Weet je hoeveel nippels er op zitten?
Elk scharnierpunt, draaiend deel, en wat je verder nog kun bedenken en dan nog een paar. Ik kom er steeds meer tegen
Op de auto zelf zitten er ook een paar. Maa nie zo veel. Automagisch heb ik op de aanhanger. Alleen die is op een magische manier er mee opgehouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
Een centrale smering lijkt mij toch handiger
Ook op de auto zelf of alleen de installatie?
Mja.. vraag ik me af wat beter is.. Mijn smering joeg er in 2 weken een hele pot vet doorheen. Overal waar je keek, maar vooral bij de achterrollen, puilde het vet eruit.. Gelukkig is hij wat teruggesteld (kon alleen via de boordcomputerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Op de auto zelf zitten er ook een paar. Maa nie zo veel. Automagisch heb ik op de aanhanger. Alleen die is op een magische manier er mee opgehouden.
Ach, die gaat morgen toch voor de keuring naar de garage. Kunnen ze meteen ff voor me de ABS stekker vervangen. Die is door al dat pekel een beetje rot geworden.
Wel op tijd hequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef druppelkut het volgende:
Zo. Douchen en de kroeg in.
Zie jullie morgen wel weer
Toen moest je ook een nieuwe. Maar dat was wel klaar terwijl u wachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, dit groot rijbewijs halen maakt me echt arm. Zit al op ruim 3300 als ik voor alles in één keer slaag..
Wat blijkt, er komt nog dik 40 euro bij. Ik denk ik ga eens opzoeken hoe dat groot rijbewijs op mijn huidige rijbewijs bijgeschreven word. Wat blijkt, ik krijg gewoon een hele nieuwe. Kost me weer 40 euro en kan 4/5 werkdagen er op wachten. Klote pasjes. (Of was dit met het papiertje vroeger ook al zo, of kreeg je dan gewoon een stempel?)
Edit: dan moet ik dus ook weer 2 keer langs die fucking stadswinkel/gemeentehuis.. En wanneer zijn die lijers open: juist ja, onder werktijd. Dus moet ik weer verlof aan gaan vragen en dergelijke ook.. Godverdomme.
Maarja. Het is het waard want ik wil die papieren
Met schotelvet kun je leuke grappen uithalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Het enige wat ik ook gesmeerd heb aan de auto's bij ons zijn de koppelschotelsFijn met een spatel dikke klodders schotelvet in de rondte smeren
Papiertje moest je ook een nieuwe aanvragen. Die kreeg je dan wel meteen mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, dit groot rijbewijs halen maakt me echt arm. Zit al op ruim 3300 als ik voor alles in één keer slaag..
Wat blijkt, er komt nog dik 40 euro bij. Ik denk ik ga eens opzoeken hoe dat groot rijbewijs op mijn huidige rijbewijs bijgeschreven word. Wat blijkt, ik krijg gewoon een hele nieuwe. Kost me weer 40 euro en kan 4/5 werkdagen er op wachten. Klote pasjes. (Of was dit met het papiertje vroeger ook al zo, of kreeg je dan gewoon een stempel?)
Edit: dan moet ik dus ook weer 2 keer langs die fucking stadswinkel/gemeentehuis.. En wanneer zijn die lijers open: juist ja, onder werktijd. Dus moet ik weer verlof aan gaan vragen en dergelijke ook.. Godverdomme.
Maarja. Het is het waard want ik wil die papieren
Kut pasjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen moest je ook een nieuwe. Maar dat was wel klaar terwijl u wacht![]()
Vroegâh was alles betâh
Ambtenaren die 's avonds werken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
Heeft jouw gemeente geen avondopenstelling SMD?
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
Heeft jouw gemeente geen avondopenstelling SMD?
En dan niet weer gaan beginnen over steilkippersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!![]()
We lezen het vannacht wel of er deze keer wel wat gepresteerd werd
Half / half. Hier de openingstijden van de stadswinkel hierzo:quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
Heeft jouw gemeente geen avondopenstelling SMD?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!![]()
We lezen het vannacht wel of er deze keer wel wat gepresteerd werd
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan niet weer gaan beginnen over steilkippers
Doe jij er ook 3 uur over dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef druppelkut het volgende:
En ik ben vrouw.
Na het douchen ben ik niet zomaar ineens aangekleed en klaar om naar buiten te gaan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...
*tromgeroffel*
hijmachine
Valt me nog mee, binnen een uur gedouched en onderwegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Loop nu buiten, onderweg naar de kroeg
Voor een vrouw best een prestatie inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Valt me nog mee, binnen een uur gedouched en onderweg
Ik denk ook niet dat ze een type is wat een uur voor de spiegel staat te tutten.. Misschien als ze echt uit gaat ofzo, maar niet voor een avondje darten in de kroegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor een vrouw best een prestatie inderdaad
Mwah ik weet niet. Ze mag dan een wijf met ballen zijn, ook die zijn van binnen stiekem een klein meissiequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze een type is wat een uur voor de spiegel staat te tutten.. Misschien als ze echt uit gaat ofzo, maar niet voor een avondje darten in de kroeg
Ik stel me Druppel toch met ehm...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef glasbak het volgende:
Als ik aan een vrouw van 37 met (half)lang blond haar, dan zie ik altijd dit aan de binnenkant van mijn ogen :
[ afbeelding ]
Zou druppel er ook zo uitzien?
Jij bent te geobsedeerd wat dat betreft.. Ik hou het beschaafdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik stel me Druppel toch met ehm...
ok, hoe zeg ik dit netjes?
...
een groter bos hout voor
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef glasbak het volgende:
Als ik aan een vrouw van 37 met (half)lang blond haar, dan zie ik altijd dit aan de binnenkant van mijn ogen :
[ afbeelding ]
Zou druppel er ook zo uitzien?
Tis hEI-stelling [a.k.a. aardbolspijkermachine] en die dingen donderen nogal vaak om tijdens het werk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...
*tromgeroffel*
hijmachine
Dat doet het speeltje van druppel ook als zij er klaar mee is (gekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hEI-stelling [a.k.a. aardbolspijkermachine] en die dingen donderen nogal vaak om tijdens het werk..
Niks mis met Froukje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou meid...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef druppelkut het volgende:
Jongens, ik ga hier helemaal van blozen
Hoezo? Je hebt gestript in de kroeg?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef druppelkut het volgende:
Jongens, ik ga hier helemaal van blozen
Nou, zo'n mooie vrouw vind ik Froukje anders niet. Iets met smaken die verschillen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef druppelkut het volgende:
Ik ga blozen van de ideeën die jullie van
mij hebben.
Ik zou willen dat ik op froukje () leek. Ik lijk meer op Josje van K3, alleen wat kleiner
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[Centraal] Druppelkut![]()
![]()
topic deel 6
alvast een tvpquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[Centraal] Druppelkut![]()
![]()
topic deel 6
Daar kunnen ze geen mannennaam van maken.quote:
Schopje naar wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[Centraal] Druppelkut![]()
![]()
topic deel 6
Ik heb nog ergens een oude relkloon met josti in de naamquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kunnen ze geen mannennaam van maken.
(En de pest is dat mijn naam ook vaak verkleind word tot Josje of nog erger Josti. )
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een oude relkloon met josti in de naam
We hebben het toch nog steeds over vrachtwagenchauffeurs?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ontopic maar weer? Anders hebben we dat weer straks.
Goedemorgen. Koffie heb ik ook heel hard nodig. Ik ben weer lekker op tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 05:44 schreef druppelkut het volgende:
Goede morgen heren
Ik ga dadelijk weer een uurtje mijn oogjes dicht doen in de baas z'n tijd. Maar nu eerst
Die kunnen in principe niet vastslaan, dus voor de volgende keer weet je dan dat je knoppen moet proberenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef glasbak het volgende:
* glasbak komt er zojuist achter dat die rode knop naast de zwarte remontlastingknop er voor dient om alléén de 3e as te blokkeren.
Goedemorgen glassie
Ik heb deze aanhanger regelmatig mee en heb die rode knop nog nooit aan hoeven raken. Weet ik veel dat dat ding daar voor is
Schijfremmen trouwens.
Om de triangel vrij te kunnen zetten voor het aankoppelen van je aanhanger op bijvoorbeeld een helling.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef glasbak het volgende:
* glasbak komt er zojuist achter dat die rode knop naast de zwarte remontlastingknop er voor dient om alléén de 3e as te blokkeren.
Goedemorgen glassie
Ik heb deze aanhanger regelmatig mee en heb die rode knop nog nooit aan hoeven raken. Weet ik veel dat dat ding daar voor is
Schijfremmen trouwens.
Ja dat snap ik ook wel maar had je me dat vanmorgen niet even kunnen vertellen? Oh nee, je was te druk bezig met koffie drinken om die tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Om de triangel vrij te kunnen zetten voor het aankoppelen van je aanhanger op bijvoorbeeld een helling.
Ghehehehe. n00b
Ik ook, die noemen we werkgevers en Belgische politieagenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan een boek volschrijven over irritante mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en graag chauffeurs pesten. Eikels. Volgende keer die aanhanger voor zijn oprit als de auto op de oprit staat.
Ik rij zelden met een aanhanger en dan altijd met de spullen van een ander. En het is toch veel makkelijker om een ander de schuld te geven dan m'n eigen stommiteit toe te geven?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben niks anders gewend dan die twee knoppen
Oh ja, daar weet ik ook nog wel wat van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef druppelkut het volgende:
Je hebt we inderdaad figuren bij ja....
Net voor of achter de aanhanger gaan staan. Ook sommige vrachtwagenchauffeurs hebben die eigenschap. De hebben meestal witte kentekenplaten
Dan moeten ze wel héél krap staan wil je er niet uit komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Redbaron het volgende:
ik had vd week een klant waar t ff druk was dus ik de auto aan de kant vd weg, alarmlichten aan en eens met de benenwagen gaan kijken of ik op de plas kan. dat kon dus met 2 minuten, kom ik terug bij de auto hebben die gare lui van t bedrijf tegenover mij klem gezet.
Auto ervoor en auto erachter, bleek dat ik de auto half voor de uitrit had gezet.
Heb zo bijna anderhalf uur gestaan ipv nog geen 5minuten.
Ik kon ze wel schieten!
Was in duitsland btw
Had 40cm voor en achter vrij, dus daar trek ik geen trailer tussen weg. ze stonden volledig voor de neus en achterkant.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel héél krap staan wil je er niet uit komen![]()
Eruitpielen, de trailer achteruit die oprit op en met een stalen gezicht afkoppelen
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef druppelkut het volgende:
Lol!!!
Vol driftend over een dubbelbaans rotonde!
Rij nu solo, zonder container
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pics filmpje or it didn't happen
Eerst je camera op statief neerzetten, daarna pas de rotonde overquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef druppelkut het volgende:
Hoe moet ik nou een filmpje maken als ik er zelf in zit?
Of een foto maken?
Het overviel me eigenlijk een beetje
vca is gaat over veiligheid niet waar?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef glasbak het volgende:
Ik moet examen doen voor m'n vca.
Ik heb met de proefexamens nog niet meer dan 5 fout op 40 vragen. 1 reeks had ik foutloos
Het echte examen zal wel fout gaan dan
Ik vond het wel interessant eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind techniek ook zo'n onzin. Totaal irrelevante stof soms. Kijk, dat je weet wat de functie van een rode en gele luchtslang is snap ik, maar dat je moet weten hoe het 4-slagproces werkt terwijl een chauffeur tegenwoordig vaak nog niet eens meer zijn eigen olie mag bijvullen vind ik totaal onzin.
Het is best handig als je aan de servicedienst onderweg telefonisch kan uitleggen wat er mis isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind techniek ook zo'n onzin. Totaal irrelevante stof soms. Kijk, dat je weet wat de functie van een rode en gele luchtslang is snap ik, maar dat je moet weten hoe het 4-slagproces werkt terwijl een chauffeur tegenwoordig vaak nog niet eens meer zijn eigen olie mag bijvullen vind ik totaal onzin.
Ik ook, maar ik heb nu eenmaal een diepgaande interesse in voertuigtechniek. Iets wat de meeste chauffeurs absoluut niet hebben en waar ik ook geen reden voor zie om ze dat aan te leren. Zoals ik al zei: weten wat een rode en gele luchtslang doet en wat er eigenlijk gebeurt als je hem op de handrem zet vind ik belangrijk. Maar ga geen totaal irrelevante dingen aanleren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant eigenlijk.
Vandaar dat je zo stil was de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef druppelkut het volgende:
btw, ik heb m'n foon weer terug. Dacht dat ik m kwijt was
Jij doet zelf niets aan onderhoud ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef druppelkut het volgende:
.... Bull
om je bericht even af te maken
Alleen smeernippels inspuiten geloof ikquote:Op zondag 24 januari 2010 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij doet zelf niets aan onderhoud ??
en lampjes vervangen toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Alleen smeernippels inspuiten geloof ik
Wij hebben dus standaard een krik, en sleutels in de auto's liggen, en een reservewiel op de lier. En een set dop/steeklseutels, een waterpomptang, een stanleymes, isolatietape, tywraps, en een zaklamp.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:36 schreef glasbak het volgende:
Als we ergens onderweg staan en we kunnen niet verder rijden, dan sturen ze een bandenboer op ons af.
Dat was vroeger wel anders. Dan kwakten ze een potkrik, wielsleutel en reservewiel in een bestelbus en dan kon je alsnog staan te zweten om je wiel te wisselen.
Ik heb trouwens geen reservewiel op mijn auto, dus dat is best wel relaxed. Gewoon zorgen dat je niet in de buurt bent van de werf en daar pas je lekke band melden, natuurlijk melden dat je er niet meer mee kan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |