Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een gedrochtZe ziet er iig uit als een gemiddelde vrouwelijke chauffeur, dus wat dat betreft is ze wel ontopic
Alleen de stekeltjes ontbreken nog
Die van mijn MAN is goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.
Alleen jammer dat geen van hen de jouwe wilde testenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde vrouwelijke chauffeurs getroffen. Ik heb er genoeg gezien waarmee ik het bed en de cabinevering even uit wil testen.
De logsitieke busdeuren service medewerkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:
En gvd, wie gaat er nu offtopic.
Niet de chauffeurs deze keer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat geen van hen de jouwe wilde testen![]()
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
Als ze staat te tanken komt ze amper boven de spatborden uit
Jij kent haar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij ook zo klein dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
mijn auto is namelijk maximaal verhoogd. Als ik wil instappen zit de eerste trede op kniehoogte.
Die schoenen lijken me niet heel handig voor dat werk. Of zijn er ook al veiligheidshakken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer geyl zoals je eerder zei?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef blup het volgende:
Zag ooit ook bij RTL Transport wereld een poolse chick in een roze MB..
Die was volgens mij wel redelijk..
http://www.rtl.nl/compone(...)rtwereld_s13_a15.xml
There she is, "Tanja Chankova"
Nee!!!111quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef glasbak het volgende:
[..]
Niet meer geyl zoals je eerder zei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |