abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:15:50 #151
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77091648
Die zijn te zwak
pi_77092682
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef druppelkut het volgende:
Die zijn te zwak
Gij zult niet overbeladen

De schrootboer die altijd bij mijn vader op zijn bedrijf de boel op komt halen heeft me eens vertelt dat ie standaard 4 reservekabels bij zich heeft, voor dit soort gevalletjes

Er zijn immers altijd lompe zakken bij die doodleuk 27 ton in 1 container pakken
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:44:36 #153
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77092822
Zit ik godverdomme een heel verhaal op te schrijven klik ik verkeerd.

dag tekst
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:57:14 #154
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77093294
27 ton valt nog mee. de installatie kan 30 hebben en meestal iets meer. Voordeel met kabels is dat je bij kabelbreuk zelf je kabel kunt vervangen. Heb je een ketting, zoals ik, dan ben je altijd op een garage aangewezen als hij breekt.

Haakarm is waardeloos. Leuk om bakken onder grote hoek ergens weg te halen maar verder heb je er niets aan. Als je een beetje zwaar werk hebt, zoals druppel, dan trek je zo de voorkant van je bak aan gort.

Geef mij maar een ketting
pi_77093470
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef glasbak het volgende:
27 ton valt nog mee. de installatie kan 30 hebben en meestal iets meer. Voordeel met kabels is dat je bij kabelbreuk zelf je kabel kunt vervangen. Heb je een ketting, zoals ik, dan ben je altijd op een garage aangewezen als hij breekt.

Haakarm is waardeloos. Leuk om bakken onder grote hoek ergens weg te halen maar verder heb je er niets aan. Als je een beetje zwaar werk hebt, zoals druppel, dan trek je zo de voorkant van je bak aan gort.

Geef mij maar een ketting
Het zijn 2 containers Op een 4-assige motorwagen en een 3-assige aanhanger, dat spul weegt kaal al 25 ton

Edit: en wat weegt een beetje container eigenlijk?

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartholomeus op 21-01-2010 13:08:29 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:08:40 #156
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77093690
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het zijn 2 containers Op een 4-assige motorwagen en een 3-assige aanhanger, dat spul weegt kaal al 25 ton
Inderdaad
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:21:37 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77094174
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:26 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zijn dit soort combi's trouwens niet te lang voor Nederland?


Longlines vind ik wel baas

[ afbeelding ]
Die VSB wagens zijn niet te lang. Die korte oplegger die er achter hangt zal er sowieso wel op berekend zijn.

Die blauwe wagens mogen echter niet. Die zijn zeker langer dan 16.75 omdat er een volwaardige oplegger aan hangt. Tenminste, in Europa mag dat niet. Ik heb echter ook wel eens de oranje Peterbilts en Kenworths van DAF zien rijden waarmee ze reclame maakte voor Paccar en de 95 toendertijd. Die reden ook met volledige opleggers rond dus misschien is er een uitzondering in de wet?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:22:38 #158
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77094221
Dat zijn dan redelijk normale vrachten. Als je weet dat ze soms met 20 ton overgewicht gepakt worden zit je al gauw aan 45 ton netto.

Maar goed. Een lege 45 kuubs container zit rond de 3 à 4 ton.
pi_77094532
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:22 schreef glasbak het volgende:
Dat zijn dan redelijk normale vrachten. Als je weet dat ze soms met 20 ton overgewicht gepakt worden zit je al gauw aan 45 ton netto.

Maar goed. Een lege 45 kuubs container zit rond de 3 à 4 ton.
27 + 27 voor de lading + 4 + 4 voor de containers + 25 voor de lege auto = 87 ton
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:50:40 #160
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77095398
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

27 + 27 voor de lading + 4 + 4 voor de containers + 25 voor de lege auto = 87 ton
een lege auto zonder bakken weegt ongeveer 12 à 13 ton voor de motorwagen en 5 voor de aanhanger. 17 totaal dus. zet je daar lege bakken op dan kom je aan de 25 à 26 ton. dus jouw berekening klopt niet helemaal
pi_77095563
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef glasbak het volgende:

[..]

een lege auto zonder bakken weegt ongeveer 12 à 13 ton voor de motorwagen en 5 voor de aanhanger. 17 totaal dus. zet je daar lege bakken op dan kom je aan de 25 à 26 ton. dus jouw berekening klopt niet helemaal
Vierassige XF105 met alles d'r op en d'r an, en een loodzware speciaalbouw aanhanger die ook geschikt is voor voertuigtransport. Die uit de kluiten gewassen bolderkar opzich weegt al 11 ton aldus die chauffeur

Edit: en al ligt de waarheid ergens in het midden, we hebben het over 80+ ton. Da's maar 30+ te veel
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:08:32 #162
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77096134
Mijn standaard CF85 6x2 met translift kettingsysteem weegt al 12600 volgens mijn papieren
Maar je hebt gelijk. Alles boven de 50 ton is fout.
pi_77102326
Het appelproatapperoat van de containerkoningin heeft het begeven?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:08 #164
248784 druppelkut
huppelt een beetje
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:04:31 #165
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77103994
Maar ik was aan het trappen tegen de 110.
Moest om 5 uur achter de poort staan op een andere vestiging. Nu zit ik heerlijk in het personeelsbusje op weg naar de standplaats.
1 uur slapen op kosten van de baas
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:06:27 #166
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77104069
Foei
pi_77105484
En precies hoe haalt u met uw vrachtwagen de 110? Dat busje wacht maar een paar minuutjes hoor
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:07:45 #168
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77106321
Mwoah...

Beetje omzeilen van de begrenzer

als ik het zo eens bekijk, ben ik wel een van de meest misdadige chauffeurs. vaak veel te zwaar, begrenzer eruit...
goed voorbeeld!
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:07:46 #169
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77106322
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:45 schreef Bartholomeus het volgende:
En precies hoe haalt u met uw vrachtwagen de 110? Dat busje wacht maar een paar minuutjes hoor
Tja.. als een MAN opgejaagd word door een vrouw, dan wil je wel gang maken
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:08:31 #170
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77106351
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef druppelkut het volgende:
Mwoah...

Beetje omzeilen van de begrenzer

als ik het zo eens bekijk, ben ik wel een van de meest misdadige chauffeurs. vaak veel te zwaar, begrenzer eruit...
goed voorbeeld!
Je mag weigeren he, dat weet je toch Geen baas die jou kan verplichten de wet te overtreden..
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:08:46 #171
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77106363
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef glasbak het volgende:

[..]

Tja.. als een MAN opgejaagd word door een vrouw, dan wil je wel gang maken
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:10:35 #172
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77106433
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef druppelkut het volgende:

[..]


Sorry
pi_77106623
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:08 schreef glasbak het volgende:

[..]

Je mag weigeren he, dat weet je toch Geen baas die jou kan verplichten de wet te overtreden..
Ja, in theorie wel ja. In de praktijk denk ik dat er zat bedrijven zijn die gaan dreigen, want voor jou momenteel twintig anderen.

Ik liep vandaag langs de snelweg en ik zag die vrachtwagens en dacht:"Ik ben er wel klaar mee."
Rijden graag, maar niet meer in een vrachtwagen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:19:26 #174
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77106762
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, in theorie wel ja. In de praktijk denk ik dat er zat bedrijven zijn die gaan dreigen, want voor jou momenteel twintig anderen.

Ik liep vandaag langs de snelweg en ik zag die vrachtwagens en dacht:"Ik ben er wel klaar mee."
Rijden graag, maar niet meer in een vrachtwagen.
Dreigen met wat? Oke, ik geef toe, als je op contract werk is het niet verstandig.. Of je moet het werken daar zat zijn. Maar als je in vaste dienst zit, kan je het makkelijk doen. Beginnen ze te dreigen en te kloten dan geef je routes en kentekens door aan de klpd, die zijn daar heel erg blij mee

En dat komt dan uiteraard niet bij jou vandaan...

Je kan ze ook bellen. Als je tegen je zin in te hard moet rijden of te zwaar moet laden, dan laat je je van de weg af plukken
pi_77107003
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef glasbak het volgende:

[..]

Dreigen met wat? Oke, ik geef toe, als je op contract werk is het niet verstandig.. Of je moet het werken daar zat zijn. Maar als je in vaste dienst zit, kan je het makkelijk doen. Beginnen ze te dreigen en te kloten dan geef je routes en kentekens door aan de klpd, die zijn daar heel erg blij mee

En dat komt dan uiteraard niet bij jou vandaan...

Je kan ze ook bellen. Als je tegen je zin in te hard moet rijden of te zwaar moet laden, dan laat je je van de weg af plukken
Jij denkt dat er nu nog bedrijven zijn die vaste contracten uitdelen? Bij mijn vorige werkgever werd iedereen die aan zijn vaste contract toe was er uit gesodemieterd.

En dat is de transport ten voeten uit.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:27:24 #176
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77107075
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:25 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij denkt dat er nu nog bedrijven zijn die vaste contracten uitdelen? Bij mijn vorige werkgever werd iedereen die aan zijn vaste contract toe was er uit gesodemieterd.

En dat is de transport ten voeten uit.
Niet alleen in de transportwereld gaat het er zo aan toe..
Ik heb wel een vaste aanstelling in ieder geval.. En die hou ik lekker aan totdat zich andere mogelijkheden voordoen

[ Bericht 3% gewijzigd door glasbak op 21-01-2010 18:33:08 ]
pi_77107337
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef druppelkut het volgende:
Mwoah...

Beetje omzeilen van de begrenzer

als ik het zo eens bekijk, ben ik wel een van de meest misdadige chauffeurs. vaak veel te zwaar, begrenzer eruit...
goed voorbeeld!
Tot ze je pakken, en wie betaalt er dan?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:37:59 #178
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77107486
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Tot ze je pakken, en wie betaalt er dan?
Ook al zou de baas betalen, de chauffeur krijgt een aantekening..
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:52:47 #179
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77108007
Jep.

Had vantevoren afgesproken dat hij alles betaalt.
Heb wel voorzichtig gedaan hoor. Ben gelukkig geen slechte bestuurder.

Contract?
Dat maakt bij ons echt geen flikker uit. Als ze je beu zijn kun je vertrekken. Contract of niet
pi_77108141
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef druppelkut het volgende:
Jep.

Had vantevoren afgesproken dat hij alles betaalt.
Heb wel voorzichtig gedaan hoor. Ben gelukkig geen slechte bestuurder.

Contract?
Dat maakt bij ons echt geen flikker uit. Als ze je beu zijn kun je vertrekken. Contract of niet
Dat kan helemaal niet, dan moeten ze je afkopen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:56:22 #181
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77108161
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef druppelkut het volgende:
Jep.

Had vantevoren afgesproken dat hij alles betaalt.
Heb wel voorzichtig gedaan hoor. Ben gelukkig geen slechte bestuurder.

Contract?
Dat maakt bij ons echt geen flikker uit. Als ze je beu zijn kun je vertrekken. Contract of niet
Was je vol of leeg met je 110?

Als je een contract voor onbepaalde tijd heb dan moeten ze toch wel met een hele goede rede komen om je te wippen. Volgens mij heb je nog steeds toestemming van de rechter nodig om zoiets te doen..
pi_77108738
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:56 schreef glasbak het volgende:

[..]

Was je vol of leeg met je 110?

Als je een contract voor onbepaalde tijd heb dan moeten ze toch wel met een hele goede rede komen om je te wippen. Volgens mij heb je nog steeds toestemming van de rechter nodig om zoiets te doen..
Absoluut ja

Overigens heb ik ooit een halfjaar contract voor 40 uur gehad. Dat is later mondeling voor onbepaalde tijd verlengd. Later mondeling naar 0 uren-contract omdat ik weer ging studeren. Maar evengoed voor onbepaalde tijd altijd nog

Edit: overigens vinden zelfs de meest idiote klootviolen van zichzelf dat ze prima bestuurders zijn
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:12:27 #183
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77108844
Had in totaal 9 ton schroot mee. Dus eigenlijk leeg.

En nogmaals die contracten: Als ze me beu zijn, lig ik er morgen uit. Heb een contract nog tot eind september maar daar maakt ze geen flikker uit.
Mijn bazen zijn van hetzelfde slag volk als Grad/Henk Damen, Frans Bauer, etc...
Net de drie musketiers alleen dan met veeeeeel meer man
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:16:57 #184
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77109030
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef druppelkut het volgende:
Had in totaal 9 ton schroot mee. Dus eigenlijk leeg.
Je MAN telt niet mee als lading hoor
quote:
En nogmaals die contracten: Als ze me beu zijn, lig ik er morgen uit. Heb een contract nog tot eind september maar daar maakt ze geen flikker uit.
Mijn bazen zijn van hetzelfde slag volk als Grad/Henk Damen, Frans Bauer, etc...
Net de drie musketiers alleen dan met veeeeeel meer man
Dan moeten ze je toch tot eind september uitbetalen, of ze nou willen of niet.. Contract is contract.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de voorwaarden in je contract...
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:20:10 #185
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77109147
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef glasbak het volgende:

[..]

Je MAN telt niet mee als lading hoor
[..]
quote:
Dan moeten ze je toch tot eind september uitbetalen, of ze nou willen of niet.. Contract is contract.. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de voorwaarden in je contract...
Vrees van niet. Misschien een maandje of 2 hooguit als je geluk hebt. Heb er zo al een paar zien verdwijnen, van de ene op de andere dag.

Het zijn kampers!
En die hebben veel vrienden die het je allemaal heel erg lastig kunnen maken! In ieder geval zo lastig dat je zelf wel wil vertrekken zonder moeilijk te doen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:22:16 #186
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77109227
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Sorry
quote:
[..]

Vrees van niet. Misschien een maandje of 2 hooguit als je geluk hebt. Heb er zo al een paar zien verdwijnen, van de ene op de andere dag.

Het zijn kampers!
En die hebben veel vrienden die het je allemaal heel erg lastig kunnen maken!
Dat je dan voor dat soort mensen aan het werk wil..
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:27:45 #187
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77109462
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef glasbak het volgende:

[..]

Sorry
[..]

Dat je dan voor dat soort mensen aan het werk wil..
Graag zelfs!
Heb nog nooit zo'n goede baas gehad.
Alles kan en alles mag! Als je eerlijk tegen hun bent zijn zij dat ook tegen jou. Als je ergens mee zit, zeg het en het wordt opgelost.
Andere auto nodig? Geen probleem, we regelen er wel 1 spotgoedkoop.

Maar ja, moet je natuurlijk geen stomme dingen gaan doen uiteraard. Dan kotsen ze je zo uit!
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:28:53 #188
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77109511
Zo werkt het met kampers he. Als je ze mee hebt zijn het de allerbeste vrienden die je ooit zult hebben. Als je ze tegen hebt kun je maar beter weg zijn.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:30:45 #189
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77109592
Vandaar dat contracten bij ons niks betekenen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:36:53 #190
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77109830
Ja, je moet er wel een beetje tussen passen natuurlijk en er tegen kunnen.

Ik zou er zelf 2 keer over nadenken, maar misschien pas ik er zelf ook wel tussen. Ik zou het nieteens weten

Je 5 overuren zaten er vandaag niet echt in he
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:38:10 #191
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77109894
Toch nog drieeneenhalf
maar dat maak ik zaterdag wel ff goed.

Moet mijn auto wassen, smeren en er moet nog een antenne op gezet worden voor t bakkie. Zo weer 6 uren erbij.
pi_77109898
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef druppelkut het volgende:
Vandaar dat contracten bij ons niks betekenen.
Rijden jullie beroepsvervoer of eigen vervoer trouwens?
Blaze with the fire that is never extinguished
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:40:02 #193
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77109984
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Rijden jullie beroepsvervoer of eigen vervoer trouwens?
Alleen eigen vervoer.
CAO groothandel
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:42:12 #194
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77110083
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef druppelkut het volgende:
Toch nog drieeneenhalf
maar dat maak ik zaterdag wel ff goed.

Moet mijn auto wassen, smeren en er moet nog een antenne op gezet worden voor t bakkie. Zo weer 6 uren erbij.
Ik moet hem ook nodig wassen, ik heb dat namelijk nog niet gedaan sinds 3 weken. En ik moet eerst even een nieuw mistlampglaasje (Lees unit) regelen want die is kapoet.

Wat valt er eigenlijk nog te smeren aan zo'n auto? Alleen de schanieren en rollen van je nch volgens mij. De auto zelf is onderhoudsvrij wat dat betreft toch?
pi_77110162
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Alleen eigen vervoer.
CAO groothandel
Ah oké, just wondering.

Wel allemaal fiscaal in orde? Of zwart ?
Blaze with the fire that is never extinguished
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:43:58 #196
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77110174
Weet je hoeveel nippels er op zitten?
Elk scharnierpunt, draaiend deel, en wat je verder nog kun bedenken en dan nog een paar. Ik kom er steeds meer tegen
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:44:27 #197
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77110197
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ah oké, just wondering.

Wel allemaal fiscaal in orde? Of zwart ?
Fiscaal in orde.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:48:09 #198
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77110398
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef druppelkut het volgende:
Weet je hoeveel nippels er op zitten?
Elk scharnierpunt, draaiend deel, en wat je verder nog kun bedenken en dan nog een paar. Ik kom er steeds meer tegen
Een centrale smering lijkt mij toch handiger

Ook op de auto zelf of alleen de installatie?
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:50:45 #199
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77110545
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:48 schreef glasbak het volgende:

[..]

Een centrale smering lijkt mij toch handiger

Ook op de auto zelf of alleen de installatie?
Op de auto zelf zitten er ook een paar. Maa nie zo veel. Automagisch heb ik op de aanhanger. Alleen die is op een magische manier er mee opgehouden.

Ach, die gaat morgen toch voor de keuring naar de garage. Kunnen ze meteen ff voor me de ABS stekker vervangen. Die is door al dat pekel een beetje rot geworden.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:52:00 #200
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77110615
Zo. Douchen en de kroeg in.
Zie jullie morgen wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')