abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 06:35:32 #251
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77128671
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 05:44 schreef druppelkut het volgende:
Goede morgen heren
Ik ga dadelijk weer een uurtje mijn oogjes dicht doen in de baas z'n tijd. Maar nu eerst
Goedemorgen. Koffie heb ik ook heel hard nodig. Ik ben weer lekker op tijd

Ik ga vandaag bloemetjes doen
  vrijdag 22 januari 2010 @ 08:05:51 #252
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77129137
Potverdriedubbeltjes
Net 3 seconden te laat om als eerste te kunnen laden bij een klant. Ach, dan maar een en pauze.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:08:45 #253
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77129888
Dat zie je verkeerd. Had je 3 seconden eerder geweest had je geen bakkie kunnen doen. Nu heb je even bij kunnen komen van je pendelwerk

Ik dacht vanmorgen de aanhanger van een zieke collega aan te koppelen maar die bleek al zo'n tijd stil te staan dat het een kwartier duurde voordat de luchtvering omhoog kwam en toen bleek de 3e as vastgeslagen remmen te hebben. Nou ja, dan maar solo naar lelystad.

[ Bericht 37% gewijzigd door glasbak op 22-01-2010 09:17:15 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:15:25 #254
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77129986
Nou, dat is bijkomen zeg. 20 km enkele reis en ik heb net pas mijn eerste container afgezet.

Intussen al een dik uur verder en nog niks gedaan.

Ach, zo kan ik 2 keer pendelen vandaag. Om 4 uur moet ik op de standplaats zijn omdat dan mijn aanhanger naar de garage moet. Maandag een dagje solo rijden
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:19:47 #255
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77130067
Zie de edit in m'n vorige post Geen zin om dat nu in een nieuwe post te zetten
pi_77136808
Vastgeslagen remmen? Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Trommelremmen ofzo die over de nok geremd zijn of wat?

Had de voering ook allang vervangen moeten worden, bij fatsoenlijk onderhoud kan zoiets niet

Met een of ander oud lijk is het mij ook ooit al wel eens gelukt hoor
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:27:59 #257
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77137852
* glasbak komt er zojuist achter dat die rode knop naast de zwarte remontlastingknop er voor dient om alléén de 3e as te blokkeren.

Goedemorgen glassie

Ik heb deze aanhanger regelmatig mee en heb die rode knop nog nooit aan hoeven raken. Weet ik veel dat dat ding daar voor is

Schijfremmen trouwens.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:42:19 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77138397
Never too old to learn
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_77138894
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef glasbak het volgende:
* glasbak komt er zojuist achter dat die rode knop naast de zwarte remontlastingknop er voor dient om alléén de 3e as te blokkeren.

Goedemorgen glassie

Ik heb deze aanhanger regelmatig mee en heb die rode knop nog nooit aan hoeven raken. Weet ik veel dat dat ding daar voor is

Schijfremmen trouwens.
Die kunnen in principe niet vastslaan, dus voor de volgende keer weet je dan dat je knoppen moet proberen
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:07:55 #260
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77139426
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:27 schreef glasbak het volgende:
* glasbak komt er zojuist achter dat die rode knop naast de zwarte remontlastingknop er voor dient om alléén de 3e as te blokkeren.

Goedemorgen glassie

Ik heb deze aanhanger regelmatig mee en heb die rode knop nog nooit aan hoeven raken. Weet ik veel dat dat ding daar voor is

Schijfremmen trouwens.
Om de triangel vrij te kunnen zetten voor het aankoppelen van je aanhanger op bijvoorbeeld een helling.

Ghehehehe. n00b
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:11:36 #261
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77139584
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Om de triangel vrij te kunnen zetten voor het aankoppelen van je aanhanger op bijvoorbeeld een helling.

Ghehehehe. n00b
Ja dat snap ik ook wel maar had je me dat vanmorgen niet even kunnen vertellen? Oh nee, je was te druk bezig met koffie drinken om die tijd

Ach ja, aldoende leert men
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:12:48 #262
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77139653
Vroeger had je daar gewoon een blokje hout voor
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:13:58 #263
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77139712
Ik ben niks anders gewend dan die twee knoppen
pi_77139955
Wij hebben dus nogal wat klantjes in krappe en smalle straatjes. En zo lukte het eens in een van mijn weinige combi-ritten om de kar ff kwijt te moeten. Nouja, dan maar bij die vent aan de straat, ben toch zo weer weg. Blijkt daar een parkeerverbod te zijn, en een buurman die dat maar al te graag zelf handhaaft. Zet die lul de behangâh z'n personenwagen voor de triangel Wel een meter of 2 er voor, maar normaal aankoppelen ging in ieder geval niet. Maar wat hij niet wist: die kar was al leeg. Dus ik het rangeerventiel (zo heet zo'n ding) van de vooras open, hakken op de stoeprand, en omduwen die schamel. Met hulp van een collega chauffeur die bij hetzelfde bedrijf moest zijn, en ook zijn aanhanger kwijt moest vervolgens het ding er weer achter geprikt en vrolijk weggereden. En het internationale gebaar naar die buurman, uiteraard
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:37:24 #265
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77140717
Ik kan een boek volschrijven over irritante mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en graag chauffeurs pesten. Eikels. Volgende keer die aanhanger voor zijn oprit als de auto op de oprit staat.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77141329
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan een boek volschrijven over irritante mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn en graag chauffeurs pesten. Eikels. Volgende keer die aanhanger voor zijn oprit als de auto op de oprit staat.
Ik ook, die noemen we werkgevers en Belgische politieagenten.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:53:46 #267
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77141368
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef druppelkut het volgende:
Ik ben niks anders gewend dan die twee knoppen
Ik rij zelden met een aanhanger en dan altijd met de spullen van een ander. En het is toch veel makkelijker om een ander de schuld te geven dan m'n eigen stommiteit toe te geven?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 15:06:01 #268
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77141842
Je hebt we inderdaad figuren bij ja....
Net voor of achter de aanhanger gaan staan. Ook sommige vrachtwagenchauffeurs hebben die eigenschap. De hebben meestal witte kentekenplaten
pi_77141962
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef druppelkut het volgende:
Je hebt we inderdaad figuren bij ja....
Net voor of achter de aanhanger gaan staan. Ook sommige vrachtwagenchauffeurs hebben die eigenschap. De hebben meestal witte kentekenplaten
Oh ja, daar weet ik ook nog wel wat van.

Chauffeurs met witte platen die zo gaan staan dat je een hek niet uit kunt omdat je de bocht niet emer kunt maken. En die lijpe Belgen flikkeren hem ook op de meest kutte plekken neer. Vlak voor een dock en net het dock waar jij voor moet.
pi_77148054
ik had vd week een klant waar t ff druk was dus ik de auto aan de kant vd weg, alarmlichten aan en eens met de benenwagen gaan kijken of ik op de plas kan. dat kon dus met 2 minuten, kom ik terug bij de auto hebben die gare lui van t bedrijf tegenover mij klem gezet.
Auto ervoor en auto erachter, bleek dat ik de auto half voor de uitrit had gezet.
Heb zo bijna anderhalf uur gestaan ipv nog geen 5minuten.
Ik kon ze wel schieten!
Was in duitsland btw
Doet maar wat..
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:49:06 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77148585
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:35 schreef Redbaron het volgende:
ik had vd week een klant waar t ff druk was dus ik de auto aan de kant vd weg, alarmlichten aan en eens met de benenwagen gaan kijken of ik op de plas kan. dat kon dus met 2 minuten, kom ik terug bij de auto hebben die gare lui van t bedrijf tegenover mij klem gezet.
Auto ervoor en auto erachter, bleek dat ik de auto half voor de uitrit had gezet.
Heb zo bijna anderhalf uur gestaan ipv nog geen 5minuten.
Ik kon ze wel schieten!
Was in duitsland btw
Dan moeten ze wel héél krap staan wil je er niet uit komen
Eruitpielen, de trailer achteruit die oprit op en met een stalen gezicht afkoppelen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_77148765
Toch zijn het naar mijn mening het meest de oostblokkers en de eigen chauffeurs van het bedrijf waar je moet laden degenen die schijt hebben aan de rest.
Wij koppelen altijd af bij ons adres zodat we alvast de volgende container kunnen halen.
Als er 17 docken vrij zijn en je wil weer aankoppelen kun je wel raden waar die klootviolen hun wagen dwars voor hebben staan. En dan het liefst zo dichtbij dat er niet eens ruimte is om aan te koppelen.
Of als dat wel lukt dat je niet weg kan rijden want je kunt de bocht niet maken.
Of parkeren voor de slagboom, ff 15 minuten op de cmr wachten vinden ze ook geen probleem. Dat jij je cmr en zegel al hebt en er achter staat maakt ze niet uit. Zet dat ding dan een beetje aan de kant, plek zat!

En ik heb een keer een goed gesprek gehad met jawel.......een afzetcontainerchauffeur.
Ik moest een boot lossen en wat staat er op de kade voor de boot? Een aanhanger met container en een losse afzetcontainer op de grond. Chauffeur nergens te bekennen.
Grappig genoeg had die container ook corners dus heb ik em opgepakt met de reachstacker en met de voorkant richting waterkant vlak voor z'n triangel gezet. (Heel voorzichtig, spul van een ander en zit niet te wachten op een schadeclaim)
Ik ben ergens anders werkzaamheden gaan doen en jawel hoor, na een tijdje komt de chauffeur naar me toe: "Waarom heb je dat gedaan?!? Zo kan ik nergens bij!!!"
Ja klopt, dat heb ik gedaan zodat ik zeker weet dat we elkaar nog even spreken voor je weg bent zodat er de volgende keer niet hetzelfde probleem is..........

Vervolgens echt een leuk gesprek gehad met wederzijds begrip en duidelijke afspraken gemaakt.
We waren bijna vrienden toen hij weer op weg ging.
pi_77148854
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan moeten ze wel héél krap staan wil je er niet uit komen
Eruitpielen, de trailer achteruit die oprit op en met een stalen gezicht afkoppelen
Had 40cm voor en achter vrij, dus daar trek ik geen trailer tussen weg. ze stonden volledig voor de neus en achterkant.
Doet maar wat..
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:59:07 #274
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77148936
Lol!!!

Vol driftend over een dubbelbaans rotonde!
Rij nu solo, zonder container
pi_77149595
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef druppelkut het volgende:
Lol!!!

Vol driftend over een dubbelbaans rotonde!
Rij nu solo, zonder container
Pics or it didn't happen
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:21:07 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77149680
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Pics filmpje or it didn't happen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:05:39 #277
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77151177
Hoe moet ik nou een filmpje maken als ik er zelf in zit?
Of een foto maken?

Het overviel me eigenlijk een beetje
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:22:16 #278
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77151775
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:05 schreef druppelkut het volgende:
Hoe moet ik nou een filmpje maken als ik er zelf in zit?
Of een foto maken?

Het overviel me eigenlijk een beetje
Eerst je camera op statief neerzetten, daarna pas de rotonde over

Wat trekt ie lekker zonder bak hè
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:06:38 #279
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77153603
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
Druppel op een scania voor de verandering http://www.garagetv.be/vi(...)onder_oplegger_.aspx
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:45:39 #280
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77170486
Veel te stil hier...
pi_77175992
Zo. Weer 'lekker' aan het studeren voor de vrachtauto theorie. Vind het niet erg hoor, wil mijn rijbewijs héél erg graag dus ja ik heb er veel voor over

Nu bezig met Verkeer & Techniek..
Verkeer.. mjah, appeltje eitje
Techniek is wel vrij pittig. Snap alles heel goed, alleen het is gewoon veel dat je moet leren van de vrachtwagen. Veel dingen kunnen benoemen en begrijpen. Af en toe heb ik net het gevoel dat ik aan het leren ben om monteur te worden

Achja. Dinsdag examen Verkeer & Techniek (25 vragen Techniek en 25 vragen verkeer, maximaal 10 fout) dus denk dat dat wel goed komt.

En dan woensdag theorie examen 'Case studies' voor de vakbekwaamheid code 95
Blaze with the fire that is never extinguished
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:57:11 #282
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77176787
Ik moet examen doen voor m'n vca.

Ik heb met de proefexamens nog niet meer dan 5 fout op 40 vragen. 1 reeks had ik foutloos

Het echte examen zal wel fout gaan dan
pi_77184225
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef glasbak het volgende:
Ik moet examen doen voor m'n vca.

Ik heb met de proefexamens nog niet meer dan 5 fout op 40 vragen. 1 reeks had ik foutloos

Het echte examen zal wel fout gaan dan
vca is gaat over veiligheid niet waar?

succes er mee
Blaze with the fire that is never extinguished
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:05:32 #284
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77188315
VCA staat voor Veiligheids Checklist Aannemers

veiligheid ja Ik heb het 10 jaar geleden al eens gedaan dus het zal wel goed gaan..

Moeten wel de examinatoren op komen dagen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:30:02 #285
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77191625
Ik vind techniek ook zo'n onzin. Totaal irrelevante stof soms. Kijk, dat je weet wat de functie van een rode en gele luchtslang is snap ik, maar dat je moet weten hoe het 4-slagproces werkt terwijl een chauffeur tegenwoordig vaak nog niet eens meer zijn eigen olie mag bijvullen vind ik totaal onzin.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77192134
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind techniek ook zo'n onzin. Totaal irrelevante stof soms. Kijk, dat je weet wat de functie van een rode en gele luchtslang is snap ik, maar dat je moet weten hoe het 4-slagproces werkt terwijl een chauffeur tegenwoordig vaak nog niet eens meer zijn eigen olie mag bijvullen vind ik totaal onzin.
Ik vond het wel interessant eigenlijk.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:34:58 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77194081
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind techniek ook zo'n onzin. Totaal irrelevante stof soms. Kijk, dat je weet wat de functie van een rode en gele luchtslang is snap ik, maar dat je moet weten hoe het 4-slagproces werkt terwijl een chauffeur tegenwoordig vaak nog niet eens meer zijn eigen olie mag bijvullen vind ik totaal onzin.
Het is best handig als je aan de servicedienst onderweg telefonisch kan uitleggen wat er mis is
En er zijn plenty chauffeurs die zelf ook onderhoud doen hoor

Ik vind techniek een must bij een chauffeursdiploma OK, ze gaan misschien wat diep, maar de basic werking van een motor is de basis voor het het begrijpen van alle zooi die eraan hangt vind ik...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:58:45 #288
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77194879
.... Bull

om je bericht even af te maken
  zaterdag 23 januari 2010 @ 23:59:41 #289
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77194914
btw, ik heb m'n foon weer terug. Dacht dat ik m kwijt was
  zondag 24 januari 2010 @ 00:07:54 #290
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77195212
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vond het wel interessant eigenlijk.
Ik ook, maar ik heb nu eenmaal een diepgaande interesse in voertuigtechniek. Iets wat de meeste chauffeurs absoluut niet hebben en waar ik ook geen reden voor zie om ze dat aan te leren. Zoals ik al zei: weten wat een rode en gele luchtslang doet en wat er eigenlijk gebeurt als je hem op de handrem zet vind ik belangrijk. Maar ga geen totaal irrelevante dingen aanleren.

Als er een geel of rood lampje op het dashboard aangaat gaat de wagen toch naar de garage.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 24 januari 2010 @ 01:17:50 #291
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77197795
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef druppelkut het volgende:
btw, ik heb m'n foon weer terug. Dacht dat ik m kwijt was
Vandaar dat je zo stil was de laatste tijd

Goedemorgen en slaap lekker (Meer voor mezelf dan )
  zondag 24 januari 2010 @ 01:33:07 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_77198188
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef druppelkut het volgende:
.... Bull

om je bericht even af te maken
Jij doet zelf niets aan onderhoud ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 24 januari 2010 @ 09:55:22 #293
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77202090
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij doet zelf niets aan onderhoud ??
Alleen smeernippels inspuiten geloof ik
pi_77206013
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:55 schreef glasbak het volgende:

[..]

Alleen smeernippels inspuiten geloof ik
en lampjes vervangen toch?
Doet maar wat..
  zondag 24 januari 2010 @ 13:04:00 #295
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77206256
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef Redbaron het volgende:

[..]

en lampjes vervangen toch?
Dat valt niet onder onderhoud
pi_77206418
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:04 schreef glasbak het volgende:

[..]

Dat valt niet onder onderhoud
waaronder dan? onderhouden is zorgen dat alles netjes is vind ik
Doet maar wat..
  zondag 24 januari 2010 @ 13:48:48 #297
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_77207889
Ik vind smeren net zoiets als tanken. Noodzakelijk om tr kunnen rijden. Dus geen onderhoud. Net als lampjes vervangen. Ook geen onderhoud.

Onderhoud in mijn ogen is het olie bijvullen, filters vervangn, remschoenen vervangen, etc etc....

Dus nee, ik doe geen onderhoud. Dat mogen ze van mij in de garage doen!
  zondag 24 januari 2010 @ 14:31:24 #298
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77209742
Olie, koelvloeistof, ruitewisservloeistof of adblue bijvullen valt ook niet onder onderhoud. Olie verversen wel

Wij moeten trouwens ook zelf onze lekke banden wisselen, dat is in mijn ogen ook iets wat een monteur moet doen
pi_77211474
Wij wisselen ook zelf de lekke banden voor het reservewiel. Andersom doet dan de garage. Van de zomer nog gehad, net voorbij Mannheim. In de bakkende zon bij 30 graden in m'n eentje dat reservewiel onder de trailer geprutst. Probleem is dat dat wiel smaller is dan het opleggerwiel, en dat dat opleggerwiel dus niet op de lier onder de trekker past. En met een geladen trailer kan ie dus ook niet in de bak. Daarom zitten er beugels onder de trailers. Alleen had ik een trailer met een ondervouwklep, en dan is er dus geen ruimte meer voor die beugels. Nou, dan flikkeren we het wiel toch bovenop de klep? Ligt ie precies vast tussen het hulpchassis van de klep, de aandrijving van de klep aan de voorkant en de bumper aan de achterkant

De monteur heeft er een kwartier naar gezocht, en toen kwam ie eens vragen waar ik toch in vredesnaam dat wiel gelaten had
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 24 januari 2010 @ 15:36:17 #300
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_77211928
Als we ergens onderweg staan en we kunnen niet verder rijden, dan sturen ze een bandenboer op ons af.

Dat was vroeger wel anders. Dan kwakten ze een potkrik, wielsleutel en reservewiel in een bestelbus en dan kon je alsnog staan te zweten om je wiel te wisselen.

Ik heb trouwens geen reservewiel op mijn auto, dus dat is best wel relaxed. Gewoon zorgen dat je niet in de buurt bent van de werf en daar pas je lekke band melden, natuurlijk melden dat je er niet meer mee kan rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')