Mja.. vraag ik me af wat beter is.. Mijn smering joeg er in 2 weken een hele pot vet doorheen. Overal waar je keek, maar vooral bij de achterrollen, puilde het vet eruit.. Gelukkig is hij wat teruggesteld (kon alleen via de boordcomputerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Op de auto zelf zitten er ook een paar. Maa nie zo veel. Automagisch heb ik op de aanhanger. Alleen die is op een magische manier er mee opgehouden.
Ach, die gaat morgen toch voor de keuring naar de garage. Kunnen ze meteen ff voor me de ABS stekker vervangen. Die is door al dat pekel een beetje rot geworden.
Wel op tijd hequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:52 schreef druppelkut het volgende:
Zo. Douchen en de kroeg in.
Zie jullie morgen wel weer
Toen moest je ook een nieuwe. Maar dat was wel klaar terwijl u wachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, dit groot rijbewijs halen maakt me echt arm. Zit al op ruim 3300 als ik voor alles in één keer slaag..
Wat blijkt, er komt nog dik 40 euro bij. Ik denk ik ga eens opzoeken hoe dat groot rijbewijs op mijn huidige rijbewijs bijgeschreven word. Wat blijkt, ik krijg gewoon een hele nieuwe. Kost me weer 40 euro en kan 4/5 werkdagen er op wachten. Klote pasjes. (Of was dit met het papiertje vroeger ook al zo, of kreeg je dan gewoon een stempel?)
Edit: dan moet ik dus ook weer 2 keer langs die fucking stadswinkel/gemeentehuis.. En wanneer zijn die lijers open: juist ja, onder werktijd. Dus moet ik weer verlof aan gaan vragen en dergelijke ook.. Godverdomme.
Maarja. Het is het waard want ik wil die papieren
Met schotelvet kun je leuke grappen uithalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Het enige wat ik ook gesmeerd heb aan de auto's bij ons zijn de koppelschotelsFijn met een spatel dikke klodders schotelvet in de rondte smeren
Papiertje moest je ook een nieuwe aanvragen. Die kreeg je dan wel meteen mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:03 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tering, dit groot rijbewijs halen maakt me echt arm. Zit al op ruim 3300 als ik voor alles in één keer slaag..
Wat blijkt, er komt nog dik 40 euro bij. Ik denk ik ga eens opzoeken hoe dat groot rijbewijs op mijn huidige rijbewijs bijgeschreven word. Wat blijkt, ik krijg gewoon een hele nieuwe. Kost me weer 40 euro en kan 4/5 werkdagen er op wachten. Klote pasjes. (Of was dit met het papiertje vroeger ook al zo, of kreeg je dan gewoon een stempel?)
Edit: dan moet ik dus ook weer 2 keer langs die fucking stadswinkel/gemeentehuis.. En wanneer zijn die lijers open: juist ja, onder werktijd. Dus moet ik weer verlof aan gaan vragen en dergelijke ook.. Godverdomme.
Maarja. Het is het waard want ik wil die papieren
Kut pasjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen moest je ook een nieuwe. Maar dat was wel klaar terwijl u wacht![]()
Vroegâh was alles betâh
Ambtenaren die 's avonds werken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
Heeft jouw gemeente geen avondopenstelling SMD?
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
En dan niet weer gaan beginnen over steilkippersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!![]()
We lezen het vannacht wel of er deze keer wel wat gepresteerd werd
Half / half. Hier de openingstijden van de stadswinkel hierzo:quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef druppelkut het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij moest achter de losgeslagen dekhengsten aan, hup hup!![]()
We lezen het vannacht wel of er deze keer wel wat gepresteerd werd
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
En dan niet weer gaan beginnen over steilkippers
Doe jij er ook 3 uur over dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:22 schreef druppelkut het volgende:
En ik ben vrouw.
Na het douchen ben ik niet zomaar ineens aangekleed en klaar om naar buiten te gaan
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...
*tromgeroffel*
hijmachine
Valt me nog mee, binnen een uur gedouched en onderwegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Loop nu buiten, onderweg naar de kroeg
Voor een vrouw best een prestatie inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Valt me nog mee, binnen een uur gedouched en onderweg
Ik denk ook niet dat ze een type is wat een uur voor de spiegel staat te tutten.. Misschien als ze echt uit gaat ofzo, maar niet voor een avondje darten in de kroegquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor een vrouw best een prestatie inderdaad
Mwah ik weet niet. Ze mag dan een wijf met ballen zijn, ook die zijn van binnen stiekem een klein meissiequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze een type is wat een uur voor de spiegel staat te tutten.. Misschien als ze echt uit gaat ofzo, maar niet voor een avondje darten in de kroeg
Ik stel me Druppel toch met ehm...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef glasbak het volgende:
Als ik aan een vrouw van 37 met (half)lang blond haar, dan zie ik altijd dit aan de binnenkant van mijn ogen :
[ afbeelding ]
Zou druppel er ook zo uitzien?
Jij bent te geobsedeerd wat dat betreft.. Ik hou het beschaafdquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik stel me Druppel toch met ehm...
ok, hoe zeg ik dit netjes?
...
een groter bos hout voor
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef glasbak het volgende:
Als ik aan een vrouw van 37 met (half)lang blond haar, dan zie ik altijd dit aan de binnenkant van mijn ogen :
[ afbeelding ]
Zou druppel er ook zo uitzien?
Tis hEI-stelling [a.k.a. aardbolspijkermachine] en die dingen donderen nogal vaak om tijdens het werk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een collega van mij reed voorheen met een 5-assige trekker en een gigantische nooteboom dieplader erachter. Met regelmatig een...
*tromgeroffel*
hijmachine
Dat doet het speeltje van druppel ook als zij er klaar mee is (gekomenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis hEI-stelling [a.k.a. aardbolspijkermachine] en die dingen donderen nogal vaak om tijdens het werk..
Niks mis met Froukje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou meid...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef druppelkut het volgende:
Jongens, ik ga hier helemaal van blozen
Hoezo? Je hebt gestript in de kroeg?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef druppelkut het volgende:
Jongens, ik ga hier helemaal van blozen
Nou, zo'n mooie vrouw vind ik Froukje anders niet. Iets met smaken die verschillen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:30 schreef druppelkut het volgende:
Ik ga blozen van de ideeën die jullie van
mij hebben.
Ik zou willen dat ik op froukje () leek. Ik lijk meer op Josje van K3, alleen wat kleiner
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[Centraal] Druppelkut![]()
![]()
topic deel 6
alvast een tvpquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
![]()
topic deel 6
Daar kunnen ze geen mannennaam van maken.quote:
Schopje naar wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
![]()
topic deel 6
Ik heb nog ergens een oude relkloon met josti in de naamquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kunnen ze geen mannennaam van maken.
(En de pest is dat mijn naam ook vaak verkleind word tot Josje of nog erger Josti. )
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een oude relkloon met josti in de naam
We hebben het toch nog steeds over vrachtwagenchauffeurs?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ontopic maar weer? Anders hebben we dat weer straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |