Mjah, financieel weer 80 euro achteruit gegaan. Maakt niet uit, het is het waard en zonder die keuring kom je niet verquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef glasbak het volgende:
[..]
Goed zo, weer een stapje vooruit!
Zolang je niks mankeert is het inderdaad een lachertje, anders heb je waarschijnlijk gewoon pech.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
Je, die medische keuring is echt een lachertje. Slaat helemaal nergens op.
Dat was het.. Stelt echt niks voor en was in 4 minuten klaarquote:-Ogen dicht. Armen gestrekt recht vooruit steken. Vervolgens met rechterwijsvinger puntje van de neus aanraken. Armen beide weer gestrekt. Dan met linkerwijsvinger puntje van de neus raken
-Rechtop staan met beide voeten tegen elkaar. Vervolgens met je vingertoppen (voorover) de grond aanraken bij je voeten
-Over je rechterschouder kijken
-Over je linkerschouder kijken
-Ogentest. Derde regel van onder moet je voldoende kunnen zien om 'te slagen'
-Potje urine meenemen. Word getest op suiker/glucose geloof ik
-Bloeddruk wordt gemeten.
Inderdaad lijkt me ook heel simpel op die manier vangenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Precies. Dat was ook zo ongeveer bij mij.
Hij testte bij mij ook het reactievermogen nog. Daarvoor liet hij een pen vallen die ik moest opvangen.
-Ja, ik laat hem in 3 seconde vallen. Opletten he
Ok, ik let op
-3
-2
-1
Ik vang dus die pen, heel simpel uiteraard. Goedgekeurd.
Bij mij had ie 20 cm bezemsteel omwikkeld met ductape. Hij had er dus nog moeite voor gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Geloof me, dat is niet mogelijk als je niet totaal debiel bent. Hij hield dat ding ongeveer 20cm boven mijn hand, ik hoefde alleen maar mijn hand dicht te knijpen
lol 20 cm... nee oké, dan ben je wel een debiel als je die niet vangt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Geloof me, dat is niet mogelijk als je niet totaal debiel bent. Hij hield dat ding ongeveer 20cm boven mijn hand, ik hoefde alleen maar mijn hand dicht te knijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raarquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Bij mij had ie 20 cm bezemsteel omwikkeld met ductape. Hij had er dus nog moeite voor gedaan
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raar
Ik ben blont. Leg eens uid?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
buiten de context om, en uit jou mond, klinkt dit heel raar
is te merkenquote:
Ik moest die stok ook vangen. Niet ergens instoppenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ik snap waarom je kut drupt.
Dat kan jij. Gewoon nog iets rustiger aan doen dan gisterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 06:20 schreef druppelkut het volgende:
Zo.
Kijken of ik vandaag weer 5 overuren kan maken
cd, mp3, dvd noem maar opquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:35 schreef druppelkut het volgende:
Hangt uiteraard van de lengte van de oplegger af.
Ik ben dat Radio555 nu al spuugzat
Kutcombo's (Beelen & Evers) en geschooi om geld. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid reclame en gezever tussen de spaarzame, slechte muziek.
Maar ja, wat moet je anders aanzetten? 7 zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |