Ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam vorige jaar op de kamasutrabeurs een klasgenoot van me tegen die er een stand had
hij was destijds helemaal hoteldebotel op mij maar ik vond het de saaiste lul die er op aarde rondliep.hij zag er nog precies hetzelfde uit, ik herkende hem meteen, hij mij ook overigens
Terwijl dat juist niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Ik heb wel een beurs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
studiebeurs, mvd ! De rest ben ik nooit geweest.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Dikke tetten komen nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef Moonah het volgende:
Die topictitel lokt wel trouwens, daarom klikte ik, ik dacht dat Tico ambities had.
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Moonah het volgende:
Oeh, als ik iets vreselijk vind, dan zijn het wel beurzen. Nou ja, ik ben er maar op 2 geweest (onderwijsbeurzen), maar blegh, zo druk.
En een kamasutrabeurs, daar past alleen maar deze smiley bij:
Op de onderwijsbeurs kunnen ze heel goed aftrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
misschien dan JUISTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dikke tetten komen nog![]()
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
Oh ja gadver..quote:
Ja, gats, er was echt niets aan. Maar het was verplicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.
Niets meer voor jouquote:
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!
Oh, ik moet weer even Sinterklaas gaan spelen. Mijn zoon staat klaar met de zwabber (=staf).
zeker niet goed voor je bankrekeningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet echt dat ik zit te wachten op een 9 maanden beurs. Volgens mij is het superdruk.
En niet goed voor mn bankrekening.
nou blech!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja gadver..
Vreemde handen aan je buik....
Lanoline creme of bepanthen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Beurzen zijn wel leuktenminste zo af en toe en zonder kinderen.
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Hebben jullie nog tips voor kloofjes?
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Midden feb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er een keer geweest (was toen niet zwanger, vriendin wel en nu zijn we samen zwanger) en toen was het heelmaal niet zó druk gelukkig. Viel me echt mee.
Wanneer is die beurs eik?
Thanksquote:
mijn tip, uierzalf (van de dierenwinkel)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Glycerinespul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Ja lach maar.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja lach maar.![]()
Ah, het is wel schattig. Alle knuffels staan op een rijtje (de kinderen). Thies rijdt op de bureaustoel (=Amerigo) door de kamer, Zwarte Piet (ikke dus) moet alle cadeautjes inpakken en uitdelen en vervolgens de knuffels tot leven brengen. En Thies Sint maar zwaaien op die stoel.
Bepanthenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Kan je die foto er niet tussenuit laten halen??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Estrys het volgende:
Foto's gingen goed, hij ging alleen foto maken van een hoekje en ik zag ineens dat ik dat hoekje vergeten was op te ruimenecht dat ik dat nou vergeten ben
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef Moonah het volgende:
Huh? Ik snap je post niet Estrys?
Overigens heb ik nu een hondje in huis. De yogidrink moest op een diep bord gegoten worden en meneer zit op handen en voeten te likken.![]()
Fototoestel is kwijt.![]()
Quote voor nageslacht!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar ik wil deze keer niet zoveel aanschaffen. Ik heb gewoon een lijstje van wat ik nodig heb en daar ga ik me aan houden.
Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ging het laatst niet over irritante verkopers aan de deur?
Hier was er net 1 over energieleverancier veranderen. Bleef maar doorzeuren, heel irritant!
Maar mevrouw, wilt u dan geen geld besparen?! Nee! Dag meneer en deur dicht. Belde hij weer aan. Mafkees!
Ik ga jullie ook missen, pm staat open voor een uitgebreid verslag van de avond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Quote voor nageslacht!
Damn, we gaan je echt missen vanavond!![]()
9 maandenbeurs was net zo nutteloos als ik van te voren dacht eigenlijk. Maar goed, was wel gezellig met Rocka toen.
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjeNou ja valt ook wel mee maar gewoon met stomme spaarpot van Seb en papieren en zo
Ja spannend. Nou is dat volgens mij ook maar even, dan staat het eindelijk te koop komt er niemand kijken. Nou ja mijn huis is in ieder geval weer eens om door een ringetje te halen. Ik zal tzt de link hier wel even posten, kunnen jullie allemaal mijn rommelhoekje zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!
En belachelijk, van die verkopers aan de deur. En wat jij zegt Ingrid, "Wilt u dan geen geld besparen?" Ik zeg dan ook nee.
Maar dat hij dan nóg een keer aanbelt...
jeetje Barquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen om half 9 stond de politie bij m'n pa voor de deur, en hebben ze bevestigd wat wij al even onofficieel wisten.
Niels is als het goed is nu al bijna in de buurt, daar word hij bekeken door de uitvaartverzorgster en die gaat beslissen of we niels nog te zien zullen krijgen....
Verder hebben we een kist, bloemstukken ed geregeld.
voor de kerkdienst worden we nog terug gebeld door de pastoor.
later meer
Jullie strippenkaart is allang vol!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Daar hebben wij járen gestaan, dus genezen, hoef ik ook niet meer heenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef Orea het volgende:
Oh en over beurzen gesproken, de motorbeurs komt er weer aan![]()
Voor de hebbedingen natuurlijk en de beursaanbiedingen en minimotorjasjes! die van mij hebben een maatje 68 motorjasje gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:59 schreef Orea het volgende:
Ik heb pas sinds vorig jaar mijn motorrijbewijs (en al een motor... dus daarvoor hoef ik er eigenlijk ook niet heen bedenk ik me nu) en ben nog niet naar een motorbeurs geweest! Lijkt me interessanter dan de 9-maanden beurs als ik eerlijk ben
en een baby kicxstart shirtje! als ze die nog hebben, die van ons is ook al een jaar of 10 oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef Orea het volgende:
Oh jaDat wast!!! Mini-motorjasje
![]()
nu al zwangerschapsdementie
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik alles koop wat met babies te maken heeft
Oh die kende ik helemaal niet!!!!quote:
Bar, ook ik ben speechless. Wat vind ik het erg voor jou en je familiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef innepin het volgende:
oh en mensen, die taart die ik in 't vorige bankje postte was natuurlijk gewoon van google geplukt he, je denkt toch niet dat ik zo'n ding kan maken![]()
oh nee, nee, dat zie je verkeerdquote:
*moet reep bewaren voor morgen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk voor 'm Huup!!
Dames van harte, ik heb wel zin in een stuk taart.... *chocolade uit de kast pakken gaat bij gebrek aan taart...*
mwah met dat ver weg heb ik niet zo'n problemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef Ticootje het volgende:
Huupzo ver weg... En lat hij zijn vrouw en kind achter?? Kan ie niet regelen dat jullie mee mogen?
Wat is er morgen dan? Wat mis ik??quote:
Vezels vullen nou juist hè. Sterkte vast met het onderzoek!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:26 schreef Raissa het volgende:
Ik zit momenteel even op een vezelbeperktdieet (voorbereiding voor een onderzoek) maar tjeee wat heb ik een honger zeg
ik zag de nick als laatste post staan en ik had al zo'n vermoeden dat je op de TT afkwamquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zag de nick als laatste post staan en ik had al zo'n vermoeden dat je op de TT afkwam
Daar gaat mijn imago!quote:Wat leuk! Nog 200 posts OUD in je AT!
Tssss, en wij als ondankbare honden de tassen alvast wat gratis-zooi lichter maken in het restaurantgedeeltequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:01 schreef Chell het volgende:
Ik vond de kamasutrabeurs echt het meest seksloze wat ik ooit heb meegemaakt. Man, wat was dat saaaaai en wat keken al die mensen chagrijnig!
Ik vond de 9 maanden beurs leukerDaar kreeg je tenminste nog allemaal leuke gratis zooi
Jij bent echt slecht!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh nee, nee, dat zie je verkeerd![]()
je moet! en je zal!en je hormonen gaan je nog wel dwingen
![]()
![]()
Poppedein heeft ook zo'n ontzettend poepig roze loopmotortje voor Lena, zó leuk!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Orea het volgende:
Nou het heeft nog niet eens met mijn vent te makenmaar echt met mijn achternaam
Kunstmatige-intelligentie-bruin krijgt zequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Orea het volgende:
Ik krijg zodadelijk een sundae met chocolade saus en nootjes![]()
Vick, wat voor kleur?
volgens Saffier slimmerikkenbruin oftewel kunstmatige-intelligentie-bruinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef Orea het volgende:
Ik krijg zodadelijk een sundae met chocolade saus en nootjes![]()
Vick, wat voor kleur?
Het ergste is, dat ik nu ook nog geneigd ben mee te lezen, omdat ie steeds bovenaan mijn AT staatquote:
Hoezo dat?quote:
maar tis hier altijd wel heel gezellig hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
omg, ik zit echt in OUD te posten![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ja, maar imago enzo he!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
maar tis hier altijd wel heel gezellig hoor
gezellig hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het ergste is, dat ik nu ook nog geneigd ben mee te lezen, omdat ie steeds bovenaan mijn AT staat
de laatste keer dat ik er een kleurtje in gedaan heb is minstens een jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef oeke het volgende:
Innepin en MeNicole, op de valreep nog van harte!![]()
Huup, wat een goed vooruitzicht voor B.
K_i_m, wat een soepzooi met die fiets.![]()
Lekker Vicky, een kleurtje erin.![]()
Ik heb van de week ook mijn haar geverfd, en ik zie er meteen een stuk wakkerder uit, vond ik zelf.
Niet dat ik ook wakkerder ben, maar zonder centimeters grijze uitgroei is het uiterlijk iig een stuk opgeknapt.
De eerste die met een vinger aan mijn fiets komt vouw ik hem om zijn nek, dan krijg ik tenminste een nieuwe van de verzekeringquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef Orea het volgende:
Kim dus nu heb je kans dat jij van je EIGEN fiets geplukt wordt door de pliesie??
Vicky & Saffier
Ik zit te twijfelen om weer naar (donker) blond (mijn eigen kleur) terug te gaan...
Welke kleur heb je nu dan? Als het mooi matched bij je huidskleur en het je niet te bleek of te smal maakt en een mooie bos haar over houdt, waarom niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef Orea het volgende:
Kim dus nu heb je kans dat jij van je EIGEN fiets geplukt wordt door de pliesie??
Vicky & Saffier
Ik zit te twijfelen om weer naar (donker) blond (mijn eigen kleur) terug te gaan...
Tja, dat gebeurt als je volwassen wordt, voor je het weet kijk je in OUD ipv in de Foxyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welke kleur heb je nu dan? Als het mooi matched bij je huidskleur en het je niet te bleek of te smal maakt en een mooie bos haar over houdt, waarom niet?
Leuk topje, paardenstaartjes en hup, naar de Foxy!
Een heel klein béétje kunstmatige intelligentie dus maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik er een kleurtje in gedaan heb is minstens een jaar geleden.
Huup, ik ben ook benieuwd
TIs Naturel lightest brown van de Hema
Tieten zijn tietenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tja, dat gebeurt als je volwassen wordt, voor je het weet kijk je in OUD ipv in de Foxy
En die dikke tetten zijn hier natuurlijk vanwege de borstvoeding.
en ik had geëdit
ja, zwartquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Een heel klein béétje kunstmatige intelligentie dus maar
Doe dan slim en neem meteen veel
Slecht plan?quote:
Je bent het zat dat iedereen verwacht dat je overal een antwoord op weet?quote:tis nu donkerbruin
ja uhh sorry!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Saffier het volgende:
[..]
Een heel klein béétje kunstmatige intelligentie dus maar
Doe dan slim en neem meteen veel
Ik vond het meer zielig voor je dat er voor de derde keer wat over je usernaam gezegd werd, en overbodig ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tieten zijn tietenEn ik zie mezelf geen diehard OUD poster worden
![]()
@ je edit: Adolecens is Latijns voor jongeman en met mijn 33 jaar ben ik natuurlijk nog een Goddelijke jonge adonis! Getuige je edit ben je het met me eens![]()
Ow, je wou modder gooien?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vond het meer zielig voor je dat er voor de derde keer wat over je usernaam gezegd werd, en overbodig ook.
getuige het commentaar bij mijn edit
En je fiets in de sloot flikkeren en bovenstaande bij de politie/verzekering doen is zeker geen optie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef k_i_m het volgende:
Ik kijk altijd gewoon heel dom met mijn mond een stukje open als iemand wat aan me vraagt. Dan is het antwoord standaard: "oh, laat maar zitten".
Nee, geen modderbad. Heeft jouw adonishuid vast niet nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, je wou modder gooien?![]()
Ik heb niks met voetbal en al helemaal niet met Ado Den Haag. Mensen begonnen me hier Ado te noemen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, geen modderbad. Heeft jouw adonishuid vast niet nodig
Maar je boft dat ik ook niet veel met voetbal heb. Met de vriendelijke groeten uit Den Haag Spoorwijk
Odol word ik ook wel eens genoemdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nounou over die nick![]()
had voor mij weinig met modder gooien te maken, ik vond het gewoon wel een grappige nick in combinatie met de TT. Zets ol.
Van die platte witte broodjes soort zachte crackers, en blauwebessenyoghurt eeeeeeeeeen alles van Indiska eeeeeeeeen kötbullar al is die van Ikea ook best te eten, ennne tja. Die leuke pakjes van Tan natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:17 schreef Saffier het volgende:
Leuke jurkjes voor Amélie natuurlijk
Mijn echtgenoot moet waarschijnlijk naar Zweden later dit jaar, zijn daar ook leuke spulletjes van mee te slepen?
quote:
quote:
Ik had dat ook altijd, tegenwoordig gebruik ik Sanex met de roze dop. Werkt bij mij erg goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady negeert brownies
Ohja heeft iemand het middel tegen uitslag onder de oksels (stoppen met deo?) allemaal rooie bultjes
En jeuk!
Hier is het recept!quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady negeert brownies
Er was wel iemand die laatste hier, suikervrije chocotruffels oid had gepost (als iemand die link nog voor mij heeft, pm staat open
Ben het er mee eens hoor. Zulke dingen horen onder spoilers te staanquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:19 schreef Poppedein het volgende:
neeeeeeeeeeeee.....MOET DIT?!?!?!? hoe kom ik nou mijn dag door zonder die constante terugblik naar die afgrijslijk lekker uitziende truffels??...ik kan niet.. ik mag niet...aaaaaaaaaaaaaaah
je hebt veel gemistquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Mijn pm blijft nog erg leeg, verslag van gister?
Veel succes maar ook HEEL VEEL plezier!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga detachen jongens! Ga zo mijn dochter wegbrengen naar de oppas, een hele dag :| Voor het allereerst in bijna 2 jaar is ze dan bij iemand anders dan mij of haar vader.
Ik heb het er best wel ff moeilijk mee
Gelukkig ga ik iets interessants doen, dat zal wel schelen
Ja ik gebruik dus al een tijdje nivea, misschien eens neutral deo gebruiken ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:41 schreef Vicky het volgende:
LL andere deo?? Ik heb er last van als ik Nivea gebruik.Tess heefr geslapen van 19.45 tot 6.50
Super!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hier is het recept!
[ afbeelding ]
Echt wel! Alleen een beetje laat. Lag pas om kwart voor 1 in bed.quote:
Ik gebruik Dove.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik gebruik dus al een tijdje nivea, misschien eens neutral deo gebruiken ofzo
Wat goed van Tess
[..]
Super!dankje
TF succes vandaag![]()
ohja, mijn inwendige onderzoek: ik had al een beetje geschreven in het BV-topic. Effe weer weggehaaldquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel! Alleen een beetje laat. Lag pas om kwart voor 1 in bed.![]()
![]()
Rocka, vertel eens, hoe was het gisteren?
Heb ik hier ook nog een kaart voor liggen, maar ik kan niet.. doe je ook voor mij kijken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga naar de webwinkel vakdagen
Yep, en ergens heb ik dat maar geaccepteerd zo en loop ik sinds een week mezelf niet meer voorbij. Als het niet kan dan kan het niet, dan ligt de was maar wat langer, dan stofzuig ik wel een dagje later. Zolang mijn kinderen maar krijgen wat ze nodig hebben en lekker fris en schoon zijn maak ik me om andere dingen niet tot nauwelijks druk meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Saffier het volgende:
'Fijn' Rocks. Ook al is het nu niet goed, er is dus heel veel te verbeteren
Ah ok.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, die ligt hier ook. Carewell heet het geloof ik. Ik kon dat beter niet gaan doen volgens mijn therapeute want je kunt je spieren snel overbelasten en helemaal vernaggelen als je vrijwel helemaal geen spanning hebt zoals ik nu.
hier hetzelfde. Hoesten,niesen, springen, rennen... ik moet altijd mijn benen kruisen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterkte! Ik kan ook niet goed rennen en niezen moet met gekruiste benen maar ik vergeet dus echt die oefeningen te doen. Ben daar laks in.
Ja, maar die is maar heel beperkt.. heb ik al (gedaan)...quote:
Ik heb indertijd 'overal' kleine oranje stickertjes geplakt (in de auto, op de badkamerspiegel, bij mijn afwasbak etc). Was voor mij een reminder om die oefeningen te doen. Heeft wel geholpen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Sterkte! Ik kan ook niet goed rennen en niezen moet met gekruiste benen maar ik vergeet dus echt die oefeningen te doen. Ben daar laks in.
Is bij mij wel gebeurd ooit, ik had een vlek op mn wang onder mn oog zeg maar, die leek onrustig maar de dermatoloog kon niets vinden. Toch heeft ze hem direct weggehaald want ze zei tsja ach, "het is ontsierend" haha. Ben er nog altijd blij mee dat dat zomaar kon.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Vlekje laten checken is gewoon verstandig, huup
Christan heeft er eentje naast zijn neus, moeten we mee naar de huidarts. Is geen enge vlek maar mooi is anders en er moet toch even naar gekeken worden (en waarschijnlijk wordt ie dan weggehaald).
Moet je ff naar Grunn of hier in Drachten kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
oh! da's wel gek zeg Huup! Goed dat je even laat kijken. Ik zit sinds de zwangerschappen helemaal onder de kleine moedervlekjes. Toen ik de dokter er naar vroeg zei hij: dit zijn nou met recht moeder-vlekjes.![]()
Leuke truien Pinq. Ik moet ook maar weer eens wat scoren voor de boys. "mijn"We heeft alleen niet van die leuke dingen.
Ik had ook moedervlek die ik niet prettig vond maar ik heb m bij de dermatoloog laten verwijderen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook al heel lang een rare moedervlek. Die irriteert ook enorm bij bepaalde kleding, net in mn nek. Maar de dokter vond het niets verontrustends.. Maar ik denk dat ik m ooit wel laat weghalen als ik het echt zat ben..
Eerst het bobbeltje in mn borst laten verwijderen voordat ik ga bevallen. *moed verzameld.
die in Drachten is "mijn"WE en dat is echt bagger. Vind ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Moet je ff naar Grunn of hier in Drachten kijken![]()
Succes met die moedervlekken huup! Onder de voet is wel wat onlogisch idd
Oh en mijn nichtje had vroeger 2 hele grote moedervlekken op haar borst(kas) en die heeft ze laten verwijderen, nu zitten er 2 hele lelijke littekens.. Weet niet wat je dan liever hebt..![]()
Ik hou al mijn moedervlekken in de gaten en maak me er soms heel druk om. Heb er ook al twee keer een weg laten halen. Nou ken ik drie mensen die een moedervlek weg hebben laten halen die er alledrie niet meer zijn. Dus kan mij die littekens schelen. De dermatoloog zei ook dat de meeste moedervlekken nooit kwaadaardig worden maar toch... drie mensen die ik ken vind ik toch opvallend veel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Moet je ff naar Grunn of hier in Drachten kijken![]()
Succes met die moedervlekken huup! Onder de voet is wel wat onlogisch idd
Oh en mijn nichtje had vroeger 2 hele grote moedervlekken op haar borst(kas) en die heeft ze laten verwijderen, nu zitten er 2 hele lelijke littekens.. Weet niet wat je dan liever hebt..![]()
Mijn oma heeft huidkanker, en iedere keer halen ze onrustige stukken weg. Noui heeft ze toch genoeg huid, dus dat kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hou al mijn moedervlekken in de gaten en maak me er soms heel druk om. Heb er ook al twee keer een weg laten halen. Nou ken ik drie mensen die een moedervlek weg hebben laten halen die er alledrie niet meer zijn. Dus kan mij die littekens schelen. De dermatoloog zei ook dat de meeste moedervlekken nooit kwaadaardig worden maar toch... drie mensen die ik ken vind ik toch opvallend veel.
Jij hebt echt een heel licht huidje he? Terwijl je donker haar hebt, jij zou dan juist snel bruin moeten worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh en daarnaast mijdt ik de zon inmiddels al jaren. Niet dat ik echt onder een parasol ga zitten ofzo maar bewust zonnebaden doe ik niet. In de eerste plaats omdat ik er weinig mee heb maar in de tweede plaats omdat het toch wel steeds hoe langer hoe duidelijker wordt dat zonnebaden slecht is voor je. Mijn lijf is me liever dan een tintje en ik bruin toch niet zo snel dus ik smeer me gewoon goed in en verder vind ik het prima
Bij Wii Fit heb je steps. Vrije steps en met pasjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Weet iemand hier over een "spel" op de WII waarmee je alleen kunt steppen? Ik wil graag gaan steppen, maar niemand in mn omgeving wil mee, dus bedacht dat het misschien wel leuk is op de WII, maar ik heb het nog niet gezien.
Ik lig ook in de schaduw hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Estrys het volgende:
Ik ga ook altijd in de schaduw. Trouwens ik leg het toch af tegen mijn mannen, die zijn altijd bruiner. Die wedstrijd heb ik opgegegen
als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
Zo een heb ik er ook...en zeer dat het doet af en toequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:03 schreef Vicky het volgende:
het verwijderen van mijn moedervlek gaf toch niet z'n mooi litteken
Ik heb eigenlijk geen idee, goede vraag. Heb ik nog helemaal niet overnagedacht eigenlijk...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Maar, stel je nou voor dat je een kindje hebt dat in de zomer geboren wordt, mag je dan wel meteen naar buiten? Ik ben namelijk echt een buiten mens, en in de zomer staan ook altijd alle deuren open, kunnen de katjes lekker naar buiten enzo.
Mag dat?
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je kindje op geboortegewicht is en zijn/haar temp kan vasthouden mag je naar buiten hoor
Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Mag dat?
Ik zou nog even wachten met het in de zon leggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Mag dat?
ligt eraan hoe je jezelf ook voeltquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...
Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte was op dag 2 buiten en die is van 20 september...toen was het hier 20 graden ofzo
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met het in de zon leggen
ik hoop gewoon dat het begin tot half juli niet te warm is dan haha.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet meteen dag 1? Nou ik zie wel...
Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja kijk, dat bedoel ik! Ik blijf toch niet binnen als het buiten 26 graden is? Alhoewel, zo in de ochtend vlucht ik dan naar buiten, dan staat de zon nog niet in de tuin. Rond een uur of 1 draait ie in de tuin en is het bloedheet en dan is mn woonkamer lekker koel.
23 aug.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Als jij je er goed genoeg voor voelt, waarom niet?! Lotte lag trouwens wel met kleertjes, jasje, mutsje en dekentje in de kinderwagen. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat met hoog zomer niet nodig. Wanneer ben je uitgerekend?
Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Seb ging pas na 14 dagen voor het eerst naar buiten. Maar toen was het -10![]()
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
* Estrys is een rasoptimist
24-26 graden vind ik ook PRIMA!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Ik verbrand ook altijd zomaar. Vind er ook niks aan die erge hitte. Doe mij maar een graad of 24-26. Dat is mij wel prima.
En dan zonder zon en met frisse bries
Jij hebt straks weer een BABYquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Ik heb geen zomervakantie..
ja hoor, hij kan er gewoon uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..
En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vond 'm ook al erg lastig opengaan Vicky. Kan je 'm er ook uithalen? Alhoewel hij er wel schattig uit ziet..
En tico, 23 augustus kan het best nog heel lekker zijn. Dus met je baby een beetje ingepakt moet dat best lukken. De vraag is of jij lekker kan zitten, buiten op een tuinstoel
Nou laten we het hopen van niet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef Estrys het volgende:
Seb ging pas na 14 dagen voor het eerst naar buiten. Maar toen was het -10![]()
Ik denk dat het zichzelf wel zal oplossen zodra de tijd daar is. Misschien regent het wel de hele zomer.
* Estrys is een rasoptimist
Ben ik dan even blij met mijn louchesetquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Linda2205 het volgende:
Ja klopt ik heb een hele lichte huid, op zich bruin ik ook wel snel hoor! Maar dan moet ik er wel echt voor gaan liggen. Ik heb het verkeerd gezegd denk ik. Je hebt van die mensen die bruin worden van op een terrasje zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel licht huidje he? Terwijl je donker haar hebt, jij zou dan juist snel bruin moeten worden.
Kijk zie je dat wil ik dan ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
De dag van mijn bevalling regende hetvolgens mij de enige dag in augustus met regen maar ik was er wel blij mee
![]()
En ik weet niet, ze zeggen toch altijd dat je moet wachten met naar buiten gaan tot de baby de temp goed zelf kan vasthouden ofzo? Ik kon zélf nog niet naar buiten de eerste paar dagen.
[..]
Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ticootje, ik heb een kind van 26 augustus en een van 12 juli en 17 maart., geen lastige bevallingen of niks. Maar een blokje om was me echt teveel. Heb het gedaan 4 dagen na de bevalling van middeslte en het zweet gutste me van mijn rug. en een heel klein blokje hè.Verder had ik m wel lekker buiten, maar wel met deken en jas enzo. pas met een week of 6 in een romper. Toen was het heel heiig (geen zon te zien) en is de arme ziel nog verbrand ook
Ik heb wel allemaal foto's van buiten. maar kind in kleding en omslagdoek. was wel een dikke bul dat scheelt misschien ook. En 15 dagen over tijd. Die had geen problemen met z'n temp.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het blokje om haal ik niet in mn hoofd hoor... Maar gewoon lekker in de tuin scharrelen.
Memmel had er 102.. die liep dag achter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo ik ben weer terug! 48 nieuwe berichten in m`n inbox, jullie zijn gek
Goh raar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg ik heel lief een pm van TF wil ik antwoorden zit haar inbox vol
Dan maar zo,dankje wel
ja Memmel is wel de winnaar jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Memmel had er 102.. die liep dag achter.
Ik hoef geen boekverslagen in mijn pmquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, maar als die leesclub via PM gaat kan ik ook wel meedoen!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef geen boekverslagen in mijn pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |