Ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam vorige jaar op de kamasutrabeurs een klasgenoot van me tegen die er een stand had
hij was destijds helemaal hoteldebotel op mij maar ik vond het de saaiste lul die er op aarde rondliep.hij zag er nog precies hetzelfde uit, ik herkende hem meteen, hij mij ook overigens
Terwijl dat juist niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Ik heb wel een beurs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
studiebeurs, mvd ! De rest ben ik nooit geweest.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Dikke tetten komen nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef Moonah het volgende:
Die topictitel lokt wel trouwens, daarom klikte ik, ik dacht dat Tico ambities had.
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Moonah het volgende:
Oeh, als ik iets vreselijk vind, dan zijn het wel beurzen. Nou ja, ik ben er maar op 2 geweest (onderwijsbeurzen), maar blegh, zo druk.
En een kamasutrabeurs, daar past alleen maar deze smiley bij:
Op de onderwijsbeurs kunnen ze heel goed aftrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
misschien dan JUISTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dikke tetten komen nog![]()
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
Oh ja gadver..quote:
Ja, gats, er was echt niets aan. Maar het was verplicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.
Niets meer voor jouquote:
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!
Oh, ik moet weer even Sinterklaas gaan spelen. Mijn zoon staat klaar met de zwabber (=staf).
zeker niet goed voor je bankrekeningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet echt dat ik zit te wachten op een 9 maanden beurs. Volgens mij is het superdruk.
En niet goed voor mn bankrekening.
nou blech!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja gadver..
Vreemde handen aan je buik....
Lanoline creme of bepanthen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Beurzen zijn wel leuktenminste zo af en toe en zonder kinderen.
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Hebben jullie nog tips voor kloofjes?
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Midden feb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er een keer geweest (was toen niet zwanger, vriendin wel en nu zijn we samen zwanger) en toen was het heelmaal niet zó druk gelukkig. Viel me echt mee.
Wanneer is die beurs eik?
Thanksquote:
mijn tip, uierzalf (van de dierenwinkel)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Glycerinespul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Ja lach maar.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja lach maar.![]()
Ah, het is wel schattig. Alle knuffels staan op een rijtje (de kinderen). Thies rijdt op de bureaustoel (=Amerigo) door de kamer, Zwarte Piet (ikke dus) moet alle cadeautjes inpakken en uitdelen en vervolgens de knuffels tot leven brengen. En Thies Sint maar zwaaien op die stoel.
Bepanthenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Kan je die foto er niet tussenuit laten halen??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Estrys het volgende:
Foto's gingen goed, hij ging alleen foto maken van een hoekje en ik zag ineens dat ik dat hoekje vergeten was op te ruimenecht dat ik dat nou vergeten ben
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef Moonah het volgende:
Huh? Ik snap je post niet Estrys?
Overigens heb ik nu een hondje in huis. De yogidrink moest op een diep bord gegoten worden en meneer zit op handen en voeten te likken.![]()
Fototoestel is kwijt.![]()
Quote voor nageslacht!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar ik wil deze keer niet zoveel aanschaffen. Ik heb gewoon een lijstje van wat ik nodig heb en daar ga ik me aan houden.
Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ging het laatst niet over irritante verkopers aan de deur?
Hier was er net 1 over energieleverancier veranderen. Bleef maar doorzeuren, heel irritant!
Maar mevrouw, wilt u dan geen geld besparen?! Nee! Dag meneer en deur dicht. Belde hij weer aan. Mafkees!
Ik ga jullie ook missen, pm staat open voor een uitgebreid verslag van de avond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Quote voor nageslacht!
Damn, we gaan je echt missen vanavond!![]()
9 maandenbeurs was net zo nutteloos als ik van te voren dacht eigenlijk. Maar goed, was wel gezellig met Rocka toen.
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjeNou ja valt ook wel mee maar gewoon met stomme spaarpot van Seb en papieren en zo
Ja spannend. Nou is dat volgens mij ook maar even, dan staat het eindelijk te koop komt er niemand kijken. Nou ja mijn huis is in ieder geval weer eens om door een ringetje te halen. Ik zal tzt de link hier wel even posten, kunnen jullie allemaal mijn rommelhoekje zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!
En belachelijk, van die verkopers aan de deur. En wat jij zegt Ingrid, "Wilt u dan geen geld besparen?" Ik zeg dan ook nee.
Maar dat hij dan nóg een keer aanbelt...
jeetje Barquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen om half 9 stond de politie bij m'n pa voor de deur, en hebben ze bevestigd wat wij al even onofficieel wisten.
Niels is als het goed is nu al bijna in de buurt, daar word hij bekeken door de uitvaartverzorgster en die gaat beslissen of we niels nog te zien zullen krijgen....
Verder hebben we een kist, bloemstukken ed geregeld.
voor de kerkdienst worden we nog terug gebeld door de pastoor.
later meer
Jullie strippenkaart is allang vol!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Daar hebben wij járen gestaan, dus genezen, hoef ik ook niet meer heenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef Orea het volgende:
Oh en over beurzen gesproken, de motorbeurs komt er weer aan![]()
Voor de hebbedingen natuurlijk en de beursaanbiedingen en minimotorjasjes! die van mij hebben een maatje 68 motorjasje gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:59 schreef Orea het volgende:
Ik heb pas sinds vorig jaar mijn motorrijbewijs (en al een motor... dus daarvoor hoef ik er eigenlijk ook niet heen bedenk ik me nu) en ben nog niet naar een motorbeurs geweest! Lijkt me interessanter dan de 9-maanden beurs als ik eerlijk ben
en een baby kicxstart shirtje! als ze die nog hebben, die van ons is ook al een jaar of 10 oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef Orea het volgende:
Oh jaDat wast!!! Mini-motorjasje
![]()
nu al zwangerschapsdementie
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik alles koop wat met babies te maken heeft
Oh die kende ik helemaal niet!!!!quote:
Bar, ook ik ben speechless. Wat vind ik het erg voor jou en je familiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef innepin het volgende:
oh en mensen, die taart die ik in 't vorige bankje postte was natuurlijk gewoon van google geplukt he, je denkt toch niet dat ik zo'n ding kan maken![]()
oh nee, nee, dat zie je verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |