Kan je die foto er niet tussenuit laten halen??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:16 schreef Estrys het volgende:
Foto's gingen goed, hij ging alleen foto maken van een hoekje en ik zag ineens dat ik dat hoekje vergeten was op te ruimenecht dat ik dat nou vergeten ben
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef Moonah het volgende:
Huh? Ik snap je post niet Estrys?
Overigens heb ik nu een hondje in huis. De yogidrink moest op een diep bord gegoten worden en meneer zit op handen en voeten te likken.![]()
Fototoestel is kwijt.![]()
Quote voor nageslacht!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee maar ik wil deze keer niet zoveel aanschaffen. Ik heb gewoon een lijstje van wat ik nodig heb en daar ga ik me aan houden.
Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ging het laatst niet over irritante verkopers aan de deur?
Hier was er net 1 over energieleverancier veranderen. Bleef maar doorzeuren, heel irritant!
Maar mevrouw, wilt u dan geen geld besparen?! Nee! Dag meneer en deur dicht. Belde hij weer aan. Mafkees!
Ik ga jullie ook missen, pm staat open voor een uitgebreid verslag van de avond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Quote voor nageslacht!
Damn, we gaan je echt missen vanavond!![]()
9 maandenbeurs was net zo nutteloos als ik van te voren dacht eigenlijk. Maar goed, was wel gezellig met Rocka toen.
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
er zijn foto's gemaakt voor de verkoopbrochure van ons huis, alles werkelijk nog nooit zo netjes en schoon geweest, behalve 1 hoekjeNou ja valt ook wel mee maar gewoon met stomme spaarpot van Seb en papieren en zo
Ja spannend. Nou is dat volgens mij ook maar even, dan staat het eindelijk te koop komt er niemand kijken. Nou ja mijn huis is in ieder geval weer eens om door een ringetje te halen. Ik zal tzt de link hier wel even posten, kunnen jullie allemaal mijn rommelhoekje zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! ik wist helemaal niet dat jullie aan het (ver)kopen zijn. Spannend!
En belachelijk, van die verkopers aan de deur. En wat jij zegt Ingrid, "Wilt u dan geen geld besparen?" Ik zeg dan ook nee.
Maar dat hij dan nóg een keer aanbelt...
jeetje Barquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:54 schreef _Bar_ het volgende:
Vanmorgen om half 9 stond de politie bij m'n pa voor de deur, en hebben ze bevestigd wat wij al even onofficieel wisten.
Niels is als het goed is nu al bijna in de buurt, daar word hij bekeken door de uitvaartverzorgster en die gaat beslissen of we niels nog te zien zullen krijgen....
Verder hebben we een kist, bloemstukken ed geregeld.
voor de kerkdienst worden we nog terug gebeld door de pastoor.
later meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |