Ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam vorige jaar op de kamasutrabeurs een klasgenoot van me tegen die er een stand had
hij was destijds helemaal hoteldebotel op mij maar ik vond het de saaiste lul die er op aarde rondliep.hij zag er nog precies hetzelfde uit, ik herkende hem meteen, hij mij ook overigens
Terwijl dat juist niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Ik heb wel een beurs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
studiebeurs, mvd ! De rest ben ik nooit geweest.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Dikke tetten komen nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef Moonah het volgende:
Die topictitel lokt wel trouwens, daarom klikte ik, ik dacht dat Tico ambities had.
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Moonah het volgende:
Oeh, als ik iets vreselijk vind, dan zijn het wel beurzen. Nou ja, ik ben er maar op 2 geweest (onderwijsbeurzen), maar blegh, zo druk.
En een kamasutrabeurs, daar past alleen maar deze smiley bij:
Op de onderwijsbeurs kunnen ze heel goed aftrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
misschien dan JUISTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dikke tetten komen nog![]()
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
Oh ja gadver..quote:
Ja, gats, er was echt niets aan. Maar het was verplicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.
Niets meer voor jouquote:
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!
Oh, ik moet weer even Sinterklaas gaan spelen. Mijn zoon staat klaar met de zwabber (=staf).
zeker niet goed voor je bankrekeningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk niet echt dat ik zit te wachten op een 9 maanden beurs. Volgens mij is het superdruk.
En niet goed voor mn bankrekening.
nou blech!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja gadver..
Vreemde handen aan je buik....
Lanoline creme of bepanthen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Beurzen zijn wel leuktenminste zo af en toe en zonder kinderen.
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Hebben jullie nog tips voor kloofjes?
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Midden feb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er een keer geweest (was toen niet zwanger, vriendin wel en nu zijn we samen zwanger) en toen was het heelmaal niet zó druk gelukkig. Viel me echt mee.
Wanneer is die beurs eik?
Thanksquote:
mijn tip, uierzalf (van de dierenwinkel)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Wij zijn ook wel eens naar een wooninrichtingburs geweest, hadden hoge verwachtingen mar die vielen zwaar tegen. Niks geen nieuwste trends.
Ik heb er 1 in het verlengde van mijn nagel op mijn duim, Hij gaat ongeveer 1 keer per maand open, doet zeer, ik tape hem dicht dan sluit het weer maar volgende maand (lees nu( weer hetzelfde verhaal. Ik denk dat hij al zon 10 keer open is geweest...
Glycerinespul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Ja lach maar.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja lach maar.![]()
Ah, het is wel schattig. Alle knuffels staan op een rijtje (de kinderen). Thies rijdt op de bureaustoel (=Amerigo) door de kamer, Zwarte Piet (ikke dus) moet alle cadeautjes inpakken en uitdelen en vervolgens de knuffels tot leven brengen. En Thies Sint maar zwaaien op die stoel.
Bepanthenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef ik80lll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |