Jullie strippenkaart is allang vol!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Daar hebben wij járen gestaan, dus genezen, hoef ik ook niet meer heenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef Orea het volgende:
Oh en over beurzen gesproken, de motorbeurs komt er weer aan![]()
Voor de hebbedingen natuurlijk en de beursaanbiedingen en minimotorjasjes! die van mij hebben een maatje 68 motorjasje gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:59 schreef Orea het volgende:
Ik heb pas sinds vorig jaar mijn motorrijbewijs (en al een motor... dus daarvoor hoef ik er eigenlijk ook niet heen bedenk ik me nu) en ben nog niet naar een motorbeurs geweest! Lijkt me interessanter dan de 9-maanden beurs als ik eerlijk ben
en een baby kicxstart shirtje! als ze die nog hebben, die van ons is ook al een jaar of 10 oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef Orea het volgende:
Oh jaDat wast!!! Mini-motorjasje
![]()
nu al zwangerschapsdementie
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Orea het volgende:
Ik vrees dat ik alles koop wat met babies te maken heeft
Oh die kende ik helemaal niet!!!!quote:
Bar, ook ik ben speechless. Wat vind ik het erg voor jou en je familiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef _Bar_ het volgende:
rewimo, geeft niks, zelfs ik weet amper wat te zeggen.
blijf het ook zo bizar vinden...
niels word trouwens begeleid door de zelfde mensen als toen bij Thijs.
en bij m'n nichtje en bij m'n moeder....
We vroegen al om een strippenkaart....
Niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef innepin het volgende:
oh en mensen, die taart die ik in 't vorige bankje postte was natuurlijk gewoon van google geplukt he, je denkt toch niet dat ik zo'n ding kan maken![]()
oh nee, nee, dat zie je verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |