Je hebt gelijk...quote:
Vederlicht, schat ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef WhiteTiger1 het volgende:
ik zeg gewoon al het geloof afschaffen
mieren neukerij![]()
moeten ze ook niet zeiken omdat ze die baan niet krijgen v wegen dat hoofd deksel/laken
Nau zegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef Barcaconia het volgende:
Was er een aantal jaren terug niet een gast hier in PTA met een theorie hierover? Ik kan het topic zo gouw niet terugvinden maar hij claimde dat op de linkerbaan flitsen niet mogelijk was oid
Ga weg jij!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Weer iemand die denkt andere te kunnen dissen zonder enige toevoeging. Geef eens een mening!
Uit mijn ogen kan best kloppen dat de big bang een explosie (niet in de zin van een atoombom die ontploft) is en het heelal heeft denk ik ook wel een soort van einde waar het overgaat in een diepe zwarte oneindigheid zonder sterren en planeten.
Het wordt hem te heet onder zijn voeten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Kijk, ik wees nu niet kritisch op jouw mening omdat ik het in principe eens ben met je wat dat betreft, ik kaarte het vorige slechts aan om een punt te maken. Maar ik wou even aanduiden hoe transpirant het allemaal is, overal zijn overeenkomsten en verschillen. Absolute waarheden "Waarschijnlijk" niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Sony360wii het volgende:
Waarom wordt dit werkwoord zo raar vervoegt?
http://nl.wiktionary.org/wiki/bevelen/vervoeging
Verloedering van de Nederlandse taal zeg ik je
Pittig, al die verschillende toepassingen van het woord overkomen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:41 schreef GSP het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn mij niks verplicht, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben omdat ik een hypotheek heb lopen. Ik wil niet hetzelfde overkomen als mijn ex-collega.
Rijgerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Eelcotje84 het volgende:
Dat is ook wel ontzettend dom van jezelf. Je vond het waarschijnlijk wel prettig om 3 jaar die toeslagen te krijgen totdat je door had, hoe het precies werkte..![]()
De belastingdienst is niks moeilijks aan. Houd je het accuraat en goed bij.. heb je over het algemeen niks geen last van en vaker profeit..
quote:
Kreiger.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:33 schreef strakkeman het volgende:
nou mensen zoals jullie weten ben ik erg strak. Maar dat is niet mijn klacht mijn klacht is dat ik er later dan gehoopt ben achtergekomen dat als je uitgaat je gewoon schijt moet hebben. ben op dit moment ( 17)
Ja ladies en genlemen het werkt echt voorheen durfde ik niet veel net zoals de meeste kuch''fokkers kuch. Gisteren kwam daar verandering in ik ging met een paar vrienden uit en ging op zo een stijger staan en keek naar al het mooie wat onder mij liep. na een tijdje op de stijger gedanst te hebben ging ik chicks hosselen JWZ. Ik ging non stop vragen of ze wouden dansen en met veel heb ik ook geschuurd en van 2 heb ik de telefoonnummer gekregen KUCH''(HOSSELAAR)KUCH. dus beste autistenfokkers heb schijt want, dat werkt het beste
klacht: ik moest hier eerder achter komen
antiklacht: chikies gehosselt
Griep? Eerder dyslexie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:52 schreef Riann het volgende:
een kopje boiljon
Heb de griep. Misschien dadelijk nog een schaaltje vla.
Ende vermaeck!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef Sattyagraha het volgende:
Beste Fokkers,
De rede waarom de PVV mee deed in Den Haag lijkt me wel duidelijk. Het is toch onze politieke hoofdstad oftewel het is een goede manier om een tegengeluid te laten horen.
Echter weet ik niet waarom de PVV meedeed in Almere. (of all places)
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat Almere chronisch de laagste opkomst cijfers heeft en er daar dus ook de meeste gefrustreerde zweefende kiezers zijn?
De vraag: was er voorbedachte rade bij de PVV om mee te doen in Almere?
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Met groeten,
Sattyagraha
Waar mensen tegenwoordig al niet zwanger van raken...quote:Op zondag 7 maart 2010 12:48 schreef xxxelitexxx het volgende:
Offtopic
wat maaakt het uit als je rookt
iedereen gaat toch dood![]()
en sommige mensen die worden ouders als ze wel roken.![]()
dan mensen die niet roken
Ze vluchten wellicht meteen als ze Flammie zien, een andere verklaring heb ik niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:41 schreef Flammie het volgende:
In de kroeg heb je leuke meisjes om na te kijken en om eens verleidelijk naar te lachen
Op studentenkamertjes heb je deze niet hehe
't zal misschien niet zo direkt schaden, maar het meurt wel degelijk tegen de klippen van de hel op.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij hebben ook een claim bij EUclaim neergelegd. Het is toch no cure no pay, dus baadt het niet dan schaadt het niet. We wachten geduldig af, nog niks van gehoord, maar ze schijnen het erg druk te hebben.
In deze vorm had ik hem nog niet langs zien komen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je hebt er sow ie sow recht op. Dus krijgen zal je het wel, hoe dan ook.
Vertel eens. Welk UZB was het?
wow!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In deze vorm had ik hem nog niet langs zien komen.
"Hmmm, ik kan het op 284 verschillende manieren spellen. Laat ik maar de minst waarschijnlijke en meest complexe nemen!"quote:Op maandag 8 maart 2010 15:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In deze vorm had ik hem nog niet langs zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |