We lezen in Nederland van links naar rechts dude...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef zjosken het volgende:
Nee, rijbaan 3 is voor echte hardrijders en het zou niet kloppen als zij ook kans zouden maken op boetes.
Maar ook een prettige dag verder
Dan heb ik niet zoveel gezegd tegen Zjosken, want dan heeft hij gewoon een goed punt...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
misschien om verwarring te voorkomen, ik reed dus op de buitenste rijbaan het meest ver weg bij de vluchtstrook.
Dacht ik ook, daarom even een extra berichtjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan heb ik niet zoveel gezegd tegen Zjosken, want dan heeft hij gewoon een goed punt...
De buitenste rijbaan? Bedoel je niet de binnenste?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
misschien om verwarring te voorkomen, ik reed dus op de buitenste rijbaan het meest ver weg bij de vluchtstrook.
Oh sorry, wist niet dat we tellen vanaf de middenberm. Idd zoals ik hierboven aangaf reed ik dan op baan 1quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
De buitenste rijbaan? Bedoel je niet de binnenste?
We tellen in Nederland vanaf de middenberm. Rijstrook 1, rijstrook 2, mogelijk ook nog rijstrook 3 en dan de vluchtstrook.
Reed jij mogelijk op rijstrook 1?
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat we tellen vanaf de middenberm. Idd zoals ik hierboven aangaf reed ik dan op baan 1.
Het is toch een boete tussen de 0 en 10 km/h te hard. Zal dus 28 euro worden volgens mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah zo ja. De mobiele flitser zal rijstrook 1 ook meenemen lijkt mij. Anders kijk eens op de site van Flitsservice.nl, daar zitten de heren die er ongetwijfeld alles vanaf weten.
Er gaat trouwens een wettelijke correctie van 4 kilometer vanaf, bij snelheden boven de 100 km/h. Kan morgen wel even voor je opzoeken wat dat grapje gaat kosten
Hoeft niet persee, meedere autos op de foto bij een gatso heb je een uitlijntje nodig om te checken of de foto geldig is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef polariteit het volgende:
is het niet ook zo dat als er meerdere auto;;s op de foto staan dat de boete dan niet doorgaat? hoe zien ze dat uitgerekend jou auto te hard heeft gereden?
die kans is volgens mij best groot als je op de linkerbaan rijdt van 3...
Met een 2baansweg kan er ook de linkerbaan geflitst worden, dus waarom niet op een 3baansweg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef Barcaconia het volgende:
Was er een aantal jaren terug niet een gast hier in PTA met een theorie hierover? Ik kan het topic zo gouw niet terugvinden maar hij claimde dat op de linkerbaan flitsen niet mogelijk was oid
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met een 2baansweg kan er ook de linkerbaan geflitst worden, dus waarom niet op een 3baansweg?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt![]()
Leuk dat je denkt dat jij de enige bent, die bij die gegevens kan. Iedereen kan dat soort gegevens echter gewoon opvragen, hier bijvoorbeeld. Vroeger kon dat ook rechtstreeks bij het OM zelf, via http://www.boetebase.nl/. Die site lijken ze echter plat te hebben gegooid. Op de site van het OM zelf kan ik ook geen boetegegevens vinden of iets dat er naar refereert..quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah zo ja. De mobiele flitser zal rijstrook 1 ook meenemen lijkt mij. Anders kijk eens op de site van Flitsservice.nl, daar zitten de heren die er ongetwijfeld alles vanaf weten.
Er gaat trouwens een wettelijke correctie van 4 kilometer vanaf, bij snelheden boven de 100 km/h. Kan morgen wel even voor je opzoeken wat dat grapje gaat kosten
Sorry dat ik de TS de optie bied om iets op te zoekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat jij de enige bent, die bij die gegevens kan. Iedereen kan dat soort gegevens echter gewoon opvragen, hier bijvoorbeeld. Vroeger kon dat ook rechtstreeks bij het OM zelf, via http://www.boetebase.nl/. Die site lijken ze echter plat te hebben gegooid. Op de site van het OM zelf kan ik ook geen boetegegevens vinden of iets dat er naar refereert..
Inderdaad, want iedereen kan het dus opzoeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sorry dat ik de TS de optie bied om iets op te zoeken![]()
Beetje jammer
Neuh 6 week lang niet meer. Je hebt em volgende week wel binnen als je daadwerkelijk geflitst bent.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iedereen bedankt voor de reacties en de aangeboden hulp + linkjes + info![]()
![]()
Ik wacht af, zal ongeveer 6 weken zijn? Dan laat ik hier natuurlijk even weten hoe en wat er binnen gekomen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |