Zie het al voor mequote:
Was serieus best een goede grap inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Roberto258 het volgende:
Wilfred was zowaar een keer grappig
Ik denk dat vrij duur is, zullen bij NEC wel wat sponsors mee betaald hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan ze nog een keer zo'n uitzending bij "de club" houden zoals toen bij NEC gebeurde?
?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
Iwan van Duren, de man van de vakantiereis naar de Thaise hoeren
mag je zelf wel doenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef Adelante het volgende:
Zit Palmboom313 hier nog? De OP is wat outdated met de nieuwe starttijden en oude vermelding van live jupiler wedstrijden, dus misschien kan hij de wiki updaten
Je spreekt jezelf tegenquote:
Het verbaasde me dat niemand daar over begon.quote:
Ik werd er even op geattendeerd door iemand. Op dat andere forum, kom nog wel in treinentopic maar goed niet in VBL.quote:
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik werd er even op geattendeerd door iemand. Op dat andere forum, kom nog wel in treinentopic maar goed niet in VBL.
Iets minder plezant dan VI, maar wel interessant.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op Canvas nu de Belgische Voetbal International. Nu over Axel Witsel.
België is het Afrika van Europa.quote:
IK HEB OOK NET GEKEKENquote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
IK GA NU TERUG KIJKEN
Zit ook niemand op te wachten toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig dat ze het he-le-maal niet over de Afrika cup gehad hebben...![]()
Het gaat tog om voebal niet dan? En er wordt behoorlijk gevoetbald in Angola! Bovendien spelen daar ook wat tegenstanders van NL in de WK, dus doe eens een analyse van die tegenstanders of zo!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten toch?
Nou die foto willen we natuurlijk wel zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Babbatuur het volgende:
Was wel leuk om de uitzending bij te wonen, hitsig als ik was om in beeld te komen dacht ik een goeie plek dichtbij de tafel te hebben gevonden, om vervolgens een keer in beeld te komen. Zat precies achter Johan eigenlijk![]()
Is wel leuk om een keer mee te maken, was wel een leuke aflevering in ieder geval. In de pauze is er eigenlijk geen contact tussen publiek en de 'tafel'. Iwan van Duuren mag in ieder geval wel een keer wieberen, want die schopt echt zoals Johan zou zeggen 'louter open deuren in'. Hij vervuilt en de VI in bladvorm met pagina's vol gebakken lucht en nu ook in beeld krijgt ie te veel zendtijd.
Wel een foto geschoten samen met Johan, hij staat er lachend op
Omdat het niet mocht, of omdat iedereen bang was Derksen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Babbatuur het volgende:
Is wel leuk om een keer mee te maken, was wel een leuke aflevering in ieder geval. In de pauze is er eigenlijk geen contact tussen publiek en de 'tafel'.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou die foto willen we natuurlijk wel zien
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat het niet mocht, of omdat iedereen bang was Derksen?
En hoe gaan de 4 heren eigenlijk met elkaar om buiten de uitzending? Wie met wie?
Ze kwamen echt nog geen 5 minuten voor de uitzending binnen, daarvoor werden er even proefopnames gemaakt met 4 mensen uit heb publiek aan de tafel. Ik mocht plaatsnemen in de stoel van Derksenquote:
Wat een ervaring lijkt me dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:51 schreef Babbatuur het volgende:
Ik mocht plaatsnemen in de stoel van Derksen![]()
quote:
Krijg je met de JOS he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik erger me ook aan Studio Sport die zichzelf 'het instituut' vinden.
Ja dat zei hij, hahahahahaha!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei Johan nou? Geen negers onder de douche?
Heeft Wilders tenminste 1 iemand die vaker weg is gedrukt/uitgescholden dan hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef Adelante het volgende:
Scheringa in het belteam van 555![]()
![]()
Hij is gewoon 300x weggedrukt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft Wilders tenminste 1 iemand die vaker weg is gedrukt/uitgescholden dan hem.
[..]
Ik kon net m'n bier binnen houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef BluesRebel het volgende:
Bijna gestikt na die grap van René met die auto.. was liggend pinda's aan t eten
Zoals altijd.quote:
Het is maar wat je grappig vindt.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Dé beste vrijdagavond uitzending tot nu toe.
Zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Dé beste vrijdagavond uitzending tot nu toe.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zoals altijd.![]()
Schrijnend dat die man nog op die positie zit.
Ach, kwalitatief zegt die man toch geen grootse dingen? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.quote:
Gozer, Derksen = Voetbal international, zonder hem was het niet leuk geweest jonge! BAMquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, kwalitatief zegt die man toch geen grootse dingen? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.
Vaak halve leugens en dat soort dinges.
Wel heel schattig hoort dat je er BAM achter zet om op één of andere manier het te bekrachtigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Gozer, Derksen = Voetbal international, zonder hem was het niet leuk geweest jonge! BAM
Was leuk jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp die Sneijder nadeed staand in een hummer is tot nu toe het TV moment van het jaar.
Ik kwam niet meer bij.
Misschien mijn gebrek aan humor. Maar het was geweldig.
Vond ik ook. Ik kan het me niet herinneren dat ik 'm ooit zo spontaan heb zien lachen; wel met een beheersde en spottende grijns enzo. Maar zo met z'n handen voor z'n gezicht, nee: mooi.quote:
Ach ja. De absolute topspelers vinden een programma als VI toch al te min. Hetzelfde geldt voor het blad, wat de redactie allemaal wel niet moet doen om een interview met Sneijder of zo te krijgen. Maar als er dan eens in een uitzending een grapje over zo'n speler wordt gemaakt, dan is ie meteen op z'n pik getrapt en dan heeft ie ineens wel tijd voor Derksen. Het is pure arrogantie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Verder vrees ik wel dat Sneijder voortaan de camera's van VI zal negeren, als ze ergens langs de lijn staan. Mannetje kan al niet zo lekker tegen z'n verlies, laat staan tegen dit soort grappen en grollen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Vasilevski het volgende:
Als Sneijder echt zo'n baas is, dan staat hij daar toch gewoon boven.
Nicequote:
Was idd een goeie uitzending, de Wesley Sneijder grappen blijven leukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Foxio het volgende:
Echt een geniale uitzending, toen Rene opstond kwam ik echt niet meer bij.
En telkens hoe johan Sjon bleef zeggen blijft grappig.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Deze moest trouwens ook nog even, Johan toen over Pantelic:
[ afbeelding ]
quote:Wesley Sneijder mikpunt van spot
van onze redactie
AMSTERDAM - In het programma Voetbal International werden vrijdag grapjes gemaakt over de lengte van Wesley Sneijder.
Presentator Johan Derksen, die vaak grappen maakt over de voetballer, was wederom flink op dreef: "Wesley rijdt in een hummer. Hij zal ongetwijfeld op een kussentje zitten, anders komt hij niet boven het stuur uit." Oud-profvoetballer en presentator René van der Gijp deed er nog een schepje bovenop: "Het schijnt dat ze die stoel weggehaald hebben en dat hij staat!"
John de Mol, die te gast was in het programma, kwam niet meer bij van het lachen.
Of Wesley, de vriend van Yolanthe Cabau van Kasbergen, het ook grappig vindt, is nog maar de vraag...
Klik hier om de uitzending te bekijken.
http://www.telegraaf.nl/p(...)punt_van_spot__.html
Als Wesley nou een beetje slim zou zijn, zou hij hier (heel verassend) positief op reageren, misschien zelfs maandag even telefonisch in de uitzending. Dat hij het een beetje realitiveert en er wel om kan lachenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Alsof het relevant is wat Wesley er van vindt.
Daar neemt hij zichzelf denk ik veel te serieus voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als Wesley nou een beetje slim zou zijn, zou hij hier (heel verassend) positief op reageren, misschien zelfs maandag even telefonisch in de uitzending. Dat hij het een beetje realitiveert en er wel om kan lachen
Dat zou heel goed zijn voor z'n imago, maar dat zullen dit soort voetballers niet snel doen.
Die Johans is echt goed getekendquote:
Hij was nog leuker geweest als Yolanthe op d'r knieen had gezeten en de pedalen bedient, terwijl Wesley op haar rug staatquote:
Mensen, geen flauwe grappen nu over deze opmerking van Adelante he!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was nog leuker geweest als Yolanthe op d'r knieen had gezeten en de pedalen bedient, terwijl Wesley op haar rug staat
Kut, net te laatquote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mensen, geen flauwe grappen nu over deze opmerking van Adelante he!
Was onbedoeld, maar als je het zo bekijkt is het makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Yolanthe is trouwens ook niet zo lang, of wel? Kan me dat herinneren van een foto waar ze naast Wesley staat. Toch jammer, al is het voor Wesley geen probleem.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was nog leuker geweest als Yolanthe op d'r knieen had gezeten en de pedalen bedient, terwijl Wesley op haar rug staat
Waar ging dat nog maar over?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Deze moest trouwens ook nog even, Johan toen over Pantelic:
[ afbeelding ]
Wat Sethje zegt. Ziequote:Op zondag 24 januari 2010 15:07 schreef Vasilevski het volgende:
Waar ging dat nog maar over?
Het lijkt de kijkcijfers ook geen goed te doen. Benieuwd hoe het vanavond scoort.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Jammer dat de tijd vervroegd is, tussen acht en hafl 10 moet ik voetballen. Dus dan maar via RTL Gemist kijken.
Gelukkig hoeven ze niet rekening te houden met elke sjakie die op een willekeurig tijdstop moet voetballen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Jammer dat de tijd vervroegd is, tussen acht en hafl 10 moet ik voetballen. Dus dan maar via RTL Gemist kijken.
Er was ook eens een mevrouw die boos naar Johan schreef dat ze niet vond kunnen dat de competitie begin augustus alweer begon, omdat ze toen net met haar gezinnetje op vakantie was. Johan: "Ik zal alle clubs op de hoogte brengen dat ze op u moeten wachten tot u terug bent voordat de competitie kan beginnen."quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze niet rekening te houden met elke sjakie die op een willekeurig tijdstop moet voetballen.
ja ik ben dan ook vaak weg, ff lekker zwemmen op de maandag. gaat ze kijkers kosten op zo´n tijd. half nederland sport op de maandagavond.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Nou, hoeft van mij niet te lang te duren. Troosteloze bende daar. Even Telstar, Eindhoven en Fortuna in hetzelfde hoekje neerzetten en dan over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Zal wel veel over Haarlem gaan, en terecht.
yep, mee eens. wel jammer dat ze zondag niet meer voetballen...uitgerekend de derby tegen telstar (hoe triest wil je het hebben) zou een mooi slot geweest zijn: verliezen van telstart met 0-5 en daarna nooit meer iets over horen....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nou, hoeft van mij niet te lang te duren. Troosteloze bende daar. Even Telstar, Eindhoven en Fortuna in hetzelfde hoekje neerzetten en dan over tot de orde van de dag.
Pas 68 delen en met Voetbal Insite erbij ver over de 100...quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
Gaat financieel lekker in de Jupilter League.
IK KIJK NU OOKAL IS ER FOK! RADIO!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef Paul het volgende:
IK KIJK LATER TERUG WANT ER IS NU FOKRADIO![]()
[FOK!radio] Minister Eurlings krijgt lesje democratie
Aah het is al opquote:
Achter Johan ook hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Achter Wilfred zit weer een lekker wijf
Dat is juist mooi jongen, mahaultje. Je snapt het niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ouwe jongens krentenbrood verhalen allemaal
En jij kunt geen posticons lezen mahaultje, zo'n zonnebril betekent dat ik het cool vind.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat is juist mooi jongen, mahaultje. Je snapt het niet.
Ben jij dat achter Genee?quote:
Ja klopt. Eerste keer dat ik niet in een deuk ligquote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Adelante het volgende:
De vrijdaguitzendingen (mits goede gast) zijn meer amusement!
Eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef Adelante het volgende:
De vrijdaguitzendingen (mits goede gast) zijn meer amusement!
Is het jongere broertje van Siemquote:
Luuk?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Is het jongere broertje van Siem![]()
Speelt toch voor FC Twente en is spits?
Dit was niet serieus bedoeld. Dat zag je toch zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kraay, wat een gefrustreerde nepkneus, kon wel een broer van DrDentz zijn.
Zijn geen leuke geintjes, en ik wens je een straf toe.quote:
Ooh, het kleine broertje van Luuk!quote:
?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zijn geen leuke geintjes, en ik wens je een straf toe.
Vuurwerkgeintjes als het over Twente gaat is zooo 2003quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Vuurwerkgeintjes als het over Twente gaat is zooo 2003
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vuurwerkgeintjes als het over Twente gaat is zooo 2003
Danny Veraquote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Jeroen_L het volgende:
Danny Vera in de reclame, nu. Tenminste nog een hoogtepunt.
Rullevantquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:
Wat een niet-relevant onderwerp![]()
Welke bonussen krijgen de Ajax-spelers bij de titel.
Nee, integendeel. Maar het ging waarschijnlijk niet eens over Enschede maar over meer vuurwerk van de heren.quote:
Hoezo, je weet nooit hoe een slecht elftal, een goed elftal inhaaltquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Ritmo het volgende:
Wat een niet-relevant onderwerp![]()
Welke bonussen krijgen de Ajax-spelers bij de titel.
Ok zou kunnenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Maar het ging waarschijnlijk niet eens over Enschede maar over meer vuurwerk van de heren.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
Kabouter Wesley en de rode kaart (en een beetje Gijp op het einde)
Geniaalquote:
Dus je dacht serieus...quote:
Ik hoop dat Hansie een keer uithaalt (letterlijk).quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef The_Coach het volgende:
Hans moet gewoon stoppen met dit programma alles wat die ook zegt goed of fout wordt door Derksen bestempeld als fout. Begint ook te irriteren die Derksen.
Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef The_Coach het volgende:
Hans moet gewoon stoppen met dit programma alles wat die ook zegt goed of fout wordt door Derksen bestempeld als fout. Begint ook te irriteren die Derksen.
Matig..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
Kabouter Wesley en de rode kaart (en een beetje Gijp op het einde)
Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).
Nee 21.25 uur tot en met 22.55 uur.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Sloggi het volgende:
Duurt het op vrijdag nou nog maar 35 minuten?
Derksen heeft 9 van de 10 keer een punt.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.
Bij Hans is alles altijd heel erg mooi of heel erg slecht, ook altijd weer teruggaan op z'n eigen matige carriere, HANS geintjes zijn 1x leuk niet elke uitzending.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sowieso eens met Gert.
Derksen zeikt nooit zonder reden. Hij ergert zich terecht aan de SBS6-style overacting van Hans Kraay. Kraay is toch ook een hele enge man, kom op?
Ja, dat is wel eens vaker opgevallen. In de tijd dat Kraay er nog niet bij zat, was Wilfred vaak de lul. Ook hij vroeg er zelf wel een beetje om: "Nou Johan, vorig jaar zei je nog over [speler/trainer] dat [exact citaat]". "Ja, maar vroeger zei ik ook tegen m'n toenmalige vrouw dat ik van haar hield. Maar jij wilt alleen maar provoceren en als de leuke man overkomen. Ga jij je nou maar op het presenteren richten!"quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe Genee er mee omging. Die vond het ook wel leuk dat hij niet de grootste prutsert aan tafel was. Die Kraay laat zich even opnaaien als een puber, zeg.
Hans zou dat nog over van Rijswijk zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
"Ik zei het maanden geleden al, toen iedereen het vooral over Sneijders privéleven had: die jongen gaat het verschil voor Oranje maken!"quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
En Johan komt er gewoon mee weg, held.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Johan: "Ik ben ontzettend geil maar ik scoor nooit."
Hans een week later: "Johan die zegt dat ie ontzettend geil is maar.."
Johan: "Wil je mij geen woorden in de mond leggen?"
Hans: "Dat zei jij toch vorige week?"
Johan: "Helemaal niet, dat soort ordinaire termen gebruik ik niet. Jij misschien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |