abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77270279
Kan die Derksen niet eens kappen met zeiken over Hans, tsjone jonge nodig hem dan niet uit...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 25 januari 2010 @ 22:15:56 #277
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_77270340
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef The_Coach het volgende:
Hans moet gewoon stoppen met dit programma alles wat die ook zegt goed of fout wordt door Derksen bestempeld als fout. Begint ook te irriteren die Derksen.
Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  maandag 25 januari 2010 @ 22:17:12 #278
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_77270405
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html

Kabouter Wesley en de rode kaart (en een beetje Gijp op het einde)
Matig..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_77270407
Hans hoeft z'n schnabbel niet cadeau te krijgen, dit neemt 'ie maar op de koop toe
pi_77270786
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef di0r1 het volgende:

[..]

Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).
Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.
pi_77270809
Duurt het op vrijdag nou nog maar 35 minuten?
pi_77270957
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Sloggi het volgende:
Duurt het op vrijdag nou nog maar 35 minuten?
Nee 21.25 uur tot en met 22.55 uur.
AFCA
pi_77271039
Gelukkig, dan staat er een fout in de OP.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 22:50:53 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77272180
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.
Derksen heeft 9 van de 10 keer een punt.
Kraaij moet niet zo opscheppen altijd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77272641
Sowieso eens met Gert.

Derksen zeikt nooit zonder reden. Hij ergert zich terecht aan de SBS6-style overacting van Hans Kraay. Kraay is toch ook een hele enge man, kom op?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 25 januari 2010 @ 23:04:28 #286
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_77272885
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sowieso eens met Gert.

Derksen zeikt nooit zonder reden. Hij ergert zich terecht aan de SBS6-style overacting van Hans Kraay. Kraay is toch ook een hele enge man, kom op?
Bij Hans is alles altijd heel erg mooi of heel erg slecht, ook altijd weer teruggaan op z'n eigen matige carriere, HANS geintjes zijn 1x leuk niet elke uitzending.
pi_77272929
Kijk, zo hoor ik het graag.

Jimmy Carter:
pi_77273073
Ik vond het wel mooi hoe Genee er mee omging. Die vond het ook wel leuk dat hij niet de grootste prutsert aan tafel was. Die Kraay laat zich even opnaaien als een puber, zeg.

Serieus: als je die aflevering van Vaders & Zonen hebt gezien met Kraay & Kraay dan weet je een beetje hoe dit nu allemaal amateurpsychologisch in elkaar zit. Kraay vertoont dit gedrag uit een hang naar waardering. Dat Derksen, qua leeftijd en uitstraling een vaderfiguur, hem niet moet, doet verschrikkelijk veel pijn en nadat hij het eerst hevig en steeds heviger blijft proberen overwint uiteindelijke de grote teleurstelling. Kraay Sr. zeikt Kraay Jr. overigens meestentijds ook keihard af, dus 'Hansie' is het wel gewend. Blijkbaar heeft hij er nog geen harnasje om zijn ziel voor opgebouwd. Tenenkrommend, maar ook wel weer schattig.
Jimmy Carter:
pi_77274345
gespeelde grappige irritatie met wat adremme opmerkingen vind ik altijd wel leuk om te zien tussen die twee.
maar dit opgefokte ordinaire geruzie en geprovoceer door johan begint vervelend te worden. daarbij vind ik dat kraay vrijwel nooit de fatsoensnormen overtreedt terwijl johan dit wekelijks doet. leuk hoor, mensen beledigen en over de rug van anderen grappig zijn, maar wie gedraagt zich dan als een puberale 50-er.....hans of juist Johan zelf....

hans is voor mij de kers op de taart en zonder hem zal er veel minder aan zijn. het contrast tussen de verschillende mensen aan tafel is nu perfect. haal er eentje weg en je hele concept is naar de knoppen!
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 23:46:33 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77274745
Wat vind je leuk aan Kraaij dan? Moet je om hem lachen? Vind je dat hij verstand van voetbal heeft?

In het beste geval trapt hij open deuren in, maar meestal lult hij gewoon dom, en laat geen kans onbenut om zogenáámd vol zelfspot over z'n eigen carrièrre te beginnen. Maar wél even noemen.
En dan dat tenenkrommende namedropping, over wie hij allemaal gebeld heeft. "Ik zeg tegen Bert, ik zeg ik zeg: Bert! Klopt het dat.." etc. Want dan heeft Hans met de bondscoach gesproken.

Ook zo erg: als hij een grapje met René maakt. Dan gaat hij "spiegelen": net zo uitbundig lachen en geit-geluiden maken als René. Hem ook even op de schouder slaan.

Het is misschien niet fatsoenlijk wat Derksen doet, maar wat mij betreft pest hij die flapdrol definitief weg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77274835
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe Genee er mee omging. Die vond het ook wel leuk dat hij niet de grootste prutsert aan tafel was. Die Kraay laat zich even opnaaien als een puber, zeg.
Ja, dat is wel eens vaker opgevallen. In de tijd dat Kraay er nog niet bij zat, was Wilfred vaak de lul. Ook hij vroeg er zelf wel een beetje om: "Nou Johan, vorig jaar zei je nog over [speler/trainer] dat [exact citaat]". "Ja, maar vroeger zei ik ook tegen m'n toenmalige vrouw dat ik van haar hield. Maar jij wilt alleen maar provoceren en als de leuke man overkomen. Ga jij je nou maar op het presenteren richten!"

Blijkbaar moet er altijd iemand de buttmonkey zijn. Maar ik vond in dit geval wéér dat Hans er zelf om vroeg. Misschien is dat bevooroordeeldheid, maar als Hans z'n mond open trekt zit ik soms net zoals Johan in z'n GIFje in de OP. Daarom vond ik het erg grappig dat Hans o.a. pissig was op Johans nonverbale communicatie. Maar van een hele hoop van wat Hans zegt is het toch vrij logisch dat je ogen in je kassen gaan rollen.

Vanavond was het ook weer raak: "Ja, ik heb wel hard geschopt, maar ik heb nooit nagetrapt, daar was ik altijd een te grote baas voor! " Tja, je hebt ook gewelddadige types die trots verkondigen dat ze erecodes hebben. Wel messen trekken, maar nóóit op bepaalde lichaamsdelen richten, om een dodelijke afloop te verkomen. Gefeliciteerd dan maar. Allemaal machogebral.
pi_77274881
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
  maandag 25 januari 2010 @ 23:52:09 #293
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77274970
Ik zit altijd te kijken wat Gijp dan doet, maar die weet egt meesterlijk op de juiste momenten zijn mond te houden.

En het was gewoon verkeerd om dit programma op 20:25 te zetten, had gewoon lekker in de marge moeten blijven..
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  maandag 25 januari 2010 @ 23:52:41 #294
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77274986
Maar daarbij gaat Hans wel over op overacting. Hij is de populist die niet populair wil worden, Johan is de ware demagoog.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 25 januari 2010 @ 23:54:01 #295
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_77275041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
Hans zou dat nog over van Rijswijk zeggen.

óf; Die van Rijswijk wat een wereldspeler! En ik was zo'n harde gozert op het veld.

óf; Van Rijswijk was zo slecht, er kijken zelfs nog meer mensen naar lachen om homevideos!
pi_77275112
Tja Hans is altijd voor de underdog.
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 23:56:52 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77275165
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
"Ik zei het maanden geleden al, toen iedereen het vooral over Sneijders privéleven had: die jongen gaat het verschil voor Oranje maken!"
pi_77275386
Ja, Hans heeft het altijd al eerder gezien.

Enige voorbeeld waar hij gelijk heeft is Huntelaar. Dat gaf hem zo'n lekker gevoel dat hij dat kunstje nu overal mee probeert te herhalen.
Jimmy Carter:
pi_77275464
Johan: "Ik ben ontzettend geil maar ik scoor nooit."

Hans een week later: "Johan die zegt dat ie ontzettend geil is maar.."
Johan: "Wil je mij geen woorden in de mond leggen?"
Hans: "Dat zei jij toch vorige week?"
Johan: "Helemaal niet, dat soort ordinaire termen gebruik ik niet. Jij misschien."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:04:40 #300
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77275523
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Johan: "Ik ben ontzettend geil maar ik scoor nooit."

Hans een week later: "Johan die zegt dat ie ontzettend geil is maar.."
Johan: "Wil je mij geen woorden in de mond leggen?"
Hans: "Dat zei jij toch vorige week?"
Johan: "Helemaal niet, dat soort ordinaire termen gebruik ik niet. Jij misschien."
En Johan komt er gewoon mee weg, held.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')