Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef The_Coach het volgende:
Hans moet gewoon stoppen met dit programma alles wat die ook zegt goed of fout wordt door Derksen bestempeld als fout. Begint ook te irriteren die Derksen.
Matig..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:48 schreef Adelante het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
Kabouter Wesley en de rode kaart (en een beetje Gijp op het einde)
Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk (maandag is leuker dan vrijdag, meestal dan).
Nee 21.25 uur tot en met 22.55 uur.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef Sloggi het volgende:
Duurt het op vrijdag nou nog maar 35 minuten?
Derksen heeft 9 van de 10 keer een punt.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:24 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Dit is een paar keer leuk maar het is bijna altijd zo, ik herriner Hans van juist grappige dingen, zoals ITs my life, je moet zo'n iemand niet steeds afzeiken, maarja voor Derksen is het blijkbaar tijd om opnieuw iemand aan de kant te zetten na Van Hanegem.
Bij Hans is alles altijd heel erg mooi of heel erg slecht, ook altijd weer teruggaan op z'n eigen matige carriere, HANS geintjes zijn 1x leuk niet elke uitzending.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sowieso eens met Gert.
Derksen zeikt nooit zonder reden. Hij ergert zich terecht aan de SBS6-style overacting van Hans Kraay. Kraay is toch ook een hele enge man, kom op?
Ja, dat is wel eens vaker opgevallen. In de tijd dat Kraay er nog niet bij zat, was Wilfred vaak de lul. Ook hij vroeg er zelf wel een beetje om: "Nou Johan, vorig jaar zei je nog over [speler/trainer] dat [exact citaat]". "Ja, maar vroeger zei ik ook tegen m'n toenmalige vrouw dat ik van haar hield. Maar jij wilt alleen maar provoceren en als de leuke man overkomen. Ga jij je nou maar op het presenteren richten!"quote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe Genee er mee omging. Die vond het ook wel leuk dat hij niet de grootste prutsert aan tafel was. Die Kraay laat zich even opnaaien als een puber, zeg.
Hans zou dat nog over van Rijswijk zeggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
"Ik zei het maanden geleden al, toen iedereen het vooral over Sneijders privéleven had: die jongen gaat het verschil voor Oranje maken!"quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hans belichaamt het menselijke aspect. Johan is alleen van de pure feiten zonder emotie. "Het Nederlands elftal doet het goed, dat vind ik leuk, want dat is goed voor mijn losse verkoop." Hans zou dan zeggen: "Oooooooo wat speelde die Sneijder goed hè... ooooooooo en die mensen op de tribune wat hebben ze genoten."
En Johan komt er gewoon mee weg, held.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Johan: "Ik ben ontzettend geil maar ik scoor nooit."
Hans een week later: "Johan die zegt dat ie ontzettend geil is maar.."
Johan: "Wil je mij geen woorden in de mond leggen?"
Hans: "Dat zei jij toch vorige week?"
Johan: "Helemaal niet, dat soort ordinaire termen gebruik ik niet. Jij misschien."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |