Je spreekt jezelf tegenquote:
Het verbaasde me dat niemand daar over begon.quote:
Ik werd er even op geattendeerd door iemand. Op dat andere forum, kom nog wel in treinentopic maar goed niet in VBL.quote:
Hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik werd er even op geattendeerd door iemand. Op dat andere forum, kom nog wel in treinentopic maar goed niet in VBL.
Iets minder plezant dan VI, maar wel interessant.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op Canvas nu de Belgische Voetbal International. Nu over Axel Witsel.
België is het Afrika van Europa.quote:
IK HEB OOK NET GEKEKENquote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
IK GA NU TERUG KIJKEN
Zit ook niemand op te wachten toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Treurig dat ze het he-le-maal niet over de Afrika cup gehad hebben...![]()
Het gaat tog om voebal niet dan? En er wordt behoorlijk gevoetbald in Angola! Bovendien spelen daar ook wat tegenstanders van NL in de WK, dus doe eens een analyse van die tegenstanders of zo!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zit ook niemand op te wachten toch?
Nou die foto willen we natuurlijk wel zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Babbatuur het volgende:
Was wel leuk om de uitzending bij te wonen, hitsig als ik was om in beeld te komen dacht ik een goeie plek dichtbij de tafel te hebben gevonden, om vervolgens een keer in beeld te komen. Zat precies achter Johan eigenlijk![]()
Is wel leuk om een keer mee te maken, was wel een leuke aflevering in ieder geval. In de pauze is er eigenlijk geen contact tussen publiek en de 'tafel'. Iwan van Duuren mag in ieder geval wel een keer wieberen, want die schopt echt zoals Johan zou zeggen 'louter open deuren in'. Hij vervuilt en de VI in bladvorm met pagina's vol gebakken lucht en nu ook in beeld krijgt ie te veel zendtijd.
Wel een foto geschoten samen met Johan, hij staat er lachend op
Omdat het niet mocht, of omdat iedereen bang was Derksen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Babbatuur het volgende:
Is wel leuk om een keer mee te maken, was wel een leuke aflevering in ieder geval. In de pauze is er eigenlijk geen contact tussen publiek en de 'tafel'.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou die foto willen we natuurlijk wel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |