ja ik ben dan ook vaak weg, ff lekker zwemmen op de maandag. gaat ze kijkers kosten op zo´n tijd. half nederland sport op de maandagavond.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Jammer dat de tijd vervroegd is, tussen acht en hafl 10 moet ik voetballen. Dus dan maar via RTL Gemist kijken.
Nou, hoeft van mij niet te lang te duren. Troosteloze bende daar. Even Telstar, Eindhoven en Fortuna in hetzelfde hoekje neerzetten en dan over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Zal wel veel over Haarlem gaan, en terecht.
yep, mee eens. wel jammer dat ze zondag niet meer voetballen...uitgerekend de derby tegen telstar (hoe triest wil je het hebben) zou een mooi slot geweest zijn: verliezen van telstart met 0-5 en daarna nooit meer iets over horen....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nou, hoeft van mij niet te lang te duren. Troosteloze bende daar. Even Telstar, Eindhoven en Fortuna in hetzelfde hoekje neerzetten en dan over tot de orde van de dag.
Pas 68 delen en met Voetbal Insite erbij ver over de 100...quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
Gaat financieel lekker in de Jupilter League.
IK KIJK NU OOKAL IS ER FOK! RADIO!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef Paul het volgende:
IK KIJK LATER TERUG WANT ER IS NU FOKRADIO![]()
[FOK!radio] Minister Eurlings krijgt lesje democratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |