Kut, net te laatquote:Op zondag 24 januari 2010 14:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mensen, geen flauwe grappen nu over deze opmerking van Adelante he!
Was onbedoeld, maar als je het zo bekijkt is het makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Yolanthe is trouwens ook niet zo lang, of wel? Kan me dat herinneren van een foto waar ze naast Wesley staat. Toch jammer, al is het voor Wesley geen probleem.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was nog leuker geweest als Yolanthe op d'r knieen had gezeten en de pedalen bedient, terwijl Wesley op haar rug staat
Waar ging dat nog maar over?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Deze moest trouwens ook nog even, Johan toen over Pantelic:
[ afbeelding ]
Wat Sethje zegt. Ziequote:Op zondag 24 januari 2010 15:07 schreef Vasilevski het volgende:
Waar ging dat nog maar over?
Het lijkt de kijkcijfers ook geen goed te doen. Benieuwd hoe het vanavond scoort.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Jammer dat de tijd vervroegd is, tussen acht en hafl 10 moet ik voetballen. Dus dan maar via RTL Gemist kijken.
Gelukkig hoeven ze niet rekening te houden met elke sjakie die op een willekeurig tijdstop moet voetballen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
Jammer dat de tijd vervroegd is, tussen acht en hafl 10 moet ik voetballen. Dus dan maar via RTL Gemist kijken.
Er was ook eens een mevrouw die boos naar Johan schreef dat ze niet vond kunnen dat de competitie begin augustus alweer begon, omdat ze toen net met haar gezinnetje op vakantie was. Johan: "Ik zal alle clubs op de hoogte brengen dat ze op u moeten wachten tot u terug bent voordat de competitie kan beginnen."quote:Op maandag 25 januari 2010 14:03 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze niet rekening te houden met elke sjakie die op een willekeurig tijdstop moet voetballen.
ja ik ben dan ook vaak weg, ff lekker zwemmen op de maandag. gaat ze kijkers kosten op zo´n tijd. half nederland sport op de maandagavond.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:55 schreef Foxio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |