quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou die foto willen we natuurlijk wel zien
Ik kon net m'n bier binnen houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef BluesRebel het volgende:
Bijna gestikt na die grap van René met die auto.. was liggend pinda's aan t eten
Zoals altijd.quote:
Het is maar wat je grappig vindt.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Dé beste vrijdagavond uitzending tot nu toe.
Zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Dé beste vrijdagavond uitzending tot nu toe.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zoals altijd.![]()
Schrijnend dat die man nog op die positie zit.
Ach, kwalitatief zegt die man toch geen grootse dingen? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.quote:
Gozer, Derksen = Voetbal international, zonder hem was het niet leuk geweest jonge! BAMquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, kwalitatief zegt die man toch geen grootse dingen? Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.
Vaak halve leugens en dat soort dinges.
Wel heel schattig hoort dat je er BAM achter zet om op één of andere manier het te bekrachtigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Gozer, Derksen = Voetbal international, zonder hem was het niet leuk geweest jonge! BAM
Was leuk jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:55 schreef tong80 het volgende:
Van der Gijp die Sneijder nadeed staand in een hummer is tot nu toe het TV moment van het jaar.
Ik kwam niet meer bij.
Misschien mijn gebrek aan humor. Maar het was geweldig.
Vond ik ook. Ik kan het me niet herinneren dat ik 'm ooit zo spontaan heb zien lachen; wel met een beheersde en spottende grijns enzo. Maar zo met z'n handen voor z'n gezicht, nee: mooi.quote:
Ach ja. De absolute topspelers vinden een programma als VI toch al te min. Hetzelfde geldt voor het blad, wat de redactie allemaal wel niet moet doen om een interview met Sneijder of zo te krijgen. Maar als er dan eens in een uitzending een grapje over zo'n speler wordt gemaakt, dan is ie meteen op z'n pik getrapt en dan heeft ie ineens wel tijd voor Derksen. Het is pure arrogantie.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Verder vrees ik wel dat Sneijder voortaan de camera's van VI zal negeren, als ze ergens langs de lijn staan. Mannetje kan al niet zo lekker tegen z'n verlies, laat staan tegen dit soort grappen en grollen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Vasilevski het volgende:
Als Sneijder echt zo'n baas is, dan staat hij daar toch gewoon boven.
Nicequote:
Was idd een goeie uitzending, de Wesley Sneijder grappen blijven leukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:47 schreef Foxio het volgende:
Echt een geniale uitzending, toen Rene opstond kwam ik echt niet meer bij.
En telkens hoe johan Sjon bleef zeggen blijft grappig.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef Veerboot het volgende:
Deze moest trouwens ook nog even, Johan toen over Pantelic:
[ afbeelding ]
quote:Wesley Sneijder mikpunt van spot
van onze redactie
AMSTERDAM - In het programma Voetbal International werden vrijdag grapjes gemaakt over de lengte van Wesley Sneijder.
Presentator Johan Derksen, die vaak grappen maakt over de voetballer, was wederom flink op dreef: "Wesley rijdt in een hummer. Hij zal ongetwijfeld op een kussentje zitten, anders komt hij niet boven het stuur uit." Oud-profvoetballer en presentator René van der Gijp deed er nog een schepje bovenop: "Het schijnt dat ze die stoel weggehaald hebben en dat hij staat!"
John de Mol, die te gast was in het programma, kwam niet meer bij van het lachen.
Of Wesley, de vriend van Yolanthe Cabau van Kasbergen, het ook grappig vindt, is nog maar de vraag...
Klik hier om de uitzending te bekijken.
http://www.telegraaf.nl/p(...)punt_van_spot__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |