Zelfs de dodo's waren het er niet mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef sc00p het volgende:
Ik denk dat de augurken teveel brommers geknikkerd hebben!
Ik vrees juist DAT die zijn uitgewerktquote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Lundegaard het volgende:
Maar wanneer raken die pillen uitgewerkt?
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.quote:
Aha dat deed jequote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.
Dus ik deed wat elke zichzelf respecterende magier deed.
Trek hem naar binnen en doe alsof je neus bloed.
Nadat zijn kleuren zichtbaar zijn, vertel middels openbaring hoe dat er uit ziet.
Done.
Jij wil magie naar onzin schoppen ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Aha dat deed je
Schopje na onzin denk ik
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees juist DAT die zijn uitgewerkt
en cleopatra vroeg ook al aan adolf wat ts nou bedoeldequote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zelfs de dodo's waren het er niet mee eens.
Dus in feite ben je niks beter dan de gemiddelde straatterrorist?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Nadat zijn kleuren zichtbaar zijn, vertel middels openbaring hoe dat er uit ziet.
Done.
Duidelijke openbaring dat je totaal geen enkel idee hebt wat er in TRU wordt besproken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bassos, ik wil het graag weten: Die "17" onder je username...
Is dat je leeftijd of je IQ?
Leg dat nu even uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Duidelijke openbaring dat je totaal geen enkel idee hebt wat er in TRU wordt besproken.
Wil je voor ronde 2 gaan ?
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]Dus in feite ben je niks beter dan de gemiddelde straatterrorist?
Doe je dat met "Avada Kedavra"?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.
Hoe zit dat bij jou ?
In ronde twee doe je het niet beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef donthate het volgende:[..]Leg dat nu even uit?
Aha zo ik snap je helemaal nuquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
In ronde twee doe je het niet beter.
Sterker nog, meedoen aan ronde twee terwijl je niet snapt wat rondes zijn.
Is dat grappig ?
Terwijl de wereldquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Ronde 2 is niet sneeuw maar regen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Snap jij m mischienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is dit voor een [ afbeelding ] vraag?
Weet je wat de UvA is?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Snap jij m mischien![]()
A.U.B Iemand melden die er ook maar 1woord van snapten nee ben serieus wil het echt weten
Universiteit v. Amsterdam..quote:
O jaa sorry was ff in de war:Pquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef feelsgoodman het volgende:
Universiteitje van die Amsterdamngz.
Hey rustige jongen!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Universiteit v. Amsterdam..
Ik denk dat hij het verward met de PAAZ ofzo, maar tof topic
Nog steeds de enige in Nederland.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
kudos voor het feit dat je een real-life ban hebt weten te scoren
Naja, Student Psychologie die alle betweters eruit heeft geluldquote:Op maandag 18 januari 2010 21:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja , er is vast nog nooit iemand geweest die ergens een toegangsverbod heeft gekregen.![]()
Welneequote:
quote:
Paint svp.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Done.
Zou er ook een real-life MED zijn ergens? Of een real-life shedder!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
kudos voor het feit dat je een real-life ban hebt weten te scoren
Nee, dat ben je niet, je bent schizofreen; geestesziek.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een tovenar bent.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet, je bent schizofreen; geestesziek.
Sta je al/nog steeds onder behandeling?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid.
Tijd voor een Poll ?
Pipo.
Nee, hij is ontsnaptquote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Sta je al/nog steeds onder behandeling?
En weet je al wat je nu gaat doen?..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, Student Psychologie die alle betweters eruit heeft geluld
Dat krijg je ervan als je een tovenar bent.
Er is in Nederland nog nooit iemand zo irritant als ik geweest op de UvA.
(inclusief leiden)
Naja, dat was voordat ik werd buitengesloten van het gebouw zelve.
Aldus ben ik daar ver voorbij.
(wat ze eventueel zouden kunnen meemaken als er ergens een interesse in verfijning zou zijn)
Haha donthate laat weinig van de boy heel denk ikquote:
sowieso maar hij zit bij jou op school tog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:22 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha donthate laat weinig van de boy heel denk ik
Ja UVA vlakbij mij als ie niet liegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:23 schreef donthate het volgende:
[..]
sowieso maar hij zit bij jou op school tog?
Aight me boy Elmostyle alles lekker? Denk dat deze gozer wel meer heeft gedaan dan smoken niet normaal dit topiquequote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:24 schreef Elmostyle het volgende:
Jeusus, wat heeft die gozer allemaal gesmoked, ik snap volgensmij helemaal niets van deze topic
ey mattie wij ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:24 schreef Elmostyle het volgende:
Jeusus, wat heeft die gozer allemaal gesmoked, ik snap volgensmij helemaal niets van deze topic
Joo Choad, hoes alles daarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:25 schreef Choad het volgende:
[..]
Aight me boy Elmostyle alles lekker? Denk dat deze gozer wel meer heeft gedaan dan smoken niet normaal dit topique
Jooquote:
Haha ik ook niet een keer hoorde een hele groep het moeder schip omdat ze vlieghuig hoordequote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Joo Choad, hoes alles daarhaha oke:') Dit was trouwens mijn eerste post in TRU, ik snap dit hele subforum namelijk ook niet helemaal
[..]
JooOk
Haha ja alles lekker manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Joo Choad, hoes alles daarhaha oke:') Dit was trouwens mijn eerste post in TRU, ik snap dit hele subforum namelijk ook niet helemaal
[..]
JooOk
Jawel hijs tovenaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja alles lekker manmaar TRU is best een vaag forum volgens mij, veel van die complottheorie boys. Maar kwam dit topique tegen en ging over UVA dus ik dacht ik doe even mee maar hij gaat echt he-le-maal nergens over
Beetje fantasie achtig dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:29 schreef Choad het volgende:
[..]
Haha ja alles lekker manmaar TRU is best een vaag forum volgens mij, veel van die complottheorie boys. Maar kwam dit topique tegen en ging over UVA dus ik dacht ik doe even mee maar hij gaat echt he-le-maal nergens over
Hoe is die dan op maltaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kben ook nog half aan 't werk en half in pumpkintopic
Haha ja moederschip geesten alles is hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:36 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Beetje fantasie achtig dusHmm, niks voor mij dus dit forum
![]()
Bassos aka Harry Potter
't begint hier ook kouder te worden, vandaag 17 graden, alleen nu 's nachts heel stuk kouder. en de batterijen voor de afstandsbediening van m'n airco zijn op, dus ik kan dat ding niet aanzetten, en heb 't dus koudquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
't begint hier ook kouder te worden, vandaag 17 graden, alleen nu 's nachts heel stuk kouder. en de batterijen voor de afstandsbediening van m'n airco zijn op, dus ik kan dat ding niet aanzetten, en heb 't dus koudEn daaro
Das best wel heul koudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Het is warm het is 2graden vorige weken was -10 geen uitzondering
wrkzequote:Op dinsdag 19 januari 2010 03:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das best wel heul koudMaar kga dus nog ff werken, 'k zal om 't kwartier wel ff langs komen koekeloeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |