Leg dat nu even uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Duidelijke openbaring dat je totaal geen enkel idee hebt wat er in TRU wordt besproken.
Wil je voor ronde 2 gaan ?
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]Dus in feite ben je niks beter dan de gemiddelde straatterrorist?
Doe je dat met "Avada Kedavra"?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.
Hoe zit dat bij jou ?
In ronde twee doe je het niet beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef donthate het volgende:[..]Leg dat nu even uit?
Aha zo ik snap je helemaal nuquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
In ronde twee doe je het niet beter.
Sterker nog, meedoen aan ronde twee terwijl je niet snapt wat rondes zijn.
Is dat grappig ?
Terwijl de wereldquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Ronde 2 is niet sneeuw maar regen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Snap jij m mischienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is dit voor een [ afbeelding ] vraag?
Weet je wat de UvA is?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Snap jij m mischien![]()
A.U.B Iemand melden die er ook maar 1woord van snapten nee ben serieus wil het echt weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |