Zelfs de dodo's waren het er niet mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef sc00p het volgende:
Ik denk dat de augurken teveel brommers geknikkerd hebben!
Ik vrees juist DAT die zijn uitgewerktquote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Lundegaard het volgende:
Maar wanneer raken die pillen uitgewerkt?
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.quote:
Aha dat deed jequote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.
Dus ik deed wat elke zichzelf respecterende magier deed.
Trek hem naar binnen en doe alsof je neus bloed.
Nadat zijn kleuren zichtbaar zijn, vertel middels openbaring hoe dat er uit ziet.
Done.
Jij wil magie naar onzin schoppen ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Aha dat deed je
Schopje na onzin denk ik
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees juist DAT die zijn uitgewerkt
en cleopatra vroeg ook al aan adolf wat ts nou bedoeldequote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zelfs de dodo's waren het er niet mee eens.
Dus in feite ben je niks beter dan de gemiddelde straatterrorist?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef bassos het volgende:
[..]
Een muizige man heeft me eens aggressief benaderd.
Dus ik deed wat elke zichzelf respecterende magier deed.
Trek hem naar binnen en doe alsof je neus bloed.
Nadat zijn kleuren zichtbaar zijn, vertel middels openbaring hoe dat er uit ziet.
Done.
Duidelijke openbaring dat je totaal geen enkel idee hebt wat er in TRU wordt besproken.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bassos, ik wil het graag weten: Die "17" onder je username...
Is dat je leeftijd of je IQ?
Leg dat nu even uit?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Duidelijke openbaring dat je totaal geen enkel idee hebt wat er in TRU wordt besproken.
Wil je voor ronde 2 gaan ?
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]Dus in feite ben je niks beter dan de gemiddelde straatterrorist?
Doe je dat met "Avada Kedavra"?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben wat verfijnder in wat ik vernietig.
Hoe zit dat bij jou ?
In ronde twee doe je het niet beter.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef donthate het volgende:[..]Leg dat nu even uit?
Aha zo ik snap je helemaal nuquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
In ronde twee doe je het niet beter.
Sterker nog, meedoen aan ronde twee terwijl je niet snapt wat rondes zijn.
Is dat grappig ?
Terwijl de wereldquote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Ronde 2 is niet sneeuw maar regen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat grappig ?
Snap jij m mischienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is dit voor een [ afbeelding ] vraag?
Weet je wat de UvA is?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Snap jij m mischien![]()
A.U.B Iemand melden die er ook maar 1woord van snapten nee ben serieus wil het echt weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |